Şimdi Ara

Vw POLO 1.2 Tsi DSG kullanan (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
4.650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Losgalacticos kullanıcısına yanıt
    Hic birsey alamadik ne yazik ki.Aracimda zaten isik paketi oldugundan gunduz fari mevcut gayet sik duruyor.Sanirim simdi standart oldu tum pololarda.
  • Merhaba Arkadaslar;

    Yaklasık 3 ay kadar önce Polo 1.2 TSI BMT 90 PS DSG comfortline almış bulunuyorum..

    Aynı araçtan olan arkadaslara bazı sorularım olacak,
    Araçta problem olarak düşündüğüm bir sorun mevcut, servis bunu kabul etmedi.

    Araç ile seyahat ettikten sonra park ediyorum ya da aracı durduruyorum..Aracın alt tarafından, tahminimce egzos borusunun oldugu yerden iki metalin birbirine vurma Sesi geliyor.

    Yaklasık 5 dakika araç soguyana kadar bu ses mevcut ve cok rahatsız edici.

    Bu tarz bir şikayet yaşayan varmı?

    Servise gösterdiğimde normal oldugunu söylediler, ve belirli bir km'den sonra geçecegini ilettiler.. bana sorarsanız araçta bir ses varsa bırakın geçmesini dahada artarak arızaya sebeb olur :)

    asagıdaki link'te sesin duyuldugu bir video mevcut.
    tesekkurler.

    https://youtu.be/HnuIeX8IZjg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufukGT

    Merhaba Arkadaslar;

    Yaklasık 3 ay kadar önce Polo 1.2 TSI BMT 90 PS DSG comfortline almış bulunuyorum..

    Aynı araçtan olan arkadaslara bazı sorularım olacak,
    Araçta problem olarak düşündüğüm bir sorun mevcut, servis bunu kabul etmedi.

    Araç ile seyahat ettikten sonra park ediyorum ya da aracı durduruyorum..Aracın alt tarafından, tahminimce egzos borusunun oldugu yerden iki metalin birbirine vurma Sesi geliyor.

    Yaklasık 5 dakika araç soguyana kadar bu ses mevcut ve cok rahatsız edici.

    Bu tarz bir şikayet yaşayan varmı?

    Servise gösterdiğimde normal oldugunu söylediler, ve belirli bir km'den sonra geçecegini ilettiler.. bana sorarsanız araçta bir ses varsa bırakın geçmesini dahada artarak arızaya sebeb olur :)

    asagıdaki link'te sesin duyuldugu bir video mevcut.
    tesekkurler.

    https://youtu.be/HnuIeX8IZjg

    Bizim 2014 1.2 tsi düz vites comfortta da var o ses..
    böyle çıtır çıtır bir ses.
    ben sorun addetmedim. bir metalin soğurken çıkardığı ses olarak düşündüm muhtemelen izolasyon için konan amyant tarzı bir şeydir diye düşündüm.

    asıl 1.2 tsi golfte bir ses var. Tünellerde kapalı garajlarda falan duyuluyor.. Sanırsınız ki yağsız metal metali kesiyor öyle bir ses.Ciğerim parçalanıyor o ses çıktığında ama servis bir şey demiyor. .. Polonunki onun yanında ninni gibi geliyor..




  • x-rayted kullanıcısına yanıt
    Bana söylenen bu sorunun 1.2 motor seceneginde daha fazla oldugu,
    ancak her araçta bu problem var ise kabul edebilecegimi ancak aynı modelde bir araçta var, diğer araçta yok ise bunun bir "sorun" oldugunu tekrar ettim,

    inceleyecekler ve dönecekler..
    beklemedeyim şu anda.
  • ufukGT kullanıcısına yanıt
    Bendede düz vites 1.2 tsi var bu ses ilk başlarda dikkatimi çekmişti ama herkeste varmış benim eski yaristede vardı şuan hiç duymuyorum ses azaldı sanırım izmirde havalar isindaya sıcaklık farkı az olunca ses olmuyor ama kafaya takılacak birşey değil fizik kuralı tüm araçlarda oluyor bu citirdilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki Clio Icon 1.2 Turbo EDC mi yoksa Polo 1.2 Tsi Dsg mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stonesthrow

    Peki Clio Icon 1.2 Turbo EDC mi yoksa Polo 1.2 Tsi Dsg mi?

    Bana kalırsa Polo. Bilmiyorum denediniz mi ama içine oturunca farkediyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos


    quote:

    Orijinalden alıntı: stonesthrow

    Peki Clio Icon 1.2 Turbo EDC mi yoksa Polo 1.2 Tsi Dsg mi?

    Bana kalırsa Polo. Bilmiyorum denediniz mi ama içine oturunca farkediyorsunuz.

    Alternatif modeller aşağıdaki gibi. Uygun zamanda gidip görüp hepsini test edeceğim.

    Clio Icon 1.2 Turbo EDC 57.100


    ------------------------


    Fiesta Titanium 1.6i 105PS PowerShift 52.585 tl 52.070 TL 50.520 TL

    ------------------------

    yeni Corsa, Color Edition
    1.4 ECOTEC® 90 HP, 6 İleri Otomatik
    53.799 TL

    ------------------------

    Polo 1.2 TSI BMT 90 PS DSG Lounge 56.900 TL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos


    quote:

    Orijinalden alıntı: stonesthrow

    Peki Clio Icon 1.2 Turbo EDC mi yoksa Polo 1.2 Tsi Dsg mi?

    Bana kalırsa Polo. Bilmiyorum denediniz mi ama içine oturunca farkediyorsunuz.

    Polo bayiide incelediğimde iç mekan fena durmuyordu, sınıfına göre gayet kaliteli duruyordu ama test ettiğimde 5bin kmdeki aracın birçok yerinden tıkırtı geliyordu. Lastik sesi de çok alıyordu. Yine sınıfına göre fazla değil tabii ama daha başarılıları var.

    Golf sınıfına göre gayet başarılı ama aynı şeyleri polo için söyleyemem.

    Alternatifleri araştırmanızı öneririm.

    Yeni yaris ve yeni peugeot 208 poloya göre daha tercih edilebilir araçlar.

    Yaris cvt şanzumanı, donanımı, yalıtımı, lpg uyumlu olması ile, peugeot 208 de yeni eat şanzumanı ile polodan daha önde bence.

    Yarisin vergi dezavantajı, garanti avantajı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 1 Haziran 2015; 16:45:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos


    quote:

    Orijinalden alıntı: stonesthrow

    Peki Clio Icon 1.2 Turbo EDC mi yoksa Polo 1.2 Tsi Dsg mi?

    Bana kalırsa Polo. Bilmiyorum denediniz mi ama içine oturunca farkediyorsunuz.

    Polo bayiide incelediğimde iç mekan fena durmuyordu, sınıfına göre gayet kaliteli duruyordu ama test ettiğimde 5bin kmdeki aracın birçok yerinden tıkırtı geliyordu. Lastik sesi de çok alıyordu. Yine sınıfına göre fazla değil tabii ama daha başarılıları var.

    Golf sınıfına göre gayet başarılı ama aynı şeyleri polo için söyleyemem.

    Alternatifleri araştırmanızı öneririm.

    Yeni yaris ve yeni peugeot 208 golfe göre daha tercih edilebilir araçlar.

    Yaris cvt şanzumanı, donanımı, yalıtımı, lpg uyumlu olması ile, peugeot 208 de yeni eat şanzumanı ile polodan daha önde bence.

    Yarisin vergi dezavantajı, garanti avantajı var.

    yaris ve 208 golfe göre daha çok tercih edilesi araçlar mı ? Polo mu demek istediniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos


    quote:

    Orijinalden alıntı: stonesthrow

    Peki Clio Icon 1.2 Turbo EDC mi yoksa Polo 1.2 Tsi Dsg mi?

    Bana kalırsa Polo. Bilmiyorum denediniz mi ama içine oturunca farkediyorsunuz.

    Polo bayiide incelediğimde iç mekan fena durmuyordu, sınıfına göre gayet kaliteli duruyordu ama test ettiğimde 5bin kmdeki aracın birçok yerinden tıkırtı geliyordu. Lastik sesi de çok alıyordu. Yine sınıfına göre fazla değil tabii ama daha başarılıları var.

    Golf sınıfına göre gayet başarılı ama aynı şeyleri polo için söyleyemem.

    Alternatifleri araştırmanızı öneririm.

    Yeni yaris ve yeni peugeot 208 golfe göre daha tercih edilebilir araçlar.

    Yaris cvt şanzumanı, donanımı, yalıtımı, lpg uyumlu olması ile, peugeot 208 de yeni eat şanzumanı ile polodan daha önde bence.

    Yarisin vergi dezavantajı, garanti avantajı var.

    yaris ve 208 golfe göre daha çok tercih edilesi araçlar mı ? Polo mu demek istediniz.


    Polo tabii, yanlış olmuş :)




  • ben olsam yaris seçerdim herhalde , lpg alternatifim her zaman cebimde olurdu. yaris için uzun bir test gerçekleştmriştim 100 km hızda ortalama 4.5 lt civarına kadar yakıt düşmüştü.

    yarisin ekipman özürü var. Park yağmur far sensörü yok kol dayaması çok komik ,cool donanımda içi bk rengiydi galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    ben olsam yaris seçerdim herhalde , lpg alternatifim her zaman cebimde olurdu. yaris için uzun bir test gerçekleştmriştim 100 km hızda ortalama 4.5 lt civarına kadar yakıt düşmüştü.

    yarisin ekipman özürü var. Park yağmur far sensörü yok kol dayaması çok komik ,cool donanımda içi bk rengiydi galiba.


    O kol dayamayı hiç yapmasalar daha iyi. Fuarda oynarken plastiği de düştü. Gerizekalilar ya, hiç yakışıyor mu dünya lideri markaya.

    Park sensoru vs önemli değil ama böyle salak salak basit şeyler soğutur insanı yaristen. Yine de motor, şanzuman, yalıtım, iç mekan genişliği, güvenlik donanımları vs başarılı. Hibriti de normali de test ettim. Ya hibriti ya da normal + lpglisi mantıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos


    quote:

    Orijinalden alıntı: errddm

    Polo değil ancak İbiza 1.2 tsi DSG kullanıyorum...Yeni polo ya da binme şansım oldu 1.2 tsi dsg..Malzeme kalitesi olarak yeni polo lar ibizadan oldukça iyi diyebilirim..

    DSG olarak su yorumu yapabilirim..Passat ta 64bin km de 1 kavrama 1 de mekatronik değişti garanti kapsamında..İbiza da 63 bin km de şuan için hiç bir sıkıntı çıkarmadı..Hafif araçlarda DSG daha uzun ömürlü oluyor..



    Mesajlarınız için çok teşekkür ederim.

    Ben İbiza'yı bir türlü sevemedim. Dış stili olarak bir değişik. Bana kalırsa bu kadar satılan araçta sorunlar daha çok göze batıyor. Yani abartılacak çok birşey yokmuş gibi. Ama tabi ben aracımı alırım bayiiden çıktıktan 100 kilometre sonra hata verir benim tutumum ne olur o bilinmez. Hafif araçlarda DSG uzun ömürlü olur diye bir tutumu ilk kez sizden duyuyorum hocam. İçimi rahatlattınız bir bakıma. Sanıyorum araç daha hafif oluyor ve daha az zorlanıyor bu yüzden söylediniz.
    Herkes otomatik alacaksan Ford'a yönel diyor fakat ben bu yorumlar üzerine Fiesta'ya baktığımda birçok kusur ile karşılaşıyorum. Nedir bu kusurlar? Abs hemen devreye girip kızaklamaya neden oluyormuş ve kasa sağlamlığı açısından sorunları varmış. Kimse kusura bakmasın varsın Dsg olsun hata versin de kızaklamaya neden olup içinde vefatlı kaza olmasın.

    @ogzdrk Hocam siz aracınızı ne kadar tutara satın aldınız? Hediye birşeyler kapabildiniz mi? Bildiğim kadarıyla araç donanımında sis farı yok dış sanayiiden taktırmayı hiç düşündünüz mü?

    Tekrar teşekkür ederim yorumlarınız için.

    Abs kızaklamayı arttırmaz, ölümcül kazaya sebep olmaz. ABS kızaklama önleyici bir sistemdir. Onu söyleyen bağnaz VW yandaşına iletirseniz sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    ben olsam yaris seçerdim herhalde , lpg alternatifim her zaman cebimde olurdu. yaris için uzun bir test gerçekleştmriştim 100 km hızda ortalama 4.5 lt civarına kadar yakıt düşmüştü.

    yarisin ekipman özürü var. Park yağmur far sensörü yok kol dayaması çok komik ,cool donanımda içi bk rengiydi galiba.


    O kol dayamayı hiç yapmasalar daha iyi. Fuarda oynarken plastiği de düştü. Gerizekalilar ya, hiç yakışıyor mu dünya lideri markaya.

    Park sensoru vs önemli değil ama böyle salak salak basit şeyler soğutur insanı yaristen. Yine de motor, şanzuman, yalıtım, iç mekan genişliği, güvenlik donanımları vs başarılı. Hibriti de normali de test ettim. Ya hibriti ya da normal + lpglisi mantıklı.



    aynen kol dayama yok desin susalım ayıptır ya , o kol dayamayı gördüm ya yaristen soğudum.
    rakiplerinden ucuz değilki bu ekipmanalrı aramayalım. Birde galiba cam tavan satıyolar cam tavan açılmıyor.




  • Bir önceki aracın yaristi ve çok severim bindim ancak en büyük dezavantajı kotu yol tutuşu aşırı yana salinimm yapıyordu buna karşı süspansiyonların konforlu olmasını bekliyorsanız belli bir boyutta çok iyiyken küçük tırtıklı yollarda ve belli bir büyüklüğü aşan çukurlarda kalitesizliği ortaya çıkıyor yeni yariste surdum ancak süspansiyonlar sadece hafif sertleştirilmiş ve fark göremedim . Lastik sesinden bahsedilmiş yarisin içine aldığı lastik sesi anlatılmaz yaşanır o derecedir ama polo nün dış gürültülere gore lastik sesini daha çok aldığı doğrudur misal yandan geçen kamyonun sesini duymazsanız ancak o sırada belli bir lastik sesi alması gerçekten garip şöyle birseyde var lastik sesi bana 70 90 aralığında neyse hatta 50 90 140 dada ayni buda bir ayrı garip noktası yani kısaca lastik gürültüsü bakimindan polo sınıf standartlarinda motor yalıtımı iyi değil ama motor sessiz dış gurultu ve rüzgar sesi bakımından rakipsizdir sınıfında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ufukGT kullanıcısına yanıt
    Ben aynı sorunu bayide test ettiğim poloda duydum. Aracı park edip stop ettiğimde Çıt çıt çıt diye ses geliyodu araçtan. Kuzenimle şaşırdık kaldık. Araç 1.2 tsi polo idi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ufukGT kullanıcısına yanıt
    Merhaba acaba yakıt tüketiminiz ne kadar ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gecen hafta dogustan ikame arac olarak polo 1.2 tsi dsg verdiler. 1 hafta kullandim 500 km yol yaptim. Ortalama yakıtı 5.5 lt idi. Karma kullanımım oldu. Dsg uyumu basarili. Yakıtı düşük. Performansı üzmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.