Şimdi Ara

Psu arıza yaptı EVGA ( Sorun Psu daymis servis değişim) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • vollkan59 kullanıcısına yanıt
    ellerinde o üründen yoksa bir üst modeli ile değiştirirler.
  • Nipheria kullanıcısına yanıt
    Işte baktım da bir üst modelde yok stoklarda.1000w tan başlıyor evga stoktakiler....ya tamir edecekler yada para iadesi yapacaklar gibi geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vollkan59 kullanıcısına yanıt
    Umalım para iadesi yapmasınlar. Sen o parçayı aldığın zamandaki fiyat ile şimdiki fiyat aynı değil dolar sebebiyle.
  • Nipheria kullanıcısına yanıt
    Inşallah kullanıcı hatası falan, gibi saçma bir sebeb uydurmazlar...evet benim isteğim aslında birebir değişim en azından.önceki fiyatından suan almak mümkün değil...olmadı evga rma açarım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vollkan59 kullanıcısına yanıt
    Kanımca şansa bırakmak yerine teknik servisi arayıp anlaşmaya çalışırsanız daha faydalı olur ki zaten çok zaman alacağını zannetmiyorum bu sürecin.
  • Nipheria kullanıcısına yanıt
    Teknik servise mesaj attım.bugün geri dönüş yaptılar.Ürün arızalı çıkmış ve değişim bekliyor dedi... Sevinsem mi uzulsem mi bilemedim.Bu ürünü Inventustan almıştım.servis kokonusunda çok yardımcı oldular.Fakat ürün suan stoklarda yok.Evga nın kendi sitesinde de yok diye hatırlıyorum...nerden değişim gelecek anlayamadım...

    Edit: Tekrar mesaj attım ne zaman bir sonuç alırız gibilerinden,bu haftada beklyelim,ürün yurtdışından gelebilir,gelmez ise telefonlaşırız demiş...Hayırlısı artık.Şimdi tekrar bktım Evga sitesine benim psu ürün gamında gözükmüyor...

    Bu Evga 1 haftada ürün gönderir mi acaba değişim için. Daha önce başına gelmiş olan var mı? (Gerçi ben ürünü 11.08.2015 salı günü elinde olcak şekide göndermiştim Vektron a ama tabi teslim alınması bakılması falan doğal olarak zaman almıştır)

    Edit 2: İnşallah g1 mdelini (http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=120-G1-0750-XR ) göndermezler bunun yerine.Aradaki farkı verip G2 (http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=220-G2-0750-XR )ye razıyım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vollkan59 -- 17 Ağustos 2015; 11:43:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vollkan59 kullanıcısına yanıt
    Anladığım kadarı ile zaten onlar ürünün stokta olmadığı takdirde seni arayacaklarmış. Zaten bir ürün için yurtdışından kargo göndereceklerini sanmıyorum(şahsen hiç denk gelmedim kesin konuşmayım yinede). seni aradıklarında durumdan bahset irtibatı kesme işlemi istediğin şekilde yönlendirmene yardımcı olurlar. şahsen ben benim psu bozulunca öyle yapmıştım.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.