S

Teğmen
07 Haziran 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 20 (Bu ay: 0)
Gönderileri
ilan kapanabilir
bugün superonline dan aradılar. 16 mb limitisz kotasız akk siz 6 ay 9,9 18 ay 59 tl dediler üstüne basa basa akk varsa almıcam dedim teldeki bayan hayır yok dedi. sözleşmeden bakabilirsiniz diyor. anne kızlık oyadını sordu söledim. napim 3 işgününde geliceklermiş.geçmelimiyim. bu bir kandırmacama mı sitede incelediğimde akk dahil diyor kafam karıştı valla.
1600 TL FİYAT MAXİMUM KOMBİ ARIYORUM. eski kombim bozuldu 10 senelik buderus artık gına geldi. kiracıyım evsahibimle konuştum bütçe en fazla 1600 arkadaşlar. kaliteli çok yakmıcak bişi olsun. evde 2 kişiyiz eşim ve ben çalışıyoz akşamları evdeyiz sadece çalışma odası ile yatak odası mutfak petekleri açık oluyor genelde. 1600 fiyata hermetik servis kalitesi iyi garantisi bol bişi arıyorum ve cumartesi veya pazartesi alıcam büyük ihtimalle yardım lütfen
dün nihayet media markt dan macbook 2.4 aldım maci açtımda işletim sistemi 10.5.2 çıktı koruparkdaki negoa mağazını aradım (bilkom bayii) bana snow leopard için 69 tl ödemem gerktiği hazirandan sonra alınan macbooklar için yükseltmelrin (10 dolar yazıyodu forumda) internetten olduğu söylendi doğrumu acaba tşk.
herkese selamlar ati 4670 ekran kartım var ama bilgisayara açılışta bios bilgileri geçtikten xp logosundan sonra siyah ekranda kalıyor.
resetlemek zorunda kalıyorum. bazen 2. seferde, bazen 3. 4. seferde resetlemek zorunda kalıyom daha sonra düzgün açılıyor.
ekran kartımı değiştirdim x550 taktım yedekte vardı elimde.
x550 ile normal sorun suz çalışıyor acaba ekran kartım bozukmu atinin son driverları kullanıyorum bu arad

sistem bilgilerim
q6600
6gb ram
250 gb seagate hardisk sistem bunda kurulu
1,tb seagate hardisk yedeklerim var
thermaltake 550 psu


teşekkürler şimdiden
Hakkında
Konum: Bursa
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 10 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 107
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 162
İkinci El Bölümü Mesajları: 11
Konularının görüntülenme sayısı: 2.734 (Bu ay: 40)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 3 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.