D

Teğmen
13 Şubat 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 6 (Bu ay: 0)
Gönderileri
sa arkadaşlar şu an elimde 7 tane char var hepsinin statları 0 skilleri 0 hepsinde1 tane pre var ve hepsi itemsiz tanesini 30 tlden satıyorum ayrıca 12d legend +12 robe set + takı toplam 10 adet eşyada çok uygun fitaya satılır ilgilenen konunun altına cvp atabilir

Not:2 char 50 tl ayrıca Poseidon serverinden ben Oo_ExiTuS_oO takıyan varsa bilir.
Evt arkadaşlar playsro yeni türk sunucu yapmaya hazırlanıyor lütfen ankete katılın güzel bir sw olucak inş

https://www.facebook.com/playsro
[size=150]GameWarriorS - EternaLs union ve oyuncu arıyor ( PlaySro-Osiris )



PlaySRO ' nun 110 cap serveri olan Osiris ' te serverdaki tek Türk guildleri olarak biz kalmış bulunuyoruz . Yabancılar karşısında ciddi anlamda zorlanıyoruz her ne kadar HOTAN'ı 1 hafta kadar tutmuş olsakta sizlerden gelecek yardımlar ile çok daha güzel şeyler başarabiliriz .

Unionumuza gelmek isteyen guildlere başlangıçlarında elimizden gelen yardımı yapacağız.

Guildlerimize gelmek isteyenler için de PLVL partileri yapılacaktır.

[size=150]GameWarriorS guildine ve uniona gelmek için : SweetBlonde - RespecT - Romeo - SieGoMaN

EternaLs guildine gelmek için : oO_ShaDe_Oo - _AnibaL_ - Suicide - 41Redriq


PM atabilirsiniz


http://seidenkraft.com/
Tanıtım video: http://youtu.be/7Srse3VRkVI


Exp/Sp x15
Party-Exp x20
Jop Profit x15
Gold x3
Drop x30
SOX-Drop x3
Level Cap 80
Skill cap 80
Chinese ONLY
Fortress War
Capture the Flag
Stackable Pots, Arrows and Elixirs
Magic POP
Higher Alchemy Rates
Botting is allowed!
3 Clients per person are allowed
All Dresses in Item Mall
Roc Mountain ready to be opened with all Mobs adjusted to lvl 80!
Custom Uniques!
High Performace server
Middle rates


Baslangıc İtemleri

Beginner's Weapon +16
Beginner's Set +16
1000 MP Pots (X-Large)
1000 HP Pots (X-Large)
20 Reverse Return Scrolls
20 Instant Return Scrolls
20 100% Resurrection Scrolls
100% Exp Helper
Full Carnival Set (Dress, Hat, Accessory)
1,000,000 Gold


Bu 11/12/13 derecelerden sıkıldınız, Bu monoton Berserker Görevlerinden de sıkıldınız?
O zaman bu sizin için doğru server! Biz silkroad temel amacı olarak odaklanarak eski silkroadı istiyoruz - Job War! Cap 80 üzerinden ana hedefi max bir lvl haline gelmiyor! Bizim asıl amacımız Job sistemidir Yüksek Job oranları oyuncuların yine ticaret / av / thiefing gitmesine neden olacak. Ayrıca GM hergün event yapıyor! Yani Dost bir topluluk içinde güzel bir Silkroad zamanı için bize katılın!

anasayfa: http://epic-online.de

Burda üye olup oyunu indirebilirsiniz


Not: oyundan mobs rate baya fazladır iyi mobs cıkıyo ve kontür yani TL sms ile silk alabilirsınız fiyatlar gayet ucuz gorunce anlarsınız BEKLİYORUZ ™
beyler yaklasık bende 3-4 gundur oyunda yani Silkroadda lag veya donama sorunu var sikillere basamıyorum bastıktan 3 sn sonra vuruyo sizdede varmı acaba hiç boyle olmazdı ya sinir oldum cok fena 8mbit net var ™
Sa arkadaşlar oyundan 4-5 yada 8 carı acarken c7 hatası veriyo sbotta mbotta sorun yok ama sbotta hata veriyo bunun çözümünü söyliyeceğim size

mbotta sorun yok sadece sbotta sorun var o sorunu şu sekilde kaldırabilirsin

sbot dosyasının icinde botcfg dosyasını açın ve

en altta dogru
mac1=0
mac2=0 sifir yapın ve kaydedin çıkın sorun tamam ™
Darısı sizin başına™


Arkadaşlar 6. cı sıradaki benım ve bi türkü 5. sıraya gelemiyorum gordunuz gibi 40 char fazla kastım ama yinede gecemedim 5. sıradaki adama puanını sordum 32bin kusurmus bende var 34.5 bin nasıl iş bu anlamadım en bastan beri full kastım puan eksigim nerdeyse hiç yok joymaxa mail attın iş çıkmadı ™

http://img267.imageshack.us/img267/9356/sro2011101818480642.jpg
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 3 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 7 yıl
Mesaj Sayısı: 145
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 642
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 31.512 (Bu ay: 148)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Free to Play - MMO
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.