Yüzbaşı
25 Nisan 2015
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
7 üye
Görüntülenme
Toplam: 46 (Bu ay: 0)
Gönderileri

S.a beyler bir macda direkden dönme olasiligi nedir.Yada 10 macin kaçında top direkden dönebilir

S.a arkadaslar. Ben Yesil karttan normal Gss ye gecdim.e-devlet ve sgk da gssli gozukuyorum ama ozel ve eczanelerde hala yesil kartliyim sirf bu yuzden ameliyat olamadim.lutfen yardim edin ne yapacam ben!
Slm beyler. hayirli bayramlar .bana saci fakli olan mavi pembe mor fark etmez kizin oldugu , genclik dram romantik akliniza ne gelirse filmleri onerebilir misiniz?
Slm beyler almanya ya iltica edeceğim belirli kanıtlarım var zaten neyse almanya vize vermediği için kaçak gidecem benimle birlikde gelecek yol arkadaşı arıyorum o bu ülkeden kaçmak isteyen varsa beraber gidelim belarusdan polonya ya geçersek ondan sonrası almanya zaten pm den ulaşırsınz
Evet beyler şimdi ben almanya ya dinim yüzünden baskı göüyorum diye iltica edecem neyse şimdi ben gerçek pasaportla vize istemediği için sırbistana gidecem giderkende bi tane sahte pasaport ayarlayacam. sirbistana gelince sahte pasaportla macaristana ordanda almanya ya geçebilirmiyim sahte pasaportu anlayabilirler mi
Bf4 de kötü dil yüzünden tek bi serverdan banlandım çözümü yokmu bunun arkadaşlar
S.a arkadaşlar benim cpu bf4 de gta 5 de black op3 de hep 100 de 100 çalışıyor bu da fps yi düşürüyor gta 5 de ise yollar binalar sonradan yükleniyor oyun oynanmıyo bi de cpu nun macunu bitti ondan olabilirmi her şeyi yaptım format atıldı driverlar güncel bi yardım edin ss leri de ekliyim ekleyebilirsem Sistemim x4 955 . 7850 . 8 gb ram 460 w psu cpu yu 3.70 e de alsam aynı stock hızında da aynı
İyi günler arkadaşlar 2 el bi ekran kartı almayı düşünüyorum x4 955 3.70 8 gb ram var pc de 350 -400 tl aralığında . ben 7950 almayı düşünüyorum. 7950 de sıkıntı yaparsa . 7870 alıcam ne dersiniz ?
S.A beyler benim q6600 cpu p35 s3g anakart 6 gb ram 6850 de gpu var şimdi ben q6600 a pc de 2 gb ram takılı iken overlock yapıyorum 6 gb ram takıl iken yapamıyorum ne yapmam lazım şimdi q6600 aşırı darboğaz yapıyo 2.4 de iken
Beyler 6850 e.kartını aldım kartta 2 tane ek güç girişi var 1 tane girişe kasadan gelen kabloyu bağladım 1 tanesi ise boşta ben öbür güç kablosunu yarın alacam şimdi pc yi böyle kullansam sorun olurmu şimdi pc yi kasadan gelen kabloyla kullanıyom ama bi tanesi boşta kullanmalı mıyım böyle
Hakkında
Konum: Kayseri,
Forum İmzası:
Başka biri olsaydım keşke başka bi yaşam başka bi yüz belki zengin biri olurdum.yakışıklı falan.öle insanlar var bide benim gibiler.garip niye onlar onlarda biz yine biz olmak zorunda kalıyoruz.buna karar veren ne........ (Ben ukrayna polonya sınırını geçip susaştığım için polon ya daki evinden birinden su isteyip sonra su veren kişinin ihbarı sonrası yakalanıp sınır dışı edilen birisiyimm belki dünyadaki en şanssız kişiyim )
Sistem ve Tercihleri
Takım
Fenerbahçe
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 259
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 524
İkinci El Bölümü Mesajları: 16
Konularının görüntülenme sayısı: 1.580 (Bu ay: 32)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 379 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.