Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU] (3875. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
96.373
Cevap
399
Favori
3.429.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
128 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 38733874387538763877
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 06ensar kullanıcısına yanıt
    hocam olmuyo malesef 1 sn bile geçmeden sürekli bir döngü içinde. çıldırttı beni
  • sabırlı olmalısınız hemen o döngüye döndüğü için vazgeçmeyin tuş kombinasyonlarını denerken sabırla bekleyin başa dönseniz bile basılı vaziyette denemeye devam edin..son olarak olmuyor ise servise götüreceksiniz haliyle geçmiş olsun..
  • Power ses kısma tuşu ile teli komple kapatmaya al tam açılmadan download moda almaya çalış öyle olucaktır bendede kaç kere oldu böyle yaptım yani belirli bie süresi var 1 2 saniye o saniyeleri kaçırma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar,
    Eşime S7 edge ile A7 2017 modellerinden birini almayı düşünüyorum, benim gönlüm S7 edge ama arada yaklaşık 800-900 tl fark var. Merak ettiklerim ise,
    1. 800-900 tl fark ile s7 edge alınırmı?
    2. S7 edge güncellemesi sorunu olurmu? İphone 5 kullanıcısıyız ve artık son sürüm güncelleme olmayacak diye biliyorum.
    3. İphone 5 den S7 edge ye geçiş kullanımda rahatlık yada pozitif farklılık hissettirirmi?

    Son olarak sahibinden com aracılığı ile şişli de bir mağaza buldum, (KVK, Genpa,Başarı) 2 yıl garantili adınıza faturalı 2,299 tl diyor.Tüm ürünler kapalı kutu, kutularında ufak leke ve deformasyon olduğu için bu fiyattır diyorlar.
    Onlarada sordum A7 mi yoksa S7 edge mi diye, evde küçük çocuk varmı? Varsa A 7 tercih edin çünkü S7 edge nin ekranı kırılırsa çok pahalı dedi.A7 2017 içinde 1,800 tl fiyat verdi.
    Ürünlerde problem olup olmadığını nasıl anlayabilirim yada ikinci el olup olmadığını, teşhir vb. Samsung konusunda hiç tecrübem yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • yyusa Y kullanıcısına yanıt
    s7 edge elbet diğer tercihinizden elbette iyi ama bu telefon çok nazik ve birde bu samsungun root olayında knox sayacı iyice bezdirdi zira garanti dışı oluyor vede kesinlikle bu olayda düzelmiyor..
  • raif efendi kullanıcısına yanıt
    Hocam aşağıda bir kaç ekran görüntüsü aldım. Cihaz 3 4 ay sonra 2. yılını dolduracak ve şahsi düşünceni söylersen sevinirim. Batarya değiştirmeye gerek var mı? Şuan Wi-fi'de web de takılırken youtube de video izlerken 6 7 saat arasını görüyorum. Bir yorum alırsam sevinirim





    SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]

    SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]

    SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]

    SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yyusa Y kullanıcısına yanıt
    Cihaz son güncellemesini alacak güncelleme sorun olurmu demissiniz bunu göz önünde bulundurun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yyusa Y kullanıcısına yanıt
    2.299 TL Samsung garantili sıfır kapalı kutu S7 Edge için şüpheli bir fiyat. Bahsettiğin ilan(lar) SM Grup ise firmanın ilanlarında kullandıkları görsellerin hepsi ithalatçı garantili cihazlara ait. Karar verip almak isterseniz aman dikkatli olun bu konuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Android telefonlar için krack açığı güncellemesi gelecek mi ya da geldi mi? s7 değil ama bende S6 edge var ve telefonumda en son güncelleme olmasına karşın antivirüs uygulamam da yer alan sistem Danışmanı Riskler Bulundu diyor ve bakınca Krack açığından söz ediyor. Telefonda mı var açık yoksa telefonda yok ama modem de var da ondan mı bu uyarıyı verdi anlamadım. Modeme de yazılım kurmadım çünkü en son sürüm kurulu görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apaci0834

    Hocam aşağıda bir kaç ekran görüntüsü aldım. Cihaz 3 4 ay sonra 2. yılını dolduracak ve şahsi düşünceni söylersen sevinirim. Batarya değiştirmeye gerek var mı? Şuan Wi-fi'de web de takılırken youtube de video izlerken 6 7 saat arasını görüyorum. Bir yorum alırsam sevinirim





    SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]

    SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]

    SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]

    SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]

    Hocam aşağı yukarı aynı zamanda almışız ama senin batarya daha az aşınmış 2600mah civarı bende 2400mah oradan hesap et:) bataryalar illaki aşınıyor özelliği gidiyor yavaş yavaş ben değişim vaktinin kendiminki için değişim vaktinin geldiğini hissettim bi 2200lere düşünce mecbur kalıcaz artık zaten. Siz bu kadar süreye göre iyi kullanmışsınız hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • raif efendi kullanıcısına yanıt
    Olmadı fatura tarihine bakayım son 1 ay kala götürürüm. Hani şuan bile beni memnun ediyor süre olarak ama son zaman bakalım 2000 lere düşerse hızlı gidiyor şarjı deriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • apaci0834 A kullanıcısına yanıt
    Uygulandıktan sonra foto



    SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]



    SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slmessi

    Uygulandıktan sonra foto



    SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]



    SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU]

    Güzel referans oldu böylelikle kılıf kullanırken kalkma yapmaz teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • çokrenkli kullanıcısına yanıt
    Telefonu çift kılıfla kullandığım ve en ufak bir iz olmadığı halde "darbeye bağlı ekran arızası" gerekçesiyle EVOBT isimli servis, garantili üründen 998 tl tamir parası para istedi.

    Telefonum ithalatçı garantili değil de distribütör garantili olsaydı muhtemelen aynı cevabı alacaktım sanıyorum.Bu bir servis klasiği olmuş anladığım kadarıyla.

    Yine de EVOBT konusunda sizi uyarmış olayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onurmsq


    quote:

    Orijinalden alıntı: The@Thing

    Arkadaşlar size garanti maceramı anlatayım.15 gündür bununla uğraşıyordum.

    Telefonu Samsung servisine verdim.Şikayetim ekranın darbe almadığı halde mor bir renge bürünmesi ve yanıp sönmesi flickering screen diye tabir edilen kronik bir arıza.Cihazda sadece ekran çalışmıyor arama geliyor,ses açılıp kısılıyor her şey çalışıyor.Telefon instagramda gezinirken elimde bozuldu.Telefonu servise verdim ekranında çizik dahi olmayan telefonu ekranı kırılmış ve darbe almış diye beni 13 gün sonra arayarak garanti dışı bırakmışlar.Onarım için benden 990TL ücret talep ettiler.

    Ben de aynı gün gidip resmen istemeyerek de olsa servisi ayağa kaldırdım çünkü haklı olduğuma %100 inanıyordum.Üstlerine gitmek zorunda kaldım hatta o kadar ileri gittiler ki bir müşteriye tüketici hakem heyetine gidin bile diyebilen personele sahipler.Tabi ben icra yoluna kadar gitmeyi göz önüne aldım dilekçemi bile çoktan yazmıştım.Hani biz çözmeyiz git uğraş diyor resmen.Tabi ben servisteki personellerle resmen laf cambazlığı yapıp derdimi anlatmaya çalışırken haliyle ortam da geriliyor.En sonunda sanırım müdürlerinin bana verdiği özel ilgilneceğim sözünü oradan alıp çıktım.2 gün içinde bana telefonunuzun ekranı garanti kapsamında değişmiştir dediler gidip aldım.Şu an bir sorun yok hatta sağolsunlar cihazımın kasasındaki ufak aşınmaları da görmüşler kasayı da değiştirmişler.Fakat ne çektiğimi ben biliyorum böyle yazınca kısacık geliyor bu süreç.Ben hakkımı aramasam 990tl verip çıkacaktım onlara göre.İlk samsung telefonum S7 edge oldu ve son samsung telefonum olucak.Kesinlikle pişman oldum.7 ay evvel 2600tl'ye almıştım burnumdan geldi verdiğim para.

    Sen 2600e aldin ben 3600e aldim

    Vallahi 1500tl'de olsa sanırım almam artık çok soğudum markadan.S8 planları yapıyordum birden vazgeçtim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The@Thing


    quote:

    Orijinalden alıntı: Onurmsq


    quote:

    Orijinalden alıntı: The@Thing

    Arkadaşlar size garanti maceramı anlatayım.15 gündür bununla uğraşıyordum.

    Telefonu Samsung servisine verdim.Şikayetim ekranın darbe almadığı halde mor bir renge bürünmesi ve yanıp sönmesi flickering screen diye tabir edilen kronik bir arıza.Cihazda sadece ekran çalışmıyor arama geliyor,ses açılıp kısılıyor her şey çalışıyor.Telefon instagramda gezinirken elimde bozuldu.Telefonu servise verdim ekranında çizik dahi olmayan telefonu ekranı kırılmış ve darbe almış diye beni 13 gün sonra arayarak garanti dışı bırakmışlar.Onarım için benden 990TL ücret talep ettiler.

    Ben de aynı gün gidip resmen istemeyerek de olsa servisi ayağa kaldırdım çünkü haklı olduğuma %100 inanıyordum.Üstlerine gitmek zorunda kaldım hatta o kadar ileri gittiler ki bir müşteriye tüketici hakem heyetine gidin bile diyebilen personele sahipler.Tabi ben icra yoluna kadar gitmeyi göz önüne aldım dilekçemi bile çoktan yazmıştım.Hani biz çözmeyiz git uğraş diyor resmen.Tabi ben servisteki personellerle resmen laf cambazlığı yapıp derdimi anlatmaya çalışırken haliyle ortam da geriliyor.En sonunda sanırım müdürlerinin bana verdiği özel ilgilneceğim sözünü oradan alıp çıktım.2 gün içinde bana telefonunuzun ekranı garanti kapsamında değişmiştir dediler gidip aldım.Şu an bir sorun yok hatta sağolsunlar cihazımın kasasındaki ufak aşınmaları da görmüşler kasayı da değiştirmişler.Fakat ne çektiğimi ben biliyorum böyle yazınca kısacık geliyor bu süreç.Ben hakkımı aramasam 990tl verip çıkacaktım onlara göre.İlk samsung telefonum S7 edge oldu ve son samsung telefonum olucak.Kesinlikle pişman oldum.7 ay evvel 2600tl'ye almıştım burnumdan geldi verdiğim para.

    Sen 2600e aldin ben 3600e aldim

    Vallahi 1500tl'de olsa sanırım almam artık çok soğudum markadan.S8 planları yapıyordum birden vazgeçtim.

    Gitgide fiyatlar dusuyor hep samsungda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benimde 3350mah kalmis. Ordan yukari cikmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne kadar oldu alalı telefonu ? Birde pil garantiye giriyor muydu ? Giriyorsa son 1 ay kala servise vereceğim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apaci0834

    Ne kadar oldu alalı telefonu ? Birde pil garantiye giriyor muydu ? Giriyorsa son 1 ay kala servise vereceğim :)

    Valla benim 7ay oldu tam. 128lik black pearl aldim.

    Hergun sarja 1kez takiyorum.



    Valla burda okuduklarim diyor ki telefonda cizik varsa garantiye girmez falan. Boyle durumdaki bir servis pili garantiye sokar mi?

    Ama pilin garantili olmasi lazim ki arayip teyit etmek gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşte endişem o kıla tüye kılıf bulanlar bunada kullanıcı hatası derler mi ? :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 38733874387538763877
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.