C

Yüzbaşı
23 Ocak 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 30 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Arkadaşlar makina tamamen bizim imalatımız.Türkiyede ilk ve tek.İthal makinalara inat hem ucuz,hem süper iş yapıyor.Teknolojisini çalmak için italya masenza finişer fabrikası 3 tane mühendis yollayıp 2000 kare resim çektiler.

http://www.youtube.com/watch?v=uuokZZWejqU
Arkadaşlar.Bayimize gelen telefonu sıfırlamak istiyoruz fakat sıfırlama seçeneği çıkmıyor.Bu iponu nasıl silerim.restore veya update dediğim zaman resimdeki hatayı alıyorum.şimdiden teşekkürler.

Arkadaşlar Selam;

Uzun süredir foruma girmiyordum.Dün öğrendiğim bilgileri sizinle paylaşmak istiyorum.
**Yeni Kasa Honda Civic deprem+tsunamiden ötürü 2011 temmuz yerine 2012 ocakta satışa sunulcak
**Araba yandan citye arkadan c180 e önden civic hb ye benzeyecek.Ön panjur civic hb gibi olcak.
**Arabanın ön camı biraz daha yatay olacak ve tavan biraz daha alçalacak.Fakat baş mesafesini etkilemeyecek,alçak oturum koltuklar sayesinde
**Ön tarafta bulunan kelebek camlar yeni modeldede olacak.
**İçine gelirsek yine 2 li gösterge sistemi olcak.teyp bölümü bmw ler gibi şöföre dönük olacak.teyp bölümü güncel modele göre daha dar fakat aşağı doğru uzun olacak.zengin bir görünüm sergilenecekmiş
**Direksiyon sistemi tamamen değişmiş.accordukiyle aynı olmuş.
**Motor güncel kasa motoruyla aynı olacak.2012 de civic hb lerde 1.6 (muhtemelen) dizel motor denenecek.Eğerki tutarsa sedanlara uygulanacak.
**Otomatik viteste ise değşiklik olmayacak.Yok öyle çift kavrama filan
**Brc ile de bir çalışma başlatılmış.
**Şu an 1.6 ve 1.8 olmak üzere 2 modeli Türkiyede deneniyor.Mercekli far varmı diye sordum 1.8 de var ama o motor Türkiyeye gelirmi veya 1.6 lara mercek konurmu orasını bilemem dedi.

Bu bilgilerin gerçekliği nedir kaynak göster filan diye sormayın.Ne isim veririm nede bilgi.Araç piyasaya çıkınca bilgiyi kimden aldığımı yazarım.Kim bilir belki Ümit KARAASLAN ile görüşmüşümdür.
Arkadaşlar etimesguttan ümitköy kavşağına doğru giderken başlıkta plakası geçen otobüs zırhlı birliklere gelmeden beni sıkıştırdı ve karşıdan gelen şeride attı.Allah koruduki karşıdan gelen yoktu.Daha sonra adamı solladım ve bilenler bilir toki konutlarının orada yokuş iniyorsunuz ve yol sağa doğru dönüyor.Biraz yavaşlamak için frene bastım baktım arkadan otobüs ben frene bastım diye hızlanmış geliyor tekrar frenden ayağımı çekip gaza dokundum ama ne fayda adam arkadan çarptı bana.Hemen durup sağa çektim ama ne fayda adam durmuyor.Hemen 155 i aradım olayı anlattım.Dedilerki araçlar hareket ettiğine göre karakola gidip şikayetçi olun.Karakola gittim durumu anlattım arabayı yerinden oynatmaman gerekiyordu dediler.155 i aradığımı ve karakola yönlendridklerini anlattım.Neyse nöbetçi savcı arandı vs. tutanak tutldu.Eşim yanımdaydı ve hamile.Polis sordu adamla uzlaşırmısın diye mümkün değil dedim.Arkadaşlar dikkat edin.Resmen trafik canavarı adam.Millet egoya şöför olabilmek için bi tarafını yırtıyolar ama bu sevgili öküz abimiz işinin kıymetini bilmiyor.Bu arada otobüs dairesi başkanına ulaştık biri vasıtasıyla onada durumu anlattık.Siz siz olun trafikte dikkat edin bu adamla olan hukuki mücadelem işten atılana kadar sürecek.
Saygılarımla
Opet gibi adam :)

ABD Ulusal Otoyolu Trafik Güvenliği İdaresinin (NHTSA) internet sitesinde yer alan açıklamasında, geri çağrılan Sonata model otomobillerin 11 Aralık 2009 ve 10 Eylül arasında üretilenler olduğu bildirildi.

Açıklamada, bazı otomobillerdeki direksiyon milinin yeteri kadar gergin olmadığı ya da uygun biçimde montajının yapılmadığı, bu yüzden direksiyon simidinin milden ayrılabileceği ya da sürücünün aracın kontrolünü yitirebileceği belirtildi.

Güney Koreli Hyundai, Sonata otomobillerin geri çağrılmasının bir önlem amacı taşıdığını, bu araçla ilgili herhangi bir kaza kaydı olmadığını açıkladı.

ABD hükümeti, geçen ay bu otomobille ilgili muhtemel direksiyon sorunlarına ilişkin soruşturma başlatmıştı.

Japon otomotiv şirketi Toyota'nın, geçen yıl gaz pedalı ve paspas sorunu yüzünden 8 milyon kadar aracını geri çağırmasından sonra diğer otomotiv üreticileri de güvenlik ve kalite kontrollerini artırmaya başlamıştı.

Hyundai, Şubat ayında bazı müşterilerin ön kapı kilidi şikayeti üzerine çoğu Güney Kore'de satılan 47 bin kadar Sonata otomobili geri çağırmıştı.

Bu ay başında Hyundai'nin ortağı Kia, hatalı elektrik tesisatı döşemesi nedeniyle küresel çapta 100 binden fazla aracın geri çağrılması üzerine şirketin başkan yardımcısı Chung Sung-eun'un istifa ettiğini açıklamıştı. Hyundai ve Kia, dünyanın beşinci büyük otomotiv şirketi konumunda bulunuyor.

Hyundai'nin ABD'deki satışları bu yıl şimdiye kadar yüzde 17 oranında arttı.

Sonata, ABD piyasasında Hyundai'nin en fazla satan modeli. Sonata, satışlarının yüzde 35'ini ABD piyasasında yapıyor.

Sonata, geçen ay satışlarını ikiye katlayarak 21 bin 399'a çıkardı
Şirket yetkililerince yapılan açıklamada, ABD, Kanada, Meksika, Çin ve Suudi Arabistan'daki 2009-2010 Chevrolet Traverse, Buick Enclave, GMC Acadia ve Saturn Outlook model araçların geri çağrılacağı belirtildi.

Açıklamada, kaza anında emniyet kemerinin fonksiyonel olarak çalışmadığı bir durum tespit edilmediği ifade edildi.

Öte yandan, Japon otomobil üreticisi Mazda da, hidrolik direksiyonun uyarı vermeden devre dışı kalabilme tehlikesine karşı 215 bin aracını geri çağıracak.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, geri çağırmalar, ABD'deki 2007-2009 Mazda 3 ve Mazda 5 model araçları kapsıyor.

Açıklamada, şu ana kadar, soruna ilişkin herhangi bir kaza bildiriminin olmadığı belirtildi.
Vestel HERA 7021 P 2 Bulaşık Makinası 499 Tl.Ankarada en uygun fiyat.

http://www.ekobeyazesya.com/VESTEL-HERA-7021-P-2-BULASIK-MAKINASI_u_r_n_87.htm
Arkadaşlar bahsettiğim 3 araçtan birini alcaz.Bu 3 araç arasında fiyat farkı var fakat sorun değil.Vergi farkı var o da mühim değil.Sizce bu üçünden hangisinin fke si daha iyi.Benim gönlüm mersodan yana
Küresel kriz nedeniyle geçen yıl araç üretimi, tüm dünyada bir önceki yıla göre yüzde 13,5 düşerken, Çin'de yüzde 48,3 oranında arttı.

Çin, geçen yıl 13 milyon 790 bin adet motorlu taşıt üretimiyle dünya genelinde ilk sırada yer alırken, bu ülkeyi 7 milyon 934 bin adet araç üretimiyle Japonya, 5 milyon 711 bin araç üretimiyle de ABD izledi.

Türkiye'de motorlu taşıt üretimi geçen yıl, önceki yıla göre yüzde 24,2 oranında azalarak, 869 bin 605 olarak gerçekleşti. Türkiye motorlu taşıt üretiminde sahip olduğu bu rakamla 2009 yılında dünya sıralamasında bir basamak gerileyerek 16. sırada yer aldı.

AA muhabirinin Uluslararası Motorlu Taşıt Üreticileri Derneği (OICA) verilerinden derlediği bilgilere göre, 2009 yılında dünya genelinde 60 milyon 986 bin 985 motorlu taşıt üretildi. Geçen yıl ekonomik kriz nedeniyle zor günler geçiren sektör, 2008 yılına göre yüzde 13,5 daraldı. Geçen yıl üretilen motorlu taşıtların 47 milyon 227 bin 656'sını otomobiller, 10 milyon 426 bin 281'ini hafif ticari araçlar, 312 bin 935'ini de otobüs-minibüs, 3 milyon 20 bin 113 adedini ise kamyon traktör gibi ağır ticari araçlar oluşturdu.

ÇİN, ABD VE JAPONYA'NIN TOPLAM ÜRETİMİNİ KATLADI

Çin, motorlu taşıt üretiminde liderliğe yerleşirken ABD ve Japonya'nın toplam 13 milyon 646 bin 339 adet üretimini tek başına geçmiş oldu. Çin, toplam 13 milyon 790 bin 994 adet araç üretti.

Geçen yıl dünyada motorlu taşıt üreten 39 ülkeden sadece Çin, Çek Cumhuriyeti, Hindistan, Romanya ve Tayvan'da sektör büyürken, diğer 24 ülkede sektörde daralma meydana geldi. Bu ülkeler arasında sektörde en fazla büyüme Çin'de gerçekleşti. Çin, motorlu taşıt üretimini 2009 yılında bir önceki yıla göre yüzde 48,3 oranında artırarak, 10 milyon 383 bin 831'i otomobil, 3 milyon 407 bin 163'ü ticari araç olmak üzere toplam 13 milyon 790 bin 994 adet araç üretti. Bu ülke 2008 yılında 9 milyon 345 bin araç üretimiyle ikinci sırada yer almıştı.

Çin bu rakamlarla dünyada en fazla otomobil üreten ABD ve Japonya'yı geçerek tarihte ilk kez motorlu taşıt üretiminde 1'inci sıraya yerleşti.

Çin'i 7 milyon 934 bin araç üretimiyle Japonya, 5 milyon 711 bin araç üretimiyle ABD, 5 milyon 209 bin araç üretimiyle Almanya ve 3 milyon 512 bin araç üretimiyle de Güney Kore izledi.

Önceki yıl 11 milyon 563 bin taşıt üretimiyle dünyada ilk sırada yer alan Japonya'da sektör geçen yıl yüzde 31,5 daraldı. ABD'de ise 2008 yılında 8 milyon 705 bin olan motorlu taşıt üretimi yüzde 34,3 oranında azaldı.

Sektörde en büyük daralma ise Ukrayna'da yaşandı. Bu ülkede üretilen taşıt sayısı 2008 yılına göre yüzde 83 oranında azaldı ve 69 bin 295'e geriledi.

TÜRKİYE BİR BASAMAK GERİLEDİ

Türkiye'de taşıt üretimi geçen yıl, önceki yıla göre yüzde 24,2 oranında azaldı ve 1 milyon 147 bin 110'dan 869 bin 605'e geriledi. 1950'li yıllarda ordu için jip ve kamyon montajı ile sektörde yerini alan Türkiye, geçen yılki üretimiyle dünya sıralamasında bir basamak gerileyerek 16'ıncı oldu. Bu rakamlarla geçen yıl tüm dünyadaki 70 araçtan 1'i Türkiye'de üretilmiş oldu.

Türkiye'de üretilen araçların 510 bin 931'ini otomobil, 341 bin 873'ü hafif ticari araçlar, 8 bin 555'ini otobüs ve minibüs, 8 bin 246'sını da kamyon ve traktör gibi ağır ticari araçlar oluşturdu.

http://www.haber7.com/haber/20100428/Cin-otomobil-uretiminde-zirveye-oturdu.php
Hakkında
Konum: Ankara
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 5 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 7 yıl
Mesaj Sayısı: 340
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 416
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 69.191 (Bu ay: 128)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 3 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.