Teğmen
23 Şubat 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
4 üye
Görüntülenme
Toplam: 14 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Dostlar merhaba, lisans eğitimimi tamamladım tabi askerlik telaşı başladı ve benim durum biraz farklı şöyle ki ben ön lisans okuyup dgs ile mühendisliğe tamamladım fakat ön lisanstan mezun olduğumda 2 yıllık tecil hakkımı 8 ay için kullandım ve dgs kazanınca lisansa başladım. Demem o ki şuan tekrar bir tecil hakkım var mıdır veya eski tecil hakkını kullanabiliyor muyuz ? Askeri şubelere ulaşamıyorum telefon ile hafta içi bir gün gideceğim sanırım, bilgisi olan varsa süper yardımcı olur. Teşekkürler
Hocalar onceden 7 gün free iken oyunu indirip oynamısdım simdi free to play oldu diye baslayayım dedim ama 38 dakikadır bekliyorum bide beklediğim her 10 dakika hediye vericekmiş öle diyor bunu hergun yasıcammı ben ne alaka ?
Merhaba hocalar,
uzun zaman önce bırakmışdım tekrar başladım ve pandaren kasıyordum dün 5 level yaptım sonra çıkmam gerekti ama girdiğimde görev npcsi yoktu suanda yok biraz etrafda dolaştım haritada ünlem işareti çıkıyor ama yaklasınca kayboluyor Old Man ... diye bi adam bole bi tepede duruo ama yaklaşınca kayboluor varmı bi bilgisi olan ?

Resimde koyayım

adam burda görünüyor


ama yanına gelince yok oluyor
Merhaba arkadaşlar oyunu dun 11 gibi aldım yakında oyuna giricem Türklerin olduğu guild felan bi topluluk varmı serverler felan yardımcı olabilirmisiniz ?
Merhaba arkadaşlar yoldaşlar,
ben paralı döneminde 2 ay kadar oynadım fakat simdi tekrar oynamak istedim ama ncsoftta görünmüyor ve freetoplayaion dada hesabım yok ne yapabilirim bu konuda charımı sildilermi yani ole saçma şeymi olur :S bilgi verirseniz çok sevinirim teşekkürler
öncelikle Merhaba üstadlar,

yaklaşık 1.5 aylık oyuncuyum 70 level magem var fire mageyim Bg lerde baya Aktif Bi oyuncuyum 30 kill varsa 8 9 da ölüm oluyor Genelde vslerde alıorum ama Diğer magelere bakıldığında Sadece Charımı iyi kontrol Edebiliyorm ondan çok adam kesiorum Fakat Birsürü Eksiğim Olduğunu Düşünüorum itemlere nasıl özellik basıcam hangi meslekleri seçmeliyim çok araştırdım fakat ben pvp Ağırlıklı Seviyorum oyunu Ona Göre Bişiler bulamadım Talentimde eksikler çoktur Kendim Bişiler yapmaya çalıştım, Bu Konularda bana yardımcı olabilirmisiniz.

1. itemlere + spell power basma
2. elime dagger mı almalı yoksa 3500 honor'a aldığım stafmı ?
3.elimdeki item nasıl alev alev yanıyor (para ile olucaksa sorun değil para bulurum)
4.youtube, wow movies de izledim videolarda 70 lvl fire mageler 1000 - 1200 arası vuruken ben 900-950 arası vuruyorum.
5. Gem vs basmak gerekiyor Yeşil felan Ah de bulamadım Gemleri buldumda aradıklarım yokdu Kendime üretebilirmiyim pahalı olurmu
6. Bide teke tekde hiç healer kesemiyorum Daha dorusu pala ve Druidlere napabilirim.

Gerekli Konularda yardım Etmek Zorunda Değilsiniz Tabi Birçok kişi Git Araştır Diyecektir Fakat Kapsamlı Bir Bilgi Edinemiyorum.

Buyrun charım buda :http://eu.battle.net/wow/en/character/bladefist/Kazuya/advanced
Arkadaşlar Oyunda yeniyim yaklasık 3 4 gün oldu belkide daha az 27 levle mage kasdım Fakat suan Görevlere nerden devam ediceğimi bulamıyorum suan yapdım görevler 15 16 görevleri :d açıkcası birazda canımı sıkıyor bu durum :d
27 levelde nerde görevler ?
Şimdiden Çok Teşekkürler
Arkadaşlar bugun ilk Dvd Satın aldım kurdum fakat launcher açıyorum update yapıor download bitince failled verior ve launcher bağlantı sağlanamadı fln dior
Sorun ne bilen varmı
hocalar Malum 30 olduk Set felan derken :d Simdi Ap Kasmak Lazım 30 olana kadar 18 k Ap kasdımda Nasıl Daha çok Ap Kasabilirim Spatalos Serverindeyim . Asmodian
Selam hocalar ,

ben 24 levelim Bronz Coin kasmak İstiorum , Görevleri Nerde Bilgi verebilirmisiniz. Bir tane morheim'de Var onu sürekli Yapıorum 54 Coin kasmam Lazımda Brokerde Satıolar Ama Param yok Malum :) Şimdiden eyvallah
Hakkında
Meslek: Yazılım
Forum İmzası:
Nick : Kuzan
Archeage EU Vindictive Guildi tanıtım >>>http://forum.donanimhaber.com/m_94686834/tm.htm
Vindictive Guildi websitesi >>>http://vindictive.mmochief.com/
ArcheAge Türkiye Facebook Grubu >>>https://www.facebook.com/groups/1432354000344614/
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: geçen yıl
Son Mesaj Zamanı: 4 yıl
Mesaj Sayısı: 218
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 273
İkinci El Bölümü Mesajları: 5
Konularının görüntülenme sayısı: 14.772 (Bu ay: 112)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 3 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.