Yarbay
09 Temmuz 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 79 (Bu ay: 0)
359320 Gün Cezalı
357616 gün 8 s. 22 dk. kaldı
Gönderileri
arkadaşlar mbirol holding.

pardon pvg Türkiye tarafından distribütörlüğü alınan haier klimalar yeniden Türkiyede




http://www.pvg.com.tr/haier/urunler.html#.U1fS9qJfYwP

cihazların sadece cyristal modeliydi yanılmıyorsam haricinde hepsi eurovent onaylı. yanlışım varsa @mbirol düzeltsin.

haier klimalrın eskilerinin özellikle kışın ağız ısısı çok iyi olduğu söylenirdi. nasıl yeniler sen denedin kış boyunca yorumlarsın artık.


bir alıntı kayıt sunayım eski dist. sanko airfel akfel hakkında.



mitsubishi ortaklığı ve alman teknolojisiyle üretildiği söylenirdi. sanırım kompresörler me idi ozamanlar eskilerin modeli birazda hualing diamondlara benziyordu. neyse artık

haydi hayırlısı.

kıl Birol gene diycekler Birola fanlık ediyor. ulen yazmıyorum bile doğru dürüst az evvel tavsiye topiğinede yazdım.

herkez var olan konuları açsın. 3gün kullandığı vakum bile yapılmayan (ömrünü kimsenin bilemeyeceği) biraz ısıttı biraz soğuttu diye belkide daha önce hiç klima kullnmadığından... kendi klimasını övsün. yönetimde bölüm hareketi kalsın diye gıkını çıkarmasın hangi yöneticinin bizler kadar emeği geçtiyse bölüme. hadi hayırlı satışlar hastane işlerim olmasaydı belki fuara gelir görürdüm. ama bende iyi değilim hala gözümdeki üveit atağı devam ediyor.
özellikle forumun açıklarından faydalanan reklamcılara dikkat çekmek için bu konuyu açtım. klima bölümüne yazdığım bir mesajımı taşıyorum. durm adminlerin tasarrufundadır.

quote:

Orijinalden alıntı: 9köy

quote:

Orijinalden alıntı: AYIN KARANLIK YÜZÜ

quote:

Orijinalden alıntı: 9köy

http://forum.donanimhaber.com/m_3306812/mpage_439/tm.htm

yahu adama 441 sayfalık konunun linkini mi verdin.
hepsini okusa bırak 2.el klima almayı valla 0'dan klima imalatı yapacak düzeye gelir hepimizide forumda siler süpürür

heheh evet hocam tavsiye bölümnün linkini verdim.. zira konu zaten gereksiz açılmış açılması gereken yer 2. el bölümü. dikkat ederseniz cevap dahi gelmemiş. en azından tavsiye bl yazmış olsa daha çok cevap alabilirdi arkadaş.

burdaki esprinizdende bir bilgilendirme çıkartalım sn hocam faydası olsun foruma.

hocam zaten var olan konuların açılmasıda yasak ufak bir aratmayla anında dolu konu bulunuyor 2. el klima alınırmı yazılsa google a.



görüldüğü gibi ilk başta dh çıkıyor. hele birde forumun ismini kullanıp 2. el klima donanım haber yazılsa


en başta 2. el konuların geçtiği topikler çıkıyor ordaki forum.donanimhaber.com alanından daha fazla sonuç şıkkına tıklansa



açılan sayfaların haddi hesabı yok.



am abazı arkadaşlara tarif ettikmi zorlarına gidiyor terbiye dışına çıkan bile oluyor. yok biz gerizekalımıyız zaten arattıkta bulamadık gibi cevaplar veriyorlar. e olmasan bu şekilde konuşmazsın. sonuçta kim olursa olsun hatırlatmayı şahsım adına terbiyesizce yapmam ben. bazısı efendicie karşılarken gurur kibiri çok olan saldırganlaşıyor. şu forumda benim kadar pc bilgisi geri olan yazısı kötü olan yoktur. e ben bulabilyorsam düşünmek lazım.

ben şahsım adına yeni açılan hiç bir konuya cevap yazmıyorum ya şikaye ediyorum yada tavsiye bölümüne yönlendiriyorum. birkaç arkdaşta aynı şekilde davranıyor.

adminler kilitliyor yeni konuları yada siliyor burda dolu örnek var

http://forum.donanimhaber.com/m_72822314/tm.htm MÜŞAVİR arkadaş hep aynı yolu uygulamış.



burdada set arkadaş konuy kiltlemiş görüldüğü gibi. yani hocam tavsiye bölümü var adam tutmuş aynı gün içinde klima tavsiyesi konusu açmış biriside tutmuş kalma tavsyesi LÜTFEN yazmış. bazı arkadaşlar haklı olarak deliriyor sonra hay hay vs konuşuyorlar. tasvip etmesemde hak veerdiğim zaman daha çok oluyor inanın. bu yazıyıda el insaf bölümüme taşıyayım bari.

unutmadan bşrde reklamcılar var bir iki göz yumuyoruz ama iyice işi saygısızlığa vuruyorlar Allah için bakın hocam şu emrahdayi denen üyeye,


adam üyeleride yönetimide çok afefdin salak yerine koyuyor.



profiline bakınız öyle beter kendi sitesinin reklamını yapmışki. açtığı konulara bakın her bölüme konu açmış



ve en öne kendi sitesinin reklamını yerleştirmiş. oralarda daha çok yazan olabilir dikkat çekmez ama klima bölümüne gelirsen yakalanırsın işet böyel mesajalrı hep şikayet edilmiş ben etmeden kesin çöpçü mbirol etmiştir eline sağlık. @mbirol


şimdi tutup yönetim topiğine konu açıcam inanın. bu mesajı aynen yerleştiricem orayada. en kızdığım şeyde ben bir özel servir arıyorum diyelim. kendi bölgem maltepe. yazıyorum nete maltepede kombi vs servsisi. bir site çıkıyor tıklıyorum maltepe servisi yerine avcılar bakırköy beşiktaş kadıköy şura bura çıkıpta esas aramak istediğim maltepe başta olmayınca deliriyorum internetin boşluklarından bu şekilde yapışıyorlar insanın vaktini alıyor bu tür oluşumlar. aç kardeşim adam gibi site ekmek yiyeceksen neden insanlara bu şekilde yapışmayı tercih ediyorsunuzki vakit hırsızlığı yaparak.

bu arkadaşında burda durmaması gerekir o yüzden.. makul dursa binde bir yazsa zaten ses çıkarmıyoruz ama her yeri kirletirsen kendi ipini çekersin. @emrahdayi

@MÜŞAVİR @set @gun




@mbirol buraya ekle artık reklamcıları, konuyu adminler silmezse oto şikayet olsun.

@AYIN KARANLIK YÜZÜ

edit: başlıktaki harf hatası düzeltilmiştir. değişen mesaj, http://i.imgur.com/vw8hS5S.png
arkadaşlar, son zamanlarda max btu ya göre metraj seçimine dair öneriler verilmeye başlandı. bu durum tamamen yanlıştır.

klima seçimi nominal btu ya göre yapılır.

hiçbir klima kapı baca açık olsada devamlı max btu da çalışmaz. ancak ya çok dandik olcak (gerçi bu bile mümkun değil günümüzde.)

belki 10-15 sene önceki teknoljide olabilecek durum olabilir onuda bilemem. bildiğim çok dandik bir klimam dahi 0 derecelerde max btu ya yükselmeden kapı baca açıkken 5-10 dk bile sürmeden kendisini kısmasıdır. durumu mbirol ustaya sordum yazılımı ona göredir çünkü inverterdeki amaç kısmaya dayalı teknoloji olduğundan yazılım ona göre düzenlenmiştir dedi. bu kılustayıda gene yüceltiş olduk. ne yapalım diğer arkdaşlar eklesekte girmiyorlar

burdan yola çıkarsak durum anlaşılıyor.

ben şahsen bir miktar tek alan olmak üzere, ufak klima önerisi yaparım kendi kullanımıma ve sorn kişilerin durumuna göre. bunada karşı çıkanlar çoktur.

en baştada kocaustamız karşı çıkar ama aynı kocaustamız, bir kaç marka klimanın max btu yüksek diye 9 luğu 30 m2 bile öneriyor. ben buradaki mantığa karşı çıkıyorum.

ayrı mesele bende vururum yerine göre 9luk klimayı 30 m2ye soğutmada korkmam, ama ısıtmada riskini belirtirim.

ama bu durum işin aslında zaten yanlışken. ve bana karşı çıkılırken. max btu yüksek 9luk klimanında 30m2 vurulup iş görür denmeside okadar yanlıştır.

konuyu bu yüzden özellikle açtım.

sonuçta tekirdağlı hocada 9000 lik max btu yüksek olmayan kliması ile 80 m2 evini ısıtıp soğutuyor. bunu ben uydurmuyorum ilgili yazısı mevcut forumda. tabi tekirdağlı hocada tutup millete 9 luk klima lada 80m2 kulln demez ayrı mesele tavan yalıtımınıda baya güçlendirdiği bir mesajında durumu anlatmıştı. iyi hatırlıyorum o mesajda kocausta zeminden bile ölçüm aldırmıştı tekirdağlı üstada. bu resmide yayınlamıştı tekirdağlı hoca.

burada kalite inverter bir klimada aynı işi görüyorken. yok olmaz, btu su düşük ama aynı düşük btu klimanın max btusu yüksekse olur demek bence mantıksız.
sn admin arkadaşlar forumda reklam yapılmış yapılmamış aslında hiç umurumda değil ama insanları göz göre göre yanlışa yönlendirenlere çok kızıyorum.

ve affınıza sığınarak bu kişiler tüm üyeleri salak zannedip ikide bir yazmazlarmı..

adam işe yaramaz ürününün reklamını yapar ikaz ederiz hala benim dediğim der. şikayet ederiz yine forumdan atılmaz. ancak attırmak için tüm mesajlarını şikayet etmek gerekiyor. e onada zaman yetmiyor ben şahsen zar zor yazan birisyim klima bölümünde takılıyorum başka bölümlerde nadiren takılırım. o halde yetişemiyor insan. normal yazıcağı yazı varken bu tiplerler uğraşmak gerçekten insanı yoruyor.

tuhaf tuhaf insanlar geliyor. diyoruz bir iki kez yap reklamını uzatma. bakın şu başlıkta.

http://forum.donanimhaber.com/m_34859186/f_//tm.htm#80593944

şu kişiyihttp://i.imgur.com/4QBPWDn.png

gayet makul uyardım ve büyük ihtimalle ozaman imzasında bile reklam yoktu adminler bunu görebilirler. sanki adamı dışlamışız gibi senmisin iyi davranan birde imzasına reklam eklemiş..

birde bu konuda http://forum.donanimhaber.com/m_50730456/mpage_7/tm.htm

bu yazımı forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=82093660 okuyunuz konu açık adam resmen birde adam tehdit etmiş.

yazımın içindede var profillere dahi bukadar özgürlük fazla reklam kaynıyor resmen.



yazıncada aktif savunmaya geçiyorlar adam tehdide kadar gidiyor.. e bizde insanız yeri geliyor ağzımızı bozuyoruz sonrasında. bu kişiler 3-4 mesajda zaten belli oluyorlar şikayet ettiğimiz anda atılmaları gerekir düşüncesindeyim.

sn rds arkadaşın geçen gün rast gele yazılarını okudum sanırım bu konuya eğileceklerdir selam ve kolaylık dileklerimle.
Yeni Klima Alacak Olan Arkadaşlar için Faydalı bilgiler Linki. Okuyunuz. Okutunuz.

http://forum.donanimhaber.com/m_74153237/f_//tm.htm#74153237

---------------------------------------------------------------

arkadaşlar çok daha evvel cengizumur arkadaşımızın bu yazılarını bir araya toplayacağımı söylemiştim. kısmet bu güneymiş.

negatif iyon [/sizier]vb sağlıklı faydalı durumlarına karşı. arkadaşımızın bu durumaların hiçte öyle olmadığına dair muhteşem tespitlerini vakit buldukça bu topikte toplayı tek konu haline getireceğim. çünkü ben arkadaşın tespitlerine sonuna kadar katılıyorum.

edit: başlık değiştirlmiştir -->
http://i.imgur.com/mhZEO6q.png

edit 2: ek yapılmıştır. ---> http://i.imgur.com/4sQTbBe.png

quote:

Orijinalden alıntı: cengizumur


Ionizasyon teknolojisi ile hava temizledigini iddia eden, Turkiyede en pahali klima markalarindan biri olan Japon orijinli bir markanin ABD'deki, Amerikadaki yani, sitesini inceledim. Burada Ionizasyonun lafi gecmedigi gibi, indirdigim kullanim klavuzlarindada sadece HEPA tarzi ve karbon filtre disinda bir sey goremedim. ION madem bukadar iyide neden neden Amerikadada yok ?

Ben sadece bir markaya baktim. Ingilizcesi olupta vakti ve niyeti olan arkadaslar bir arastirma yapip, Amerikada herhangi bir klimada ION fonksiyonu olup olmadigi konusunda beni dogrular veya yalanlarsa sevinirim. Benim hangi markaya baktigimi yazmak istemiyorum, bunlar buyuk sirketler.

ION konusuna supheli yaklasimimin sebeplerini Hava temizleme cihazlari basligi altinda uzun uzun anlattim, Burada tekrar etmiyorum.

http://forum.donanimhaber.com/m_8915522/tm.htm


Not: eski imzaamdaki kurallar yazının sonundadır. önemseyelim lütfen.

YENİ KLİMA ALACAK ARKADAŞLARIN OKUMASI GEREKEN KONULAR.



MONO VE INVERTER SPLIT KLIMA -ENERJI TUKETİM -SINIFLANDIRMA TABLOSU -FIYAT LISTELERI

bakın arkadaşlar mükemmel bir üst konumuz var üstteki mavi yazıya tıklayalım. sonrasında göreceğiniz mavi yazıların hepsi konu ismiyle link içermektedir tıklayarak konuları görebiliriz.


Klima tavsiyesi

bütün tavsiye isteklerimizi bu konudan yapalım.

Örnek Klima Montajları(Klima Alacakların Dikkatine)

çeşitli montaj resimleri içeren yanlışları doğruları gösteren harika bir konu.

KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

yine klimanızın montajı esnasında olmazsa olmaz olan, klimanınızn performansı ve ömrünü belirleyen en önemli konulardan biri. hatta en önemlisi klimaya vakum yapılmazsa o klimanın işi artık Allaha kalmıştır. içine giden hava ve çapak vs durumunu kimse bilemez. haşa Alah bize demiyor hata yapında bana bırakın. işinizi düzgün yapın diyor.

KLİMA BAKIMI HAKKINDA HERŞEY!!

peşi sırada klimamızın kullanım esnasında haliyle temizleme konusu gelmeli.

KLİMA ARIZA YARDIM !!!!

arkadaşlar pek tabiki arıza durumuda olacak klimalarımızda...


KALİTELİ PAHALI KLİMALAR-UCUZ KLİMALAR (MARKET VE YERLİ ÜRETİM)

klimaların tabiri caizse kaliteleri ve alınabilirliği ile ilgili bir çalışma.


INVERTER KLİMALAR, HER KLİMA TAM INVERTER MİDİR? PAM PWM NEDİR? ELEKTRONİK KILCAL EXPANSION NEDİR?

birde butür kenardan köşeden teknik içeren şeytanın gör dediği konular var.

KLİMALARDA SES GERÇEĞİ

bu konu hemen hemen her kullanıcının müzdarip olduğu ses konusu. ben hariç olabilirim. hem biraz sağırım hemde sessiz klima olmaz. kimse hayal kurmasın sesi olmayan klima nasıl ısıtıp soğutacak. düşük ses ister istemez verimsizlik demektir.

Kışın Klima İle Isınma = Bu Konuyu Okumadan Başka Konu Açmayınız

kışın klima kullanımı ile ilgili harika bir konu.

BÜYÜK ALANLARIN, KÜÇÜK BTU KLİMALARLA SERİNLETİLMESİNİ TARTIŞALIM.

bu konuda hep sorulan tek klima ile serinleme durumlarını soran arkadaşlara, kendi tecrübelerimi ve forumdaki arkadaşalrın tecrübelerini toparladığım bir çalışma.


Gelin Oylama Yapalım Sizinde Yardımlarınızla Gerçek Tüketici Yorumlarını Oluşturalım

forumdaşların kullandıkları klimalarla ilgili çok güzel memnuniyet çalışması.


Klima Seçim Uygulaması, Fiyatlar, COP/EER Değişim Oranları.


@testereci abimizin harika bir çalışması uzun süredir gözükmüyorlar Allah ömür versin inşaAllah iyidirler.



*KLİMA VS CİHAZLARDA İONİZERİN ZARARLARI HAKKINDA ÖNEMLİ TESPİTLER.

firmalarca yararlıymış gibi gösterilen aslında hiç öyle olmayan negatif iyon vs durumlarını gösteren önemli bir konu.


arkadaşlar bir çok madde eklediğim bu konuya.. klimalar hakkında aklınıza gelen birçok şeyi içermekte olup. google da aklınıza gelen soruları aratınca anında bilgi vermektedir lütfen gereksiz yere yeni konu açıp konuları bölük pörçük etmeyiniz. kurallarıda hatırlayınız.


http://imagizer.imageshack.us/a/img836/3811/47pm.png



sn yönetici dusty kurallar konusunda link:

http://forum.donanimhaber.com/m_65287690/tm.htm

https://store.donanimhaber.com/00/8d/10/008d104424adef23d4153ef1e84a0cf2.png

herşey çok açıklamalı mantığa uygun belirtilmiş aslında. bazı yöneticiler, yoğunluk bazı mecburiyetlerden ve belki ille bizim dediğimiz olur vs kişiselleştirip kuralları zaman zaman uygulamasalarda.

yine
dusty arkdaşında işlemiş olduğu kurallarda bir linkle başka bir kurala yönlendirmesinde,

eski yöneticimiz sn signore, konu biraz farklı olsada çok güzel yazmış alt resimde 2. şıkkı büyüttüm. sn koko69 da harika bir yorum yapmış.


https://store.donanimhaber.com/df/cc/23/dfcc23174c8524b5c63217b4fdf95a66.png


bir kaçta önemli konudan bahsedelim

https://store.donanimhaber.com/9e/21/36/9e2136191bd05d6cd60a0d7281a4c742.png






devam edecek
arkadaşlar elimden geldiğince klima bölümüne nasıl resim ekleneceğini anlatmaya çalışacağım konuyuda yardım amaçlı bir süre imzama ekleyeceğim belki yasaktır diyerek.

hiç bilmeyen arkadaşlar. en kolay resim eklemek forumun resim ekle seçeneğinden resimlerini ekleyebilirler. görüldüğü gibi foruma mesaj yazılırken mesaj kutusununun


altındaki

http://i.imgur.com/0VKrpzo.png

resim ekle butonunu kullanabiliriz. yanlız burada ekleyeceğimiz resimin boyutu 40kb geçmesin. sayfa ağırlaşmaması için forum 200kb desteklesede sayfayı kötü bozup sinemaskop yapıyor bu resimler. butona tıkladıktan sonra bilgisayarımızda açılan dosya gönder kutusundan



uygun boyutlu resim seçip gönderebiliriz. uygun boyutlu resim yoksa resminizi paintle açıp.

resim şıkkından uzat eğ seçeneğini seçip.

resimi istediğimiz boyutlara deneyerek düşürebiliriz.

en kolay resim ekleme şekli budur arkadaşlar. bu yöntemle 3 adet resim ekleyebilirsiniz mesajınızın en altında çıkar bu resimler.

şayet siz yazılarınızın arasına resim eklemek istiyorsanız. ücretsiz resim sitelerinden link alabilirsiniz. ben şahsen imageshack photobucket gibi sitelere üyeyim. tinypic üyelik gerektirmiyor. Türk sitesi hızlı resimde üyelik gerektirmiyor ama onun resimleri çok çabuk siliniyor kalıcı olmuyor.

sizlere bu yöntemdende bir iki örnek vermeye çalışayım. unutmadan imgur resimdede üyelik gerekmiyor ben oradan örnek vereceğim. google a imgur yazıyoruz.


en başta belli site.. giriyoruz.

https://store.donanimhaber.com/cf/20/36/cf2036d72bb1fc3f53883834f1f7fe38.jpg
sağ üst köşedeki computer butonuna tıklıyoruz.


yine ekleyeceğimiz dosya bölümü açılıyor. aşağıdaki gibi.


oradan resmimizi seçebiliriz bilgisayarımızın bir bölümünden.
seçince şu bölüm açılacak.


sağ altta yeşil olan startupload butonuna tıklıyoruz. mesela ben masaüstünden screenshot_19jpg isimli resmi seçmişim. solda en altta images1 şeklindeki butonun altında okunuyor. startupload diyoruz.

site resmi işliyor.


ve anında bize link veriyor sol tarafta en üstten yukarıdan aşağı 3. kutucukta direct link yazılan bölüme tıklıyoruz otomatikman kopyalar b özellik kutu yeşile döner baze aksaklık olursa tarayıp kopyalayabiliyoruz. linkimizi aldık şimdi foruma işleyelim.

arkadaşlar burdada dikkat etmemiz gereken resim büyük olmasın 40-50 kb geçmesin. eğerki resim küçülünce özelliğini kaybediyorsa forum bu tür yüklemelere kolaylık bulumuş onuda az sonra analatacağım. önce normal bir resim yükleyelim. mesajımızın üsttüne bakalım.


bir dolu buton var. soldan 9. image butonuna tıklıyoruz.


tıkladığımız anda aynen mesajımızın içine iki adet image yazısı çıkıyor. şimdi üstte imgurdan aldığımız linki bu image kutucuklarının arasına boşluk bırakmadan yapıştıracağız bütün işlem bu.


ve


resmimiz aynen gözüküyor.

şimdi bir deneme daha yapalaım. şimdiye kadar naklen yayın gibi yazdığım mesajları işledim. normal bir resim ekleyelim.


durum bu arkadaşlar. oldukça basit ama bende 2 sene boyunca bu durumu öğrenemedim hep bir ara konu açacağım diyordum bugüne kısmet oldu. artık eğlenen dalga geçen geçerde birdolu benim gibi pcden anlamayan arkadaşlar var azçok yardımım olmuş olur.

arkadaşlar yukarıda bahsettiğim konuya gelelim. resim büyükse ufaltınca kalitesi bozuluyorsa forumun sağlamış olduğu kolaylık konusu. üstte büyük gözüken bir carrier resmi var . o resmi ufaltarak işleyelim bunun içinde yapacağımız yöntem tamamen aynı. tek seçmemiz gereken buton. Simage butonu.



yani bu buton. deneyelim şimdi.



bu resim bir kullnıcı arkadaşın bu arada belirtmiş olayım ismini unuttum şimdi:))

resim ekleme olayı budur arkaşalar umarım faydalı olmuşumdur konuyu imzama ekleyeceğim bir süre umarım yasaklı imza durumuna düşmez zira yardım konusu:))
sayın arkadaşlar kendi klima kullanımıma binaen bu konuyu açtım.

bu konuda asıl olan kimsenin bana uymamasıdır. sorumluluk kabul edilmez ben arkadaşlara sataşsamda. sizler işin doğrusunu yapın keşif ekibi getirin öyle alın klimanızı. benden sadece alacağınız kullanımıma dair bilgiler olsun. her klima firması ücretsiz keşif yapmaktadır bunu bilmekte fayda var.

yanlızca ben sizleri azıckta olsa uyarmak istiyorum. inverter klima alın bir kere alın kalitelisini alın 15-20 sene arkanıza bakmayın. kaliteli klima kullanıp 15 yılı devirmiş arkadaşlarımız var forumda. üstelik bu klimalrın teknolojisi günümüz klimalarındanda eski pek tabiki ama markaları ve kaliteleri tartışılmaz.



büyük alanda küçük klima kullanılması konusunuda aslında daha derli toplu hale getirmek açısından bu konuyu açtım. üstadlara mühendis arkadaşlara karşı değil lütfen beni bayrak açar gibi görmesinler baştan hepsinden özür dilerim. burdada amacım sizleri uyarmak dediğimi düşünün demek. kullanımımı anlatmak. ille uygulayın demek değil aklınızın bir kenarında dursun diyorum. yani tabiri caizse biraz kurt düşürüyorum. ama bu kurt inat ve ben bilirim manasına değil. daha çok sizlerin lehine olacaktır emin olunuz. en azından istanbulda benim konumumda olan kişilere bırakıyorum değerlendirmeyi.

okumaktan üşenmeyen. hemen giripte bir klima alıp kaçim diyen arkadaşlar zaten faydalanamazlar tahminimce bu konudan. düşünmeye zamanım yok acelem var derse her zaman yanlış yapma durumuda yüksektir bu arkadaşların. zira hep gördük iyi klima için öneri isterler gidip göz göre göre vestel dd vs alırlar.


arkadaşlar ben kendi evimde şu güney batı cephedeki alana kurulu bu





12000 btu inverter klima kullanmaktayım markası mistsubishi electric. bu klimanın burada başarılı olmasının sebeplerini çok aradım çok yazdım kocaustamdan komutandan bolca dayak yesemde. birol ustadan zaman zaman destek görsemde zaman zamanda kostek oldu kanki:)) bu durumlar herkezin lehine olmalı ne kadar çok tartışma varsa okadar çok güzel sonuçların çıkmasına sebeptir.


tüm arkadaşlar davetlidir hayırlı olsun. ben bu işin uzmanlarından öğrendiğimi tekrarlıyorum soğutma işlemi aslında ısıtmadan zordur. ama ufak bir serinlik bizlere yettiğine göre kendi gözlemlerimde soğutmada klimalar ısıtmaya göre daha tasarruflu çalışıyor. işin gerçeği olan soğutma işlemi daha zor konusu ise sanırım çok dah büyük alanlar için ve ne bilim sanki buzhane ortamı içinmi geçerlidir nedir.



edit: başlık değiştirilmiştirhttp://i.imgur.com/0P5aEVE.png
http://i.imgur.com/pCqpRHs.png

not eklenmiştir.

edit: başlık terar düzenlenmiştir, http://i.imgur.com/5IRM6Cj.jpg


birisi saat 12:45 te açılmış diğeri 16:3 te aralarında 3saat 15 d var biraz okuyun lütfen.



bakın burdada aynı durum var.
AÇİL SATLIK MUSSUBİŞİ ELETTİREK KILİMA



http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-dekorasyon-isitma-sogutma-acil-satlik-mussubisi-elettirek-kilima-81782140/detay

arkadaşlar belki ihtiyacı olan varsa diye taşıdım. biliyonuz elettirek en iyisi. atoteytik trek, tiktirek demeyin alın bu klimayı

ilan hertürlü, foruma şikayet edilip silidirilmeye açık bir ilandır

video atoteytik trek nedir diye soran gençlere.

Hakkında
Konum: İstanbul,Maltepe
Forum İkinci El İmzası:
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 7 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 7 yıl
Mesaj Sayısı: 3.960
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 4.141
İkinci El Bölümü Mesajları: 1
Konularının görüntülenme sayısı: 173.789 (Bu ay: 687)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 21 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.