Arkadaşlar merhaba
2014 yılında siemens yetkili bayisinden aldığımız ürünlerden çamaşır makinemiz banyoda suya maruz kalmamasına rağmen garanti uzatma hizmeti sonrası paslanmaya başladı. Yetkili satıcı bize ürünleri tercih ederken (çamaşır+bulaşık makinesi ve buzdolabının) yurt dışı üretimi olduğu için ülkemizde üretilen cihazlardan daha sağlam olduğu yönünde bilgi vererek o dönem satışını gerçekleştirdi. Çamaşır makinemizi o dönem inox almamızın bize gereksiz pahalı olacağını belirterek beyaz renk seçmemizin daha doğru olduğu ve yurt dışı siemens ürünlerin de paslanmaz çelik kullanıldığı bilgisi ile ürün satışı yapıldı. (Modelleri belirlerken forumdan Çetin beyin kullanıcılara önerdiği modelleri baz alarak yol aldım o dönem) Bunca yıl kullandık hiçbir sorun yaşamadık ama geçtiğimiz hafta banyoyu paspaslarken cihazın ön kapağında paslanma görünce çağrı merkezini aradım. Cihazlarımızın garantisi ve garanti uzatma hizmetinin sona erdiği açıklandı.(Bunu biliyordum çağrı merkezini ararken)
Cihazın durumunu dile getirdiğim de kayıt açtılar ve tüm gövdenin değişmesi gerektiği açıklandı ve 2720 TL fiyat verildi.
Cihazın her ne kadar çamaşır makinesi de olsa su içerisinde çalışmaması ve bir araba gibi su ile yıkanıp temizlenmediğini düşününce ürünün paslanması mantıklı gelmediği için markanın kurumsallığına güvenerek sikayetvar.com üzerinden resimleri ekleyerek şikayet oluşturdum. Gün içerisinde arayarak servis yönlendirelim servis teknisyeni incelesin bilgisi verildi. Ertesi gün yetkili servisten çalışan evimizi ziyaret ederek cihazın çalıştığı yeri ve paslanmaya ait gerekli resimleri çekti. Bilgi fişi bıraktı sizi arayarak bilgilendirecekler ama bu tür durumlar ücretli olarak ilerliyor gibi bir cevap ile ayrıldı. 02.01.2023 tarihinde sonuç olarak arandık. Müşteri temsilcisi arkadaş değerlendirmenin yapıldığını. Paslanmanın olduğu yerin sac malzemenin bittiği yerden olduğu için bunun olabileceğini, kullanıldığı yeri net bilemedikleri için ve kullanım süresinden dolayı bunun olabileceği gibi yuvarlak cevaplar vererek 500 Lira gibi bir ücret e gerekli parçanın değişebileceğini iletti. (Gelen servis danışmanı tüm gövde yerine sadece ön bölümün değişebildiğini ve bunun 900 Lira gibi bir tutarlara denk geldiğini cihazı kontrol etmeye geldiğinde dile getirmiş idi)
Nitekim ürünün sac malzemesi bu noktada bitmiyor burada kıvrılıyor eklediğim resimlerde de görünmekte. Gelen servis ortamın ve sorunun net anlaşılması için resimler çekti zaten. Malzeme burada bitiyor olsa bile ürünün o noktadan paslanması demek yine malzeme ve koruyucu boyadan kaynaklı olduğu görülüyor paylaştığım resimlerde.
Cihaz 10 yıl olmadan su görmemesine rağmen paslanmış olması nedeniyle markadan destek bekledim ama boşa çıktı. Bu süreçte gördüm ki siemens ürünlerin de bu sorunu aynı noktadan olmasa da farklı yerlerden paslanma yaşayan insanlar var. Markayı uluslararası bir firma satış sonrası desteği Türkiye de duyulmuş ve büyümüş firmalardan farklıdır diye tercih ettik ama sonuç bizde hüsran. Markayı tercih edecek arkadaşların ya inox tercih etmesini bizim gibi beyaz seçerlerse bu tür durum yaşamaları ihtimal dahilinde olduğunu bilmesini dileğiyle paylaşıyorum bu tecrübemi. #siemens #siemensçamaşırmakinesi #çamaşırmakinesi #Wm12s765tr
Edit: Resimlerin eklenmesi
|
2014 Auris touch 2 kapanmıyor
|
Mobil Donanımhaber Uygulaması
|
Kat irtifakı olan ev
|
Samsung UE32F5070SS TV Sorunu
|
|
İnternet paketi seçimi
|
huawei x5 mms sorunu
|
İdeos x5 Ön Kapak
|
Devamlı Savaşmaktansa Barışa Bir Şans Verin! |
Son Giriş: 8 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: geçen hafta
Mesaj Sayısı: 741
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.056
İkinci El Bölümü Mesajları: 726
Konularının görüntülenme sayısı: 15.587 (Bu ay: 198)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 58 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İkinci El