D

Yüzbaşı
13 Mart 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 15 (Bu ay: 0)
Gönderileri
arkadaşlar malesef bana denk geldi. yabancı forumlarda falan okuyordum hissgate diye bir problem.

7 ekimde turkcellden ön siparişle aldığım telefon turkcell sağolsun bu sabah 11 de elime ulaştı. ama kulağımı telefonun arkasına yaklaştırınca bariz bir cızırtı problemi olduğunu fark ettim. ve malesef bu sorun bir hardware sorunu olduğu için software ile çözümü yok gibi duruyor en azından ben öyle biliyorum. bildiğiniz 4200 liralık telefon cızırdıyor.

şimdi sizlere soruyorum ne gibi bir yol izlemem lazım?

ve lütfen sizde telefonun arka kısmına kulağınızı yaklaştırıp kontrol eder misiniz sizinkinde de bu sorun var mı?

çok teşekkürler
evet arkadaşlar bu sorun 2-3 seridir devam ediyor belki 6s de düzelir demiştim ama yok olmadı aldığım samsung işlemcili 6s (işlemciyle alakası var mı bilmiyorum) in ekranı önceki 6 ya göre daha sarı gerçi iphone 6 mın ekranıda beyazdan çok maviye kaçıyordu fazla dert etmedim açıkçası ama yinede canımı sıkmadı değil yabancı forumlarda da sayfalarca tartışılmış bu konu ve bir sürü değişim yapan insan var. sizde iki iphone u yanyana getirip beyaz bir sayfa açınca renklerin birbirini tutmadığını göreceksiniz.


http://forums.macrumors.com/threads/6s-yellow-tint.1921046/

burada uzun uzun örneklerle tartışılmış bu konu.

https://store.donanimhaber.com/0e/80/ed/0e80ed51000fa67f41cee431fd26770e.jpg

misal
bu başlıkta ülkemizde sayıları gitgide artan dji phantom kullanıcıları arasında bilgi paylaşımı yapılmasını amaçladım.

ben bir adet phantom 2 vision plus bir adette phantom 3 sahibiyim. gün içinde özelliklerinden bahsedicem.
"gopro hero 4 wifi noise problem" diye aratınca görebilirsiniz videoları.

hero 4 lerde silver veya black farketmeksizin bu problem var ve çok sinir bozucu bir olay.

1600 lira kameraya ver wifi ile yaptığın kayıtlarda (wifi kullanmazsan sorun yok) bildiğin helikopter sesi olsun. (evet pata pata pata diye bir ses oluyor kayıtlarda)

işin kötü tarafı gopro ya mail atanlara gelen cevap bunun bir hardware problemi olduğu ve firmware ile çözülemeyeceği direk değişim diyorlar.

yalnız o değişimler hep abd ve avrupada; ben vatan bilgisayardan aldım, bilmiyorum değiştirecekler mi kutusu herşeyi sapasağlam.

vatan değişim hakkında nette pek iyi şeyler okumadım. ayrıca yeni verdikleride sorunlu çıkarsa ne yapacağımı bilmiyorum.

https://www.youtube.com/watch?v=LW0XMMkO4qQ

aynen yukardaki videodaki gibi (20. saniyede başlıyor)

ben bugün makineyi değişim yaptım aynı sorun yenisindede mevcut çok sinir bozucu bişey.

siz siz olun denemeden makine almayın
arkadaşlar italyadan xperia z3 aldım

tim store dan aldım onların turkcelli gibi bişi telefonda tim uygulamaları yüklü açılırken falan tim logosu çıkıyor

ve en önemlisi güncelleme almadı henüz.

şimdi benim sorum ben bu cihaza nasıl türkiye romu yüklerim.

belki daha önce anlatılmıştır ama bulamadım yardımcı olursanız çok sevinirim.

çok teşekkürler.
arkadaşlar geçen hafta italyada iken iphone 6 telefonumun kırılması sebebiyle romada tim storedan z3 aldım

ilk android telefonum bi hevesle açtım ama canımı sıkan tim bloatwareleri falan vardı acılırken sony logosundan sonra tim logosu falan çıkıyor

size sormak istediğim root yapınca bu default yüklü programları kaldırabilecek miyim ve root hakkında hiçbişi bilmiyorum.

nasıl yapılacağını öğrenmek istiyorum muhakkak anlatılmıştır ama her telefona farklı galiba başlıktan başlığa geçince arama yaparken kafam karıştı

çok kısa hangi programları indirip yapmam gerektiğini anlatırsanız cok sevinirim

şimdiden teşekkür ederim
arkadaşlar hafta sonu 3 günlüğüne dubaideydim bilen bilir dragonmart diye çinlilerin herşeyi ama herşeyi sattığı devasa bir yer var.

ordan 5000 aed ödeyereK dji phantom 2 vison plus aldım (hayatımda hiçbir uzaktan kumandalı uçan aracım olmadı ve hiçbirbilgim yok bu aletler hakkında)

birkaç sorum olacak resimleri aşşağı ekliyorum



bu yukarıdaki resimde kameranın bağlı olduğu demiri tutan beyaz yuvarlak plastikler var biri ok şeklinde sert bir plastik çubukla sabitlenmiş diğeri açıkta bu normal mi



yukarıdaki resimde ayaklardan birinin içinde açıkta olan bir kablo var bu normal mi hatta iki ayakta var bu bu normal ise ne işe yarıyor


kapalı mekanda cok ufak hareketlerle denedim aleti bir türlü düsgün indiremedim oraya buraya vurdu bu cihazdaki gimbalın aleti havada sabitlemesi gerekmiyor mu

ilk çalıştırmadan evvel elimize alıp sağa sola çevirmemiz mi gerekiyor?

dediğim gibi hiçbir bilgim yok belki içinizde kızanlar olacak bilmeyenler alıyor diye ama aldık işte bikere

cevaplarınız için şimdiden teşekkürler


arkadaşlar 2012 model 320d 184 hp aracıma iyi bir performans jant lastik alıcam yardımlarınızı bekliyorum.

şu an aracın üzerinde 17 orjinal jant ve aracı alırken üzerindeki 225 45 17 rft bridgestone lastik var

şimdi ben bunu 18 jant yapmayı planlıyorum ne gibi bir eksisi al veya alma dermisiniz

18lik oz jant artı brigdestone 225 40 18 lastik için 5600 tl fiyat aldım ne dersiniz (farklı kombinasyonlar önerirmisiniz)

bu fiyatlara alabileceğim en iyi kombinasyonu almak istiyorum belki biraz daha çıkabilirim



cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
arkadaşlar 4 ünde amerikaya gidiyorum kısmetse 5 gün ny ta 5 gün orlandoda kalıcam yalnız kafama takılan bişi oldu bilen varsa çok makbule geçecek

internet üzerinden ny tan orlandoya bilet aldım ve sonradan farkettim bilette no luggage yazıyo yani şimdi ben hiçbir valiz alamaz mıyım yanıma

bileti aldıktan sonra bu bilgi geldi

bilen var mı acaba
arkadaşlar ben bu uydu konularına hiç hakim değilim hatta sıfırım bekli sizin için basit olacak birkaç sorum olacak



*tv samsung 65f9000 kentplus sitesinin merkezi uydusu var digiturke giren sat kablosunu söküp tvye taktım sonra dsmart modülünü tvye taktım daha

sonra tv nin kanal arama menüsüne girdim ama 10 adet yabancı kanal çıkıyor dsmartla ilgili herhangi bişey yok ne yapmam gerekiyor?


*birde diyelim ki üstteki sorunu hallettik (sizin yardımızla) dsmartı her izlemek istediğimde digiturk kutudan sat kabloyu cıkarıp tvye mi takmam gerekecek?



şimdiden teşekkürler
Hakkında
Konum: İstanbul,Kadıköy
Forum İmzası:
320d
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 4 yıl
Mesaj Sayısı: 286
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 308
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 37.577 (Bu ay: 446)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 12 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.