Yüzbaşı
12 Şubat 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
10 üye
Görüntülenme
Toplam: 36 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Sabah bağırıyordu mama su koydum. Hala bahçede duruyo annesi terketti demek ki. isteyene Ankara/Eskişehir den verebilirim. Yoksa bikac gün sevip barınağa veririm.
Annem duymuş sesini ben de gittim buldum bunu. Daha çok küçük elime alıyorum emcek yer arıyo:) eğer annesini bulamazsam mümkünse emzirebilecek bir anneye veya bakmak isteyen birine vericem. Hiç vermek istemem ama zaten kedimiz var. Buradan duyurmak istedim.

Eskişehirdeyim, isteğe bağlı Ankara'ya da getirebilirim. Fotoğrafı budur:



3 yıl önce bu zamanlarda (yine 2. vize zamanıydı) kendi kedimizi depomuzda bulmuştuk. Annesine vermiştim ama sonra arka bahçemizi mekan edinmişlerdi:D bunlara kutu buldum yiyecek verdim bi süre. Ama aşıktım resmen kedimize o zamanlar ve yabani olduğu için elime bile alamıyordum:( aradan zaman geçti ben bunu yakaladım ve bakmaya başladık. Yeri gelmişken anlatıyım dedim:)
mrb. Asus F3SG 240DV model laptop'ta adaptörü titiz ayar yaparak kullanabiliyorum. takılınca sorun çıkarmıyo. ama uygun konumu bulana kadar 40 takla atıyorum bazen...

Garantisi bitti. Ankara'da tavsiye edeceğiniz tamirci neresi var acaba? kendim açıp yapabileceğim birşey olur mu?
slm. 2x1 gb 667mhz cl5 gecikme süresinde ramleri olan asus f3sg 240dv model laptop var kardeşimde. bunu 3gb yapmayı düşünüyorum. 800mhz takınca 667mhz'de çalışacağını da biliyorum... yalnız merak ettim nokta 800 takınca eski ramlarime göre daha düşük cl değerlerinde mi çalışacak?? fiyatları aynı, bahsettiğim duruma göre karar vericem.
http://rapid share.com/files/307351978/ii.kotu.ve.cirkin.cshtr.com.HandSome.part01.rar

napcas premium mu istiyor?
intel c2d ve q9xxx serilerinde resmi olarak desteklenen ddr3 ram hızı 1333 mhz'dir. bu hız 333 mhz fsb ile elde edildiğine göre, ben sistemimi 425 mhz'ye oc yaptığım zaman desteklenen ram hızı 1700 mhz (425*4) mi olur?
http://fotogaleri.ntvmsnbc.com/galeri.aspx?galleryId=3423

bu ne ya:S aradım bulamadım var mı duyan??
geçen günlerde windows çok çok uzun sürede açılmaya başlamıştı. sonra restart yaptığımda açılışta chkdsk tarama yapıp bazı problemli alanlar bulup buradaki dosyaları sildi ve açılış düzelmişti. bugün açılışta tekrar chkdsk yapınca hdd'de bad sector oluştuğunu farkettim.



hdd wd c. black ve daha kasımda almıştım. raw read error rate 787 olmuş. neyse ki sadece işletim sisteminin olduğu alan kusurlu.

bu aralar gta4 oynuyordum, 2gb ram'le kastırınca belki katkısı oldu. ayrıca hdd psu'nun fan olan tarafının önünde duruyor ama bir arkadaşım manyetik alanın arka tarafta oluştuğunu söylemişti. yani olacağı varmış...

garanti için aldığım yere haber verip göndercem sadece değil mi? (hızlıal.com)

ama en azından seagate kadar sinsi olmadı:)
resim upload ediyorum ama upload bitince resimlerin olduğu sayfa gelmiyo anasayfa çıkıyo yine... sizde de böyle mi oluyo? alternatif site neresi var?
ürün bugün elime geçti ama içinden fan çoğaltıcı kablo çıkmadı. oysa ki fan için değil o kablo için almıştım!

internetten model numarasını araştırıp sipariş vermiştim (AK-FN053)
kutusuna baktığımda da "related product" (benzer ürün demek sanırım) adı altında bu kabloyu gösteren yerler mevcut. onun ürün kodu olarak da (AK-CB002) yazıyor. ama sitelerde benim aldığım kodda bunu vermişler:
http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=1125&productid=bd999453


yani sizlere sormak istediğim (AK-FN053) modelinden bu kablo çıkıyor mu?
Hakkında
Konum: Eskişehir,Odunpazarı
Meslek: öğrenci (ogü)
Forum İkinci El İmzası:
ikamet yeri Eskişehir ve Ankara
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
bizim pc
Otomobil
Opel
Mobil cihaz
Samsung Galaxy Note 5
Operatör
Türk Telekom
ISS
Smile
Oyun Platformu
PC
Ses Sistemi
Creative T3030
Notebook
Asus F3SG 240DV
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 5 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 5 yıl
Mesaj Sayısı: 476
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 841
İkinci El Bölümü Mesajları: 130
Konularının görüntülenme sayısı: 40.119 (Bu ay: 11)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 28 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.