Er
07 Ağustos 2014
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 34 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Evet beyler bayanlar buna bi açıklık getirelim. Dh'de biz kızlarda varız! Ama kaç kişiyiz?

Not:harun abi diyecekler umrumda değil.
Not2: no ss no güven diyecekler önce erkekligini kanitlasin
Beyler gece gece dertleşmek anlatmak istedim. Uzun olabilir olmayadabilir emin olamadım.

Bugün eski erkek arkadaşımı gördüm. Çok heyecanlandım ayaklarım titredi. Aslında görene kadar unuttum diyodum. Ama arkadaşlarımla oturduğumuz kafeye geldi. Bu kadar heyecanlanacağımı hiç tahmin etmezdim:(

Sürekli dönüp baktı. Hatta tam kalktık arabaya gidicez arkadaşımın biri telefonumu unuttum dedi içeri girdi. Ben de refleks olarak döndüm arkadaşıma bakıyodum bi baktım bütün masa dönmüş bana bakıyo. Demek ki benim muhabbetim geçiyodu. Masadaki bütün arkadaşlarını tanıyorum üstelik.

Beni heryerden engellemiş. Ne mesaj atabiliyorum ne arayabiliyorum. Ama bura küçük şehir sürekli karşılaşıcaz. En sevdiğimiz kafe de aynı. Bilmiyorum işte öyle :(

Niye sürekli bana bakıyodu? Erkek gözüyle bi yorumlayın.
tam 3 dk sonra finallerim başlıyor.
Soruları alayım beyler.
Soru açık beyler. Bunalıma girmeme az kaldı.
Daha önce katılan var mı aranızda? Ne sorarlar?
Dileyen Gültan Kışanak'ın meclis konuşmalarını dinleyebilir. Özellikle Roboski katliamı hakkındaki meclis konuşması

http://www.youtube.com/watch?v=QyeXeUPPY5w

ve Boğaçiçi Üniversitesi'nin Roboski katliamı hakkında yaptığı videoda yine ses kaydı var.

http://www.youtube.com/watch?v=KdIBcZOCPWo


Bu nasıl bir hitabet gücüdür? Bu nasıl bi duygudur...Beni her seferinde duygulandırıyor.
he is taken -- o dolu , sevgilisi var anlamında kullanılıyor.
tahminime göre
you taked me -- sen beni parselledin hacı demek


yanlış okumuşum taked değil toked mış. o zaman ay dont nov
ama ibretl
Hakkında
Konum: İstanbul, Güngören
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 5 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 5 yıl
Mesaj Sayısı: 3
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 342
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 3.031 (Bu ay: 0)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 187 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.