
Evet devam ediyor. 2021 model 40 km de 8. nesil golf aracımı yıllık bakım için VW yetkili servise götürdüm. araçta farklı zamanlarda ilk marşta şanzıman arıza ışığı yandı stop edip tekrar çalıştığında söndü. bu olaylar sonrası aracı sorunsuz kullanmaya devam ettim.
Bakım takvimi geldiğinde rutin bakım işlemi için WV yetkili servise gittim. bakım tesliminde durumu anlattım. bakım yapıldığı gün içinde şanzımanda parça değişimi yapılacağı bunun iyi niyet garantisi ile yapılacağı işçiliği benim ödeyeceğim parçanın %30 unu ödeyeceğim söylendi.
şanzımanda hali hazırda bir sorun olmadığı neden değişim gerektiğini sordum cevap alamadım.
değişim yapılmazsa ne gibi sorun olabileceğini sordum cevap alamadım.
40 binde bu sorunla karşılaıyorum bunda kusurlu ben miyim ben niye ödeme yapacağım anlamadım
hadi ödedim yaptırdım diyelim bundan sonra arıza ışığı tekrar yanarsa rutin bakımlarda yağ yağ filteresi şanzıman olarak mı ilerleyeceğiz anlamadım. günün sonunda aracın rutin bakımını yapın başka bir şey yapmayın diyerek konuyu kapattım.
Yetkili servis pişmanlıktır. şuan araç sorunsuz çalışmaya devam ediyor. gerçekten bir sorun varmıydı yoksa servis boş atıp dolu tutmaya mı çalıştı bilmiyorum. Yeni nesil DSG mi sorunlu yoksa VW Servisimi yaşayıp göreceğiz.
Bu olaydan anladığım VW kesinlikle müşterinin yanında değil garantisi devam etsin mantığı ile fazladan bakım ödemesi yapmanın hiçbir mantığı yok. forumda okuduklarım ve başıma gelen olayda gördüğüm. tek amaçları daha fazla para kar elde etmek.
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 1
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 11.364 (Bu ay: 490)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 9 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel

