I

Onbaşı
05 Ocak 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 66 (Bu ay: 2)
Gönderileri
LÜTFEN OKUYUN

Merhaba,

Ankastrede modemle test yaptığımda 66 mbit alıyorum ve aşağıdaki değerleri görüyorum.



Bina içine (yaklaşık 10 metre bina içi kablo) girip daireye kadar gelen kablodan sonra tekrar test yaptıktan sonra değerler bunlar.





Haliyle düşündüm ki gelen kablo sorunlu. Hemen aynı hatla gelen yan komşunun kablosundan test yaptığımda maksimum değer 72 mbit'ti. Dedim ki benim kablo bozuk komşununki normal.
Kabloları değiştirdim. Sorun artık kabloda olmamalıydı. Ama tekrar test yaptğımda yine 40 mbit gördüm. Komşununki ise 72mbit almaya devam etti. Sorun bina içi o kabloda da gözükmüyordu.

Sorunun ne olduğunu bir türlü bulamadım. Ankastreden cat6 kablo ile bina dışından daire içine kablo çekmeyi düşünüyorum. Ancak yine aynısı olma ihtimali çok yüksek. 40 metre falan CAT6 kablo kullanmış olacağım.

Porttan kasten SNR değeri düşürülebilir mi? Yani sorumlu Turk Telekom olabilir mi?

Sizce sorun ne? Gerçekten fikir ve görüşlerinize ihtiyacım var.

Teşekkür ederim.
LÜTFEN OKUYUN

Merhaba,

Ankastrede modemle test yaptığımda 66 mbit alıyorum ve aşağıdaki değerleri görüyorum.



Bina içine (yaklaşık 10 metre bina içi kablo) girip daireye kadar gelen kablodan sonra tekrar test yaptıktan sonra değerler bunlar.





Haliyle düşündüm ki gelen kablo sorunlu. Hemen aynı hatla gelen yan komşunun kablosundan test yaptığımda maksimum değer 72 mbit'ti. Dedim ki benim kablo bozuk komşununki normal.
Kabloları değiştirdim. Sorun artık kabloda olmamalıydı. Ama tekrar test yaptğımda yine 40 mbit gördüm. Komşununki ise 72mbit almaya devam etti. Sorun bina içi o kabloda da gözükmüyordu.

Sorunun ne olduğunu bir türlü bulamadım. Ankastreden cat6 kablo ile bina dışından daire içine kablo çekmeyi düşünüyorum. Ancak yine aynısı olma ihtimali çok yüksek. 40 metre falan CAT6 kablo kullanmış olacağım.

Porttan kasten SNR değeri düşürülebilir mi? Yani sorumlu Turk Telekom olabilir mi?

Sizce sorun ne? Gerçekten fikir ve görüşlerinize ihtiyacım var.

Teşekkür ederim.
1 hafta olmadı milleniye geçeli. 75mbit alıyorken hızım 38mbit'e düşürüldü. O da yetmedi 4 gündür internetim yok. ADSL ışığı yanmıyor. ALLAH BELAMI VERSEYDİ DE GEÇMESEYDİM. KOLLARIM KOPSAYDI. Müşteri hizmetleri yok. Randevu verilecek deniyor randevu için arayan yok. Whatsapptan yazıyorum 1 gün sonra arıza kaydınız mevcut diye dönüyorlar. Telefonla arıyorum otomatik olarak devam eden arıza kaydı diyerek kapatıyorlar. Geçen cuma günü saat 14 gibi ADSL ışığı gitti. Hala gelecek.
Turk.net'ten milleniye geçişim bugün sağlandı. Hattıma 100Mbit prestij tanımlı. Millenicom'un vaadettiği hız 77mbit. Evet, biliyorum 77Mbit tamamen almam sözkonusu değil. Ancak bundan 3-5 ay öncesine kadar 80mbit tanımlı Turk.net kullanıyordum. Warzone problemleri yüzünden milleniye geçtim.

Vaadedilen hız 77mbit. Müşteri hizmetleri başvurus esnasında hızın tanımlanabileceğini en kötü durumda da en az 60 MBIT alabileceğimi beyan etti.



Modem değerleri


70 Mbit Civarı alırkenki modem değerleri



Müşteri no 9955062
Hakkında
Konum: Muğla
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 9 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 31
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 88
İkinci El Bölümü Mesajları: 11
Konularının görüntülenme sayısı: 241 (Bu ay: 86)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 21 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.