Türk telekom puan saçmalığı
öncelikle herkese merhabalar;
Geçen hafta oturduğum semtteki bir türk telekom bayisinden faturaya ek kulaklık almak için gittim oradaki satış görevlisi kız reyondaki fiyatların değiştiğini sistemden yeni fiyatlara bakması gerektiğini söyledi. sisteme baktıktan sonra fiyatların reyondakilerle aynı olduğunu görüp baya bir şaşırdı! daha sonra sistemden kredi notunuza bakalım dedi bana bir sms geldi kodu sisteme girdi tam o sırada mağaza sorumlusu olduğunu düşündüğüm kişi yanına geldi ve gayet sessiz şekilde benim almak istediğim kulaklıkların fiyatları hakkında konuşmaya başladılar ve yeniden düzenlememiz gerekli şeklinde konuştular kendi aralarında. bu arada benim kredi puanıma bakan arkadaş sistem yavaş bekliyorum dedi ve sonra uygun olmadığım söyledi. başka bir yerden bakıcam dedi orda da yine smsle kod geldi ona da baktı ve uygun değilsiniz dedi. puan olayının faturayla mı alakalı olduğunu sordum evet dedi ve fatura ödemem otomatik talimatta olduğu için son ödemenin geçmesinin imkansız olduğunu söyledim ve kız bir şey yapamayız manasında suratıma bakınca iyi günler dileyip çıktım. şimdi sırf ürünler eski fiyatlı olduğu için daha doğrusu zam "bindirmedikler"i için kulaklığı bana satmadıkları bariz. keşke görevliden kredimle ilgili onay olmadığına dair bir görüntü isteseydim ona pişman oldum. şimdi size sorum bu kredi-puan konusunda fatura dışında belirleyici faktör var mı? ki taahhütlü ve extra paket kullanan bir tüketiciyim
Ezcool HD Box görüntü sorunu
|
İpad 2 imei sorgulama (acil yardım)
|
Hareketler dökümü sorunu
|
Son Giriş: 10 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 11 sa.
Mesaj Sayısı: 854
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.572
İkinci El Bölümü Mesajları: 20
Konularının görüntülenme sayısı: 4.000 (Bu ay: 167)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.752 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Futbol