Şimdi Ara

11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
304
Cevap
0
Favori
15.128
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CX2

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    valla nedesem haklisin
    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2

    Sonuçta opel ve renonun arasındaki kalite farkını herkes biliyor..Bunun için de kalkıp da hayatta reno almam..Sonuçta adamlar hala orta sınıfında bile dual klimaya geçememiş..Bu mu teknoloji?Fren mesafesi kısa olabilir ama,renonun arabaları kadar başka bir araba görmedim frene basınca öne yığılan..
    Ani frene basman gerekiyo ama neredeyse camdan çıkıyorsun..(nerdeyse frene basacak biri kalmayacak arabada)..Adamlar hala frenleme dozunu 4 tekerleğe yayamadılar..Ki bu da yüksek hızlarda(90-100) ani fren yapmasan bile arabanın arka dengesi kaybettiriyor.
    35 değil,30 metrede dursun ki,frenlemenin zeminden zemine değişeceğini biliyorum,reno almam..
    Kalite olarak bazı arkadaşlar corsaya laf söylemişler ama,bu biraz fanatikliğe kaymış..İnceleyenler görmüştür ki clio nun malzeme kalitesi sınıfının en rezalet düzeyinde olup,3000 kmdeki bir clionun göğüslüğünden gelen ses düzeyi,teybin (kaset çaların :),teknoloji dedikleri bu olsa gerek) sesini bastırıyor..
    Ayrıca bu testin birebir doğru sonuç verdiğine inanmıyorum..Otohaber kadar reno manyağı olan bir dergi görmedim.
    Adam jettayla meganın arasında megane da uyduruk bi kart muhabbeti var diye meganın teknoloji olarak öne geçtiğini iddia ediyor.
    Bu mu test?Bu mu doğru yorum?..
    Bence arabaların ne mal olduğu kullandıkça ortaya çıkacaktır..





    SAĞOL KARDEŞ..

    Alıntıları Göster
    reno




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Asil bu her zaman böyle diyorum bak. Motorsporlarında F1'den en alt ralli organizasyonuna kadar hep reno takımları gösterilir röportaj yapılır. Başka takım kalmamış gibi. Arada sırada Ford'u koyarlar. Yanlız yerel rallilerden bahsediyorum.

    Haberlere bakarsın hep renodan bahsedilir. Kampanya olur hep reno'yla işbirliği yapılır.

    Neyse asil sen keyfine bak kardeşim.. O kadar da önemli değil. Nasılsa ben otohaber almayı bıraktım artık. AutoCar'ı tek geçerim. AutoCar güzel bir test yapsın, o zaman görürüz

    Ben Clio'ya kötü araba demiyorum. Hatta AutoCar'ın yaptığı bir test var, Kasım sayısında:

    Oulton Park'ta 2006'nın En İyi Yol Tutan Otomobilleri;
    1.Lamborghini Gallardo
    2.Caterham CSR
    3.Porsche 911 Turbo
    4.Alfa Romeo Brera Q4
    5.Renault Clio RS 200
    6.Porsche Cayman S
    7.Mini Cooper S Works GP
    8.BMW Z4 M Coupe
    9.Ford Focus ST
    10.Jaguar XK
    11.Audi RS4
    12.Mazda MX-5 1.8
    13.Lotus Exige S
    14.Aston Martin DB9
    15.Mercedes E63 AMG Estate
    16.Nissan 350Z
    17.BMW M6
    18.Seat Leon FR TFSI


    "Bu test bu yıl piyasaya çıkan performans araçlarını dikkate almaktadır."

    Alıntıları Göster
    Sıralamada bir yanlışlık olmasın ?
    Ben de o teste baktım, finale 6 araç kaldı bu yazdıklarının içinden sıralamada en son
    6-Ford Focus ST
    5- Nissan 350 Z
    4- Aston Martin DB9 Sport
    3-Porsche 911 Tubo
    2- Lotus Exige ve
    1, Porsche CaymanS şeklinde oluştu.
    Konu Clio diye söylüyorum Clio'nun parkur zamanı 2.11.82 Cayman'inki 2.02.05
    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Asil bu her zaman böyle diyorum bak. Motorsporlarında F1'den en alt ralli organizasyonuna kadar hep reno takımları gösterilir röportaj yapılır. Başka takım kalmamış gibi. Arada sırada Ford'u koyarlar. Yanlız yerel rallilerden bahsediyorum.

    Haberlere bakarsın hep renodan bahsedilir. Kampanya olur hep reno'yla işbirliği yapılır.

    Neyse asil sen keyfine bak kardeşim.. O kadar da önemli değil. Nasılsa ben otohaber almayı bıraktım artık. AutoCar'ı tek geçerim. AutoCar güzel bir test yapsın, o zaman görürüz

    Ben Clio'ya kötü araba demiyorum. Hatta AutoCar'ın yaptığı bir test var, Kasım sayısında:

    Oulton Park'ta 2006'nın En İyi Yol Tutan Otomobilleri;
    1.Lamborghini Gallardo
    2.Caterham CSR
    3.Porsche 911 Turbo
    4.Alfa Romeo Brera Q4
    5.Renault Clio RS 200
    6.Porsche Cayman S
    7.Mini Cooper S Works GP
    8.BMW Z4 M Coupe
    9.Ford Focus ST
    10.Jaguar XK
    11.Audi RS4
    12.Mazda MX-5 1.8
    13.Lotus Exige S
    14.Aston Martin DB9
    15.Mercedes E63 AMG Estate
    16.Nissan 350Z
    17.BMW M6
    18.Seat Leon FR TFSI


    "Bu test bu yıl piyasaya çıkan performans araçlarını dikkate almaktadır."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi piankhy1 -- 11 Kasım 2006; 8:38:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    Clio ile Corsayı karşılaştıran ben miyim? Almanlar

    onu dediğin otomobil firmaları yapmıyor bütün son jenarasyon araçlarda bulunan Bosch'un ABS 8.0 ın entegre yardımcı sistemi EBD yapıyor.. Tamam mı? Bu durumda güçlü frenli aracın ebd ye rağmen daha fazla yığılma yapması normaldir

    Bilmeden, incelemeden, dayanaksız konuşuyorsun Dynamique Clio III inceledin mi Corsa inceledin mi? Aradaki malzeme kalitesi farkı o kadar barizki.. Zaten bu test almanyadan alınan bir test arabalar alman plaklaı elin Almanı kendi malının Clio dan kkötü olduğunu kabul ediyor sen etmiyorsun gerçek fanatik ve körü körüne savunana yada yeren sen olsan gerek, sen ve saz arkadaşın O eksik kalsa olmaz zaten

    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2
    ARKADAŞIM,EMİN OL EYLEMSİZLİK KUVVETİNİ SENDEN DAHA İYİ BİLİYORUM..OTOMOBİL FİRMALARI,ARAÇLARININ YÜKSEK HIZLARDA(90-100) FRENLEMELERDE ARACIN DENGESİNİ KORUMAK İÇİN FRENLEMEYİ DÖRT TEKERLEĞE DAĞITMAYA ÇALIŞIRLAR..HELE DÖRT TEKERLEK DİSK FRENSE,BU DAHA KOLAY OLUR.AMA RENO NEDENSE ARAÇLARININ FRENLEMEDE ÖNE YIĞILMASINI TERCİH EDİYOR.NEDEN?ARABANIN DAHA KISA MESAFEDE DURMASINI SAĞLAYABİLMEK İÇİN..AMA YÜKSEK HIZLARDA,ANİ FRENLERDE ARACIN ARKASI ALLAHA EMANET KALIYOR..
    ZATEN RENOYU KÖRÜ KÖRÜNE SAVUNAN BİR ZİHNİYETİ,HATTA SADECE ŞEKİL OLMAKTAN ÖTEYE GEÇEMİYECEK BİR CLİOYU CORSA GİBİ BİR ARACA KARŞI SAVUNUYOR..YETMİYOR,CORSAYI YERİN DİBİNE SOKUYORLAR..
    BÖYLE BİR ZİHNİYETİ ANLIYAMIYORUM..BU ZİHNİYET YA BİR RENAULT BAYİSİ,YA DA BAŞKA BİR ARACI KULLANMAMIŞLAR..BUNU SÖYLEYİNCE DE BEN KAÇ YIL PASSAT KULLANDIM,ŞİMDİ MODUS VEYA CLİO KULLANIYORUM DİYOR..
    RENAULTUN MALZEME KALİTESİNİN BELLİ BİR SINIRI GEÇEMEDİĞİ DE GÜN GİBİ ORTADADIR..


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    Clio ile Corsayı karşılaştıran ben miyim? Almanlar

    onu dediğin otomobil firmaları yapmıyor bütün son jenarasyon araçlarda bulunan Bosch'un ABS 8.0 ın entegre yardımcı sistemi EBD yapıyor.. Tamam mı? Bu durumda güçlü frenli aracın ebd ye rağmen daha fazla yığılma yapması normaldir

    Bilmeden, incelemeden, dayanaksız konuşuyorsun Dynamique Clio III inceledin mi Corsa inceledin mi? Aradaki malzeme kalitesi farkı o kadar barizki.. Zaten bu test almanyadan alınan bir test arabalar alman plaklaı elin Almanı kendi malının Clio dan kkötü olduğunu kabul ediyor sen etmiyorsun gerçek fanatik ve körü körüne savunana yada yeren sen olsan gerek, sen ve saz arkadaşın O eksik kalsa olmaz zaten

    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2
    ARKADAŞIM,EMİN OL EYLEMSİZLİK KUVVETİNİ SENDEN DAHA İYİ BİLİYORUM..OTOMOBİL FİRMALARI,ARAÇLARININ YÜKSEK HIZLARDA(90-100) FRENLEMELERDE ARACIN DENGESİNİ KORUMAK İÇİN FRENLEMEYİ DÖRT TEKERLEĞE DAĞITMAYA ÇALIŞIRLAR..HELE DÖRT TEKERLEK DİSK FRENSE,BU DAHA KOLAY OLUR.AMA RENO NEDENSE ARAÇLARININ FRENLEMEDE ÖNE YIĞILMASINI TERCİH EDİYOR.NEDEN?ARABANIN DAHA KISA MESAFEDE DURMASINI SAĞLAYABİLMEK İÇİN..AMA YÜKSEK HIZLARDA,ANİ FRENLERDE ARACIN ARKASI ALLAHA EMANET KALIYOR..
    ZATEN RENOYU KÖRÜ KÖRÜNE SAVUNAN BİR ZİHNİYETİ,HATTA SADECE ŞEKİL OLMAKTAN ÖTEYE GEÇEMİYECEK BİR CLİOYU CORSA GİBİ BİR ARACA KARŞI SAVUNUYOR..YETMİYOR,CORSAYI YERİN DİBİNE SOKUYORLAR..
    BÖYLE BİR ZİHNİYETİ ANLIYAMIYORUM..BU ZİHNİYET YA BİR RENAULT BAYİSİ,YA DA BAŞKA BİR ARACI KULLANMAMIŞLAR..BUNU SÖYLEYİNCE DE BEN KAÇ YIL PASSAT KULLANDIM,ŞİMDİ MODUS VEYA CLİO KULLANIYORUM DİYOR..
    RENAULTUN MALZEME KALİTESİNİN BELLİ BİR SINIRI GEÇEMEDİĞİ DE GÜN GİBİ ORTADADIR..




    Emin ol ikisini de inceledim..Sadece corsa'yı kullanamadım..Ama renoyu 30-35 km kadar kullandım..Demek ki neymiş? İki araç arasında kalite ve işçilik farkını ayırt edebilrmişim...Ama farkındaysan ben corsanın freni daha iyi veya clio'nun yol tutuşu daha kötü demedim..
    Sadece clio'nun fren mesafesinin saçma reno mantığı sebebiyle kısa olabileceğini anlattım.Opel fanatiği değilim..Hatta opeli sevmiyorum bile denebilir..
    Ama kalkıpta yeni corsayı(ki opel bu aracı şu an lokomotifi olarak düşünüyor) fanatiklik boyutunda yalan yanlış clio karşısında yerin dibine sokarsan o zaman iş değişir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CX2

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    Clio ile Corsayı karşılaştıran ben miyim? Almanlar

    onu dediğin otomobil firmaları yapmıyor bütün son jenarasyon araçlarda bulunan Bosch'un ABS 8.0 ın entegre yardımcı sistemi EBD yapıyor.. Tamam mı? Bu durumda güçlü frenli aracın ebd ye rağmen daha fazla yığılma yapması normaldir

    Bilmeden, incelemeden, dayanaksız konuşuyorsun Dynamique Clio III inceledin mi Corsa inceledin mi? Aradaki malzeme kalitesi farkı o kadar barizki.. Zaten bu test almanyadan alınan bir test arabalar alman plaklaı elin Almanı kendi malının Clio dan kkötü olduğunu kabul ediyor sen etmiyorsun gerçek fanatik ve körü körüne savunana yada yeren sen olsan gerek, sen ve saz arkadaşın O eksik kalsa olmaz zaten

    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2
    ARKADAŞIM,EMİN OL EYLEMSİZLİK KUVVETİNİ SENDEN DAHA İYİ BİLİYORUM..OTOMOBİL FİRMALARI,ARAÇLARININ YÜKSEK HIZLARDA(90-100) FRENLEMELERDE ARACIN DENGESİNİ KORUMAK İÇİN FRENLEMEYİ DÖRT TEKERLEĞE DAĞITMAYA ÇALIŞIRLAR..HELE DÖRT TEKERLEK DİSK FRENSE,BU DAHA KOLAY OLUR.AMA RENO NEDENSE ARAÇLARININ FRENLEMEDE ÖNE YIĞILMASINI TERCİH EDİYOR.NEDEN?ARABANIN DAHA KISA MESAFEDE DURMASINI SAĞLAYABİLMEK İÇİN..AMA YÜKSEK HIZLARDA,ANİ FRENLERDE ARACIN ARKASI ALLAHA EMANET KALIYOR..
    ZATEN RENOYU KÖRÜ KÖRÜNE SAVUNAN BİR ZİHNİYETİ,HATTA SADECE ŞEKİL OLMAKTAN ÖTEYE GEÇEMİYECEK BİR CLİOYU CORSA GİBİ BİR ARACA KARŞI SAVUNUYOR..YETMİYOR,CORSAYI YERİN DİBİNE SOKUYORLAR..
    BÖYLE BİR ZİHNİYETİ ANLIYAMIYORUM..BU ZİHNİYET YA BİR RENAULT BAYİSİ,YA DA BAŞKA BİR ARACI KULLANMAMIŞLAR..BUNU SÖYLEYİNCE DE BEN KAÇ YIL PASSAT KULLANDIM,ŞİMDİ MODUS VEYA CLİO KULLANIYORUM DİYOR..
    RENAULTUN MALZEME KALİTESİNİN BELLİ BİR SINIRI GEÇEMEDİĞİ DE GÜN GİBİ ORTADADIR..




    Emin ol ikisini de inceledim..Sadece corsa'yı kullanamadım..Ama renoyu 30-35 km kadar kullandım..Demek ki neymiş? İki araç arasında kalite ve işçilik farkını ayırt edebilrmişim...Ama farkındaysan ben corsanın freni daha iyi veya clio'nun yol tutuşu daha kötü demedim..
    Sadece clio'nun fren mesafesinin saçma reno mantığı sebebiyle kısa olabileceğini anlattım.Opel fanatiği değilim..Hatta opeli sevmiyorum bile denebilir..
    Ama kalkıpta yeni corsayı(ki opel bu aracı şu an lokomotifi olarak düşünüyor) fanatiklik boyutunda yalan yanlış clio karşısında yerin dibine sokarsan o zaman iş değişir..

    Alıntıları Göster
    yeni corsayı bekledim..ilk gun test surusune cıktım ..test arabasındanmı nedir araba 100 ustunde geziyor..birde iç malzeme kalitesi gercekten cok kotu..bazı plastik parcaların capakları bile gozukuyor..o yuzden kesin alırım dedigim arabadan vazgecip 207 hdi aldım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    4. kez soruyorum: arkadaşının Clio III ünün anahtarı kaç tuşlu?

    Benim maksadım belli gerçek dışı karalamalar yapanları ispatlama burda da ortada sanırım herşey..

    Bu da son mesajım hadi sana iyi geceler.. MSN den problemin varsa gel

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    4. kez soruyorum: arkadaşının Clio III ünün anahtarı kaç tuşlu?

    Benim maksadım belli gerçek dışı karalamalar yapanları ispatlama burda da ortada sanırım herşey..

    Bu da son mesajım hadi sana iyi geceler.. MSN den problemin varsa gel


    Bana sen çok akkıllıymışsın gibi geldi. Passat kullanan adama kapı otomatiği bile 3. nesil cliolarda standart olan aracın anahtarını soruyosun ayrıca fransızların biz türklere yaptıkları onca şeylerden sonra bile sen gelip bize onları savunuyorsun, bu yüzden ben senin türklüğünden şüphe duyuyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CX2

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    Clio ile Corsayı karşılaştıran ben miyim? Almanlar

    onu dediğin otomobil firmaları yapmıyor bütün son jenarasyon araçlarda bulunan Bosch'un ABS 8.0 ın entegre yardımcı sistemi EBD yapıyor.. Tamam mı? Bu durumda güçlü frenli aracın ebd ye rağmen daha fazla yığılma yapması normaldir

    Bilmeden, incelemeden, dayanaksız konuşuyorsun Dynamique Clio III inceledin mi Corsa inceledin mi? Aradaki malzeme kalitesi farkı o kadar barizki.. Zaten bu test almanyadan alınan bir test arabalar alman plaklaı elin Almanı kendi malının Clio dan kkötü olduğunu kabul ediyor sen etmiyorsun gerçek fanatik ve körü körüne savunana yada yeren sen olsan gerek, sen ve saz arkadaşın O eksik kalsa olmaz zaten

    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2
    ARKADAŞIM,EMİN OL EYLEMSİZLİK KUVVETİNİ SENDEN DAHA İYİ BİLİYORUM..OTOMOBİL FİRMALARI,ARAÇLARININ YÜKSEK HIZLARDA(90-100) FRENLEMELERDE ARACIN DENGESİNİ KORUMAK İÇİN FRENLEMEYİ DÖRT TEKERLEĞE DAĞITMAYA ÇALIŞIRLAR..HELE DÖRT TEKERLEK DİSK FRENSE,BU DAHA KOLAY OLUR.AMA RENO NEDENSE ARAÇLARININ FRENLEMEDE ÖNE YIĞILMASINI TERCİH EDİYOR.NEDEN?ARABANIN DAHA KISA MESAFEDE DURMASINI SAĞLAYABİLMEK İÇİN..AMA YÜKSEK HIZLARDA,ANİ FRENLERDE ARACIN ARKASI ALLAHA EMANET KALIYOR..
    ZATEN RENOYU KÖRÜ KÖRÜNE SAVUNAN BİR ZİHNİYETİ,HATTA SADECE ŞEKİL OLMAKTAN ÖTEYE GEÇEMİYECEK BİR CLİOYU CORSA GİBİ BİR ARACA KARŞI SAVUNUYOR..YETMİYOR,CORSAYI YERİN DİBİNE SOKUYORLAR..
    BÖYLE BİR ZİHNİYETİ ANLIYAMIYORUM..BU ZİHNİYET YA BİR RENAULT BAYİSİ,YA DA BAŞKA BİR ARACI KULLANMAMIŞLAR..BUNU SÖYLEYİNCE DE BEN KAÇ YIL PASSAT KULLANDIM,ŞİMDİ MODUS VEYA CLİO KULLANIYORUM DİYOR..
    RENAULTUN MALZEME KALİTESİNİN BELLİ BİR SINIRI GEÇEMEDİĞİ DE GÜN GİBİ ORTADADIR..




    Emin ol ikisini de inceledim..Sadece corsa'yı kullanamadım..Ama renoyu 30-35 km kadar kullandım..Demek ki neymiş? İki araç arasında kalite ve işçilik farkını ayırt edebilrmişim...Ama farkındaysan ben corsanın freni daha iyi veya clio'nun yol tutuşu daha kötü demedim..
    Sadece clio'nun fren mesafesinin saçma reno mantığı sebebiyle kısa olabileceğini anlattım.Opel fanatiği değilim..Hatta opeli sevmiyorum bile denebilir..
    Ama kalkıpta yeni corsayı(ki opel bu aracı şu an lokomotifi olarak düşünüyor) fanatiklik boyutunda yalan yanlış clio karşısında yerin dibine sokarsan o zaman iş değişir..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2
    Emin ol ikisini de inceledim..Sadece corsa'yı kullanamadım..Ama renoyu 30-35 km kadar kullandım..Demek ki neymiş? İki araç arasında kalite ve işçilik farkını ayırt edebilrmişim...Ama farkındaysan ben corsanın freni daha iyi veya clio'nun yol tutuşu daha kötü demedim..
    Sadece clio'nun fren mesafesinin saçma reno mantığı sebebiyle kısa olabileceğini anlattım.Opel fanatiği değilim..Hatta opeli sevmiyorum bile denebilir..
    Ama kalkıpta yeni corsayı(ki opel bu aracı şu an lokomotifi olarak düşünüyor) fanatiklik boyutunda yalan yanlış clio karşısında yerin dibine sokarsan o zaman iş değişir..

    Sen beni okumadan cevap veriyorsun.. Dedinki Röno yığılıyor panik frende bende diyorumki güçlü frenli arabanın diğerinden fazla yığılma yapması normaldir.. O 4 tekere ayrı fren dağıtan sistem her araçta ortaktır..

    İşçilik ve kaliteyi ayırt edebilememişin bence incelemene rağmen Corsaya bindiğinde bir zahmet edip başını tavana kaldırıp tavan döşemesine baksydın sonra iki aracın malzemeler arasındaki doku farkını inceleseydin


    @Beshrelle
    Bana çok tanıdık geliyorsun nerede.. Ne zaman over and under banlanıyor sen geliyorsun Ya onun lezzet ikizisin yada fake i.. Renault'un Türkiye'ye yaptığı yatırım ve Ordumuzla olan işbirliği ortadır niye diğer Fransız mallarıyla böyle bir markaya aynı muameleyi yapayımki.. Ben senin zekandan şüphe duyuyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2
    Emin ol ikisini de inceledim..Sadece corsa'yı kullanamadım..Ama renoyu 30-35 km kadar kullandım..Demek ki neymiş? İki araç arasında kalite ve işçilik farkını ayırt edebilrmişim...Ama farkındaysan ben corsanın freni daha iyi veya clio'nun yol tutuşu daha kötü demedim..
    Sadece clio'nun fren mesafesinin saçma reno mantığı sebebiyle kısa olabileceğini anlattım.Opel fanatiği değilim..Hatta opeli sevmiyorum bile denebilir..
    Ama kalkıpta yeni corsayı(ki opel bu aracı şu an lokomotifi olarak düşünüyor) fanatiklik boyutunda yalan yanlış clio karşısında yerin dibine sokarsan o zaman iş değişir..

    Sen beni okumadan cevap veriyorsun.. Dedinki Röno yığılıyor panik frende bende diyorumki güçlü frenli arabanın diğerinden fazla yığılma yapması normaldir.. O 4 tekere ayrı fren dağıtan sistem her araçta ortaktır..

    İşçilik ve kaliteyi ayırt edebilememişin bence incelemene rağmen Corsaya bindiğinde bir zahmet edip başını tavana kaldırıp tavan döşemesine baksydın sonra iki aracın malzemeler arasındaki doku farkını inceleseydin


    @Beshrelle
    Bana çok tanıdık geliyorsun nerede.. Ne zaman over and under banlanıyor sen geliyorsun Ya onun lezzet ikizisin yada fake i.. Renault'un Türkiye'ye yaptığı yatırım ve Ordumuzla olan işbirliği ortadır niye diğer Fransız mallarıyla böyle bir markaya aynı muameleyi yapayımki.. Ben senin zekandan şüphe duyuyorum

    Alıntıları Göster
    Tamamiyle saçmalık.Getz bitti clioIII geldi. Gallardodan hızlı 30m de durabilen cayman gibi yol tutan kadranında 2 kere tur atan araba diyeceksinizsin ya.Utanmasınız allah indirdi dersiniz pes yani pes


    Rezil bi 65HP motoru hala savunuyorsanız bişey demiyeceğim.Hele fransızı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2
    Emin ol ikisini de inceledim..Sadece corsa'yı kullanamadım..Ama renoyu 30-35 km kadar kullandım..Demek ki neymiş? İki araç arasında kalite ve işçilik farkını ayırt edebilrmişim...Ama farkındaysan ben corsanın freni daha iyi veya clio'nun yol tutuşu daha kötü demedim..
    Sadece clio'nun fren mesafesinin saçma reno mantığı sebebiyle kısa olabileceğini anlattım.Opel fanatiği değilim..Hatta opeli sevmiyorum bile denebilir..
    Ama kalkıpta yeni corsayı(ki opel bu aracı şu an lokomotifi olarak düşünüyor) fanatiklik boyutunda yalan yanlış clio karşısında yerin dibine sokarsan o zaman iş değişir..

    Sen beni okumadan cevap veriyorsun.. Dedinki Röno yığılıyor panik frende bende diyorumki güçlü frenli arabanın diğerinden fazla yığılma yapması normaldir.. O 4 tekere ayrı fren dağıtan sistem her araçta ortaktır..

    İşçilik ve kaliteyi ayırt edebilememişin bence incelemene rağmen Corsaya bindiğinde bir zahmet edip başını tavana kaldırıp tavan döşemesine baksydın sonra iki aracın malzemeler arasındaki doku farkını inceleseydin


    @Beshrelle
    Bana çok tanıdık geliyorsun nerede.. Ne zaman over and under banlanıyor sen geliyorsun Ya onun lezzet ikizisin yada fake i.. Renault'un Türkiye'ye yaptığı yatırım ve Ordumuzla olan işbirliği ortadır niye diğer Fransız mallarıyla böyle bir markaya aynı muameleyi yapayımki.. Ben senin zekandan şüphe duyuyorum

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2
    Emin ol ikisini de inceledim..Sadece corsa'yı kullanamadım..Ama renoyu 30-35 km kadar kullandım..Demek ki neymiş? İki araç arasında kalite ve işçilik farkını ayırt edebilrmişim...Ama farkındaysan ben corsanın freni daha iyi veya clio'nun yol tutuşu daha kötü demedim..
    Sadece clio'nun fren mesafesinin saçma reno mantığı sebebiyle kısa olabileceğini anlattım.Opel fanatiği değilim..Hatta opeli sevmiyorum bile denebilir..
    Ama kalkıpta yeni corsayı(ki opel bu aracı şu an lokomotifi olarak düşünüyor) fanatiklik boyutunda yalan yanlış clio karşısında yerin dibine sokarsan o zaman iş değişir..

    Sen beni okumadan cevap veriyorsun.. Dedinki Röno yığılıyor panik frende bende diyorumki güçlü frenli arabanın diğerinden fazla yığılma yapması normaldir.. O 4 tekere ayrı fren dağıtan sistem her araçta ortaktır..

    İşçilik ve kaliteyi ayırt edebilememişin bence incelemene rağmen Corsaya bindiğinde bir zahmet edip başını tavana kaldırıp tavan döşemesine baksydın sonra iki aracın malzemeler arasındaki doku farkını inceleseydin


    @Beshrelle
    Bana çok tanıdık geliyorsun nerede.. Ne zaman over and under banlanıyor sen geliyorsun Ya onun lezzet ikizisin yada fake i.. Renault'un Türkiye'ye yaptığı yatırım ve Ordumuzla olan işbirliği ortadır niye diğer Fransız mallarıyla böyle bir markaya aynı muameleyi yapayımki.. Ben senin zekandan şüphe duyuyorum


    ASIL SEN İKİ ARABA ARASINDA Kİ KALİTE FARKINI ANLAYAMIYORSUN Kİ,VW'DEN İNİP RENOYA BİNMİŞSİN..
    Kİ ALLAH BİLİR CLİO 3ÜN MALZEME KALİTESİ VW'DEN DE İYİDİR....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CX2

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2
    Emin ol ikisini de inceledim..Sadece corsa'yı kullanamadım..Ama renoyu 30-35 km kadar kullandım..Demek ki neymiş? İki araç arasında kalite ve işçilik farkını ayırt edebilrmişim...Ama farkındaysan ben corsanın freni daha iyi veya clio'nun yol tutuşu daha kötü demedim..
    Sadece clio'nun fren mesafesinin saçma reno mantığı sebebiyle kısa olabileceğini anlattım.Opel fanatiği değilim..Hatta opeli sevmiyorum bile denebilir..
    Ama kalkıpta yeni corsayı(ki opel bu aracı şu an lokomotifi olarak düşünüyor) fanatiklik boyutunda yalan yanlış clio karşısında yerin dibine sokarsan o zaman iş değişir..

    Sen beni okumadan cevap veriyorsun.. Dedinki Röno yığılıyor panik frende bende diyorumki güçlü frenli arabanın diğerinden fazla yığılma yapması normaldir.. O 4 tekere ayrı fren dağıtan sistem her araçta ortaktır..

    İşçilik ve kaliteyi ayırt edebilememişin bence incelemene rağmen Corsaya bindiğinde bir zahmet edip başını tavana kaldırıp tavan döşemesine baksydın sonra iki aracın malzemeler arasındaki doku farkını inceleseydin


    @Beshrelle
    Bana çok tanıdık geliyorsun nerede.. Ne zaman over and under banlanıyor sen geliyorsun Ya onun lezzet ikizisin yada fake i.. Renault'un Türkiye'ye yaptığı yatırım ve Ordumuzla olan işbirliği ortadır niye diğer Fransız mallarıyla böyle bir markaya aynı muameleyi yapayımki.. Ben senin zekandan şüphe duyuyorum


    ASIL SEN İKİ ARABA ARASINDA Kİ KALİTE FARKINI ANLAYAMIYORSUN Kİ,VW'DEN İNİP RENOYA BİNMİŞSİN..
    Kİ ALLAH BİLİR CLİO 3ÜN MALZEME KALİTESİ VW'DEN DE İYİDİR....

    Alıntıları Göster
    clionun expression donanımında 80hp seçenek olsa güzel olurdu.birde bu fiyatına göre autantic versiyona mp3 çalar koymaları lazımdı bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CX2

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2
    Emin ol ikisini de inceledim..Sadece corsa'yı kullanamadım..Ama renoyu 30-35 km kadar kullandım..Demek ki neymiş? İki araç arasında kalite ve işçilik farkını ayırt edebilrmişim...Ama farkındaysan ben corsanın freni daha iyi veya clio'nun yol tutuşu daha kötü demedim..
    Sadece clio'nun fren mesafesinin saçma reno mantığı sebebiyle kısa olabileceğini anlattım.Opel fanatiği değilim..Hatta opeli sevmiyorum bile denebilir..
    Ama kalkıpta yeni corsayı(ki opel bu aracı şu an lokomotifi olarak düşünüyor) fanatiklik boyutunda yalan yanlış clio karşısında yerin dibine sokarsan o zaman iş değişir..

    Sen beni okumadan cevap veriyorsun.. Dedinki Röno yığılıyor panik frende bende diyorumki güçlü frenli arabanın diğerinden fazla yığılma yapması normaldir.. O 4 tekere ayrı fren dağıtan sistem her araçta ortaktır..

    İşçilik ve kaliteyi ayırt edebilememişin bence incelemene rağmen Corsaya bindiğinde bir zahmet edip başını tavana kaldırıp tavan döşemesine baksydın sonra iki aracın malzemeler arasındaki doku farkını inceleseydin


    @Beshrelle
    Bana çok tanıdık geliyorsun nerede.. Ne zaman over and under banlanıyor sen geliyorsun Ya onun lezzet ikizisin yada fake i.. Renault'un Türkiye'ye yaptığı yatırım ve Ordumuzla olan işbirliği ortadır niye diğer Fransız mallarıyla böyle bir markaya aynı muameleyi yapayımki.. Ben senin zekandan şüphe duyuyorum


    ASIL SEN İKİ ARABA ARASINDA Kİ KALİTE FARKINI ANLAYAMIYORSUN Kİ,VW'DEN İNİP RENOYA BİNMİŞSİN..
    Kİ ALLAH BİLİR CLİO 3ÜN MALZEME KALİTESİ VW'DEN DE İYİDİR....

    Alıntıları Göster
    benim vw den indiğimi kim söyledi? Hayal gördün sanırım


    @jeandan
    belgelerle konuşuyoruz koçum... Senin gibi ahkam kesmiyoruz... Daha öncede Autocar'ın testiyle ilgili topic vardı burada.. Yazılana göre Cayman dan sonra en iyi yol tutan araç seçilmişti Clio RS(Tur zamanı olarak değil)

    İki kaynaktada 35mt de durduğu teyit edildi senin burda tavrını anlayabilmiş değilim..

    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2
    Emin ol ikisini de inceledim..Sadece corsa'yı kullanamadım..Ama renoyu 30-35 km kadar kullandım..Demek ki neymiş? İki araç arasında kalite ve işçilik farkını ayırt edebilrmişim...Ama farkındaysan ben corsanın freni daha iyi veya clio'nun yol tutuşu daha kötü demedim..
    Sadece clio'nun fren mesafesinin saçma reno mantığı sebebiyle kısa olabileceğini anlattım.Opel fanatiği değilim..Hatta opeli sevmiyorum bile denebilir..
    Ama kalkıpta yeni corsayı(ki opel bu aracı şu an lokomotifi olarak düşünüyor) fanatiklik boyutunda yalan yanlış clio karşısında yerin dibine sokarsan o zaman iş değişir..

    Sen beni okumadan cevap veriyorsun.. Dedinki Röno yığılıyor panik frende bende diyorumki güçlü frenli arabanın diğerinden fazla yığılma yapması normaldir.. O 4 tekere ayrı fren dağıtan sistem her araçta ortaktır..

    İşçilik ve kaliteyi ayırt edebilememişin bence incelemene rağmen Corsaya bindiğinde bir zahmet edip başını tavana kaldırıp tavan döşemesine baksydın sonra iki aracın malzemeler arasındaki doku farkını inceleseydin


    @Beshrelle
    Bana çok tanıdık geliyorsun nerede.. Ne zaman over and under banlanıyor sen geliyorsun Ya onun lezzet ikizisin yada fake i.. Renault'un Türkiye'ye yaptığı yatırım ve Ordumuzla olan işbirliği ortadır niye diğer Fransız mallarıyla böyle bir markaya aynı muameleyi yapayımki.. Ben senin zekandan şüphe duyuyorum


    ASIL SEN İKİ ARABA ARASINDA Kİ KALİTE FARKINI ANLAYAMIYORSUN Kİ,VW'DEN İNİP RENOYA BİNMİŞSİN..
    Kİ ALLAH BİLİR CLİO 3ÜN MALZEME KALİTESİ VW'DEN DE İYİDİR....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    benim vw den indiğimi kim söyledi? Hayal gördün sanırım


    @jeandan
    belgelerle konuşuyoruz koçum... Senin gibi ahkam kesmiyoruz... Daha öncede Autocar'ın testiyle ilgili topic vardı burada.. Yazılana göre Cayman dan sonra en iyi yol tutan araç seçilmişti Clio RS(Tur zamanı olarak değil)

    İki kaynaktada 35mt de durduğu teyit edildi senin burda tavrını anlayabilmiş değilim..

    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2
    Emin ol ikisini de inceledim..Sadece corsa'yı kullanamadım..Ama renoyu 30-35 km kadar kullandım..Demek ki neymiş? İki araç arasında kalite ve işçilik farkını ayırt edebilrmişim...Ama farkındaysan ben corsanın freni daha iyi veya clio'nun yol tutuşu daha kötü demedim..
    Sadece clio'nun fren mesafesinin saçma reno mantığı sebebiyle kısa olabileceğini anlattım.Opel fanatiği değilim..Hatta opeli sevmiyorum bile denebilir..
    Ama kalkıpta yeni corsayı(ki opel bu aracı şu an lokomotifi olarak düşünüyor) fanatiklik boyutunda yalan yanlış clio karşısında yerin dibine sokarsan o zaman iş değişir..

    Sen beni okumadan cevap veriyorsun.. Dedinki Röno yığılıyor panik frende bende diyorumki güçlü frenli arabanın diğerinden fazla yığılma yapması normaldir.. O 4 tekere ayrı fren dağıtan sistem her araçta ortaktır..

    İşçilik ve kaliteyi ayırt edebilememişin bence incelemene rağmen Corsaya bindiğinde bir zahmet edip başını tavana kaldırıp tavan döşemesine baksydın sonra iki aracın malzemeler arasındaki doku farkını inceleseydin


    @Beshrelle
    Bana çok tanıdık geliyorsun nerede.. Ne zaman over and under banlanıyor sen geliyorsun Ya onun lezzet ikizisin yada fake i.. Renault'un Türkiye'ye yaptığı yatırım ve Ordumuzla olan işbirliği ortadır niye diğer Fransız mallarıyla böyle bir markaya aynı muameleyi yapayımki.. Ben senin zekandan şüphe duyuyorum


    ASIL SEN İKİ ARABA ARASINDA Kİ KALİTE FARKINI ANLAYAMIYORSUN Kİ,VW'DEN İNİP RENOYA BİNMİŞSİN..
    Kİ ALLAH BİLİR CLİO 3ÜN MALZEME KALİTESİ VW'DEN DE İYİDİR....


    Alıntıları Göster
    reno kedi olalı bir fare tuttu ama asla corsa'yı geçemeyecektir hele bu yenilenen corsa'yı asla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nolamaz

    reno kedi olalı bir fare tuttu ama asla corsa'yı geçemeyecektir hele bu yenilenen corsa'yı asla

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: nolamaz

    reno kedi olalı bir fare tuttu ama asla corsa'yı geçemeyecektir hele bu yenilenen corsa'yı asla

    tabiki geçemeyecek nasıl ki 1. 2. yi yada 3.yü 4. yü geçemezse
    clio da corsayı geçemeyecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cncrd

    quote:

    Orjinalden alıntı: nolamaz

    reno kedi olalı bir fare tuttu ama asla corsa'yı geçemeyecektir hele bu yenilenen corsa'yı asla

    tabiki geçemeyecek nasıl ki 1. 2. yi yada 3.yü 4. yü geçemezse
    clio da corsayı geçemeyecektir.

    Alıntıları Göster
    millet Clioya binmemiş hayatında konuşuyor halen...

    candan lafım sana koçum; kaç kere clio3e bindin??

    neyse ehliyeti olmayan arkadaşları şöyle bir kenara alalım...

    Corsa bazı özellikleri ile dikkat çekmeyi başarıyor ve tasarımı daha güzel ama kullanılan plastik halen odun hissi veriyor..piano boyalı orta konsol ise göz boyamak için birebir..

    Corsa ne zaman Cliodan iyi olabilmiş onu merak ediyorum??

    Clio her zaman corsadan daha kaliteli olmuştur; bi de eski kasa (2 kasa önceki) corsaların çamurluklarındaki plastiğin 2 yıl içinde siyahdan beyaza dönmesi çok enteresan bir görüntü veriyor araca..

    Clio kadar sessiz ve oturaklı bir araç daha var mı bu sınıfta şu an??

    Megane kullandıktan sonra bile Clio aynı araçtaymışsın hissi veriyor; asilx daha iyi bilir bunu ikisi de var onda...

    Fanatiklik değil bu; Clio donanımında bazı eksiklikler olmasına rağmen kompakt sınıf araçlarla başedebilecek sürüş özelliklerine sahip bir araç..

    Özellikle dinamiq donanımlı versiyonlar işçiliği ve plastiğiyle göz dolduruyor..

    İnitiale versiyonu da gelse harika olacak..(ahşap kaplama+ bej deri döşeme+full)

    Clio sürücüsüne güven veren ve benzersiz SRP3 koruma sistemine sahip 5 yıldızlı Renault üyesidir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Team Technical

    millet Clioya binmemiş hayatında konuşuyor halen...

    candan lafım sana koçum; kaç kere clio3e bindin??

    neyse ehliyeti olmayan arkadaşları şöyle bir kenara alalım...

    Corsa bazı özellikleri ile dikkat çekmeyi başarıyor ve tasarımı daha güzel ama kullanılan plastik halen odun hissi veriyor..piano boyalı orta konsol ise göz boyamak için birebir..

    Corsa ne zaman Cliodan iyi olabilmiş onu merak ediyorum??

    Clio her zaman corsadan daha kaliteli olmuştur; bi de eski kasa (2 kasa önceki) corsaların çamurluklarındaki plastiğin 2 yıl içinde siyahdan beyaza dönmesi çok enteresan bir görüntü veriyor araca..

    Clio kadar sessiz ve oturaklı bir araç daha var mı bu sınıfta şu an??

    Megane kullandıktan sonra bile Clio aynı araçtaymışsın hissi veriyor; asilx daha iyi bilir bunu ikisi de var onda...

    Fanatiklik değil bu; Clio donanımında bazı eksiklikler olmasına rağmen kompakt sınıf araçlarla başedebilecek sürüş özelliklerine sahip bir araç..

    Özellikle dinamiq donanımlı versiyonlar işçiliği ve plastiğiyle göz dolduruyor..

    İnitiale versiyonu da gelse harika olacak..(ahşap kaplama+ bej deri döşeme+full)

    Clio sürücüsüne güven veren ve benzersiz SRP3 koruma sistemine sahip 5 yıldızlı Renault üyesidir..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Team Technical

    millet Clioya binmemiş hayatında konuşuyor halen...

    candan lafım sana koçum; kaç kere clio3e bindin??

    neyse ehliyeti olmayan arkadaşları şöyle bir kenara alalım...

    Corsa bazı özellikleri ile dikkat çekmeyi başarıyor ve tasarımı daha güzel ama kullanılan plastik halen odun hissi veriyor..piano boyalı orta konsol ise göz boyamak için birebir..

    Corsa ne zaman Cliodan iyi olabilmiş onu merak ediyorum??

    Clio her zaman corsadan daha kaliteli olmuştur; bi de eski kasa (2 kasa önceki) corsaların çamurluklarındaki plastiğin 2 yıl içinde siyahdan beyaza dönmesi çok enteresan bir görüntü veriyor araca..

    Clio kadar sessiz ve oturaklı bir araç daha var mı bu sınıfta şu an??

    Megane kullandıktan sonra bile Clio aynı araçtaymışsın hissi veriyor; asilx daha iyi bilir bunu ikisi de var onda...

    Fanatiklik değil bu; Clio donanımında bazı eksiklikler olmasına rağmen kompakt sınıf araçlarla başedebilecek sürüş özelliklerine sahip bir araç..

    Özellikle dinamiq donanımlı versiyonlar işçiliği ve plastiğiyle göz dolduruyor..

    İnitiale versiyonu da gelse harika olacak..(ahşap kaplama+ bej deri döşeme+full)

    Clio sürücüsüne güven veren ve benzersiz SRP3 koruma sistemine sahip 5 yıldızlı Renault üyesidir..




    Bi kaç öncesine kadar senin ehliyetin war mıydı? bana ehliyetim war diye büyüklük etme.

    Ayrıca clioIIIe binmediğimi nerden çıkarıyorsun?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orjinalden alıntı: Team Technical

    millet Clioya binmemiş hayatında konuşuyor halen...

    candan lafım sana koçum; kaç kere clio3e bindin??

    neyse ehliyeti olmayan arkadaşları şöyle bir kenara alalım...

    Corsa bazı özellikleri ile dikkat çekmeyi başarıyor ve tasarımı daha güzel ama kullanılan plastik halen odun hissi veriyor..piano boyalı orta konsol ise göz boyamak için birebir..

    Corsa ne zaman Cliodan iyi olabilmiş onu merak ediyorum??

    Clio her zaman corsadan daha kaliteli olmuştur; bi de eski kasa (2 kasa önceki) corsaların çamurluklarındaki plastiğin 2 yıl içinde siyahdan beyaza dönmesi çok enteresan bir görüntü veriyor araca..

    Clio kadar sessiz ve oturaklı bir araç daha var mı bu sınıfta şu an??

    Megane kullandıktan sonra bile Clio aynı araçtaymışsın hissi veriyor; asilx daha iyi bilir bunu ikisi de var onda...

    Fanatiklik değil bu; Clio donanımında bazı eksiklikler olmasına rağmen kompakt sınıf araçlarla başedebilecek sürüş özelliklerine sahip bir araç..

    Özellikle dinamiq donanımlı versiyonlar işçiliği ve plastiğiyle göz dolduruyor..

    İnitiale versiyonu da gelse harika olacak..(ahşap kaplama+ bej deri döşeme+full)

    Clio sürücüsüne güven veren ve benzersiz SRP3 koruma sistemine sahip 5 yıldızlı Renault üyesidir..




    Bi kaç öncesine kadar senin ehliyetin war mıydı? bana ehliyetim war diye büyüklük etme.

    Ayrıca clioIIIe binmediğimi nerden çıkarıyorsun?

    Alıntıları Göster
    Siz team technical üyeleri noldu size?

    Yeni getz artık clio 3, hayırlı olsun!!!

    Darılma falan yok.

    Uçuyor mu bu clio 3???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    Siz team technical üyeleri noldu size?

    Yeni getz artık clio 3, hayırlı olsun!!!

    Darılma falan yok.

    Uçuyor mu bu clio 3???

    Alıntıları Göster
    uçuyor gel uçurayım senide..
    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Siz team technical üyeleri noldu size?

    Yeni getz artık clio 3, hayırlı olsun!!!

    Darılma falan yok.

    Uçuyor mu bu clio 3???






  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    uçuyor gel uçurayım senide..
    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Siz team technical üyeleri noldu size?

    Yeni getz artık clio 3, hayırlı olsun!!!

    Darılma falan yok.

    Uçuyor mu bu clio 3???




    Alıntıları Göster
    hiç bir getz sahibi bu tepkiyi vermişmiydi size?

    Noldu ? aynı espri anlayışını clio 3 gösteremiyor yoksa?

    Getz uçarsa clio uçamaz mı*



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 12 Kasım 2006; 18:03:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    hiç bir getz sahibi bu tepkiyi vermişmiydi size?

    Noldu ? aynı espri anlayışını clio 3 gösteremiyor yoksa?

    Getz uçarsa clio uçamaz mı*

    Alıntıları Göster
    bende uçuyor dedim hatta davet ettim seni.. Astra'dan sonra uçar gibi gelir sana çünkü*

    1.6 twinport astra karşısında denendi seninki dizeldi seninkinin hiç şansı yok benim 1.4 clio karşısında

    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    hiç bir getz sahibi bu tepkiyi vermişmiydi size?

    Noldu ? aynı espri anlayışını clio 3 gösteremiyor yoksa?

    Getz uçarsa clio 3 de uçamaz mı*




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    bende uçuyor dedim hatta davet ettim seni.. Astra'dan sonra uçar gibi gelir sana çünkü*

    1.6 twinport astra karşısında denendi seninki dizeldi seninkinin hiç şansı yok benim 1.4 clio karşısında

    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    hiç bir getz sahibi bu tepkiyi vermişmiydi size?

    Noldu ? aynı espri anlayışını clio 3 gösteremiyor yoksa?

    Getz uçarsa clio 3 de uçamaz mı*


    Alıntıları Göster
    Boşuna mı dedik, getz öldü , yaşasın clio 3 diye...

    Clio 3 , hedef artık sınıf C kompakt, astradan bile iyi...


    Aman dikkat edin , 200km/h sonra gerçekten uçabilir. Viraj dönmeye bırakın düz çizgi stabilitesini korusun yeter.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    Boşuna mı dedik, getz öldü , yaşasın clio 3 diye...

    Clio 3 , hedef artık sınıf C kompakt, astradan bile iyi...


    Aman dikkat edin , 200km/h sonra gerçekten uçabilir. Viraj dönmeye bırakın düz çizgi stabilitesini korusun yeter.

    Alıntıları Göster
    merak etme senin yaptığın astra propagandalarıyla astra, yeni getz olmadıysa Clio III hiç olmaz..

    Clioyla 200km/sa ya çıktında mı konuşuyorsun? Onu bırak Clio III kullandın mı?

    Cevaplar hayır dimi... O zaman soruyorum sana senin başımızdakilerden ne farkın var.. Türkiyeyi bu hale getiren zihniyetten ne farkın var?

    Bu soruların cevabını bana değil kendine ver


    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Boşuna mı dedik, getz öldü , yaşasın clio 3 diye...

    Clio 3 , hedef artık sınıf C kompakt, astradan bile iyi...


    Aman dikkat edin , 200km/h sonra gerçekten uçabilir. Viraj dönmeye bırakın düz çizgi stabilitesini korusun yeter.






  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.