Er
16 Temmuz 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
15 üye
Görüntülenme
Toplam: 16 (Bu ay: 1)
360262 Gün Cezalı
357433 gün 17 s. 25 dk. kaldı
Gönderileri
Arkadaşlar bir tanıdığım anadolu üniversitesi açıköğretim ilahiyatı kazandı , fakat kayıt tarihlerini bilmiyoruz yardımcı olur musunuz?
Bu yani.
http://www.blogtv.com/people/sanzelizealaattin koşun kekeler kaçırmayın
Karşınızda üç küçük keke.
Merhaba arkadaşlar metal müzik dinleyicisiyim geçen gün arkadaşımın kulaklığını denedim çok hoşuma gitti. Hemen fiyatını araştırmaya başladım , kullananlar 80-130 TL'ye aldıklarını söylüyorlar. Media Markt'a , Vatan Bilgisayar'a , Teknosa'ya gittim fiyatları 230-170 TLden aşağı değil. Yardımcı olabilir misiniz bana İzmir'de uygun fiyatta nerde vardır? PHILIPS O'NEILL THE STRETC ya da kullanan varsa memnun mu?
BEYLER ŞU JENTIN'IN VIDEOLARINI NERDEN BULABİLİRİM LİNK VEREN OLURSA MEMNUN OLURUM AMA YOUTUBE'DAN DEEĞİL.
Ya bu reklamda bizim ülker'in reklamı , Orda kadın bişey diyor reklamın sonlarına doğru ''tam dede mantıyla '' gibi bişey. Ne diyor. Bu arada banım yeni açıldı
Beyler vuvuzela almak istiyorum ama internet üzerinden değil.
Satıldığını bildiğiniz yerler var mı?
Not:İzmir'de ama siz alın yollayın parayı yollarım ben size, valla bak.
Beyler çok sıkıldım ya yapcak bişiler söyleyin, dışarıya çıkamam hergün bodyde geberiyorum zaten.
Haydi önerilerinizi bekliyorum. Bro'lar!
Beyler stüdyoya gitmeyi düşünüyorum ama bilgim yok bilgilendirirseniz sevinirim. Öncelikle bu müzikler nasıl ayarlanıyor?
Bir de foruma nasıl konuyor acaba?
Hakkında
Forum İmzası:
Tarih kitaplarımız Haçlıların en büyük zaferidir.
-Cemil Meriç
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 8 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 8 yıl
Mesaj Sayısı: 3
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.133
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 8.212 (Bu ay: 141)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 3 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.