W

Yüzbaşı
22 Mart 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme
Toplam: 48 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Merhaba arkadaşlar,


Geçen ay arabamın ön camı bir sebepten ötürü çatladı, kaskom da yok cebimden ön camı değiştirtmek istiyorum, pek çevrem de yok bu tarz şeyler için sizlerden şuraya git bu usta iyidir tavsiyesi alabilirsem çok mutlu olurum. Muhtemelen yan sanayi/oem taktırırım orjinale gücüm yeter mi bilemedim


Teşekkürler

★ Sustalı Bıçak | Alazlanmış (Görevde Kullanılmış) =110 TL

★ StatTrak™ Bayonet | Orman DDPAT (Görevde Kullanılmış)=170 TL

StatTrak™ AK-47 | Sertleştirilmiş Kasa (Az Aşınmış)=335 TL

StatTrak™ AWP | Asiimov (Görevde Kullanılmış)=270 TL

★ StatTrak™ M9 Bayonet | Morötesi (Eskimiş)=310 TL

StatTrak™ AK-47 | Kırmızı Laminant (Az Aşınmış)=170 TL

★ StatTrak™ Kelebek Bıçak | Lekeli (Az Aşınmış)=360TL

StatTrak™ M4A1-S | Altın Bobin (Görevde Kullanılmış)=120Tl

Arkadaşlar fiyatlar yukardaki gibidir pazarlık payı vardır çok uçuk isteklerle lütfen gelmeyiniz.Ayrıyetten steam envanterde bir çok item mevcuttur tekliflere açıktır.

Ulaşım:5419577582
Steam:http://steamcommunity.com/id/Dagohan
Ankara-İstanbul ve Edirneden referans üzerine takas işlemi gerçekleştirlir. İyi günler.
* Elden satış dışında düşünürsenizde referanslarım mevcut parayı önce sizin yollamanız koşuluyla havale/eft de geçerlidir.*
Merhaba arkadaşlar,

Şu konularımda Vodafone Net ile yaşadığım sıkıntılarımı paylaştım

1- Vodafone Süpernet 69.90 TL'lik Paketi Bağlatma Serüveni
2- Diğer İSS'lere İnternet Vermeyi Engelleyen Turk Telekomu Suistimal Etmek/Cezalandırmak

Yukarıda gösterdiğim linklerde sorunumla ilgili detaylı bilgiler mevcut. Özet olarak Vodafone Net'e 2 haftadır internet bağlantısı sağlamaya çalışıyorum evimde modem ve iç tesisat tamam, telekom ekipleri sürekli sorunu iç tesisat ve ankastre kutusuna atmaktalar (eve veya saha dolabına hiç uğramadan bu cevabı Vodafone'a iletmekteler). Bugün daha önceden tespit ettiğim TTNet'in Vodafone Net'in internetini bilinçli şekiled kısıtladığını ve amacının müşteriyi alternatif sağlayıcılardan kaçırmak olduğunu kanıtlayan bir vidyo paylaşacağım. Vidyo 17 Dakika olup kişisel bilgi içeren yerler sessizleştirilmiş tek parçalık bir vidyodur.

Vidyo içeriğinde TTNet'e başvuru yapıp, başvuru anından hemen sonra 30 saniye içerisinde TTNet'in nasıl Vodafone Net internet sinyalinin bloğunu kaldırdığını görüntülemekteyim. Bu vidyonun sesinin kesilmemiş versiyonunu yarın BTK'ya da şikayet olarak ileteceğim.

İyi Seyirler :
Özet olarak izlemek isteyenler önemli noktalar ilk 2 dakika ile son 3 dakikadır.





Burada da göreceğiniz üzere TTNet'in hizmet sayfalarına girmek istediğimde yukarıdaki vidyodaki gelen internet ile aldığım ekran görüntüsü :
Merhaba arkadaşlar,

Şuradaki konuda Vodafone Net'e geçiş sürecimi ve yaşadığım sıkıntıları (hala yaşamaya devam etmekteyim) anlatıyorum :https://forum.donanimhaber.com/m_118536705/tm.htm
'
Şimdi öğrendiğim gerçekler karşısında gerçekten de Eski TTNet abonelerinin Vodafone Net veya TurkNet vb. diğer Türk Telekom altyapısını kullanan İSS'lerin Turk Telekom tarafından diğer İSS'lere geçişinin önlendiğini kendi tarafımca kanıtladım. Yakında eğer sorunum çözümlenmeyip tekrar internetim giderse 3. kez aşağıda anlatacaklarımı tekrarlayacak ve bu süreci vidyoya alarak bu işlemlerin nasıl yürüdüğünü sizlere de göstereceğim ama öncelikle herkesi bilgilendirmek amaçlı, bizi başka servis sağlayıcılar kullanmamamız için cezalandıran Türk Telekomu bir de gelin biz cezalandıralım.

Vodafone Net'e internet sinyali alamamak ile ilgili başvuruda bulunduğumda ilgili başvuruma Port'larınızda problem bulunmamaktadır fakat Telekom ekipleri x gün önce sizin bina içi tesisatınızda sorununuz olduğunu belirten bir not bırakmışlardır gibi bir cevap alıyordum. Gel gelelim 14 gün boyunca evime gelen giden hiçbir telekom ekibi olmamıştı.

Şimdi ben pazar günü itibariyle zaten yukarıda linki belirttiğim konuda da görürsünüz artık bıktım deyip vodafone'u iptal ettirmek için dilekçe verdim. 1 saat kadar sonra TTNet 50mbit 200gb kotalı internete telefon üzerinden başvuruda bulundum 5 gün sonraya da ekiplerin gelmesi için randevu almıştım.

Bu işlemi yaptıktan yaklaşık olarak 30 saniye sonra modemime tesadüf eseri baktığımda VDSL sinyali aldığımı gördüm fakat bu sinyal modem arayüzünde @vodafone kullanıcı adı ile geliyordu.

Gelen sinyal 50mbit download 2mbit upload'a sahipti yani TTNet internete başvurduğum internet paketinin bağlantısını vodafone üzerinden almaktaydım. Henüz ne bir sözleşme ne bir ekip ne de başka bir şey gelmişti. Başvurumun üzerinden sadece 30 saniye geçmişti

Ben neyse fazla kurcalamayım 50mbit de iyidir deyip , TTNet'e telefon edip başvurumun iptalini ve randevumun iptalini talep ettim.

Pazarı pazartesiye bağlayan gecei şans eseri telekomun kabloları çalındığından kesintinin ne zaman gerçekleştirildiğini bilmiyorum ama TTNet işlemleri iptal edildiği gibi benim internetim yine gitmişti.

Vodafone'u aradığımda ise sinyal yine verilemediğini ve sorun olduğunu belirttiler kayıt açıyoruz falan filan standart şeyler söylendi.

Bunun üzerine işkillenip hem de denemek için bugün saat 23:25 gibi TTnet'i tekrar aradım tekrar başvuruda bulundum. Bu sefer 100mbit internet başvurusunda bulundum nasıl olsa iptal ettireceğim diye.

Sonuç : Yine 30 saniye sonra internetim gelmiş bulunmaktadır. İşin ilginç yanı ise evet 100mbit internet geldi ne sözleşmeyle ne de gelen giden olacak şekilde. Bu durumda Vodafone üzerinden sadece 70 lira verip TTNet'in 100mbit internetini kullanabiliyordum.


1. Önerge : 1000mbit internet başvurusu yapılıp, sözleşme imzalanmadığı sürece sorun yaşanmayacağı için telekom ekiplerinin randevu tarihini ötelenmiş bir zamana (1 hafta sonra falan) alınırsa 1000mbit internet kullanılabilir ve yine sözleşme olmadığı için faturalama / ücret talebinde bulunamazlar çünkü o sinyali zaten verememeleri gerekmektedir. Randevu ile beraber sözleşmeniz geldiği için, ilgili sözleşmeyi de 1 hafta sonra getirmeleri gerekiyor fakat internetiniz o 1 hafta boyunca açık ve herhangi bir paket ile kullanabiliyorsunuz (altyapınızın yettiği kadar diyelim)

2. Önerge : Bu süreci sorun yaşayan arkadaşlar modem arayüzü de görünecek şekilde benim aklıma gelmediğinden yapmadığım vidyoya alarak TTnet başvurusu anını ve internetlerinin gelmesini delil olarak Tüketici hakem heyetleri veya BTK ya sunabilirler.


Umarım birleşir ve bu tekeli hep birlikte yeneriz.

Turk Telekom çakallık, pislik yapacaksa. Ben de pislik yapmaya devam ederim.

Teşekkürler
Özet:
 
Ayın 13'ü internet bağlandı. TTNet'i iptal ettirdiğimde geri gitti. Ayın 24'üne kadar sorunlar çözülemedi 24'ünde internet geldi
ardından 25'inde internet yine gitti çabalamaya devam ediyoruz. 26 gecesi tekrar geldi.
26 Temmuz gecesi edindiğim tecrübelerle de internetimin Turk Telekom tarafından kasten kesildiğini kanıtladım bugün babam ben işte olduğum için kendisi telekoma gidecek akşama kadar çözülmezse zaten akşam senaryoyu aynen vidyoya çekerek kanıtlarını buraya koyacağım
İlgili anlatım :https://forum.donanimhaber.com/m_118976156//tm.htm#118982664



İl : Ankara
Semt : Batıkent
Saha Dolabı Tipi : T7
Evin Saha Dolabına Uzaklığı : 50metre kuşbakışı
Ev Tipi : Müstakil Ev (Site İçi) - Ankastreler sade 10 girişli ve her ankastrede 2-4 hat bağlı
Merkezilik : Semtin en merkezi yeri
Telekom Binasına Uzaklık : 1km

Merhaba arkadaşlar.

Ben herkesi bilgilendirme amaçlı bir Vodafone Süpernet abonelik sürecimi ve mümkün mertebe kullandığım süre boyunca yaşadığım olumlu olumsuz durumları bireysel olarak bir başlık altına toplayacağım. Sizlere hem bir araştırma sonucu olur hem de ben yaşadıklarımı not tutmuş olurum. Genel olarak insanların olumlu sonuçlarda bir şey yazmaması ve olumsuz sonuçlarda her yere şikayetlerde bulunmalarından forum vb. yerlerde şikayetler benim için önemini yitirmiş durumda, burada ilk günden itibaren olumlu ve olumsuz ne varsa yazacağım bu yüzden.

Öncelikle Vodafone SuperNet Katlayan Paket 69.90 TL'lik 64mbit 240gb AKN'li internetten almaya karar verdiğimi belirteyim.

Evimde varolan internetim Annemin üzerine olup, TTNet 16mbit'e kadar olan internettir Taahhütüm geçen ay bitti aylık ücretimiz 80 küsür liraya ulaştı. Zaten TTnet'den memnun olmayışımdan ve fiyatın pahalı gelmesinden ötürü başka bir iss aramaya başladım araştırmalarım sonucu Vodafone'u fark ettim tabi bir çok olumsuz yorumu ile beraber. Olumsuz olan yorumların bir çoğunun ADSL alt yapısı ile alakalı olduğunu ve VDSL de bu tarz yorumların fazla olmadığını daha çok MH'leri ile olan görüşmeler üzerine olan şikayetler olduğunu gördüm.

Gözümü kararttım alıp denerim olmadı iptal ederiz parası neyse verip diye (mesleğim gereği internet kullanımım çok o yüzden risk almaktansa iptal edip hemen bir başkasına geçmem daha uygun olacak)

11 Temmuz Vodafone'un sitesinden fiber altyapı desteğini sorguladım. Sorgulamam sonucunda fiber altyapı bulunduğunu gördüm (TTNET altyapısı olduğunu daha sonra müşteri hizmetlerinden tescil ettim). 57 Mbit hız destekleyebileceği yazıyordu.Aynı günün akşamında Vodafone'da çalışan bir arkadaşıma ben böyle böyle buna geçiş yapacağım dedim. O da kurye falan bekleme ben sana direk sözleşmeyi getireyim işler hızlansın dedi akşam bana bir sözleşme getirdi kimlik fotokopimle beraber imzalayıp arkadaşa geri verdim. Sözleşmeyi yaparken var olan internetimin vodafone interneti açılana kadar kapatmayacağımı. Vodafone interneti geldikten sonra Türk Telekom interneti kapattırabilip kapattıramayacağımı söyledim bir bilgim yok ama sanırsam yapılabiliyor dedi tamam dedim.

12 TemmuzErtesi gün sabah saat 10:30 gibi Vodafone'dan aradılar ve sözleşmemin doğruluğunu teyit ettiler. Bu teyitten sonra telefonuma 2 adet sms geldi birincisi isteğimin onaylandığını belirten ikincisi ise isteğimin takip numarası ve "Yeni internet bağlatma" için 7 ile 12 gün arasında işlemin sonuçlanacağı. "İnternet taşıma" ise 5-7 gün arasında sonuçlanacağı yazıyordu. Daha önce de belirttiğim gibi hat annemin üzerineydi ben yeni interneti kendi üzerime almak istediğim için talebim Yeni internet bağlatma olduğu için 7-12 gün arasında beklemem gerektiğini düşündüm.
Bu smsten sonra tekrar fiber hat sorgusu yapılan siteye girdim ve aynı sorgulamayı tekrar yaptığımda daha önce 57mbit çıkan hızın 62mbit olarak değiştiğini gördüm (bu durumda bi çakallık olduğunu düşünüp korkmaya devam ediyorum)
SMSler :
1- 2- 3-

Burada eklemem gereken şey çoğu arkadaşımız 5 gün oldu 8 gün oldu gelmedi demiş internet, eğer sizlere de bu tarz bir SMS geldi ise en azından size önceden bir uyarı verdiler demektir bu durumda onları suçlamanız yanlış olur 12 günden memnun değilseniz sanırsam iptal işlemlerini SMS geldiği gün de başlatabilirsiniz.

13 Temmuz Sabah 11:30 gibi tekrar Vodafone'dan bir sms geldi. Aktivasyon işlemlerimin tamamlandığı ve internet kullanıcı adı şifremi içeren. Modeminizde ayarlarınızı yaptığınız takdirde internet bağlantınıza ulaşacaksınız diye. Şu anda iş yerinde olduğum için bu kontrolü yapamıyorum ama eğer hallettilerse sorunsuz bir şekilde 3. günümde hızlıca bir bağlantı sağlamış oluyorlar bakalım akşamı hevesle bekliyorum.


13 Temmuz Akşam Evet eve geldim bana verilen şifre ve kullanıcı adını modem ara yüzüne girdim ardından speedtest üzerinden doğrudan ölçüm yaptım ölçüm sonucum


Aşağıda da modem arayüzümdeki değerlerim

ADSL Training Status: Showtime
Mode: ADSL2+
Traffic Type: ATM Mode
Link Uptime: 0 day: 6 hours: 30 minutes

ADSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 0.808 Mbps 14.591 Mbps
Actual Net Data Rate: 0.800 Mbps 14.563 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 20.8 dB 8.0 dB
Actual Delay: 0 ms 0 ms
Transmit Power: 12.4 dBm 19.7 dBm
Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
Total Attenuation: 0.0 dB 0.0 dB
Attainable Net Data Rate: 1.242 Mbps 15.882 Mbps



Görüldüğü üzere 49,90'lık paket verilmiş bundan sonraki aşamada müşteri hizmetlerini arayıp ilgili düzenlemeyi isteyeceğim. Güncellemeleri yansıtmaya devam edeceğim.

13 Temmuz Akşamı Müşteri hizmetlerini aradım Turk Telekomun eski sinyali üzerinden sinyal veriliyor size farklı bir Porttan bağlamamız gerekecek iki port aynı anda olmuyor dedi tabi müşteri hizmetlerini bunu söylemeye ben yönlendirmiş olabilirim orası ayrı. Devam bakalım, kayıt açtı bekliyoruz 72 saat en fazla

14 Temmuz

Bu sabah şu tarz bir sms geldi müşteri hizmetlerini aradım merak etmeyin sms yanlış sistemde bilgileriniz doğru dediler




14 Temmuz Akşamı Vodafone interneti sorunsuz kullandığımı fark ettikten sonra (farklı paket problemini saymazsak) TTNet internetime artık ihtiyacım kalmadığını düşünüp TTNet internetimi de kestirdim anneme. Bu işlemden sonra hem vodafone hem TTNet aynı anda kesildi ve şu anda internetsiz kaldım ayrıca müşteri hizmetlerine bunu daha önceden sorduğumu ve kesilmeyeceğini söylediklerini not düşmem lazım yani özetle yalan beyanda bulundular.

Sabah yaptığım telefon görüşmesinde evime fiber kablo çekilmeden bakır kablolar ile fiber internet veremeyeceklerini, santralden evime fiber kablo çekilmesi gerektiğini belirttim. Eğer modem satın alsaydınız biz yapardık ama modem satın almadığınız için biz yapmıyoruz elektrikçi çağırmanız gerek dediler (ne alaka çözemedim)

15 Temmuz Bugün de internetimin kesilmesi ile ilgili herhangi bir ilerleme gerçekleşmedi telefonumun interneti ile bağlanıyorum. Müşteri hizmetlerini aradığımda daha önceki 16mbit internetle ilgili şikayetimin aynı kapsamda olduğunu ve 72 saatlik sürecin hala devam ettiğini belirttiler. Yurt dışına yazılım geliştirme işleri yapıyorum internetimin bana acil lazım olduğunu ve maddi zarara uğradığımı daha önceki müşteri hizmetleri görüşmelerinde bana yalan beyanda bulunulduğunu, kesintilerin maddi kazancımı devam ettirdiği süreçte bu yalan beyanı esas alarak tazminat davası açacağımı da ekleyerek işlemlerin en geç 3 gün içerisinde tamamlanması gerektiğini (telefon internetimin kullanımının tahmini bitişi) belirttim, durumun aciliyetini bilemiyorum anladılar mı ama acil notunuzu düştük dediler. Tamam dedim kapattım.

Ayrıca gün içerisinde TTNet ekibi hattımın henüz kapatılmadığını istersek hemen özel indirimli tarifelerle geri dönebileceğimize dair tekliflerde bulunuyor, buna karşılık hayır cevabı veriyorum ama telekom ekiplerini oyaladıklarını düşünmek işten değil.

Herneyse bugün de böyle bitti bakalım. 3 gün daha internetimi veremezlerse iptal edip TTNet'in özel tekliflerini değerlendireceğim ayrıca büyük ihtimalle şirket avukatımıza durumu belirterek tazmin davası da açtırabilirim.

16-17-18-19 Temmuz Darbe girişimi sebebiyle çalışmaların aksadığını varsaydığım için işlemlerin ilerlememesini mazur görüyorum, zira çoğu avm benzeri "köle gibi" çalışanları olan yerler bile işyerlerini açmadılar bugün. Çarşambaya kadar beklemeye karar verdim. TTNet'in özellikle oyalama politikası beni kıllandırmaya başladı durmadan arıyorlar çünkü.Özellikle ben yönlendirmediğim halde sürekli 10dk'da hallolur demeleri buna biraz ispat niteliğinde.

18 ve 19 Temmuz günleri 2 kere aradılar teyit ettiler sorunu ama çözüme kavuşmuş değil henüz. Akşam tekrar aradığımda soruna TT ekiplerinin bir kaç gündür bakıp çözemediğini bunun üzerine bu sabah sorunun Vodafone ekiplerine aktarıldığını belirtti arkadaş.

Bağlanana kadar yazmaya devam edeceğiz bakalım ne olacak.


20-21-22-23 Temmuz Ne yazıkki gelen giden olmadı bu süreçte de gün içerisindeki aramalarımı 1'den ikiye çıkarttım, cayma süremin yakında dolacağını ve eğer bağlantım gelmezse mecburiyetten cayma hakkımı kullanmak zorunda kalacağımı belirttim fakat müşteri hizmetleri işlemi öne aldık-vodafone ekipleri gelip bakacak ve benzeri şeyler söylemesine rağmen ilgili en ufak bir işlem yapılmadı.

Bu süreçte modem / saha dolabı gibi kontrolleri kendim yaptım. Müstakil ev olduğu için ankastre tarzı bir yapı mevcut değil kablolar doğrudan saha dolabından eve bağlı durumda çözümsüzlüğün tek sebebi bir kişinin bile gelip 1 tane dolabı açıp 1 porttan diğer porta bir kablo değişimi yapmamasından kaynaklanıyor. ADSL portundan VDSL portuna aktarım yapamadılar sistemlerinde VDSL göründüğü halde ADSL portundan hattımı aktif ederek beni bu durumda bıraktılar ve müşteri hizmetleri 2 haftadır oyalama taktiğine girdi.

Salı günü tam olarak 2 hafta olacak bu 2 haftanın sonunda internetim gelmezse mecburen sözleşmeyi iptal etmem gerekecek. Pazar günleri ve cumartesileri de öğleden sonra çalışmadıklarını belirttikleri için , son gün pazartesi hala sorunum çözümlenmemiş olursa salı günü bu maceraya ne yazıkki son verip internetimi iptal ettireceğim ve TTNet'e geri dönmek durumunda kalacağım.

23 Temmuz günü bu sorunların genel olarak diğer herkesi kapsayan problemler olduğu ve halkın dolandırıldığını düşündüğüm için Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER)'e bu durumu anlatan bir kayıt açtım ve benimle birlikte bir çok insanın bu problemleri yaşadığını orada da belirttim BİMER başvuru içeriğim aşağıdadır :


Başvuru Tarihi : 23.07.2016 Başvuru Sayısı : 836986
quote:

Şuradaki linkte gün ve gün detaylı olarak yaşadıklarım yazmaktadır :http://forum.donanimhaber.com/m118536705/tm.htm özet olarak ise şunları ekleyeceğim. Vodafone Net adlı firma ile 12 Temmuz 2016 Günü Katlayan İnternet Paketi adlı paketin 69lira 90 kuruşluk olan 64mbite kadar olan 240gb akn li internet hizmetini almak için sözleşme yaptık. Ardından internet aktivasyonum 1 gün içerisinde gerçekleşti fakat yanlış paket tanımlanmıştı. Daha sonra bu paketin müşteri hizmetlerinden öğrendiğim üzere yanlış Port ile bağlanma sonucunda oluştuğunu ve bana gelen sinyalin yanlış porttan verildiğini öğrendim. Aynı anda TTNET interneti kullandığım için ve varolan internetim Vodafone bağlantı işlemleri tamamlandığı için TTNet i iptal ettirirsem Vodafone etkilenmez değil mi diye soruma cevap olarak etkilenmez merak etmeyin dediler. TTNet i iptal ettirdiğimde ise hem vodafone hem TTNet aynı anda iptal edilmiş olup internet bağlantım son 10 gündür (firmanın sorunlar 3 günde halledilir sözüne rağmen) çözümlenebilmiş değil ayrıca müşteri hizmetlerindeki çağrı merkezi elemanları dışında hiç bir şekilde hiçkimse ile iletişim kurmamıza müsade edilmiyor. Saha ekiplerine doğrudan iletişim kurmamız kesinlikle engelleniyor. Parası neyse verelim yaptıralım dememiz bile sonuçsuz kalmaktadır. Benimle birlikte benzer sorun yaşayan bir çok insan mevcuttur bu insanlar vodafone forumları gibi, diğer çok kullanılan forumlar ve ekşi sözlük gibi sosyal medyada bol miktarda sıkıntılarını dile getirmişlerdir. Lütfen bu firmanın daha düzenli ve tekel halde olan TTNet e karşı bir alternatif gibi davranabilmeleri için bize yardımcı olun. Teşekkürler.



24 Temmuz Bugün garanti olsun diye ikinci kez elektrikçi çağırdım ankastreye, malum Turk Telekom ekipleri sorun yok diye belirtmişler. Bunun üzerine çağırdığım elektrikçi sinyalleri tekrar kontrol etti ve herhangi bir problem bulamadı zaten var ankastreyle ilgili ilk işlem yapan kişinin elektrikçi olduğunu, vodafone veya türk telekomun fiber ile ilgili ankastreye herhangi bir işlem yapmadığını belirttiğimde elektrikçi o zaman benlik bir şey yok ama isterseniz yine de bakayım dedi.

Olay bundan ibaret muhtemelen son günüm olan salı günü iptal dilekçemi vermem gerekecek.


24 Temmuz İptal Süreci Başlangıcı Bugün artık canıma tak etti bana yaklaşık olarak elektrikçilere 80 lira verdirten üstüne üstlük sorunumu hiç bir şekilde çözmeyen (saha dolabına bant yapıştırdım ve bant 6 gündür yerinden kıpırdamamış kopmamış ayrılmamış) internetim için aşağıdaki iptal talebini iptal formu ve kimlik numaram bilgilerimle beraber gönderdim

Vodafone Net'e 
İnternet bağlantımın cayma süremden önce tamamlanmama ihtimali ve kurumunuzun bana yaşattığı maddi manevi sıkıntılar çerçevesinde ve kurum olarak çalışmalarınızın yetersiz kalıp , müşterilerinizi internet hizmeti verme sürecinde hem yanlış/yalan beyanlarda
bulunma hem oyalama taktikleri kullanmanız. Üstüne üstlük sizin vermeniz gereken bazı hizmetleri (sinyal kontrolü ve bağlantı testleri gibi) müşteriye elektrikçiye yönlendirerek maddi zarara uğratmanız. Bu zararın vodafone tarafından karşılanmaması. Vodafone'un
verilemeyen internet üzerine faturalandırma yapması gibi sebeplerle. 14 Gün içerisinde bana sözlü olarak müşteri hizmetleri aracılığıyla başvurum sırasında belirtmiş olduğunuz cayma hakkımı kullanarak hem faturalarımın iptalini hem de internet aboneliğimin
tamamen kapatılmasını arz ediyorum.
Abone numaram : 0005935637
İletişim ve kayıtlı telefon numaram : xxxxxxxxxx
Kullanmış Olduğum Paket : Katlayan İnternet Paketi 69,90 240gb 64mbps'ye kadar.
İlk başvuru tarihim : 12 Temmuz 2016
Aktivasyon Tarihim : 13 Temmuz 2016
Bu mailin gönderilme tarihi : 24 Temmuz 2016 15:30 civarı.
Mail'e ek olarak Vodafone Net iptal formu , Kimlik fotoğraflarım arkalı önlü mevcuttur.



Bunun üzerine müşteri hizmetlerini arayıp mailimin doğruluğunu kontrol etmem gerektiğini ve işlemlerin doğru bir şekilde ilerletildiğine dair onay almak için aradığımda cayma hakkımı kullanmadan önceki günlerim için faturalandırılacağımı öğrenince şok oldum.
Çünkü bu durumu daha önce müşteri hizmetlerine 3 defa farklı günler ve farklı çalışanlara sorduğumda herhangi bir ücret ödemesi olmayacak ve bu 14 gün içerisinde faturalandırılmayacaksınız teyidini aldım.

Bu durumda işlemlerin devamını btk ve tüketici hakem heyeti ile devam ettireceğimi 10 lira ödeme çıksa bile bunun arkasını bırakmayacağımı da belirtmek isterim.

Yalan beyan , maddi zarar sağlamaları ile ilgili başvuruda bulunacağım.

Buraya not olarak ayın 13'ü itibari ile açtığım şikayet kayıt numarasını not alıyorum : 18524289


24 Temmuz 19:00 Evet arkadaşlar internet bağlantım gelmiştir. İptal dilekçesinden sonra olması bir hayli komik oldu tabi ki.

Asıl olay ise şu şekilde olmuştur. Vodafone Net 'e saat 15:00 gibi iptal dilekçemi gönderdim zaten yukarıda da bunları yazdım. Ardından bu iş olmayacak en iyisi TTNet devam diye TTNet i arayıp yeni bir başvuruda bulundum, telefon konuşmam bittikten sonra modemin yanından geçerken gözüme modemin turuncu ışığı çarptı ve internet gelmişti. Tuhaf ki TTNet'i aramadan önce bu internet hala yoktu artık bir şey itham etmiyorum ama sanırım anlayan anlamıştır.

TTNet başvurumu anında iptal ettim vodafone iptal dilekçemi de aynı şekilde iptal ettirdim ve şimdi vodafone kullanmaya devam edeceğim ilk testlerim aşağıdadır :


VDSL Sinyali alıyorum modem arayüzüme gelen hat değerlerim :

 
VDSL Training Status: Showtime
Mode: VDSL2 Annex B
VDSL Profile: Profile 17a
Traffic Type: PTM Mode
Link Uptime: 0 day: 0 hour: 50 minutes

VDSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 2.067 Mbps 51.281 Mbps
Actual Net Data Rate: 2.044 Mbps 51.192 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 30.1 dB 14.9 dB
Actual Delay: 0 ms 0 ms
Transmit Power: 5.9 dBm 14.5 dBm
Receive Power: -21.7 dBm 1.7 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
Total Attenuation: 27.5 dB 12.7 dB
Attainable Net Data Rate: 35.649 Mbps 83.008 Mbps


İlk test sonucum


Görüldüğü üzere sinyalim 50mbps verilmiş pingimde ise 8-15 arası dalgalanmalar görmekteyim upload ise 2mbit e sabit görünüyor. Şimdilik en azından internet aldığımıza şükrediyor, bu yeni problemler için MH'ye tekrar başvuruda bulunuyoruz :)

25 Temmuz Vodafone Net internetimden yine sinyal alamamaya başladım ayın 13'üne geri döndük bu sefer ne binada ne de portlarımda bir sorun olmadığı görünüyor fakat gel gelelim internetim yok. Sorunla ilgili TTNet'e yaptığım başvuruyla beraber internetim gelip başvuru iptali ile internetimin gitmiş olması bu konuda bir hayli şüphe uyandırmaya başladı.
Güncelleme: Bu bağlantı kesintisinin sebebi şaşırtıcı bir şekilde Vodafone ya da TTNet değil, Saha dolabının önünden 200 metrelik kablo çalınmasından kaynaklı 200 konutun hattı kesilmiş bugün tesadüf eseri öğrendik.
Merhaba arkadaşlar şu anda TTnet kullanıyorum 16mbit internet hızımla (9mbit falan internet hızı alıyorum speedtest'den fakat hız düşürme gibi bir işlem yapılmadı daha önce) aşağıdaki istatistiklerim mevcut.


ADSL Training Status: Showtime
Mode: ADSL2+
Traffic Type: ATM Mode
Link Uptime: 2 days: 2 hours: 24 minutes

ADSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 0.808 Mbps 14.556 Mbps
Actual Net Data Rate: 0.800 Mbps 14.528 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 20.5 dB 8.1 dB
Actual Delay: 0 ms 0 ms
Transmit Power: 12.4 dBm 19.8 dBm
Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
Total Attenuation: 0.0 dB 0.0 dB
Attainable Net Data Rate: 1.233 Mbps 15.882 Mbps


Araştırdıklarımdan SNR (Margin?) değerlerinin düşük olduğunda internet kalitesinin düşmesi / paket kaybı ve kopmalar olduğu söyleniyor benim şu anda kopma problemim ve paket kaybı problemim bulunmuyor (ADSL2+ olarak speedtestten ankara merkeze ping attığımda 14 ping civarı alıyorum wireless ile).

Line Attenuation gibi bir değer bulamadım onun benzeri Total Attenuation buldum fakat bu da "0" çıktığı için kafamı karıştırdı bu kadar düşük olması imkansız sanırsam.

Şimdi ADSL alt yapısından VDSL alt yapısına ve 64mbit internet bağlantısı almak istiyorum yeni bağlantımda bu SNR değerleri Fiber alt yapısına geçtiğim için değişebilir mi (iyi veya kötü anlamda) yoksa ADSL e benzer değerler mi alırım (kutuya olan uzaklık sebebiyle).
Yukarıdaki değerlerdeki Downstream ile Upstream arasındaki fark nedir birisi download birisi upload anlamındaysa benim upload kalitem nasıl download'a karşı bu kadar yüksek olabiliyor.
Yukarıdaki değerler ölçeğinde tahmini alabileceğim en yüksek indirme hızı (paket kaybı artışı yaşamadan) ne kadar olabilir.

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Merhaba arkadaşlar

Türk Telekom ile taahhütüm bittiği ve bu ay ayın 7sine kadar hızımı 16mbit olduğu halde 3mbit veremedikleri ve buna benzer geçmiş sıkıntılardan ötürü iss'mi değiştirmek istiyorum.

Araştırdım Vodafone SuperNet Fiber (100mbit 79tl 240gb akn olan paket) uygun gibi göründü fakat yorumlarda da okuduğum kadarıyla insanlar vodafone'dan pek memnun değiller gibi.

Araştırmamda evime vodafone'un fiber bağlantısının mevcut olduğunu (http://www.vodafone.com.tr/Internet/fiber-sorgulama.php) ve bağlantıyı desteklediğini öğrendim (64mbit destekliyor görünüyor ama zaten 100mbit'i kota için alıyorum).

Ankara'da oturan arkadaşlar sizin fiber bağlantılarla ilgili bir şikayetiniz bulunuyor mu (geç bağlanması haricinde). Forumda okuduğum olumsuz yorumların çoğunluğu daha çok adsl ile ilgili görünüyor o yüzden ayrı bir konu açma gereği duydum.
Merhaba arkadaşlar.

Wireless modem kullanıyorum markası : Zyxel P-1202-T10B ucuzundan bir şey almaz olaydım internetsiz kalmayım diye almıştım fakat aynı zamanlarda ttnet tarifemizi değiştirdi ve yine aynı günlerde laptopumun içinden bir parça bozulduğu için laptopu açtım. bu yüzden şu anda olan sorun modemden mi , laptoptan mı yoksa ttnet den mi gerçekten çok emin değilim.

Öncelikle modemden olduğunu düşünüyorum , pek network'den anlamadığım için de buraya yazayım dedim.

Internetten bir program buldum (Low Orbit Ion Cannon) adlı program , belirtilen IP adresine istediğimiz türden (TCP , UDP , HTTP) flood yapıyor

192.168.1.1 yani modemimin ip'sini Command Prompt dan -ping 192.168.1.1 /t şeklinde takip ediyorum

Aynı anda da o programdan aşağıdaki sonuçları aldığım şekilde spam yapıyorum :

TCP ve HTTP türünden flood yaptığımda aşırı seri flood yapmadığım sürece sıkıntılı bir durum yok.
UDP burada neredeyse TCP'ye uyguladığım stresin %5'ini uyguladığımda modemden cevap gelme süresi yavaş yavaş artmaya başlıyor ve bir yerden sonra
Request Timeout hatası almaya başlıyorum flood'u durdurunca bir süre sonra toparlıyor.


Sorum :

TCP , HTTP ile stres teste soktuğumda sorun yaratmayan saniye başına istek sayısı
UDP kullandığımda bu sayının %5 kadar olması bile ping artışına sebep oluyorsa modem mi bozuktur yoksa bu durum normal bir durum mu

Cevap veren herkese şimdiden teşekkürler
İnternette aradım doğru düzgün bir şey bulamadım o yüzden konu açmaya karar verdim.

Arkadaşlar ben yeni başladığım işyerinde 2000 lira maaş alıyorum. Bu ay ssk nın sitesinde baktığımda 30 Gün - 1071TL Kazanç görünüyor.

Şimdi bu tam olarak ne demek oluyor benim maaşımı 1071 tl mi gösteriyor, bu yatan sigorta mı oluyor.. Patron beni kandırıyor mu yoksa başka bir şey mi var bilmediğim. İnternette baktığım heryerde minimum ücret 1071 lira yazıyor.. Ama forumlarda asgari ücrete 200tl civarında ssk falan diyorlar kafam çok karıştı ne olur yardımcı olun
Merhaba arkadaşlar , kız arkadaşımla bir haftasonu kaçamağı yapacağız da. Ankarada sorun yaşamayacağım 2 kişi 120-140 lira arası falan vereceğim bir otel arıyorum var mıdır acaba..
Veya günlük kiralık evler iyi oluyor mu bunlardan bir sorun çıkar mı dersiniz?

Hangisini seçmeliyim.

Not : ulusa gitme demenize gerek yok okudum orayla ilgili yazıları :)
Hakkında
Konum: Ankara
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 348
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 414
İkinci El Bölümü Mesajları: 4
Konularının görüntülenme sayısı: 10.306 (Bu ay: 188)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 25 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Free to Play - MMO
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.