D

Yüzbaşı
24 Mart 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
10 üye
Görüntülenme
Toplam: 175 (Bu ay: 0)
Gönderileri

[17:52, 10.02.2023] Galip Yüksel: Büyük geçmiş olsun,bilmem akrabalarınız orada varmı?Ben ise 1 Erzincanlı olarak,1939 depremini,dışarıda 1mt kar varken ve devletin 12 gün sonra oraya gelmiş olduğu zaman 2 yaşımda tanışmış ,5 sene çadırda büyümüş insan olarak,allaha şükrediyorum ki,yardım ve imkan olarak bu güne duruma gelmişiz,ama maalesef 2007 ve 2018 talimatlarına hala uyamıyor,belediyelerimiz,çoğu menfaat peşinde olduklarını bende bizzat yaşadım,beni sıkıştırmak için,dosyaları kaybettiler,geciktirdiler,ama benden para çıkmayınca,mühendisler odasından tasdikli ,mimarımım projesini iptal edip,alt katı komple Kömür deposu olarak değiştirdier.Esasında bu Talimatların 1960 senesi civarında çıkmasi ve düz demir kullanılması yasak olması gerekirdi.Ama gel görkü her sene bir hükümet değişmiş,hele devlet binaları şişirilmiş,bazı hayvanlar ceplerini doldurmuş,Sayın bazı Prof.lerimizde bülbül gibi ötekalmışlar.Ben 1992 yılındada Yine Erzincan depreminde ölen 600 genç arasında 16 yaşında ölen Blardö salonundaki yeğenimde vardı.Uçakla Erzincanı gezdim,maalesef Süleyman Demirelin mütahiti olduğu ve karını alarak başka birine devrettiği ve sonrası ,yerle bir olan Hastahaneyi ,ölen çalışanlarının ölümlerinide gördüm.Şimdi Dua ediyorum ki, sanki bu günlere hazırlık olarrak,Hastahaneler,Yollar ve Havaalanları yapılmış ve iyi bir organizma milletçe bir olduk,yoksa 1939 daki gibi 43 bin değil,daha büyük alan olduğu için 50 bin üzeri zarar görebilirdik.Ama Mühendis ve Belediye Fen memurlarının  doğru ve dürüst çalışmaları,Prof.ve inşaat Mühendislerininde laf deği

[17:52, 10.02.2023] Galip Yüksel: gilde öncülük etmeleri şart,senin,benim partim demeden,selamlar ve başımız sağ olsun.

[17:52, 10.02.2023] Galip Yüksel: Bizler açlık içindeydik,1943 senesi de,vesika ile ekmek alıyorduk,3 ekmek 7 kişi,ben ise bir ekmeğin yarısını yold yerdim,annem pek kızmazdı




Bu yazıyı okuyun Bu abimiz 80 Yaşında erzincanlı Almanyada Fabrika sorumlusu olarak çalışmış Şuan dairesel motor tasarımını insanlara anlatmaya çalışan bir insan bu yazılar gerçek

Şarjlı Matkap Bataryası ile Laptop şarj etmek mümküb olur mu teknik olarak


Matkap bataryası 4ah 20v 65w lık piyasada laptop şarj eden ürünler var benim amacım aktif kullanmadığım matkap şarjını değerlendirmek


Laptop type c şarj destekliyor bu konu hakkında biglsi olan arkadaşların vereceği bilgiler için şimdiden teşekkür ederim saygılar.

Merhaba telefon yeni aldım ikinci el olarak ama yankı sorunu var karşı taraf bana söylemedi.

şarj soketi değişmiş ondan kaynaklana bileceğini düşünüyorum ama tam olarak sorun nedir bilmiyorum bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim saygılar.


Sen yankı sorunu tam olarak karşı taraf kendi sesini yankılı duyuyor.

Hoparlör acık iken yankı yok

Burdan kripto para mezarcı kardeşlere sesleniyorum. Ekran kartları ile bir şeyler kazıyorsunuz sormak istediğim soru neyi kazdığınızı biliyor musunuz?


Mezarınızı kazıyor olmayasınız.

Yapmak istediğim aliexpress den amfi alıp bluetooth lu


woofer ve tweeter ları bağlayıp kullanmak konuya vakıf değilim öncelikle


aklıma takılan sorulardan biride woofer ile tweeter seri bağlayım aynı kanaldan kullanmak


ama tweeter sanırım güvenlik ve filtre amacı ile kondastör kullanmak gerekiyor ne kullanmamam gerektiğini bilmiyorum.


teknik bilgiler şöyle bilgisi olan bir arkadaş yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürler


Technical Specifications Total FTC power: 30 watts RMS Bi-amp design:

Woofers, left/right: 14.8 watts RMS x 2 (into 4 ohms, @ 500 Hz, @ 10% THD)

Tweeters, left/right: 1.2 watts RMS x 2 (into 16 ohms, @ 4 kHz, @ 10% THD)

Total peak power: 60 watts Speaker dimensions (H x W x D, inches): 9.7 x 4.5 x 4.7






 

 

Logitech Z10 hoparlör öldü nasıl direltebilirim


Logitech Z10 hoparlör öldü nasıl direltebilirim


Logitech Z10 hoparlör öldü nasıl direltebilirim


Logitech Z10 hoparlör öldü nasıl direltebilirim

Amazon.com.tr 1,5 Ay Beklediğim Ürünü Göndermedi

ürün hem stoklarda var hem fiyat artışını bahane edip göndermiyorlar


amazon.com.tr rezilliği   sponsoru bu konuyu kaldıracak mı ?


Önceki mesaj yok

M

Mukaddes katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak.

Merhaba

13:09

Mukaddes | Müşteri Hizmetleri

Merhaba Ferdi Bey, Amazon Müşteri hizmetlerine hoşgeldiniz

Size nasıl yardımcı olabilirim?

M

13:10

Siparişimin hakkında bilgi almak istiyorum

Baya bir süre geçti

13:10

Mukaddes | Müşteri Hizmetleri

Tahmini teslimat tarihi 06 Ocak 2021 Çarşamba - 06 Şubat 2021 Cumartesi olarak görünmektedir

M

13:11

6 şubat gibi bir tarih var ama boşu boşuna. Bekleyip hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum

Kesin gönderilecek değil mi

Diğer türlü çok saçma sapan bir şey olur

13:12

Mukaddes | Müşteri Hizmetleri

Stok durumunuda kontrol ettim. Zamanında size teslimat yapılacaktır

M

13:12

1.5 ay bekşedikten sonra bana ürünü gönderemiyoruz derseniz kabul edilir gibi değil

Tamam teşekkür ederim

13:13

Mukaddes | Müşteri Hizmetleri

Haklısınız anlıyorum

M

13:13

Hızlandırma şansımız olursa sevinirim

13:13

Mukaddes | Müşteri Hizmetleri

Ürününüzü zamanında size en kısa sürede teslim etmek üzere aksiyon alınmıştır

M

13:14

Teşekkür ederim iyi çalışmalar

13:14

Mukaddes | Müşteri Hizmetleri

Bende teşekkür ederim. İyi günler diliyorum

M

13:15

Sağolun sizede

13:15

Mukaddes ayrıldı. Amazon ile iletişime geçtiğiniz için teşekkürler.

M

Mithat Burak katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak.

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

Merhaba Ferdi Bey, hoşgeldiniz

Nasıl yardımcı olabilirim?

M

18:38

Merhaba

Bugün ayın 27 si

Yarın 28 olacak ürünüm yurtdışından hala yollamadı

18:39

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

kontrol ediyorum hemen

M

18:39

Daha önce de yazmıştım kesin olarak gönderileceği söylendi

Ama daha katgoya verilmedi

18:40

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

Durum için bizde çok özür dileriz gerçekten. Ürün amazon germany ürünü. Stokta olduğu görülüyor sayfalarından

Teknik bir sorun olabilir bu sebepten gönderilememiş olabilir

kısa bir süre bekleteceğim

M

18:41

Şimdi ne olacak

Daha öncede yazdım herhangi bir sorun yok dediler beyefendi zamanında ürğn gönderilecek dendi

Toplam da 1.5 ay beklemiş alu

Olucam

24 aralıkda verdim siparişi

18:42

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

Ben konuyu ileteceğim Ferdi Bey. Gerçekten durum için özür dileriz. Büyük ihtimalle teknik bir sorun var sistemlerinde. Ürün amazon.com.tr ürünü olmadığından sorunu göremiyoruz. Bu zamana kadar kargolanmış olması gerekliydi. Durumu ilgili birimlerimize iletiyorum. Bildireceklerdir amazon germany 'e ve kargolanacaktır en kısa zamanda. kargolanacağı tarihi bilemiyoruz.

Beklemek istemezseniz tabiki iptal edebilirsiniz

M

18:44

Beklemek istiyorum neden iptal edeyim

Ürüne ihtiyacım

18:45

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

Ben iletiyorum o halde durumu

yardımcı olacaklardır en kısa sürede

M

18:45

Var daha öncede burda müşteri hizmetlerini yazdım sorun olmasın diye 1 hafta önce

O zaman duvara mı konuştum o arkadaş niye aksiyon almadı

18:46

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

evet iletişiminizi görüyorum arkadaşımız stokta olduğundan gönderileceğini düşünmüş. Ancak yine gönderilmemişse teknik sorun var demektir.

M

18:46

Benim kiminle görüştüğüm kayıtlarda vardır

Tamam sizden

Çözüm bekliyorum teşekkürler

18:47

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

ben teşekkür ederim. Tekrar çok özür dileriz bu gecikmeden dolayı

M

18:47

En kısa sürede zaten 06 şubat a anca yetişir

İyi akşamlar

18:48

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

Çok teşekkür ederim. İyi akşamlar dilerim

M

18:48

Mithat Burak ayrıldı. Amazon ile iletişime geçtiğiniz için teşekkürler.

B

Bahar katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak.

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Merhabalar, Amazon.com.tr'ye hoş geldiniz. Size nasıl yardımcı olabilirim?

B

19:42

evet geldim

20201223225650111VXFWMY3 kredi kartım daki esktede yazan sipariş numarası burda

Bu alışverişinizin sipariş kodu: 20201223225650111VXFWMY3 24/12/2020 IYZICO/AMAZON.COM.TR

tam olarak bu yazıyor kredi kartımı bugün de kullandım

aktif

19:43

Bahar | Müşteri Hizmetleri

yaşadığınız sorunu öğrenebilir miyim?

B

19:44

önceki konuşmaların hepsini okur musunuz?

parasını verdiğim öğren hala kargoya verilmedi

ve 4 kez müşteri hizmetleri ile görüştüm sizinle beraber 5 olacak

en başından itibaren ilk yazışmam dahil

19:47

Bahar | Müşteri Hizmetleri

son yapılan görüşmenizi inceledim. Bu durumda hissettikleriniz elbette doğaldır ve be sizi gayet iyi anlıyorum. arkadaşım karıştırmış ve ödeme de sorun var diye bilgi vermiştir. Lütfen kurusa bakmayınız. Başka bir sipariş ile muhtemelen karıştırdı. Şu an için ödeme de herhangi bir sorun yok. Belirtilen sipariş için ürünün gelmeme sebebi, ürün stok durmu hakkında yaşanılan teknik hatadır. Ayrıca da fiyatında ciddi bir atış söz konusudur. Onların bu şekilde bir prosedürü vardır. Bu yüzden göndermemişlerdir. Konu hakkında işlem yapılması için bir iş arkadaşım yetkilimize bilgi vermiştir. Kendisi de Amazon Almanya tarafına bilgilendirme yönlendirmiştir.

B

19:52

Yani?

19:52

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Henüz yanıt alamadığımı görüyorum. dilerseniz bekleyebilirsiniz 6 Şubat tarihine kadar daha ama üzün yüksek ihtimalle gönderilmeyecektir. Ben sizlere dürüst olmak isterim Ferdi Bey

B

19:53

Burada büyük bir sorumsuzluk öreneği var bu durumdan ne olacak

gönderilmeycek derken hiç mi gönderilmeyecek

19:54

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Kendi ürünümüz olmadığı zaman sizlere iptal ya da iade işlemi dışında ek bir işlem yapamıyoruz maalesef

B

19:54

ben bu konuyu almanya da yazarım amerikaya yada yazarım

böyle bir sorumsuzluk olmaz

ki defalşarca yazdığım halde bu gerçekleşiyor

tüketici hakem heyetinede gidicem

resmen dalga geçiyorsunuz

amazon.dee ye bu konuyu yazıcam

amazon.com a da yazıcam

ve daha sonra tüketici halem heyetine gidicem

https://www.amazon.de/-/en/Mannesmann-232-piece-socket-driver-M98450/dp/B00DSIL7KS/ref=sr_1_1?dchild=1&keywords=mannesmann+232&qid=1611939417&sr=8-1

19:57

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Nasıl dilerseniz Ferdi Bey

B

19:57

burda zaten

stokda var

nasıl bir iş yapıyorsunuz siz

19:57

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Bu amazon.de sayfası sitemiz üzerinde satış yapan ve göndermeyen de kendileridir

B

19:57

neye göre göndermiyorlar

kendi hataları yüzünden mi?

göndemiyorlar

ben yazarım gerekli yerlere

merak etmyeyin

19:58

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Hata ve artış görüyorum bundan dolayı olabilir.

Siz nasıl dilerseniz

Ek bir işlem var mdıır?

B

19:58

iyide burdan benim suçum ne hala

800 tl görünüzyor ne artışı

amazon.de e

nasıl bir yalancısınız siz

19:59

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Amazon.de üzerinde ki fiyatı bilzerden bağımsız

Yeni ₺3.992,88 + ₺192,47 kargolama Sepete Ekle Gönderen Amazon Germany Satıcı Amazon Germany

B

19:59

sizin daha yetkiliniz yok mu?

20:00

Bahar | Müşteri Hizmetleri

vardır ancak kendileri Zaten durumu bizlerden onların yetkililerine bildirdiler

B

20:01

tamam böyle bir rezillik olmaz

20:01

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Yardımcı olmamı istediğiniz farklı bir konu var mıdır?

B

20:01

https://www.sikayetvar.com/amazon

siz busunuz üç kağıtçı bir firma

sadcece beni mahdur etmemişsiniz

20:03

Formun Üstü


Gönder

Formun Altı

Amazon.com.tr 1,5 Ay Beklediğim Ürünü Göndermedi

ürün hem stoklarda var hem fiyat artışını bahane edip göndermiyorlar


amazon.com.tr rezilliği  donanımhaberin sponsoru bu konuyu kaldıracak mı ?


Önceki mesaj yok

M

Mukaddes katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak.

Merhaba

13:09

Mukaddes | Müşteri Hizmetleri

Merhaba Ferdi Bey, Amazon Müşteri hizmetlerine hoşgeldiniz

Size nasıl yardımcı olabilirim?

M

13:10

Siparişimin hakkında bilgi almak istiyorum

Baya bir süre geçti

13:10

Mukaddes | Müşteri Hizmetleri

Tahmini teslimat tarihi 06 Ocak 2021 Çarşamba - 06 Şubat 2021 Cumartesi olarak görünmektedir

M

13:11

6 şubat gibi bir tarih var ama boşu boşuna. Bekleyip hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum

Kesin gönderilecek değil mi

Diğer türlü çok saçma sapan bir şey olur

13:12

Mukaddes | Müşteri Hizmetleri

Stok durumunuda kontrol ettim. Zamanında size teslimat yapılacaktır

M

13:12

1.5 ay bekşedikten sonra bana ürünü gönderemiyoruz derseniz kabul edilir gibi değil

Tamam teşekkür ederim

13:13

Mukaddes | Müşteri Hizmetleri

Haklısınız anlıyorum

M

13:13

Hızlandırma şansımız olursa sevinirim

13:13

Mukaddes | Müşteri Hizmetleri

Ürününüzü zamanında size en kısa sürede teslim etmek üzere aksiyon alınmıştır

M

13:14

Teşekkür ederim iyi çalışmalar

13:14

Mukaddes | Müşteri Hizmetleri

Bende teşekkür ederim. İyi günler diliyorum

M

13:15

Sağolun sizede

13:15

Mukaddes ayrıldı. Amazon ile iletişime geçtiğiniz için teşekkürler.

M

Mithat Burak katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak.

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

Merhaba Ferdi Bey, hoşgeldiniz

Nasıl yardımcı olabilirim?

M

18:38

Merhaba

Bugün ayın 27 si

Yarın 28 olacak ürünüm yurtdışından hala yollamadı

18:39

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

kontrol ediyorum hemen

M

18:39

Daha önce de yazmıştım kesin olarak gönderileceği söylendi

Ama daha katgoya verilmedi

18:40

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

Durum için bizde çok özür dileriz gerçekten. Ürün amazon germany ürünü. Stokta olduğu görülüyor sayfalarından

Teknik bir sorun olabilir bu sebepten gönderilememiş olabilir

kısa bir süre bekleteceğim

M

18:41

Şimdi ne olacak

Daha öncede yazdım herhangi bir sorun yok dediler beyefendi zamanında ürğn gönderilecek dendi

Toplam da 1.5 ay beklemiş alu

Olucam

24 aralıkda verdim siparişi

18:42

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

Ben konuyu ileteceğim Ferdi Bey. Gerçekten durum için özür dileriz. Büyük ihtimalle teknik bir sorun var sistemlerinde. Ürün amazon.com.tr ürünü olmadığından sorunu göremiyoruz. Bu zamana kadar kargolanmış olması gerekliydi. Durumu ilgili birimlerimize iletiyorum. Bildireceklerdir amazon germany 'e ve kargolanacaktır en kısa zamanda. kargolanacağı tarihi bilemiyoruz.

Beklemek istemezseniz tabiki iptal edebilirsiniz

M

18:44

Beklemek istiyorum neden iptal edeyim

Ürüne ihtiyacım

18:45

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

Ben iletiyorum o halde durumu

yardımcı olacaklardır en kısa sürede

M

18:45

Var daha öncede burda müşteri hizmetlerini yazdım sorun olmasın diye 1 hafta önce

O zaman duvara mı konuştum o arkadaş niye aksiyon almadı

18:46

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

evet iletişiminizi görüyorum arkadaşımız stokta olduğundan gönderileceğini düşünmüş. Ancak yine gönderilmemişse teknik sorun var demektir.

M

18:46

Benim kiminle görüştüğüm kayıtlarda vardır

Tamam sizden

Çözüm bekliyorum teşekkürler

18:47

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

ben teşekkür ederim. Tekrar çok özür dileriz bu gecikmeden dolayı

M

18:47

En kısa sürede zaten 06 şubat a anca yetişir

İyi akşamlar

18:48

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

Çok teşekkür ederim. İyi akşamlar dilerim

M

18:48

Mithat Burak ayrıldı. Amazon ile iletişime geçtiğiniz için teşekkürler.

B

Bahar katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak.

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Merhabalar, Amazon.com.tr'ye hoş geldiniz. Size nasıl yardımcı olabilirim?

B

19:42

evet geldim

20201223225650111VXFWMY3 kredi kartım daki esktede yazan sipariş numarası burda

Bu alışverişinizin sipariş kodu: 20201223225650111VXFWMY3 24/12/2020 IYZICO/AMAZON.COM.TR

tam olarak bu yazıyor kredi kartımı bugün de kullandım

aktif

19:43

Bahar | Müşteri Hizmetleri

yaşadığınız sorunu öğrenebilir miyim?

B

19:44

önceki konuşmaların hepsini okur musunuz?

parasını verdiğim öğren hala kargoya verilmedi

ve 4 kez müşteri hizmetleri ile görüştüm sizinle beraber 5 olacak

en başından itibaren ilk yazışmam dahil

19:47

Bahar | Müşteri Hizmetleri

son yapılan görüşmenizi inceledim. Bu durumda hissettikleriniz elbette doğaldır ve be sizi gayet iyi anlıyorum. arkadaşım karıştırmış ve ödeme de sorun var diye bilgi vermiştir. Lütfen kurusa bakmayınız. Başka bir sipariş ile muhtemelen karıştırdı. Şu an için ödeme de herhangi bir sorun yok. Belirtilen sipariş için ürünün gelmeme sebebi, ürün stok durmu hakkında yaşanılan teknik hatadır. Ayrıca da fiyatında ciddi bir atış söz konusudur. Onların bu şekilde bir prosedürü vardır. Bu yüzden göndermemişlerdir. Konu hakkında işlem yapılması için bir iş arkadaşım yetkilimize bilgi vermiştir. Kendisi de Amazon Almanya tarafına bilgilendirme yönlendirmiştir.

B

19:52

Yani?

19:52

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Henüz yanıt alamadığımı görüyorum. dilerseniz bekleyebilirsiniz 6 Şubat tarihine kadar daha ama üzün yüksek ihtimalle gönderilmeyecektir. Ben sizlere dürüst olmak isterim Ferdi Bey

B

19:53

Burada büyük bir sorumsuzluk öreneği var bu durumdan ne olacak

gönderilmeycek derken hiç mi gönderilmeyecek

19:54

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Kendi ürünümüz olmadığı zaman sizlere iptal ya da iade işlemi dışında ek bir işlem yapamıyoruz maalesef

B

19:54

ben bu konuyu almanya da yazarım amerikaya yada yazarım

böyle bir sorumsuzluk olmaz

ki defalşarca yazdığım halde bu gerçekleşiyor

tüketici hakem heyetinede gidicem

resmen dalga geçiyorsunuz

amazon.dee ye bu konuyu yazıcam

amazon.com a da yazıcam

ve daha sonra tüketici halem heyetine gidicem

https://www.amazon.de/-/en/Mannesmann-232-piece-socket-driver-M98450/dp/B00DSIL7KS/ref=sr_1_1?dchild=1&keywords=mannesmann+232&qid=1611939417&sr=8-1

19:57

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Nasıl dilerseniz Ferdi Bey

B

19:57

burda zaten

stokda var

nasıl bir iş yapıyorsunuz siz

19:57

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Bu amazon.de sayfası sitemiz üzerinde satış yapan ve göndermeyen de kendileridir

B

19:57

neye göre göndermiyorlar

kendi hataları yüzünden mi?

göndemiyorlar

ben yazarım gerekli yerlere

merak etmyeyin

19:58

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Hata ve artış görüyorum bundan dolayı olabilir.

Siz nasıl dilerseniz

Ek bir işlem var mdıır?

B

19:58

iyide burdan benim suçum ne hala

800 tl görünüzyor ne artışı

amazon.de e

nasıl bir yalancısınız siz

19:59

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Amazon.de üzerinde ki fiyatı bilzerden bağımsız

Yeni ₺3.992,88 + ₺192,47 kargolama Sepete Ekle Gönderen Amazon Germany Satıcı Amazon Germany

B

19:59

sizin daha yetkiliniz yok mu?

20:00

Bahar | Müşteri Hizmetleri

vardır ancak kendileri Zaten durumu bizlerden onların yetkililerine bildirdiler

B

20:01

tamam böyle bir rezillik olmaz

20:01

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Yardımcı olmamı istediğiniz farklı bir konu var mıdır?

B

20:01

https://www.sikayetvar.com/amazon

siz busunuz üç kağıtçı bir firma

sadcece beni mahdur etmemişsiniz

20:03

Formun Üstü


Gönder

Formun Altı

yanlışlık la sistem hatası yüzünden 2kere açıl bu silinebilir

Amazon.com.tr 1,5 Ay Beklediğim Ürünü Göndermedi

ürün hem stoklarda var hem fiyat artışını bahane edip göndermiyorlar



Önceki mesaj yok

M

Mukaddes katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak.

Merhaba

13:09

Mukaddes | Müşteri Hizmetleri

Merhaba Ferdi Bey, Amazon Müşteri hizmetlerine hoşgeldiniz

Size nasıl yardımcı olabilirim?

M

13:10

Siparişimin hakkında bilgi almak istiyorum

Baya bir süre geçti

13:10

Mukaddes | Müşteri Hizmetleri

Tahmini teslimat tarihi 06 Ocak 2021 Çarşamba - 06 Şubat 2021 Cumartesi olarak görünmektedir

M

13:11

6 şubat gibi bir tarih var ama boşu boşuna. Bekleyip hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum

Kesin gönderilecek değil mi

Diğer türlü çok saçma sapan bir şey olur

13:12

Mukaddes | Müşteri Hizmetleri

Stok durumunuda kontrol ettim. Zamanında size teslimat yapılacaktır

M

13:12

1.5 ay bekşedikten sonra bana ürünü gönderemiyoruz derseniz kabul edilir gibi değil

Tamam teşekkür ederim

13:13

Mukaddes | Müşteri Hizmetleri

Haklısınız anlıyorum

M

13:13

Hızlandırma şansımız olursa sevinirim

13:13

Mukaddes | Müşteri Hizmetleri

Ürününüzü zamanında size en kısa sürede teslim etmek üzere aksiyon alınmıştır

M

13:14

Teşekkür ederim iyi çalışmalar

13:14

Mukaddes | Müşteri Hizmetleri

Bende teşekkür ederim. İyi günler diliyorum

M

13:15

Sağolun sizede

13:15

Mukaddes ayrıldı. Amazon ile iletişime geçtiğiniz için teşekkürler.

M

Mithat Burak katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak.

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

Merhaba Ferdi Bey, hoşgeldiniz

Nasıl yardımcı olabilirim?

M

18:38

Merhaba

Bugün ayın 27 si

Yarın 28 olacak ürünüm yurtdışından hala yollamadı

18:39

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

kontrol ediyorum hemen

M

18:39

Daha önce de yazmıştım kesin olarak gönderileceği söylendi

Ama daha katgoya verilmedi

18:40

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

Durum için bizde çok özür dileriz gerçekten. Ürün amazon germany ürünü. Stokta olduğu görülüyor sayfalarından

Teknik bir sorun olabilir bu sebepten gönderilememiş olabilir

kısa bir süre bekleteceğim

M

18:41

Şimdi ne olacak

Daha öncede yazdım herhangi bir sorun yok dediler beyefendi zamanında ürğn gönderilecek dendi

Toplam da 1.5 ay beklemiş alu

Olucam

24 aralıkda verdim siparişi

18:42

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

Ben konuyu ileteceğim Ferdi Bey. Gerçekten durum için özür dileriz. Büyük ihtimalle teknik bir sorun var sistemlerinde. Ürün amazon.com.tr ürünü olmadığından sorunu göremiyoruz. Bu zamana kadar kargolanmış olması gerekliydi. Durumu ilgili birimlerimize iletiyorum. Bildireceklerdir amazon germany 'e ve kargolanacaktır en kısa zamanda. kargolanacağı tarihi bilemiyoruz.

Beklemek istemezseniz tabiki iptal edebilirsiniz

M

18:44

Beklemek istiyorum neden iptal edeyim

Ürüne ihtiyacım

18:45

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

Ben iletiyorum o halde durumu

yardımcı olacaklardır en kısa sürede

M

18:45

Var daha öncede burda müşteri hizmetlerini yazdım sorun olmasın diye 1 hafta önce

O zaman duvara mı konuştum o arkadaş niye aksiyon almadı

18:46

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

evet iletişiminizi görüyorum arkadaşımız stokta olduğundan gönderileceğini düşünmüş. Ancak yine gönderilmemişse teknik sorun var demektir.

M

18:46

Benim kiminle görüştüğüm kayıtlarda vardır

Tamam sizden

Çözüm bekliyorum teşekkürler

18:47

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

ben teşekkür ederim. Tekrar çok özür dileriz bu gecikmeden dolayı

M

18:47

En kısa sürede zaten 06 şubat a anca yetişir

İyi akşamlar

18:48

Mithat Burak | Müşteri Hizmetleri

Çok teşekkür ederim. İyi akşamlar dilerim

M

18:48

Mithat Burak ayrıldı. Amazon ile iletişime geçtiğiniz için teşekkürler.

B

Bahar katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak.

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Merhabalar, Amazon.com.tr'ye hoş geldiniz. Size nasıl yardımcı olabilirim?

B

19:42

evet geldim

20201223225650111VXFWMY3 kredi kartım daki esktede yazan sipariş numarası burda

Bu alışverişinizin sipariş kodu: 20201223225650111VXFWMY3 24/12/2020 IYZICO/AMAZON.COM.TR

tam olarak bu yazıyor kredi kartımı bugün de kullandım

aktif

19:43

Bahar | Müşteri Hizmetleri

yaşadığınız sorunu öğrenebilir miyim?

B

19:44

önceki konuşmaların hepsini okur musunuz?

parasını verdiğim öğren hala kargoya verilmedi

ve 4 kez müşteri hizmetleri ile görüştüm sizinle beraber 5 olacak

en başından itibaren ilk yazışmam dahil

19:47

Bahar | Müşteri Hizmetleri

son yapılan görüşmenizi inceledim. Bu durumda hissettikleriniz elbette doğaldır ve be sizi gayet iyi anlıyorum. arkadaşım karıştırmış ve ödeme de sorun var diye bilgi vermiştir. Lütfen kurusa bakmayınız. Başka bir sipariş ile muhtemelen karıştırdı. Şu an için ödeme de herhangi bir sorun yok. Belirtilen sipariş için ürünün gelmeme sebebi, ürün stok durmu hakkında yaşanılan teknik hatadır. Ayrıca da fiyatında ciddi bir atış söz konusudur. Onların bu şekilde bir prosedürü vardır. Bu yüzden göndermemişlerdir. Konu hakkında işlem yapılması için bir iş arkadaşım yetkilimize bilgi vermiştir. Kendisi de Amazon Almanya tarafına bilgilendirme yönlendirmiştir.

B

19:52

Yani?

19:52

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Henüz yanıt alamadığımı görüyorum. dilerseniz bekleyebilirsiniz 6 Şubat tarihine kadar daha ama üzün yüksek ihtimalle gönderilmeyecektir. Ben sizlere dürüst olmak isterim Ferdi Bey

B

19:53

Burada büyük bir sorumsuzluk öreneği var bu durumdan ne olacak

gönderilmeycek derken hiç mi gönderilmeyecek

19:54

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Kendi ürünümüz olmadığı zaman sizlere iptal ya da iade işlemi dışında ek bir işlem yapamıyoruz maalesef

B

19:54

ben bu konuyu almanya da yazarım amerikaya yada yazarım

böyle bir sorumsuzluk olmaz

ki defalşarca yazdığım halde bu gerçekleşiyor

tüketici hakem heyetinede gidicem

resmen dalga geçiyorsunuz

amazon.dee ye bu konuyu yazıcam

amazon.com a da yazıcam

ve daha sonra tüketici halem heyetine gidicem

https://www.amazon.de/-/en/Mannesmann-232-piece-socket-driver-M98450/dp/B00DSIL7KS/ref=sr_1_1?dchild=1&keywords=mannesmann+232&qid=1611939417&sr=8-1

19:57

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Nasıl dilerseniz Ferdi Bey

B

19:57

burda zaten

stokda var

nasıl bir iş yapıyorsunuz siz

19:57

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Bu amazon.de sayfası sitemiz üzerinde satış yapan ve göndermeyen de kendileridir

B

19:57

neye göre göndermiyorlar

kendi hataları yüzünden mi?

göndemiyorlar

ben yazarım gerekli yerlere

merak etmyeyin

19:58

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Hata ve artış görüyorum bundan dolayı olabilir.

Siz nasıl dilerseniz

Ek bir işlem var mdıır?

B

19:58

iyide burdan benim suçum ne hala

800 tl görünüzyor ne artışı

amazon.de e

nasıl bir yalancısınız siz

19:59

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Amazon.de üzerinde ki fiyatı bilzerden bağımsız

Yeni ₺3.992,88 + ₺192,47 kargolama Sepete Ekle Gönderen Amazon Germany Satıcı Amazon Germany

B

19:59

sizin daha yetkiliniz yok mu?

20:00

Bahar | Müşteri Hizmetleri

vardır ancak kendileri Zaten durumu bizlerden onların yetkililerine bildirdiler

B

20:01

tamam böyle bir rezillik olmaz

20:01

Bahar | Müşteri Hizmetleri

Yardımcı olmamı istediğiniz farklı bir konu var mıdır?

B

20:01

https://www.sikayetvar.com/amazon

siz busunuz üç kağıtçı bir firma

sadcece beni mahdur etmemişsiniz

20:03

Formun Üstü


Gönder

Formun Altı

Telefon ekonomiye nasıl kazandırılır ?


Bu konularda çok haşır neşir olmadım ama yazılım dan ve teknolojiden uzak değilim


en basit şekilde ne yapmam gerekiyor


Benim denemelerim oldu ama bir başarı elde edemedim daha önce telefona root işlemi yapılmadı orjinal neyse telefon o halinde yani


Benim yapmaya çalıştığım bulduğum A600CG rom yüklemeye çalışıtım ektedeki görsel deki hatayı alıyorum


[MEDIA=youtube]i899ymI_nnI[/MEDIA]




Bu video da kurtarma modundan sonra olanlar var


[MEDIA=youtube]FW5hpy_6Di0[/MEDIA]


Şimdiden teşekkür ederim yardımcı olacak arkadaşlara saygılar...

Asus Zenfone 6  Kurulum ekranında kalıyor Telefon ekonomiye nasıl kazandırılır ?
Hakkında
Konum: Çanakkale, Gelibolu
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 3 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 6 gün
Mesaj Sayısı: 718
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 852
İkinci El Bölümü Mesajları: 69
Konularının görüntülenme sayısı: 17.258 (Bu ay: 306)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2.102 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.