M

Teğmen
06 Temmuz 2015
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 2 (Bu ay: 0)
359566 Gün Cezalı
356811 gün 4 s. 52 dk. kaldı
Gönderileri
tahminleri alıyoruz
arkadaşlar herkes tercihlerini paylaşıp açıklandıktan sonra editlesin kazanıp kazanmadığını

herkes için hayırlısı olsun.

hatırlatayım dedim arkadaşlar
soru başlıktaki gibi arkadaşlar
ARAKDAŞLAR BU BÖLÜMÜ YAZACAKLARIN İNTERNET ÜZERİNDEN BU TÜR PROGRAMLAMA DİLLERİNİN İÇERĞİNE NE İŞE YARADIĞINA VE NASIL İŞLEDİĞİNE DAİR KAYNAKLARI İNCELEMESİNİ SONRA KENDİLERİNE DURUP BEN BU İŞİ YAPABİLİR MİYİM KEYİF ALABİLİR MİYİM VEYA HOŞUMA GİDİYOR MU SORUSUNU SORMASINI TAVSİYE EDİYORUM ÇÜNKÜ ORAYA GİDİP "BUNLAR NE YHAA" GİBİ ŞEYLERLE BİR ÇOK ÖĞRENCİ BAŞARISIZ OLUYOR VE İSTEDİĞİ ŞEYİ BULAMIYOR FARKLI BEKLENTİLERLE ORAYA GİDİP STEVE JOBS OLMA HAYALLERİ KURUYOR AMA İSTEDİĞİNİN OLAMAYACAĞINI ANLAYINCA BİR KAÇ AY İÇİNDE PATLIYOR

BİLİNÇLENELİM LÜTFEN...
Arkadaşlar bunu görmemek için kör olmak gerekiyor.Şu an verilen mezun sayısı ihtiyacın çok çok fazlası ve etrafta binlerce aylak aylak gezip asgari ücrete çalıştırılan mühendisler var buda inkar edilemez bir gerçek.Sizin evde oturup hayal ettiğiniz gibi değildir mühendisin çalışma sahası.Ofisinde oturup çizim yapmaz veya programlama yapmaz daha farklıdır bir sürü işe kendisi koşturur.sonuç mu ? en az maaşıda kendisi alır her yerde böyle artık.
arkadaşlar hangisi daha iyidir lütfen bilgi sahibi olanlar yazsın
Mesela konnektıt mi denen sitede inanın dikkat falan etmiyorum bakın yaşları 22-23-24 arası insanlar hesap açıp çok yalnızım diyerek afedersiniz .... nin fotoğrafını çekip koymuş veyahut sevişmek için bayan arıyorum yazmış bir de üniversitesinin adını falan yazmış.Yahu anladık sınıfta kız yok bölümde kız yok ama bu nedir ? böyle olacaksanız gitmeyin abi cidden nasıl bir şeysiniz anlayamadım ki arakdaşlar bunları düşünün sınıfta kız olması iyi bir etken.
bu üniversitede öğrenci olan bir arkadaşımın deneyimlerine dayanarak yazdığı bir tanıtım rehberini foruma eklemeden olmazdı, buyursunlar:

erciyes üni. ve kayseriyi tanıyalım:

burası:
* üniversitenin öğrencilerinin, üniversiteyi her fırsatta eleştirip kötülemesine karşın, kendilerinin de bir bok olmadıkları, olmaya çabalamadıkları,olamayacakları yer.
* polat ve mematicilik oynanan yer.
* kadınların bahar şenliklerinde tecavüze uğradığı yer.
* konserde t-shirt'ünü çıkardığı için kaan tangöze'ye uyarı gönderen rektörlüğün olduğu yer.
* şehrin abazalarının okulun bayan öğrencilerini bıktırıcasına taciz etmesine rağmen, hastane yetmezmiş gibi bir de kampüsten tramvay geçirtilip yangına körükle gidildiği yer.
* rektörlüğünün harçları gününde toplama otoriterliğine karşın, fazla alınan paraları geri ödemeyi aylarca geciktirdiği yer.
* insan olmanın cezasını sağlam bir şekilde çekebileceğiniz yer.
* emre-melo muhabbetinde üstünlük kurmanın en büyük gaye olduğu yer.
* aforizma çözümlemesi yapmaya çalıştığında, sıkılmış ve küçümseyen suratlar gördüğün yer.
* öğrenci evinde ses yaptığın için kapının yumruklandığı yer.
* bir öğrenci ile hamile bir kadının aynı asansöre binmesinin öğrencinin apartmandan atılması sonucunu doğurduğu yer.
* okulu labaratuarını neden kullanamıyoruz sorusuna '' kapının anahtarı yok '' diye cevap aldığınız yer.
* elinizi verdiğinizde kesinlikle kolunuzu kaptıracağınız yer.
* okulda sadece dini konferansların olması eleştirisine sende çok anarşiksin be kardeş cevabı aldığınız yer.
* sanatın ve sanatçının 50 liraya satıldığı yer.
* yemek fiyatındaki artışları protesto edenlere sırf karşıt görüş olduğu için saldırılan yer.
* dinlere saygılı, tarihe özenliyiz nağralarına karşın tarihi kiliselerin ahır olarak kullanıldığı yer.
* üniversiteye yeni başlamış, okula yürüyen, babası işçi örgülü kızın bir ay sonra kızıl saçlarıyla bmw hastası olduğu yer.
* paran yoksa sike sike evde oturduğun yer.
* sigarayı günde bir pakete çıkartan yer.
* yaptığınız iyiliklere kesinlikle kötü bir karşılık alacağınız yer.
* akustik müzikte forte çalan müzisyenlerin ve şarkı boyu detone olan vokallerin, biz çok iyiyiz yalanını herkese yutturduğu yer.
* arkadaş kuyusunu kazmayı, arkadan konuşmayı misyon edinen yer.
* bir o kadar vasıfsız, beyin yoksunu bi okadar da özgüvenlilerin olduğu yer.
* ebeveyn eğitiminin ne kadar önemli olduğunun farkına vardığınız yer.
* düşündüklerinin mutlak doğru olduğuna inanılan yer.
* bu yazıyı kimsenin üstüne alınmayacağı yer.

burada uyumsuz olarak nitelendirilen birisi olarak diyeceğim şu ki : uyumlu olmanızdan duyduğunuz gurur insanca pek insanca...


ALINTIDIR ama kayseride yaşayan birisi olarak evet hepsi eksiksiz katıldığım şeylerdir.
Tercih ederken hangisine dikkat ediyoruz arkadaşlar puan mı sıralama mı ?
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 7 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 8 yıl
Mesaj Sayısı: 120
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 131
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 4.941 (Bu ay: 55)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 135 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Eğitim ve Sınavlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.