Altyapı hakkında yardım, fikir
Merhaba arkadaşlar. Altyapımda sorun olduğu icin internet baglatamiyorum. Binamız 3 katlı, üst kattaki komsu TT adsl 16mbps kullanıyor ama gerçekten vasat kullanılamıyor adeta 3 mbps hız alıyor, üstüne sürekli bağlantı sorunları yaşıyor. Sorgulama yaptığımda ara ara vdsl port görünüyor başvuruyorum ama her başvurduğumda lokal kablo arızası port arızası vs. bahaneler cikiyor karşıma. TT müdürlüğüne gittim tek söyledikleri adsl istiyorsanız bağlayalım oluyor. Sorunlardan bahsediyorum ama ilgilenen yok. Uzun zamandır bu şekilde sorunlar ile boğuşuyorum. Yan binadaki ev sahibim ile konuştum onların binada fttb mevcut. İzin aldım onay verdi kendi adıma onun dairesine basvuru yaptım. Ama TT saha ekipleri beni artık tanıdığı için sistemden kendileri başvuruyu iptal ediyor o adres senin değil diye. Ne yapmam lazım benim ? Yan binada artık kendi annesi ve babası oturuyor 60 70 yaşında insanlara internet mi baglattirayim. Ev sahibimin ikametkahi suan alt katımda görünüyor yan binada da dedigik gibi anne ve babası oturuyor. İzin ve onayı var ama olmuyor yardımcı olun lütfen. 5 kez Turknete başvurdum başvurularım tt saha ekiplerine gittiği için artık benim adımı gördüklerinde sistemde iptal ediyorlar. TurkNet deki musteri temsilcilerinden bahsetmiyorum zaten tecrübesizler ekrana bakarak konuşuyorlar. Malum bis sonuca ulaşamıyorum.
Meslek: Forklift operatörü
Son Giriş: geçen yıl
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 12
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 13
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 3)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar






Yeni Kayıt
Özel Mesaj

Görüntülenme
3 Yanıt
0





