Bu yazıyı okuyun gerçek bir yazı bu
[17:52, 10.02.2023] Galip Yüksel: Büyük geçmiş olsun,bilmem akrabalarınız orada varmı?Ben ise 1 Erzincanlı olarak,1939 depremini,dışarıda 1mt kar varken ve devletin 12 gün sonra oraya gelmiş olduğu zaman 2 yaşımda tanışmış ,5 sene çadırda büyümüş insan olarak,allaha şükrediyorum ki,yardım ve imkan olarak bu güne duruma gelmişiz,ama maalesef 2007 ve 2018 talimatlarına hala uyamıyor,belediyelerimiz,çoğu menfaat peşinde olduklarını bende bizzat yaşadım,beni sıkıştırmak için,dosyaları kaybettiler,geciktirdiler,ama benden para çıkmayınca,mühendisler odasından tasdikli ,mimarımım projesini iptal edip,alt katı komple Kömür deposu olarak değiştirdier.Esasında bu Talimatların 1960 senesi civarında çıkmasi ve düz demir kullanılması yasak olması gerekirdi.Ama gel görkü her sene bir hükümet değişmiş,hele devlet binaları şişirilmiş,bazı hayvanlar ceplerini doldurmuş,Sayın bazı Prof.lerimizde bülbül gibi ötekalmışlar.Ben 1992 yılındada Yine Erzincan depreminde ölen 600 genç arasında 16 yaşında ölen Blardö salonundaki yeğenimde vardı.Uçakla Erzincanı gezdim,maalesef Süleyman Demirelin mütahiti olduğu ve karını alarak başka birine devrettiği ve sonrası ,yerle bir olan Hastahaneyi ,ölen çalışanlarının ölümlerinide gördüm.Şimdi Dua ediyorum ki, sanki bu günlere hazırlık olarrak,Hastahaneler,Yollar ve Havaalanları yapılmış ve iyi bir organizma milletçe bir olduk,yoksa 1939 daki gibi 43 bin değil,daha büyük alan olduğu için 50 bin üzeri zarar görebilirdik.Ama Mühendis ve Belediye Fen memurlarının doğru ve dürüst çalışmaları,Prof.ve inşaat Mühendislerininde laf deği
[17:52, 10.02.2023] Galip Yüksel: gilde öncülük etmeleri şart,senin,benim partim demeden,selamlar ve başımız sağ olsun.
[17:52, 10.02.2023] Galip Yüksel: Bizler açlık içindeydik,1943 senesi de,vesika ile ekmek alıyorduk,3 ekmek 7 kişi,ben ise bir ekmeğin yarısını yold yerdim,annem pek kızmazdı
Bu yazıyı okuyun Bu abimiz 80 Yaşında erzincanlı Almanyada Fabrika sorumlusu olarak çalışmış Şuan dairesel motor tasarımını insanlara anlatmaya çalışan bir insan bu yazılar gerçek
Şarjlı Matkap Bataryası ile Laptop şarj etmek
Şarjlı Matkap Bataryası ile Laptop şarj etmek mümküb olur mu teknik olarak
Matkap bataryası 4ah 20v 65w lık piyasada laptop şarj eden ürünler var benim amacım aktif kullanmadığım matkap şarjını değerlendirmek
Laptop type c şarj destekliyor bu konu hakkında biglsi olan arkadaşların vereceği bilgiler için şimdiden teşekkür ederim saygılar.
Poco F2 Pro Ses Yankı Sorunu var nasıl düzeltebilirim
Merhaba telefon yeni aldım ikinci el olarak ama yankı sorunu var karşı taraf bana söylemedi.
şarj soketi değişmiş ondan kaynaklana bileceğini düşünüyorum ama tam olarak sorun nedir bilmiyorum bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim saygılar.
Sen yankı sorunu tam olarak karşı taraf kendi sesini yankılı duyuyor.
Hoparlör acık iken yankı yok
Burdan kripto para mezarcı kardeşlere sesleniyorum
Burdan kripto para mezarcı kardeşlere sesleniyorum. Ekran kartları ile bir şeyler kazıyorsunuz sormak istediğim soru neyi kazdığınızı biliyor musunuz?
Mezarınızı kazıyor olmayasınız.
Yapmak istediğim aliexpress den amfi alıp bluetooth lu
woofer ve tweeter ları bağlayıp kullanmak konuya vakıf değilim öncelikle
aklıma takılan sorulardan biride woofer ile tweeter seri bağlayım aynı kanaldan kullanmak
ama tweeter sanırım güvenlik ve filtre amacı ile kondastör kullanmak gerekiyor ne kullanmamam gerektiğini bilmiyorum.
teknik bilgiler şöyle bilgisi olan bir arkadaş yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürler
Technical Specifications Total FTC power: 30 watts RMS Bi-amp design:
Woofers, left/right: 14.8 watts RMS x 2 (into 4 ohms, @ 500 Hz, @ 10% THD)
Tweeters, left/right: 1.2 watts RMS x 2 (into 16 ohms, @ 4 kHz, @ 10% THD)
Total peak power: 60 watts Speaker dimensions (H x W x D, inches): 9.7 x 4.5 x 4.7




amazon.com.tr rezilliği sponsoru bu konuyu kaldıracak mı ?
Amazon.com.tr 1,5 Ay Beklediğim Ürünü Göndermedi
ürün hem stoklarda var hem fiyat artışını bahane edip göndermiyorlar

Önceki mesaj yok
M
Mukaddes katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak.
Merhaba
13:09
Mukaddes | Müşteri Hizmetleri
Merhaba Ferdi Bey, Amazon Müşteri hizmetlerine hoşgeldiniz
Size nasıl yardımcı olabilirim?
M
13:10
Siparişimin hakkında bilgi almak istiyorum
Baya bir süre geçti
13:10
Mukaddes | Müşteri Hizmetleri
Tahmini teslimat tarihi 06 Ocak 2021 Çarşamba - 06 Şubat 2021 Cumartesi olarak görünmektedir
M
13:11
6 şubat gibi bir tarih var ama boşu boşuna. Bekleyip hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum
Kesin gönderilecek değil mi
Diğer türlü çok saçma sapan bir şey olur
13:12
Mukaddes | Müşteri Hizmetleri
Stok durumunuda kontrol ettim. Zamanında size teslimat yapılacaktır
M
13:12
1.5 ay bekşedikten sonra bana ürünü gönderemiyoruz derseniz kabul edilir gibi değil
Tamam teşekkür ederim
13:13
Mukaddes | Müşteri Hizmetleri
Haklısınız anlıyorum
M
13:13
Hızlandırma şansımız olursa sevinirim
13:13
Mukaddes | Müşteri Hizmetleri
Ürününüzü zamanında size en kısa sürede teslim etmek üzere aksiyon alınmıştır
M
13:14
Teşekkür ederim iyi çalışmalar
13:14
Mukaddes | Müşteri Hizmetleri
Bende teşekkür ederim. İyi günler diliyorum
M
13:15
Sağolun sizede
13:15
Mukaddes ayrıldı. Amazon ile iletişime geçtiğiniz için teşekkürler.
M
Mithat Burak katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak.
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
Merhaba Ferdi Bey, hoşgeldiniz
Nasıl yardımcı olabilirim?
M
18:38
Merhaba
Bugün ayın 27 si
Yarın 28 olacak ürünüm yurtdışından hala yollamadı
18:39
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
kontrol ediyorum hemen
M
18:39
Daha önce de yazmıştım kesin olarak gönderileceği söylendi
Ama daha katgoya verilmedi
18:40
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
Durum için bizde çok özür dileriz gerçekten. Ürün amazon germany ürünü. Stokta olduğu görülüyor sayfalarından
Teknik bir sorun olabilir bu sebepten gönderilememiş olabilir
kısa bir süre bekleteceğim
M
18:41
Şimdi ne olacak
Daha öncede yazdım herhangi bir sorun yok dediler beyefendi zamanında ürğn gönderilecek dendi
Toplam da 1.5 ay beklemiş alu
Olucam
24 aralıkda verdim siparişi
18:42
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
Ben konuyu ileteceğim Ferdi Bey. Gerçekten durum için özür dileriz. Büyük ihtimalle teknik bir sorun var sistemlerinde. Ürün amazon.com.tr ürünü olmadığından sorunu göremiyoruz. Bu zamana kadar kargolanmış olması gerekliydi. Durumu ilgili birimlerimize iletiyorum. Bildireceklerdir amazon germany 'e ve kargolanacaktır en kısa zamanda. kargolanacağı tarihi bilemiyoruz.
Beklemek istemezseniz tabiki iptal edebilirsiniz
M
18:44
Beklemek istiyorum neden iptal edeyim
Ürüne ihtiyacım
18:45
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
Ben iletiyorum o halde durumu
yardımcı olacaklardır en kısa sürede
M
18:45
Var daha öncede burda müşteri hizmetlerini yazdım sorun olmasın diye 1 hafta önce
O zaman duvara mı konuştum o arkadaş niye aksiyon almadı
18:46
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
evet iletişiminizi görüyorum arkadaşımız stokta olduğundan gönderileceğini düşünmüş. Ancak yine gönderilmemişse teknik sorun var demektir.
M
18:46
Benim kiminle görüştüğüm kayıtlarda vardır
Tamam sizden
Çözüm bekliyorum teşekkürler
18:47
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
ben teşekkür ederim. Tekrar çok özür dileriz bu gecikmeden dolayı
M
18:47
En kısa sürede zaten 06 şubat a anca yetişir
İyi akşamlar
18:48
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
Çok teşekkür ederim. İyi akşamlar dilerim
M
18:48
Mithat Burak ayrıldı. Amazon ile iletişime geçtiğiniz için teşekkürler.
B
Bahar katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak.
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Merhabalar, Amazon.com.tr'ye hoş geldiniz. Size nasıl yardımcı olabilirim?
B
19:42
evet geldim
20201223225650111VXFWMY3 kredi kartım daki esktede yazan sipariş numarası burda
Bu alışverişinizin sipariş kodu: 20201223225650111VXFWMY3 24/12/2020 IYZICO/AMAZON.COM.TR
tam olarak bu yazıyor kredi kartımı bugün de kullandım
aktif
19:43
Bahar | Müşteri Hizmetleri
yaşadığınız sorunu öğrenebilir miyim?
B
19:44
önceki konuşmaların hepsini okur musunuz?
parasını verdiğim öğren hala kargoya verilmedi
ve 4 kez müşteri hizmetleri ile görüştüm sizinle beraber 5 olacak
en başından itibaren ilk yazışmam dahil
19:47
Bahar | Müşteri Hizmetleri
son yapılan görüşmenizi inceledim. Bu durumda hissettikleriniz elbette doğaldır ve be sizi gayet iyi anlıyorum. arkadaşım karıştırmış ve ödeme de sorun var diye bilgi vermiştir. Lütfen kurusa bakmayınız. Başka bir sipariş ile muhtemelen karıştırdı. Şu an için ödeme de herhangi bir sorun yok. Belirtilen sipariş için ürünün gelmeme sebebi, ürün stok durmu hakkında yaşanılan teknik hatadır. Ayrıca da fiyatında ciddi bir atış söz konusudur. Onların bu şekilde bir prosedürü vardır. Bu yüzden göndermemişlerdir. Konu hakkında işlem yapılması için bir iş arkadaşım yetkilimize bilgi vermiştir. Kendisi de Amazon Almanya tarafına bilgilendirme yönlendirmiştir.
B
19:52
Yani?
19:52
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Henüz yanıt alamadığımı görüyorum. dilerseniz bekleyebilirsiniz 6 Şubat tarihine kadar daha ama üzün yüksek ihtimalle gönderilmeyecektir. Ben sizlere dürüst olmak isterim Ferdi Bey
B
19:53
Burada büyük bir sorumsuzluk öreneği var bu durumdan ne olacak
gönderilmeycek derken hiç mi gönderilmeyecek
19:54
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Kendi ürünümüz olmadığı zaman sizlere iptal ya da iade işlemi dışında ek bir işlem yapamıyoruz maalesef
B
19:54
ben bu konuyu almanya da yazarım amerikaya yada yazarım
böyle bir sorumsuzluk olmaz
ki defalşarca yazdığım halde bu gerçekleşiyor
tüketici hakem heyetinede gidicem
resmen dalga geçiyorsunuz
amazon.dee ye bu konuyu yazıcam
amazon.com a da yazıcam
ve daha sonra tüketici halem heyetine gidicem
19:57
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Nasıl dilerseniz Ferdi Bey
B
19:57
burda zaten
stokda var
nasıl bir iş yapıyorsunuz siz
19:57
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Bu amazon.de sayfası sitemiz üzerinde satış yapan ve göndermeyen de kendileridir
B
19:57
neye göre göndermiyorlar
kendi hataları yüzünden mi?
göndemiyorlar
ben yazarım gerekli yerlere
merak etmyeyin
19:58
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Hata ve artış görüyorum bundan dolayı olabilir.
Siz nasıl dilerseniz
Ek bir işlem var mdıır?
B
19:58
iyide burdan benim suçum ne hala
800 tl görünüzyor ne artışı
amazon.de e
nasıl bir yalancısınız siz
19:59
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Amazon.de üzerinde ki fiyatı bilzerden bağımsız
Yeni ₺3.992,88 + ₺192,47 kargolama Sepete Ekle Gönderen Amazon Germany Satıcı Amazon Germany
B
19:59
sizin daha yetkiliniz yok mu?
20:00
Bahar | Müşteri Hizmetleri
vardır ancak kendileri Zaten durumu bizlerden onların yetkililerine bildirdiler
B
20:01
tamam böyle bir rezillik olmaz
20:01
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Yardımcı olmamı istediğiniz farklı bir konu var mıdır?
B
20:01
https://www.sikayetvar.com/amazon
siz busunuz üç kağıtçı bir firma
sadcece beni mahdur etmemişsiniz
20:03
Formun Üstü
Gönder
Formun Altı
Amazon.com.tr 1,5 Ay Beklediğim Ürünü Göndermedi
ürün hem stoklarda var hem fiyat artışını bahane edip göndermiyorlar

Önceki mesaj yok
M
Mukaddes katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak.
Merhaba
13:09
Mukaddes | Müşteri Hizmetleri
Merhaba Ferdi Bey, Amazon Müşteri hizmetlerine hoşgeldiniz
Size nasıl yardımcı olabilirim?
M
13:10
Siparişimin hakkında bilgi almak istiyorum
Baya bir süre geçti
13:10
Mukaddes | Müşteri Hizmetleri
Tahmini teslimat tarihi 06 Ocak 2021 Çarşamba - 06 Şubat 2021 Cumartesi olarak görünmektedir
M
13:11
6 şubat gibi bir tarih var ama boşu boşuna. Bekleyip hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum
Kesin gönderilecek değil mi
Diğer türlü çok saçma sapan bir şey olur
13:12
Mukaddes | Müşteri Hizmetleri
Stok durumunuda kontrol ettim. Zamanında size teslimat yapılacaktır
M
13:12
1.5 ay bekşedikten sonra bana ürünü gönderemiyoruz derseniz kabul edilir gibi değil
Tamam teşekkür ederim
13:13
Mukaddes | Müşteri Hizmetleri
Haklısınız anlıyorum
M
13:13
Hızlandırma şansımız olursa sevinirim
13:13
Mukaddes | Müşteri Hizmetleri
Ürününüzü zamanında size en kısa sürede teslim etmek üzere aksiyon alınmıştır
M
13:14
Teşekkür ederim iyi çalışmalar
13:14
Mukaddes | Müşteri Hizmetleri
Bende teşekkür ederim. İyi günler diliyorum
M
13:15
Sağolun sizede
13:15
Mukaddes ayrıldı. Amazon ile iletişime geçtiğiniz için teşekkürler.
M
Mithat Burak katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak.
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
Merhaba Ferdi Bey, hoşgeldiniz
Nasıl yardımcı olabilirim?
M
18:38
Merhaba
Bugün ayın 27 si
Yarın 28 olacak ürünüm yurtdışından hala yollamadı
18:39
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
kontrol ediyorum hemen
M
18:39
Daha önce de yazmıştım kesin olarak gönderileceği söylendi
Ama daha katgoya verilmedi
18:40
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
Durum için bizde çok özür dileriz gerçekten. Ürün amazon germany ürünü. Stokta olduğu görülüyor sayfalarından
Teknik bir sorun olabilir bu sebepten gönderilememiş olabilir
kısa bir süre bekleteceğim
M
18:41
Şimdi ne olacak
Daha öncede yazdım herhangi bir sorun yok dediler beyefendi zamanında ürğn gönderilecek dendi
Toplam da 1.5 ay beklemiş alu
Olucam
24 aralıkda verdim siparişi
18:42
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
Ben konuyu ileteceğim Ferdi Bey. Gerçekten durum için özür dileriz. Büyük ihtimalle teknik bir sorun var sistemlerinde. Ürün amazon.com.tr ürünü olmadığından sorunu göremiyoruz. Bu zamana kadar kargolanmış olması gerekliydi. Durumu ilgili birimlerimize iletiyorum. Bildireceklerdir amazon germany 'e ve kargolanacaktır en kısa zamanda. kargolanacağı tarihi bilemiyoruz.
Beklemek istemezseniz tabiki iptal edebilirsiniz
M
18:44
Beklemek istiyorum neden iptal edeyim
Ürüne ihtiyacım
18:45
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
Ben iletiyorum o halde durumu
yardımcı olacaklardır en kısa sürede
M
18:45
Var daha öncede burda müşteri hizmetlerini yazdım sorun olmasın diye 1 hafta önce
O zaman duvara mı konuştum o arkadaş niye aksiyon almadı
18:46
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
evet iletişiminizi görüyorum arkadaşımız stokta olduğundan gönderileceğini düşünmüş. Ancak yine gönderilmemişse teknik sorun var demektir.
M
18:46
Benim kiminle görüştüğüm kayıtlarda vardır
Tamam sizden
Çözüm bekliyorum teşekkürler
18:47
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
ben teşekkür ederim. Tekrar çok özür dileriz bu gecikmeden dolayı
M
18:47
En kısa sürede zaten 06 şubat a anca yetişir
İyi akşamlar
18:48
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
Çok teşekkür ederim. İyi akşamlar dilerim
M
18:48
Mithat Burak ayrıldı. Amazon ile iletişime geçtiğiniz için teşekkürler.
B
Bahar katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak.
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Merhabalar, Amazon.com.tr'ye hoş geldiniz. Size nasıl yardımcı olabilirim?
B
19:42
evet geldim
20201223225650111VXFWMY3 kredi kartım daki esktede yazan sipariş numarası burda
Bu alışverişinizin sipariş kodu: 20201223225650111VXFWMY3 24/12/2020 IYZICO/AMAZON.COM.TR
tam olarak bu yazıyor kredi kartımı bugün de kullandım
aktif
19:43
Bahar | Müşteri Hizmetleri
yaşadığınız sorunu öğrenebilir miyim?
B
19:44
önceki konuşmaların hepsini okur musunuz?
parasını verdiğim öğren hala kargoya verilmedi
ve 4 kez müşteri hizmetleri ile görüştüm sizinle beraber 5 olacak
en başından itibaren ilk yazışmam dahil
19:47
Bahar | Müşteri Hizmetleri
son yapılan görüşmenizi inceledim. Bu durumda hissettikleriniz elbette doğaldır ve be sizi gayet iyi anlıyorum. arkadaşım karıştırmış ve ödeme de sorun var diye bilgi vermiştir. Lütfen kurusa bakmayınız. Başka bir sipariş ile muhtemelen karıştırdı. Şu an için ödeme de herhangi bir sorun yok. Belirtilen sipariş için ürünün gelmeme sebebi, ürün stok durmu hakkında yaşanılan teknik hatadır. Ayrıca da fiyatında ciddi bir atış söz konusudur. Onların bu şekilde bir prosedürü vardır. Bu yüzden göndermemişlerdir. Konu hakkında işlem yapılması için bir iş arkadaşım yetkilimize bilgi vermiştir. Kendisi de Amazon Almanya tarafına bilgilendirme yönlendirmiştir.
B
19:52
Yani?
19:52
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Henüz yanıt alamadığımı görüyorum. dilerseniz bekleyebilirsiniz 6 Şubat tarihine kadar daha ama üzün yüksek ihtimalle gönderilmeyecektir. Ben sizlere dürüst olmak isterim Ferdi Bey
B
19:53
Burada büyük bir sorumsuzluk öreneği var bu durumdan ne olacak
gönderilmeycek derken hiç mi gönderilmeyecek
19:54
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Kendi ürünümüz olmadığı zaman sizlere iptal ya da iade işlemi dışında ek bir işlem yapamıyoruz maalesef
B
19:54
ben bu konuyu almanya da yazarım amerikaya yada yazarım
böyle bir sorumsuzluk olmaz
ki defalşarca yazdığım halde bu gerçekleşiyor
tüketici hakem heyetinede gidicem
resmen dalga geçiyorsunuz
amazon.dee ye bu konuyu yazıcam
amazon.com a da yazıcam
ve daha sonra tüketici halem heyetine gidicem
19:57
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Nasıl dilerseniz Ferdi Bey
B
19:57
burda zaten
stokda var
nasıl bir iş yapıyorsunuz siz
19:57
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Bu amazon.de sayfası sitemiz üzerinde satış yapan ve göndermeyen de kendileridir
B
19:57
neye göre göndermiyorlar
kendi hataları yüzünden mi?
göndemiyorlar
ben yazarım gerekli yerlere
merak etmyeyin
19:58
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Hata ve artış görüyorum bundan dolayı olabilir.
Siz nasıl dilerseniz
Ek bir işlem var mdıır?
B
19:58
iyide burdan benim suçum ne hala
800 tl görünüzyor ne artışı
amazon.de e
nasıl bir yalancısınız siz
19:59
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Amazon.de üzerinde ki fiyatı bilzerden bağımsız
Yeni ₺3.992,88 + ₺192,47 kargolama Sepete Ekle Gönderen Amazon Germany Satıcı Amazon Germany
B
19:59
sizin daha yetkiliniz yok mu?
20:00
Bahar | Müşteri Hizmetleri
vardır ancak kendileri Zaten durumu bizlerden onların yetkililerine bildirdiler
B
20:01
tamam böyle bir rezillik olmaz
20:01
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Yardımcı olmamı istediğiniz farklı bir konu var mıdır?
B
20:01
https://www.sikayetvar.com/amazon
siz busunuz üç kağıtçı bir firma
sadcece beni mahdur etmemişsiniz
20:03
Formun Üstü
Gönder
Formun Altı
yanlışlık la sistem hatası yüzünden 2kere açıl bu silinebilir
Amazon.com.tr 1,5 Ay Beklediğim Ürünü Göndermedi
ürün hem stoklarda var hem fiyat artışını bahane edip göndermiyorlar

Önceki mesaj yok
M
Mukaddes katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak.
Merhaba
13:09
Mukaddes | Müşteri Hizmetleri
Merhaba Ferdi Bey, Amazon Müşteri hizmetlerine hoşgeldiniz
Size nasıl yardımcı olabilirim?
M
13:10
Siparişimin hakkında bilgi almak istiyorum
Baya bir süre geçti
13:10
Mukaddes | Müşteri Hizmetleri
Tahmini teslimat tarihi 06 Ocak 2021 Çarşamba - 06 Şubat 2021 Cumartesi olarak görünmektedir
M
13:11
6 şubat gibi bir tarih var ama boşu boşuna. Bekleyip hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum
Kesin gönderilecek değil mi
Diğer türlü çok saçma sapan bir şey olur
13:12
Mukaddes | Müşteri Hizmetleri
Stok durumunuda kontrol ettim. Zamanında size teslimat yapılacaktır
M
13:12
1.5 ay bekşedikten sonra bana ürünü gönderemiyoruz derseniz kabul edilir gibi değil
Tamam teşekkür ederim
13:13
Mukaddes | Müşteri Hizmetleri
Haklısınız anlıyorum
M
13:13
Hızlandırma şansımız olursa sevinirim
13:13
Mukaddes | Müşteri Hizmetleri
Ürününüzü zamanında size en kısa sürede teslim etmek üzere aksiyon alınmıştır
M
13:14
Teşekkür ederim iyi çalışmalar
13:14
Mukaddes | Müşteri Hizmetleri
Bende teşekkür ederim. İyi günler diliyorum
M
13:15
Sağolun sizede
13:15
Mukaddes ayrıldı. Amazon ile iletişime geçtiğiniz için teşekkürler.
M
Mithat Burak katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak.
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
Merhaba Ferdi Bey, hoşgeldiniz
Nasıl yardımcı olabilirim?
M
18:38
Merhaba
Bugün ayın 27 si
Yarın 28 olacak ürünüm yurtdışından hala yollamadı
18:39
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
kontrol ediyorum hemen
M
18:39
Daha önce de yazmıştım kesin olarak gönderileceği söylendi
Ama daha katgoya verilmedi
18:40
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
Durum için bizde çok özür dileriz gerçekten. Ürün amazon germany ürünü. Stokta olduğu görülüyor sayfalarından
Teknik bir sorun olabilir bu sebepten gönderilememiş olabilir
kısa bir süre bekleteceğim
M
18:41
Şimdi ne olacak
Daha öncede yazdım herhangi bir sorun yok dediler beyefendi zamanında ürğn gönderilecek dendi
Toplam da 1.5 ay beklemiş alu
Olucam
24 aralıkda verdim siparişi
18:42
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
Ben konuyu ileteceğim Ferdi Bey. Gerçekten durum için özür dileriz. Büyük ihtimalle teknik bir sorun var sistemlerinde. Ürün amazon.com.tr ürünü olmadığından sorunu göremiyoruz. Bu zamana kadar kargolanmış olması gerekliydi. Durumu ilgili birimlerimize iletiyorum. Bildireceklerdir amazon germany 'e ve kargolanacaktır en kısa zamanda. kargolanacağı tarihi bilemiyoruz.
Beklemek istemezseniz tabiki iptal edebilirsiniz
M
18:44
Beklemek istiyorum neden iptal edeyim
Ürüne ihtiyacım
18:45
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
Ben iletiyorum o halde durumu
yardımcı olacaklardır en kısa sürede
M
18:45
Var daha öncede burda müşteri hizmetlerini yazdım sorun olmasın diye 1 hafta önce
O zaman duvara mı konuştum o arkadaş niye aksiyon almadı
18:46
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
evet iletişiminizi görüyorum arkadaşımız stokta olduğundan gönderileceğini düşünmüş. Ancak yine gönderilmemişse teknik sorun var demektir.
M
18:46
Benim kiminle görüştüğüm kayıtlarda vardır
Tamam sizden
Çözüm bekliyorum teşekkürler
18:47
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
ben teşekkür ederim. Tekrar çok özür dileriz bu gecikmeden dolayı
M
18:47
En kısa sürede zaten 06 şubat a anca yetişir
İyi akşamlar
18:48
Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri
Çok teşekkür ederim. İyi akşamlar dilerim
M
18:48
Mithat Burak ayrıldı. Amazon ile iletişime geçtiğiniz için teşekkürler.
B
Bahar katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak.
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Merhabalar, Amazon.com.tr'ye hoş geldiniz. Size nasıl yardımcı olabilirim?
B
19:42
evet geldim
20201223225650111VXFWMY3 kredi kartım daki esktede yazan sipariş numarası burda
Bu alışverişinizin sipariş kodu: 20201223225650111VXFWMY3 24/12/2020 IYZICO/AMAZON.COM.TR
tam olarak bu yazıyor kredi kartımı bugün de kullandım
aktif
19:43
Bahar | Müşteri Hizmetleri
yaşadığınız sorunu öğrenebilir miyim?
B
19:44
önceki konuşmaların hepsini okur musunuz?
parasını verdiğim öğren hala kargoya verilmedi
ve 4 kez müşteri hizmetleri ile görüştüm sizinle beraber 5 olacak
en başından itibaren ilk yazışmam dahil
19:47
Bahar | Müşteri Hizmetleri
son yapılan görüşmenizi inceledim. Bu durumda hissettikleriniz elbette doğaldır ve be sizi gayet iyi anlıyorum. arkadaşım karıştırmış ve ödeme de sorun var diye bilgi vermiştir. Lütfen kurusa bakmayınız. Başka bir sipariş ile muhtemelen karıştırdı. Şu an için ödeme de herhangi bir sorun yok. Belirtilen sipariş için ürünün gelmeme sebebi, ürün stok durmu hakkında yaşanılan teknik hatadır. Ayrıca da fiyatında ciddi bir atış söz konusudur. Onların bu şekilde bir prosedürü vardır. Bu yüzden göndermemişlerdir. Konu hakkında işlem yapılması için bir iş arkadaşım yetkilimize bilgi vermiştir. Kendisi de Amazon Almanya tarafına bilgilendirme yönlendirmiştir.
B
19:52
Yani?
19:52
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Henüz yanıt alamadığımı görüyorum. dilerseniz bekleyebilirsiniz 6 Şubat tarihine kadar daha ama üzün yüksek ihtimalle gönderilmeyecektir. Ben sizlere dürüst olmak isterim Ferdi Bey
B
19:53
Burada büyük bir sorumsuzluk öreneği var bu durumdan ne olacak
gönderilmeycek derken hiç mi gönderilmeyecek
19:54
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Kendi ürünümüz olmadığı zaman sizlere iptal ya da iade işlemi dışında ek bir işlem yapamıyoruz maalesef
B
19:54
ben bu konuyu almanya da yazarım amerikaya yada yazarım
böyle bir sorumsuzluk olmaz
ki defalşarca yazdığım halde bu gerçekleşiyor
tüketici hakem heyetinede gidicem
resmen dalga geçiyorsunuz
amazon.dee ye bu konuyu yazıcam
amazon.com a da yazıcam
ve daha sonra tüketici halem heyetine gidicem
19:57
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Nasıl dilerseniz Ferdi Bey
B
19:57
burda zaten
stokda var
nasıl bir iş yapıyorsunuz siz
19:57
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Bu amazon.de sayfası sitemiz üzerinde satış yapan ve göndermeyen de kendileridir
B
19:57
neye göre göndermiyorlar
kendi hataları yüzünden mi?
göndemiyorlar
ben yazarım gerekli yerlere
merak etmyeyin
19:58
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Hata ve artış görüyorum bundan dolayı olabilir.
Siz nasıl dilerseniz
Ek bir işlem var mdıır?
B
19:58
iyide burdan benim suçum ne hala
800 tl görünüzyor ne artışı
amazon.de e
nasıl bir yalancısınız siz
19:59
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Amazon.de üzerinde ki fiyatı bilzerden bağımsız
Yeni ₺3.992,88 + ₺192,47 kargolama Sepete Ekle Gönderen Amazon Germany Satıcı Amazon Germany
B
19:59
sizin daha yetkiliniz yok mu?
20:00
Bahar | Müşteri Hizmetleri
vardır ancak kendileri Zaten durumu bizlerden onların yetkililerine bildirdiler
B
20:01
tamam böyle bir rezillik olmaz
20:01
Bahar | Müşteri Hizmetleri
Yardımcı olmamı istediğiniz farklı bir konu var mıdır?
B
20:01
https://www.sikayetvar.com/amazon
siz busunuz üç kağıtçı bir firma
sadcece beni mahdur etmemişsiniz
20:03
Formun Üstü
Gönder
Formun Altı
Telefon ekonomiye nasıl kazandırılır ?
Bu konularda çok haşır neşir olmadım ama yazılım dan ve teknolojiden uzak değilim
en basit şekilde ne yapmam gerekiyor
Benim denemelerim oldu ama bir başarı elde edemedim daha önce telefona root işlemi yapılmadı orjinal neyse telefon o halinde yani
Benim yapmaya çalıştığım bulduğum A600CG rom yüklemeye çalışıtım ektedeki görsel deki hatayı alıyorum
[MEDIA=youtube]i899ymI_nnI[/MEDIA]
Bu video da kurtarma modundan sonra olanlar var
[MEDIA=youtube]FW5hpy_6Di0[/MEDIA]
Şimdiden teşekkür ederim yardımcı olacak arkadaşlara saygılar...

Son Giriş: 3 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 6 gün
Mesaj Sayısı: 718
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 852
İkinci El Bölümü Mesajları: 69
Konularının görüntülenme sayısı: 17.258 (Bu ay: 306)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2.102 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware

