Yüzbaşı
18 Mart 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
9 üye
Görüntülenme
Toplam: 33 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Arkadaşlar yarın Almanca sınavım var ve sizden 2 cümle çevirisi rica edeceğim. Almanca bilen arkadaşlar yardım edebilirse çok sevinirim.

Şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar...

"Karl der Große ve Fatih Sultan Mehmet birbirlerine çok benzerler. İkisinin de amacı kendi dilini ve milletini tek çatı altında toplamaktır."
Arkadaşlar 2 gün önce Media Markt'dan 999Tl'ye Canon 1100D aldım. Yanında 18-55 lens, çanta ve 4gb hafıza kartı verdiler. Hatta 280Tl hediye çekim vardı 1-2 sene önceden kalma. Cihaz bana 720 Tl ye falan geldi. Şimdilik memnunum fakat bir sorum var sizlere, cihaz ile video çekersem shutter ömrünü çok azaltacağımı falan söylediler. Bu doğru mu?
İlk defa bir speedart çalışması yapıyorum. Geliştirmeye çalışacağım. Aşağıdaki çalışma ilk denememtir. Bu sebeple fazlaca amatörce oldu. Sizlerden fikir alabilme adına konu açmak istedim. Eksiklerimi farklı bir göz daha iyi görür diye düşündüm.

Fotoğrafın orjinal hali


Çalışma

Aradaşlar sıfır araç satın alacağız, Fiesta ile bugün test sürüşü yaptım inanılmaz memnun kaldım. 1.5 TDCI dizel. 45.000 TL aracın fiyatı ve Titanium paket. Herşeyi içinde full.

Bir de WV doğuş otomotive gidip Polo'yu inceledi ama test etme fırsatım olmadı. Aklım Fiesta'da kaldı ve çok beğendim. Ama herkes Alman'dan şaşma vs. diyor ve VW sahibi çevrem hiç sıkıntı yaşamadı ve tavsiye ediyor. İki arada bir derede kaldım.

VW Polo 1.6 dizel ve 43.250 falan düz hesap 44.000 diyelim. Comfortline full paket yine. Üstelik yakıtta daha az yakacağını söylediler. Kararsız kaldım. Fiesta daha cafcaflı ve albenisi var. Ama öte yandan VW Polo'nun da sağlamlığı ve kalitesi var. Ama benim aklım Fiesta'yı test ettiğim için onda kaldı. Bu hafta gidip Polo'yu da test edeceğim ve aynı keyfi yaşarsam Polo'yu tercih edeceğim.

Bu arada kime sorduysam çok yanlış arabaları kıyaslıyorsun diyorlar. VW ile Ford kıyaslanmaz falan. Sanki o araba değil. Tamam tarafsız yaklaşıyorum ben de, onu kullanan adam işi bilmiyor mu yani. Biri Alman diğeri Amerikan. Çin malı değil sonuçta. Tarafsız bir şekilde yardımcı olabilir misiniz arkadaşlar. Sadece bu iki araç için.
Arkadaşlar hediye gelen 1300tl lik saati acil olarak yarı fiyatına satacağım değerlendirmek isteyen arkadaşlar varsa yardımcı olurum. En azından forumdan bir arkadaşa gitsin. Meraklısı varsa benimle iletişime geçebilir.

Saat orjinal isviçre malı 550 TL ye vereceğim çok acil kredi kartımı ödemem lazım. İsteyen arkadaşlara fotoğrafını falan atarım 1-2 kere takıldı saat sadece. Piyasa araştırması yaparsanız 1200 tl nin aşağısına bulmanız imkansız.

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-saat-kol-saati-yari-fiyatina-acil-son-firsat-rodania-isvicre-swiss-134331350/detay
Arkadaşlar uygulanması ve programlanmasının zor olmayacağını düşündüğüm bir fikir geldi aklıma. Belki de düşündüğüm kadar kolay değildir yapılması ama yine de fikrimi söyleyeyim dedim. Belki sizler de bu konuda başka fikirleriniz varsa söylersiniz veya bu fikir üzerinde iyileştirme yapılabilir.

Fikir: Örneğin oyunda afk sayacı olacak bir oyuncu 5 dakika afk kaldığında, afk kişinin yerine random olarak başka bir kişi gelecek. Gelen kişi kaç levelden gelecek o bir problem tabi. Ama random başka bir oyuncunun oyuna dahil edilmesi mantıklı gibi. Tabi bunun için birde sonradan oyuna girmeyi kabul edebilecek oyuncular olması lazım. Yani farklı bir seçenekle giriş yapması falan gerek olur heralde. Veya bilmiyorum aklıma başka birşey gelmiyor ama Riot'un farklı bir çözüme gitmesi gerektiğine inanıyorum afk lara karşı. Sizin de fikirleriniz falan varsa başka söyleyin.
Arkadaşlar sinirlerime hakim olamıyorum artık. Senelerdir lol oynuyorum bu son dönemdeki kadar ergeni ilk defa bir arada görüyorum. Yahu adam sorakanın heal atabildiğini oyunun içinde öğreniyor. Ya tamam normal oyunda bilmezsin göz yumulur. Ama Ranked game'e ne diye girersin. Gümüş kümeden bronz 4 e kadar düştüm. Bu gidişle daha da düşerim. Birisi giriyo Jungle ne diye soruyo, öteki ward ne diyo. Kesinlikle kimseyi ezmek gibi bir niyetim yok ama çileden çıkarttılar artık klavyeyi parçalayasım geliyor. Size denk gelmiyor mu bunlar yahu delircem. Abuk subuk 6-12 yaş flash oyun sitelerinde LoL bannerları bilmemneleri dönüyor. Türkçe single player oyunları destekliyorum ama online oyunların Türkçe olmasına karşıyım artık sırf bu sebeple. Ben mi çok sinirleniyorum overreact gösteriyorum yoksa bu durum sizlerde de böyle mi?
http://urun.gittigidiyor.com/ses-goruntu-sistemleri/thomas-heisen-hi-fi-kablosuz-kulaklik-87621147

Arkadaşlar babam dizüstü bilgisayarında ve televizyon izlerken kullanma amaçlı bu kulaklığı istediğini söyledi. Öyle çok büyük beklentileri yok. Müzik dinleyen bir insan değil. İş görür mü dersiniz? Daha iyi markaların ürünlerine baktım en ucuzu 6*-70 tl den başlıyor.

Edit: Siparişi verdim.
Beyler 140 TL kredi kartı borcum var, 7 gün gecikmiş. 7 gün daha geçikecek mecburen. Öğrenciyim. 14 günde toplam ne kadar faiz öderim yaklaşık? 20-30 tl öder miyim? Yoksa daha mı fazla??? Acil yazarsanız sevinirim...

Edit: Faiz oranı 3,49 falan olması lazımdı.
Aradaşlar eskiden profil fotoğraflarımın sırasını sürükleyerek değiştirebilirken, şu anda değiştiremiyorum. Albüm fotoğraflarında sürükleme yapılıyor ama. Çok enteresan bir sorunla karşı karşıyayım. Sizde de aynı problem var mı acaba? Genel bir sorun mudur? Kontrol edip cevap verirseniz çok sevinirim. Cevaplar için şimdiden teşekkürler...
Hakkında
Konum: İstanbul,Tuzla
İlgi Alanları: Bilişim, Oyun
Forum İmzası:
İntel Q9550 Core 2 Quad 2.83 Ghz 1333 Mhz###Gigabyte EP45-UD3LR 1366###A-Data Ram DDR2 1066 4 GB Overclock Kit###VTX HD4890 (256BIT) 1GB GDDR5 Dual###Seagate 1TB 7200 Rpm 32MB SATA2 + 120 GB Kingston SSD###Thermaltake VG75021W2E Sopranors 101 500W Psu###Samsung 22X Ide Siyah DVD RW###Logitech S220###Sony HD Ready 32" LCD Tv###Playstation3 60 GB Pal###iPhone 4 16 Gb(5.1.1)

PSN: FBYacan3
Forum İkinci El İmzası:
2 Aylık Kutusunda PSP [Takaslandı]
Satılık veya Takaslık Toshiba G900 3G [Satıldı]
Hakkımda:
Visual Basic
C#
HTML
Adobe Photoshop
Adobe After Effect
Adobe Dreamweaver
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
1.Sistemim
Bilgisayar
2.Sistemim
Bilgisayar
Laptop
Mobil cihaz
iPhone
Operatör
Türk Telekom
ISS
Superonline
Oyun Platformu
PS3
Takım
Fenerbahçe
World of Warcraft
World of Warcraft
TV
Panasonic
TV
LG
TV
Sony
Ses Sistemi
Logitech
Notebook
Asus
GPS, Navigasyon
Navitech
PSN ID
FByacanFB
Game Center
Yacan3
LOL
Nocturne
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 617
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.467
İkinci El Bölümü Mesajları: 75
Konularının görüntülenme sayısı: 227.581 (Bu ay: 357)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 5 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.