Onbaşı
22 Ağustos 2020
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 14 (Bu ay: 0)
Gönderileri
arkadaşlar merhaba birkaç gün sonra hayatımda ilk defa ankara’ya gidicem ve toplu taşıma kullanıcam illa ki. Acaba nasıl ödeme yapıp binebilirim metroya veya otobüslere illa ankara kart çıkarmam gerek mi yoksa benim gibiler için başka bir yol var mı
örnek veriyorum bir çocuk 15 yaşında ve telefonuna annesinden izin alarak bir banka uygulaması yükleyip annesinin hesabına giriyor ve yatırım falan yapıyor. acaba bu bir suç mudur ve eğer suçsa yakalanma riski nedir ve nasıl yakalarlar
CHP'nin Cumhurbaşkanı Adayı Kim Olmalı?
Yarın Bir Seçim Olsa Hangi Partiye Oy Verirdiniz?
Dün gece İstanbulda çok fena bir rüzgar vardı. Ben de o sırada uyuyordum. Birden yatağım sallanmaya başladı ve deprem oluyor diye hemen uyandım. Sallantı 20 saniye civarı sürdü. Avize falan sallanmadığı için de yattım uyudum. Rüzgarda yatağın sallanması normal mi?

Not:10. kattayız
Biliyorsunuz ki neredeyse Mart 2020 den beri öğrenciler online eğitim görüyor ve bu eğitimin yararlı olmadığını hiçbir şey anlamadıklarını söylüyorluyor. Ben de kafamda bu nasıl çözülür diye düşünürken şu fikri buldum. Oculus Quest 2 diye bir VR gözlüğü var ve bu gözlük bir bilgisayara ihtiyaç olmadan, kablo bağlamadan kullanabiliyorsunuz. Bu gözlüğün içinde isterseniz arkadaşlarınızla veya rastgele insanlarla film izleyebiliyor, oyunlar oynayabiliyor, sohbet edebiliyoruz. Gözlüğün fiyatı ise bir tablet ve telefon fiyatında yani 300$. Devlet bu gözlüğü ihtiyacı olana dağıtsa orta halli ve üst kesime ise indirim sağlayarak satsa ve bunun içinde aynı gerçek sınıf gibi sanal bir sınıf oluşturulsa, öğretmen tahtaya bir şeyler yazasabilse, öğrenciler önündeki sanal defterlere not alabilse, tenefüslerde öğrenciler o sanal gözlüklerden oyunlar oynayıp sohbet etse yani aynı bir sınıf ortamı yaratılsa çok güzel olmaz mı? Öğrenciler bu sayede dersleri daha güzel anlayabilirler, derse konsantre kalabilirler ve arkadaşları ile sosyaleşebilirler. Şu anda normal bir tabletin fiyatı bile 300-400$ iken 300$ çok fazla bir şey değil yani normal. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Annem bir ara çok Dyson marka kablosuz süpürge istiyordu. Fakat çok pahalı olduğu için almamıştık. Bir gün yine araştırırken İstanbul Bilişimde aşırı ucuz olduğunu gördüm ve güvenilir olduğunu bilerek (sanarak) satın aldım. Ama neredeyse 2-3 hafta geçmesine rağmen kargo gelmedi. Bende İstanbul Bilişimin deposunun yakınımızda olduğunu görünce gittim. Ve orada bana "çok talep var hepsine yetişemiyoruz ama senin kargonu 2 güne yollarım" dendi. Ve gerçekten de kargo geldi. Hem de şu anda da sorunsuz bir şekilde kullanıyoruz. Birkaç hafta sonra dolandırıcılık haberlerini gördükten sonra bizimkisi geldiği için çok şaşırdım. Yani depoya gitmeseydim ben de o tayfaya girecektim. Bence bu adamlar önce amaçları dolandırmak değildi normal bir şekilde mal satmaktı. Fakat baktılar acayip talep var ve ellerinde o kadar ürün yok bu parayı alarak ürünlerin de hepsini vermeyerek kaçtılar. Yoksa bana niye ürünü versinler?
Ülkemiz bu kadar parayı diğer ülkelere vericeğine şu anda zor durumda alan evsizlere, işsizlere, atanmayı bekleyen öğretmenlere, çiftçilere dağıtsaydı daha fazlaydalı olmaz mıydı? Siz ne düşünüyorsunuz?
Yarın Bir Seçim Olsa Hangi Partiye Oy Verirdiniz?
Arkadaşlar her ay para ödemektense bir kere öndeyim bir yıl boyunca oynayım istiyorum ama araştırdım bulamadım yıllık üyeliği nasıl alabilirim bir taktiği var mı?
Hakkında
Konum: İstanbul, Ümraniye
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Excalibur G770
Mobil cihaz
Samsung A50
Operatör
Turkcel
Oyun Platformu
Xbox Series S
Takım
Beşiktaş
Notebook
Casper Excalibur G770
Xbox Live GamerTag
IsmetCevik05
Milli Takımlar
Turkiye
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 5 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 16
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 42
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 340)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 53 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.