S

Çavuş
19 Şubat 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 1 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Superonline internetini kullanıyorum (izmit) ve çok değişik bir bağlantı problemim var

2pc ve 1 telefon ayni modeme bağlı ama pcler herhangi bir DNS ile hatta linux ile bile çoğu siteyi acmiyor, ama telefon her yere giriyor

Boyle bir sorun ile karşılaşan başka kimse var mi ?

Edit: network kismina acmadim çünkü sorun ISS kaynaklı mi yada devletin son zamanlardaki internet ile ilgili aldiği saçma kararlardan birisinin sonucu mu bilemedim
Arkadaşlar henüz çok az bilgi sahibi olmama rağmen baya pervasız flash falan atıyorum telefona ve son işlemimden sonra da telefonun harici sd olarak görünmesi gereken 11 gb lık bölümünü göremedim. Bu bölümü tekrar nasıl gösterebilirim, umarım basit bir yolu vardır.

Bu arada daha önce yaptığım işlemler...
* sp flash ile rom attım, zaten bundan sonra bozuldu :)
*cwm ile güncellenmiş recovery dosyası yükledim, yani şu anda cwm recovery yüklü

*** ve telefon yine rootlu

yardımcı olan olacak olmaya çalışan herkese teşekkürü şimdiden borç bilirim.
beyler twitterda gördüm de hakkaten kadın mı bu da,bu da mı kadın, kadın da bu mu, bu kadın da mı



kaynak:

Kapı barfiksi almayı düşünüyorum. Koridorun eni tam 110 cm geliyor.

Şimdi 110 luklardan alsam sorun olur mu?

http://www.hepsiburada.com/delta-koridor-barfiksi-kapi-bari-110-cm/ProductDetails.aspx?productId=spordelta547&categoryId=369742

90 + 10 + 10 yazmışlar. Yandaki kulaklar olmadan mı 90 cm oluyor şimdi bu? eğer öyleyse sorun olmaz.
Arkadaşlar Bu vidyoyu paylaşma sebeblerim kısaca;

Çok fazla boş mesajın oldugu bu bölümde 800 ü aşkın kişinin çevrimiçi olması (an itibariyle),

Youtube'a 2006 da eklenmesine ve üzerinden 3 yıl geçmesine rağmen sadece 32.000 kişi izlemiş durumda olması,

Çoğu kişinin doğru dürüst bu konuda fikir sahibi olmaması ( ben de dahil).

http://www.youtube.com/watch?v=V3waKDoqfCk&feature=related

Youtube'a giremeyen arkadaşlar kusura bakmasın başka yerde aramadım,

Son olarak arkadaşlar sizden ricam bu konuyu gereksiz siyasi tartışmalarla kirletmemeniz ve yorumlarla düşmesini engellemeniz.

Teşekkürler DH...
asdsdsad
...
Bu işlemciyle ekran kartımı artırsam performans artışı olur mu yoksa işlemci mi kastırmaya başlar
Hangisini almalıyım sizce

Hakkında
Konum: Ankara
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 7 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 7 yıl
Mesaj Sayısı: 89
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 372
İkinci El Bölümü Mesajları: 8
Konularının görüntülenme sayısı: 10.272 (Bu ay: 3)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.