Şimdi Ara

11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
304
Cevap
0
Favori
15.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    Dergiden bakıp söyledim. Puanlamada da en yüksek puan yol tutuşda corsada, fren ise en kısa, test verilerine baktım...Frende 4-5 adet test biçimi var, Birinde en iyi yaris diğerinde corsa...

    Yakıt ise tüm test sonunda verilen değer: corsa: 7.7 L/100 km. En iyi değer..

    Baskı hatası değil sanırım 1250 kg, çünkü veri tablosu dışında yazıda da geçiyor. Sanırım TR de satılan corsaya ekleme yaptılar ya da ne bileyim şu arka tampona gizli bisiklet taşıyıcı test arabasında standart mıydı acaba?

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    1.3 dizel corsa renocu otohaber 1. çıkardı bu hafta, ams 1.3 corsa ile 1.4 tdi poloyu karşılaştırdı, corsayı 1. yaptı açık ara...



    Ams nin bu verilen testinde corsanın sürüş dinamikleri yani en iyi yol tutuş , en iyi fren corsada, testlere bakılabilir. Ağırlığına rağmen en az yakan da corsa... Tüketiciyi ilgilendiren bence bunlar....En iyi tipte onda fakat puanlamada tip yok:)))



    Puanlamada 1250 kg ki TR de 1140 kg ve 90 ps olması yani performansda geride kalmış. Rakipleri 1050 kg olan olan bile var..

    1250 kg ile corsa en yakın rakibinden 90 kg ağır ama burada bir yanlışlık olmalı, çünkü corsa 1.3 90 ps dizel bile 1180 kg iken 1.4 benzinli 1250 kg?



    Ben otohabere güvenmediğimi zaten belirttim.ne test verisine ne de yorumuna.

    doğru dürüst teknik veri bile veremiyorlar ve bu yıllardır değişmedi.renocu olmaları mühim değil.

    corsa nın dizelinin polo nunkinden daha iyi olduğunu anlamak için dergi okumak şart değil zaten.


    Bana göre de corsa nın yeri orası değil.

    ancak en iyi fren ya da yol tutuş konusunda şüphelerim var .

    en az yakan da bence corsa olamaz çünkü sürat arttıkça puntonun hiçbir zaman puan olarak kazanmadığı ancak gerçek hayattaki 6. vites farkı ortaya çıkar.

    corsa nın kilosu baskı hatası olabilir.


    Alıntıları Göster
    teknik verilerde girişte teknik bir hata yapmışım.

    şu an düzeltim dizel versiyonlarda 4 araç kıyas sonucu aşagıgaki gibi olmuştur.

    corsa ve gp yakın ara ve clio 4. sırada yer aldı benim testimde bunu da ben donanımdaki eksikliklerine bağlıyprom.


     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    teknik verilerde girişte teknik bir hata yapmışım.

    şu an düzeltim dizel versiyonlarda 4 araç kıyas sonucu aşagıgaki gibi olmuştur.

    corsa ve gp yakın ara ve clio 4. sırada yer aldı benim testimde bunu da ben donanımdaki eksikliklerine bağlıyprom.


     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy

    teknik verilerde girişte teknik bir hata yapmışım.

    şu an düzeltim dizel versiyonlarda 4 araç kıyas sonucu aşagıgaki gibi olmuştur.

    corsa ve gp yakın ara ve clio 4. sırada yer aldı benim testimde bunu da ben donanımdaki eksikliklerine bağlıyprom.


     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi



    senin test de de grande punto nun standart esp+asr+msr+hill holder özelliği gözükmüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy

    teknik verilerde girişte teknik bir hata yapmışım.

    şu an düzeltim dizel versiyonlarda 4 araç kıyas sonucu aşagıgaki gibi olmuştur.

    corsa ve gp yakın ara ve clio 4. sırada yer aldı benim testimde bunu da ben donanımdaki eksikliklerine bağlıyprom.


     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi



    senin test de de grande punto nun standart esp+asr+msr+hill holder özelliği gözükmüyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy

    teknik verilerde girişte teknik bir hata yapmışım.

    şu an düzeltim dizel versiyonlarda 4 araç kıyas sonucu aşagıgaki gibi olmuştur.

    corsa ve gp yakın ara ve clio 4. sırada yer aldı benim testimde bunu da ben donanımdaki eksikliklerine bağlıyprom.


     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi



    yaptığım test kullanıcın tercihine göre donanım kullanıyor. ve bu donanımı yine kullanıcının isteğine göre
    sıralandırıyor. kaynak dosyasını istersen mail atabilirim. sen de kendi tercihine göre kıyaslama yapabilirsin.
    dosya küçük bir excell dosyasıdır.



    senin test de de grande punto nun standart esp+asr+msr+hill holder özelliği gözükmüyor.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy

    teknik verilerde girişte teknik bir hata yapmışım.

    şu an düzeltim dizel versiyonlarda 4 araç kıyas sonucu aşagıgaki gibi olmuştur.

    corsa ve gp yakın ara ve clio 4. sırada yer aldı benim testimde bunu da ben donanımdaki eksikliklerine bağlıyprom.


     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi



    yaptığım test kullanıcın tercihine göre donanım kullanıyor. ve bu donanımı yine kullanıcının isteğine göre
    sıralandırıyor. kaynak dosyasını istersen mail atabilirim. sen de kendi tercihine göre kıyaslama yapabilirsin.
    dosya küçük bir excell dosyasıdır.



    senin test de de grande punto nun standart esp+asr+msr+hill holder özelliği gözükmüyor.






    Alıntıları Göster
    Standart esp bu sınıfta ayrıcalıktır.

    euro-ncap esp siz otomobil almayın şeklinde açıklama yapıyor.

    iş bu hale geldi.

    ben esp istemiyorum diyecek bir kullanıcı olacağını sanmam.


    esp corsa ve 207 de bazı tip ve modellerde opsiyon .reno da opsiyon bile değil.

    ben bunu da hesaba katmalısın demedim zaten

    senin testinde güvenlik donanımlarında esp yok .

    bu da senin tercihin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    Standart esp bu sınıfta ayrıcalıktır.

    euro-ncap esp siz otomobil almayın şeklinde açıklama yapıyor.

    iş bu hale geldi.

    ben esp istemiyorum diyecek bir kullanıcı olacağını sanmam.


    esp corsa ve 207 de bazı tip ve modellerde opsiyon .reno da opsiyon bile değil.

    ben bunu da hesaba katmalısın demedim zaten

    senin testinde güvenlik donanımlarında esp yok .

    bu da senin tercihin.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Standart esp bu sınıfta ayrıcalıktır.

    euro-ncap esp siz otomobil almayın şeklinde açıklama yapıyor.

    iş bu hale geldi.

    ben esp istemiyorum diyecek bir kullanıcı olacağını sanmam.


    esp corsa ve 207 de bazı tip ve modellerde opsiyon .reno da opsiyon bile değil.

    ben bunu da hesaba katmalısın demedim zaten

    senin testinde güvenlik donanımlarında esp yok .

    bu da senin tercihin.







    verilerin tam ve eksiksiz olması gerekirki tercih edibilesin. sen bile bak bazı tip 207 lerde var demişsin.
    ben bu verileri otohaberin son sayısından aldım. yani esp yi recih ederim tabiki hemde önem sırası 1.lik olur benim ve çoğu için. ancak gp hariç diger 3 araçta standart mı değil mi. bilmiyorum.

    eğer verilerin tam olursa tabiiki daha kullanışlı bir sonuç elde edebilirsin. ançak start olduğunu bildiğin bir araçta o donanımı gösterip standart olduğunu bilmediğim diğer bir aracta o donanım eksik kalırsa bu kıyas değil ayrıcalık tanıma olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Standart esp bu sınıfta ayrıcalıktır.

    euro-ncap esp siz otomobil almayın şeklinde açıklama yapıyor.

    iş bu hale geldi.

    ben esp istemiyorum diyecek bir kullanıcı olacağını sanmam.


    esp corsa ve 207 de bazı tip ve modellerde opsiyon .reno da opsiyon bile değil.

    ben bunu da hesaba katmalısın demedim zaten

    senin testinde güvenlik donanımlarında esp yok .

    bu da senin tercihin.







    verilerin tam ve eksiksiz olması gerekirki tercih edibilesin. sen bile bak bazı tip 207 lerde var demişsin.
    ben bu verileri otohaberin son sayısından aldım. yani esp yi recih ederim tabiki hemde önem sırası 1.lik olur benim ve çoğu için. ancak gp hariç diger 3 araçta standart mı değil mi. bilmiyorum.

    eğer verilerin tam olursa tabiiki daha kullanışlı bir sonuç elde edebilirsin. ançak start olduğunu bildiğin bir araçta o donanımı gösterip standart olduğunu bilmediğim diğer bir aracta o donanım eksik kalırsa bu kıyas değil ayrıcalık tanıma olur.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Standart esp bu sınıfta ayrıcalıktır.

    euro-ncap esp siz otomobil almayın şeklinde açıklama yapıyor.

    iş bu hale geldi.

    ben esp istemiyorum diyecek bir kullanıcı olacağını sanmam.


    esp corsa ve 207 de bazı tip ve modellerde opsiyon .reno da opsiyon bile değil.

    ben bunu da hesaba katmalısın demedim zaten

    senin testinde güvenlik donanımlarında esp yok .

    bu da senin tercihin.







    verilerin tam ve eksiksiz olması gerekirki tercih edibilesin. sen bile bak bazı tip 207 lerde var demişsin.
    ben bu verileri otohaberin son sayısından aldım. yani esp yi recih ederim tabiki hemde önem sırası 1.lik olur benim ve çoğu için. ancak gp hariç diger 3 araçta standart mı değil mi. bilmiyorum.

    eğer verilerin tam olursa tabiiki daha kullanışlı bir sonuç elde edebilirsin. ançak start olduğunu bildiğin bir araçta o donanımı gösterip standart olduğunu bilmediğim diğer bir aracta o donanım eksik kalırsa bu kıyas değil ayrıcalık tanıma olur.





    Verileri tam ve eksiksiz olarak ben sana söyleyebilirim.

    gp hariç diğerlerinde standart değil.hangi donanım ve tipte opsiyon ben sana söyleyebilirim.

    gp ye ayrıcalık tanımazsın merak etme.

    nasıl perde havayastığı hangisinde var ya da yok bilip tablona koyduysan bunda da farklı birşey yapmayacaksın.

    birinde standart diğerinde eksik kalırsa o senin incelemenin değil onu eksik bırakanın sorunudur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    akıncı@ ams sonuçta güvenilir bir dergidir fakat motor güçleri eşit olmayınca hızlanma , son hız gibi konularda birileri kaybediyor.

    Yanlız benim anlamadığım şey corsa 1.4 twinport 90 ps için performans clioya göre vasat demiş ve corsa için ağırlık 1250 kg ve 90 ps..

    Clio için ise 1169 kg ve 98 ps... tabiki clio performanns önde olur zaten puanlamada farkıda bu konuda..

    Corsa 1.4 1250 kg mu? Tr'de 1.4 twinport 1140 kg olarak veriliyor. 1250 kg nereden çıktı?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    akıncı@ ams sonuçta güvenilir bir dergidir fakat motor güçleri eşit olmayınca hızlanma , son hız gibi konularda birileri kaybediyor.

    Yanlız benim anlamadığım şey corsa 1.4 twinport 90 ps için performans clioya göre vasat demiş ve corsa için ağırlık 1250 kg ve 90 ps..

    Clio için ise 1169 kg ve 98 ps... tabiki clio performanns önde olur zaten puanlamada farkıda bu konuda..

    Corsa 1.4 1250 kg mu? Tr'de 1.4 twinport 1140 kg olarak veriliyor. 1250 kg nereden çıktı?

    Clio da 1109kg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Standart esp bu sınıfta ayrıcalıktır.

    euro-ncap esp siz otomobil almayın şeklinde açıklama yapıyor.

    iş bu hale geldi.

    ben esp istemiyorum diyecek bir kullanıcı olacağını sanmam.


    esp corsa ve 207 de bazı tip ve modellerde opsiyon .reno da opsiyon bile değil.

    ben bunu da hesaba katmalısın demedim zaten

    senin testinde güvenlik donanımlarında esp yok .

    bu da senin tercihin.







    verilerin tam ve eksiksiz olması gerekirki tercih edibilesin. sen bile bak bazı tip 207 lerde var demişsin.
    ben bu verileri otohaberin son sayısından aldım. yani esp yi recih ederim tabiki hemde önem sırası 1.lik olur benim ve çoğu için. ancak gp hariç diger 3 araçta standart mı değil mi. bilmiyorum.

    eğer verilerin tam olursa tabiiki daha kullanışlı bir sonuç elde edebilirsin. ançak start olduğunu bildiğin bir araçta o donanımı gösterip standart olduğunu bilmediğim diğer bir aracta o donanım eksik kalırsa bu kıyas değil ayrıcalık tanıma olur.





    Verileri tam ve eksiksiz olarak ben sana söyleyebilirim.

    gp hariç diğerlerinde standart değil.hangi donanım ve tipte opsiyon ben sana söyleyebilirim.

    gp ye ayrıcalık tanımazsın merak etme.

    nasıl perde havayastığı hangisinde var ya da yok bilip tablona koyduysan bunda da farklı birşey yapmayacaksın.

    birinde standart diğerinde eksik kalırsa o senin incelemenin değil onu eksik bırakanın sorunudur.

    Alıntıları Göster
    akıncı istersen dana mail atayım bu dosyayı.

    ve sonuçları birlikte görelim.

    sonuç mutlaka değişecektir aldıgın parametrelere göre ve ne kadar çok alırsan o kadar nete yakın sonuca ulasırız.

    bu arada gp ayrıcalık konusu ile ilgili olarak örnekti. gp sevdiği araçlardandır.

    at e-mailini göndereyim. ve yeni olan bu dosyanın eksikliklerini giderebilirz bu yolla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    Auto motor sport ya da autocar bu arabaları karşılaştırır ve yeni corsa açık ara tüm disiplinlerde 1. olursa ne diyeceksin?
    Fazla iddialı olmak daha sonra canının sıkılmasına neden olabilir asilx...

    Ki yeni corsa 1. de olabilir rahatlıkla, AMS nin corsa hakkındaki fikirleri ortada!!!

    Forum halkının tercihi corsa, mesajları okudun...


    AMS Kasım 2006 sayısı sayfa::58-63 ; öyle 2 sayfalık değil 6 sayfalık tek araba yeni corsa inceleme:::

    Aynen dergiden bir kaç cümle:::

    :: Yeni corsanın olumlu özellikleri ağır basıyor. Yol tutuş başarılı, ayrıca konforlu. Arka frenler kampana olmasına rağmen durma mesafesi başarılı ve tüketim çok düşük...

    :::Otomobilin sürüş güvenliği ile ilgili olarak en büyük övgüyü frenler hakediyor.

    ::::Süspansiyon övgüyü hakediyor. Bozuk yol koşullarını bir üst otomobil kadar iyi emiyor.

    ::: mükemmel viraj yeteneği ve direksiyon hissi...






    AMS kasım sayısı yoksa AMS EKİM sayısına bakalım:::sayfa 32-34

    ::YEni corsa nın süspansiyon sistemi daha konforlu ve sessiz, ayrıca yol tutuş yönünden iyi huylu ve dengeli...

    ::: Doğru ve gecikmesiz tepki verebilen direksiyon etkileyici bir performans sergiliyor...

    Şİmdi prof. AMS arka arkaya iki sayısında corsayı göklere çıkarmış, otohaber ise tam tersini belirtmiş, şimdi

    sende olsan otohabere çırak muamelesi yapmaz mısın?



    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Auto motor sport ya da autocar bu arabaları karşılaştırır ve yeni corsa açık ara tüm disiplinlerde 1. olursa ne diyeceksin?
    Fazla iddialı olmak daha sonra canının sıkılmasına neden olabilir asilx...

    Ki yeni corsa 1. de olabilir rahatlıkla, AMS nin corsa hakkındaki fikirleri ortada!!!

    Forum halkının tercihi corsa, mesajları okudun...


    AMS Kasım 2006 sayısı sayfa::58-63 ; öyle 2 sayfalık değil 6 sayfalık tek araba yeni corsa inceleme:::

    Aynen dergiden bir kaç cümle:::

    :: Yeni corsanın olumlu özellikleri ağır basıyor. Yol tutuş başarılı, ayrıca konforlu. Arka frenler kampana olmasına rağmen durma mesafesi başarılı ve tüketim çok düşük...

    :::Otomobilin sürüş güvenliği ile ilgili olarak en büyük övgüyü frenler hakediyor.

    ::::Süspansiyon övgüyü hakediyor. Bozuk yol koşullarını bir üst otomobil kadar iyi emiyor.

    ::: mükemmel viraj yeteneği ve direksiyon hissi...






    AMS kasım sayısı yoksa AMS EKİM sayısına bakalım:::sayfa 32-34

    ::YEni corsa nın süspansiyon sistemi daha konforlu ve sessiz, ayrıca yol tutuş yönünden iyi huylu ve dengeli...

    ::: Doğru ve gecikmesiz tepki verebilen direksiyon etkileyici bir performans sergiliyor...

    Şİmdi prof. AMS arka arkaya iki sayısında corsayı göklere çıkarmış, otohaber ise tam tersini belirtmiş, şimdi

    sende olsan otohabere çırak muamelesi yapmaz mısın?



    Saygılar gorele2000 abi


    Görüldüğü gibi AMS de Clio ya hakkını vermiş yiğidin hakki yiğide.. Donanımsal eksikliklilkleri olmasına rağmen Clio, üstün limitleri, fren mesafesi ve malzeme kalitesi ile birçok kaynalça Clio III şuan için lider Tabi kişişel beklentiler farklı olacaktır ama genelde ağır basan araba Cliodur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    akıncı istersen dana mail atayım bu dosyayı.

    ve sonuçları birlikte görelim.

    sonuç mutlaka değişecektir aldıgın parametrelere göre ve ne kadar çok alırsan o kadar nete yakın sonuca ulasırız.

    bu arada gp ayrıcalık konusu ile ilgili olarak örnekti. gp sevdiği araçlardandır.

    at e-mailini göndereyim. ve yeni olan bu dosyanın eksikliklerini giderebilirz bu yolla.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy

    akıncı istersen dana mail atayım bu dosyayı.

    ve sonuçları birlikte görelim.

    sonuç mutlaka değişecektir aldıgın parametrelere göre ve ne kadar çok alırsan o kadar nete yakın sonuca ulasırız.

    bu arada gp ayrıcalık konusu ile ilgili olarak örnekti. gp sevdiği araçlardandır.

    at e-mailini göndereyim. ve yeni olan bu dosyanın eksikliklerini giderebilirz bu yolla.


    Teşekkür ederim

    bana mail atmana gerek yok.

    güvenlik donanımı parametrene ek yapmak istersen esp yi yapabilirsin.

    yedek parça&servis parametresi de açabilirsin.

    garanti konusu da önemlidir.

    sen anladığım kadarıyla otomobilleri karşılaştırmayı seviyorsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy

    akıncı istersen dana mail atayım bu dosyayı.

    ve sonuçları birlikte görelim.

    sonuç mutlaka değişecektir aldıgın parametrelere göre ve ne kadar çok alırsan o kadar nete yakın sonuca ulasırız.

    bu arada gp ayrıcalık konusu ile ilgili olarak örnekti. gp sevdiği araçlardandır.

    at e-mailini göndereyim. ve yeni olan bu dosyanın eksikliklerini giderebilirz bu yolla.


    Teşekkür ederim

    bana mail atmana gerek yok.

    güvenlik donanımı parametrene ek yapmak istersen esp yi yapabilirsin.

    yedek parça&servis parametresi de açabilirsin.

    garanti konusu da önemlidir.

    sen anladığım kadarıyla otomobilleri karşılaştırmayı seviyorsun.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy

    akıncı istersen dana mail atayım bu dosyayı.

    ve sonuçları birlikte görelim.

    sonuç mutlaka değişecektir aldıgın parametrelere göre ve ne kadar çok alırsan o kadar nete yakın sonuca ulasırız.

    bu arada gp ayrıcalık konusu ile ilgili olarak örnekti. gp sevdiği araçlardandır.

    at e-mailini göndereyim. ve yeni olan bu dosyanın eksikliklerini giderebilirz bu yolla.


    Teşekkür ederim

    bana mail atmana gerek yok.

    güvenlik donanımı parametrene ek yapmak istersen esp yi yapabilirsin.

    yedek parça&servis parametresi de açabilirsin.

    garanti konusu da önemlidir.

    sen anladığım kadarıyla otomobilleri karşılaştırmayı seviyorsun.


    TAVSİYELERİN KONUSUNDA TSK.

    VERDİĞİN PAREMETRELERDE ÖNEMLİ VE DÜŞÜNMEDİMDE DEĞİL AMA VERİ KAYNAK SIKINTISI OLUYO BAZEN. BU DURUMDA DA SANA BASVURABILIRIM GALIBA.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalsoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy

    akıncı istersen dana mail atayım bu dosyayı.

    ve sonuçları birlikte görelim.

    sonuç mutlaka değişecektir aldıgın parametrelere göre ve ne kadar çok alırsan o kadar nete yakın sonuca ulasırız.

    bu arada gp ayrıcalık konusu ile ilgili olarak örnekti. gp sevdiği araçlardandır.

    at e-mailini göndereyim. ve yeni olan bu dosyanın eksikliklerini giderebilirz bu yolla.


    Teşekkür ederim

    bana mail atmana gerek yok.

    güvenlik donanımı parametrene ek yapmak istersen esp yi yapabilirsin.

    yedek parça&servis parametresi de açabilirsin.

    garanti konusu da önemlidir.

    sen anladığım kadarıyla otomobilleri karşılaştırmayı seviyorsun.


    TAVSİYELERİN KONUSUNDA TSK.

    VERDİĞİN PAREMETRELERDE ÖNEMLİ VE DÜŞÜNMEDİMDE DEĞİL AMA VERİ KAYNAK SIKINTISI OLUYO BAZEN. BU DURUMDA DA SANA BASVURABILIRIM GALIBA.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy

    akıncı istersen dana mail atayım bu dosyayı.

    ve sonuçları birlikte görelim.

    sonuç mutlaka değişecektir aldıgın parametrelere göre ve ne kadar çok alırsan o kadar nete yakın sonuca ulasırız.

    bu arada gp ayrıcalık konusu ile ilgili olarak örnekti. gp sevdiği araçlardandır.

    at e-mailini göndereyim. ve yeni olan bu dosyanın eksikliklerini giderebilirz bu yolla.


    Teşekkür ederim

    bana mail atmana gerek yok.

    güvenlik donanımı parametrene ek yapmak istersen esp yi yapabilirsin.

    yedek parça&servis parametresi de açabilirsin.

    garanti konusu da önemlidir.

    sen anladığım kadarıyla otomobilleri karşılaştırmayı seviyorsun.


    TAVSİYELERİN KONUSUNDA TSK.

    VERDİĞİN PAREMETRELERDE ÖNEMLİ VE DÜŞÜNMEDİMDE DEĞİL AMA VERİ KAYNAK SIKINTISI OLUYO BAZEN. BU DURUMDA DA SANA BASVURABILIRIM GALIBA.



    Birşey değil

    internet varken veri kaynak sıkıntısı yaşayacağını sanmıyorum yine de herzaman yardımcı olurum.

    senelik vergi de bir parametredir.

    bagaj,değişkenlik ,iç hacim,görüş,ikinci el....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalsoy

    akıncı istersen dana mail atayım bu dosyayı.

    ve sonuçları birlikte görelim.

    sonuç mutlaka değişecektir aldıgın parametrelere göre ve ne kadar çok alırsan o kadar nete yakın sonuca ulasırız.

    bu arada gp ayrıcalık konusu ile ilgili olarak örnekti. gp sevdiği araçlardandır.

    at e-mailini göndereyim. ve yeni olan bu dosyanın eksikliklerini giderebilirz bu yolla.


    Teşekkür ederim

    bana mail atmana gerek yok.

    güvenlik donanımı parametrene ek yapmak istersen esp yi yapabilirsin.

    yedek parça&servis parametresi de açabilirsin.

    garanti konusu da önemlidir.

    sen anladığım kadarıyla otomobilleri karşılaştırmayı seviyorsun.


    TAVSİYELERİN KONUSUNDA TSK.

    VERDİĞİN PAREMETRELERDE ÖNEMLİ VE DÜŞÜNMEDİMDE DEĞİL AMA VERİ KAYNAK SIKINTISI OLUYO BAZEN. BU DURUMDA DA SANA BASVURABILIRIM GALIBA.



    Birşey değil

    internet varken veri kaynak sıkıntısı yaşayacağını sanmıyorum yine de herzaman yardımcı olurum.

    senelik vergi de bir parametredir.

    bagaj,değişkenlik ,iç hacim,görüş,ikinci el....

    Alıntıları Göster
    hepsini not aldım geliştirmeye devam..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Auto motor sport ya da autocar bu arabaları karşılaştırır ve yeni corsa açık ara tüm disiplinlerde 1. olursa ne diyeceksin?
    Fazla iddialı olmak daha sonra canının sıkılmasına neden olabilir asilx...

    Ki yeni corsa 1. de olabilir rahatlıkla, AMS nin corsa hakkındaki fikirleri ortada!!!

    Forum halkının tercihi corsa, mesajları okudun...


    AMS Kasım 2006 sayısı sayfa::58-63 ; öyle 2 sayfalık değil 6 sayfalık tek araba yeni corsa inceleme:::

    Aynen dergiden bir kaç cümle:::

    :: Yeni corsanın olumlu özellikleri ağır basıyor. Yol tutuş başarılı, ayrıca konforlu. Arka frenler kampana olmasına rağmen durma mesafesi başarılı ve tüketim çok düşük...

    :::Otomobilin sürüş güvenliği ile ilgili olarak en büyük övgüyü frenler hakediyor.

    ::::Süspansiyon övgüyü hakediyor. Bozuk yol koşullarını bir üst otomobil kadar iyi emiyor.

    ::: mükemmel viraj yeteneği ve direksiyon hissi...






    AMS kasım sayısı yoksa AMS EKİM sayısına bakalım:::sayfa 32-34

    ::YEni corsa nın süspansiyon sistemi daha konforlu ve sessiz, ayrıca yol tutuş yönünden iyi huylu ve dengeli...

    ::: Doğru ve gecikmesiz tepki verebilen direksiyon etkileyici bir performans sergiliyor...

    Şİmdi prof. AMS arka arkaya iki sayısında corsayı göklere çıkarmış, otohaber ise tam tersini belirtmiş, şimdi

    sende olsan otohabere çırak muamelesi yapmaz mısın?



    Saygılar gorele2000 abi


    Görüldüğü gibi AMS de Clio ya hakkını vermiş yiğidin hakki yiğide.. Donanımsal eksikliklilkleri olmasına rağmen Clio, üstün limitleri, fren mesafesi ve malzeme kalitesi ile birçok kaynalça Clio III şuan için lider Tabi kişişel beklentiler farklı olacaktır ama genelde ağır basan araba Cliodur

    Alıntıları Göster
    Olur mu?
    1250 kg luk corsa var karşımızda:::Verdiğin testte göre...
    astra 1.6 twinport:1190 kg

    Galiba testti corsaya arka bagaja gizli bisiklet taşıyıcı yani full donanımla yapmışlar...Testte 1050 kg luklar bile var, en yakın rakibinden 90 kg daha ağır corsa...

    Ama şunuda öğrendik : Clio iyi bir alternatif 1.4 klansmanında ama pahalı ama en çok yakıt tüketen...

    Verdiğin testte göre:::
    en az yakan corsa
    en iyi yol tutuş corsa
    rüya otomobillerin fren performansı sunan cliodan daha iyi fren corsa::: Zaten en iyisi çıktı yarisle beraber

    Sıralama 1.4 twinport ve corsa cliodan 90 kg daha ağır ve 8 ps daha az, kaybettiği puanlarda hız, son hız ve ivmelenme özellikle...

    Senin dergi Otohabere göre dizel klansmanında ise 1. corsa 2. clio ve 207 3. GP( geçen haftaki test)


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Auto motor sport ya da autocar bu arabaları karşılaştırır ve yeni corsa açık ara tüm disiplinlerde 1. olursa ne diyeceksin?
    Fazla iddialı olmak daha sonra canının sıkılmasına neden olabilir asilx...

    Ki yeni corsa 1. de olabilir rahatlıkla, AMS nin corsa hakkındaki fikirleri ortada!!!

    Forum halkının tercihi corsa, mesajları okudun...


    AMS Kasım 2006 sayısı sayfa::58-63 ; öyle 2 sayfalık değil 6 sayfalık tek araba yeni corsa inceleme:::

    Aynen dergiden bir kaç cümle:::

    :: Yeni corsanın olumlu özellikleri ağır basıyor. Yol tutuş başarılı, ayrıca konforlu. Arka frenler kampana olmasına rağmen durma mesafesi başarılı ve tüketim çok düşük...

    :::Otomobilin sürüş güvenliği ile ilgili olarak en büyük övgüyü frenler hakediyor.

    ::::Süspansiyon övgüyü hakediyor. Bozuk yol koşullarını bir üst otomobil kadar iyi emiyor.

    ::: mükemmel viraj yeteneği ve direksiyon hissi...






    AMS kasım sayısı yoksa AMS EKİM sayısına bakalım:::sayfa 32-34

    ::YEni corsa nın süspansiyon sistemi daha konforlu ve sessiz, ayrıca yol tutuş yönünden iyi huylu ve dengeli...

    ::: Doğru ve gecikmesiz tepki verebilen direksiyon etkileyici bir performans sergiliyor...

    Şİmdi prof. AMS arka arkaya iki sayısında corsayı göklere çıkarmış, otohaber ise tam tersini belirtmiş, şimdi

    sende olsan otohabere çırak muamelesi yapmaz mısın?



    Saygılar gorele2000 abi


    Görüldüğü gibi AMS de Clio ya hakkını vermiş yiğidin hakki yiğide.. Donanımsal eksikliklilkleri olmasına rağmen Clio, üstün limitleri, fren mesafesi ve malzeme kalitesi ile birçok kaynalça Clio III şuan için lider Tabi kişişel beklentiler farklı olacaktır ama genelde ağır basan araba Cliodur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 4 Aralık 2006; 17:55:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    Olur mu?
    1250 kg luk corsa var karşımızda:::Verdiğin testte göre...
    astra 1.6 twinport:1190 kg

    Galiba testti corsaya arka bagaja gizli bisiklet taşıyıcı yani full donanımla yapmışlar...Testte 1050 kg luklar bile var, en yakın rakibinden 90 kg daha ağır corsa...

    Ama şunuda öğrendik : Clio iyi bir alternatif 1.4 klansmanında ama pahalı ama en çok yakıt tüketen...

    Verdiğin testte göre:::
    en az yakan corsa
    en iyi yol tutuş corsa
    rüya otomobillerin fren performansı sunan cliodan daha iyi fren corsa::: Zaten en iyisi çıktı yarisle beraber

    Sıralama 1.4 twinport ve corsa cliodan 90 kg daha ağır ve 8 ps daha az, kaybettiği puanlarda hız, son hız ve ivmelenme özellikle...

    Senin dergi Otohabere göre dizel klansmanında ise 1. corsa 2. clio ve 207 3. GP( geçen haftaki test)


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Auto motor sport ya da autocar bu arabaları karşılaştırır ve yeni corsa açık ara tüm disiplinlerde 1. olursa ne diyeceksin?
    Fazla iddialı olmak daha sonra canının sıkılmasına neden olabilir asilx...

    Ki yeni corsa 1. de olabilir rahatlıkla, AMS nin corsa hakkındaki fikirleri ortada!!!

    Forum halkının tercihi corsa, mesajları okudun...


    AMS Kasım 2006 sayısı sayfa::58-63 ; öyle 2 sayfalık değil 6 sayfalık tek araba yeni corsa inceleme:::

    Aynen dergiden bir kaç cümle:::

    :: Yeni corsanın olumlu özellikleri ağır basıyor. Yol tutuş başarılı, ayrıca konforlu. Arka frenler kampana olmasına rağmen durma mesafesi başarılı ve tüketim çok düşük...

    :::Otomobilin sürüş güvenliği ile ilgili olarak en büyük övgüyü frenler hakediyor.

    ::::Süspansiyon övgüyü hakediyor. Bozuk yol koşullarını bir üst otomobil kadar iyi emiyor.

    ::: mükemmel viraj yeteneği ve direksiyon hissi...






    AMS kasım sayısı yoksa AMS EKİM sayısına bakalım:::sayfa 32-34

    ::YEni corsa nın süspansiyon sistemi daha konforlu ve sessiz, ayrıca yol tutuş yönünden iyi huylu ve dengeli...

    ::: Doğru ve gecikmesiz tepki verebilen direksiyon etkileyici bir performans sergiliyor...

    Şİmdi prof. AMS arka arkaya iki sayısında corsayı göklere çıkarmış, otohaber ise tam tersini belirtmiş, şimdi

    sende olsan otohabere çırak muamelesi yapmaz mısın?



    Saygılar gorele2000 abi


    Görüldüğü gibi AMS de Clio ya hakkını vermiş yiğidin hakki yiğide.. Donanımsal eksikliklilkleri olmasına rağmen Clio, üstün limitleri, fren mesafesi ve malzeme kalitesi ile birçok kaynalça Clio III şuan için lider Tabi kişişel beklentiler farklı olacaktır ama genelde ağır basan araba Cliodur


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Olur mu?
    1250 kg luk corsa var karşımızda:::Verdiğin testte göre...
    astra 1.6 twinport:1190 kg

    Galiba testti corsaya arka bagaja gizli bisiklet taşıyıcı yani full donanımla yapmışlar...

    Ama şunuda öğrendik : Clio iyi bir alternatif 1.4 klansmanında ama pahalı ama en çok yakıt tüketen...


    en az yakan corsa
    en iyi yol tutuş corsa
    rüya otomobillerin fren performansı sunan cliodan daha iyi fren corsa::: Zaten en iyisi çıktı yarisle beraber

    Sıralama 1.4 twinport ve corsa cliodan 90 kg daha ağır ve 8 ps daha az, kaybettiği puanlarda hız, son hız ve ivmelenme özellikle...

    Senin dergi Otohabere göre dizel klansmanında ise 1. corsa 2. clio ve 207 3. GP( geçen haftaki test)

    ben ams ye laf atmamıştım sen otohabere laf attın şimdi onun 2. testinin sonucu söylüyorsun

    arabam.com ve otohaber gibi iki kaynakta 35mt fren performansı koyan araba Clio


    8ps az ve ağır olması bahane mi ayrıca sence.. olmasaymış, opel daha iyisini yapsaymış.. aynı şekilde Clionun ağırlıkta fazla normalden yukarda söyledim


    Bence şunu öğrendik Clio, B segmentinin lideri.. Polo, Corsa ve GP ise plaseler benim birçok yerli yabancı kaynak incelemem sonucu ortaya çıkan bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 4 Aralık 2006; 18:04:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CX2

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    valla nedesem haklisin
    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2

    Sonuçta opel ve renonun arasındaki kalite farkını herkes biliyor..Bunun için de kalkıp da hayatta reno almam..Sonuçta adamlar hala orta sınıfında bile dual klimaya geçememiş..Bu mu teknoloji?Fren mesafesi kısa olabilir ama,renonun arabaları kadar başka bir araba görmedim frene basınca öne yığılan..
    Ani frene basman gerekiyo ama neredeyse camdan çıkıyorsun..(nerdeyse frene basacak biri kalmayacak arabada)..Adamlar hala frenleme dozunu 4 tekerleğe yayamadılar..Ki bu da yüksek hızlarda(90-100) ani fren yapmasan bile arabanın arka dengesi kaybettiriyor.
    35 değil,30 metrede dursun ki,frenlemenin zeminden zemine değişeceğini biliyorum,reno almam..
    Kalite olarak bazı arkadaşlar corsaya laf söylemişler ama,bu biraz fanatikliğe kaymış..İnceleyenler görmüştür ki clio nun malzeme kalitesi sınıfının en rezalet düzeyinde olup,3000 kmdeki bir clionun göğüslüğünden gelen ses düzeyi,teybin (kaset çaların :),teknoloji dedikleri bu olsa gerek) sesini bastırıyor..
    Ayrıca bu testin birebir doğru sonuç verdiğine inanmıyorum..Otohaber kadar reno manyağı olan bir dergi görmedim.
    Adam jettayla meganın arasında megane da uyduruk bi kart muhabbeti var diye meganın teknoloji olarak öne geçtiğini iddia ediyor.
    Bu mu test?Bu mu doğru yorum?..
    Bence arabaların ne mal olduğu kullandıkça ortaya çıkacaktır..





    SAĞOL KARDEŞ..

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar renault evet bazı konularda başarılı bir firmadır ancak içiine bindim yine aynı plastik kalitesiz malzeme 2 gün sonra heryeri oynamaya başlar bunu artık düzeltmeleri gerekiyor fransızların bunların yanın da 4 sene 98 corsa swing kullandım ve hiç üzmedi beni tercihim corsa dır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpaslan11

    arkadaşlar renault evet bazı konularda başarılı bir firmadır ancak içiine bindim yine aynı plastik kalitesiz malzeme 2 gün sonra heryeri oynamaya başlar bunu artık düzeltmeleri gerekiyor fransızların bunların yanın da 4 sene 98 corsa swing kullandım ve hiç üzmedi beni tercihim corsa dır

    Alıntıları Göster
    Ben dün gece AMS testini scan ederek bir topic açtım. Ama şimdi yerinde yeller esiyor. Biri bana ne olduğunu izah edebilir mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Ben dün gece AMS testini scan ederek bir topic açtım. Ama şimdi yerinde yeller esiyor. Biri bana ne olduğunu izah edebilir mi?

    Alıntıları Göster
    Asil dikkat et, bu topici de her an imha edebilirler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Ben dün gece AMS testini scan ederek bir topic açtım. Ama şimdi yerinde yeller esiyor. Biri bana ne olduğunu izah edebilir mi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Ben dün gece AMS testini scan ederek bir topic açtım. Ama şimdi yerinde yeller esiyor. Biri bana ne olduğunu izah edebilir mi?

    kanki bizi yıldıramazlar

    Kardeşin emeğe saygı olarak yedeklerini almıştı işte burada:::::::

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi



    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 5 Aralık 2006; 20:03:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Ben dün gece AMS testini scan ederek bir topic açtım. Ama şimdi yerinde yeller esiyor. Biri bana ne olduğunu izah edebilir mi?

    kanki bizi yıldıramazlar

    Kardeşin emeğe saygı olarak yedeklerini almıştı işte burada:::::::

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi

     11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi



    edit:imla

    Alıntıları Göster
    Abi süspansiyondan ben de şikayetçiyim. Bi çukura girioz tüm kemiklerim titrio var mı böle bi olay

    İbiza=Sportiflik

    Clio3 almış gene 1. liği tebrik ederik




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.