Binbaşı
08 Eylül 2004
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme
Toplam: 36 (Bu ay: 0)
Gönderileri


Arkadaşlar Sorum Şu KAT1 ile KAT0 da Aynı Kablosuz İsmi Kullanarak Sisteme Bağlanmak istiyorum. Yani Ben Kat1 e çıktığımda 701ND ye Kat0 A inidiğimde 8960ND ye Otomatik Bağlanmasını istiyorum, KISACASI Hangi Bağlantı Kuvvetli İse Cihazın Otomatik Ona Bağlanmasını İstiyorum, Bunu Halledebilmenin Yolu Nedir Acaba, Cvplar için şimdiden teşekkürler.
Herkese Kolay Gelsin.
GA-P43-ES3G Anakarta PCI-Ex Yuvasına Riser İle Bir Ekran Kartı Daha Bağladımda Wındows Acılacakken Resetliyor, Biostan bir güncelleme yada Bir Ayar mı Yapmam Gerekiyor.
Arkadaslar, BO2 deki Tüm DLC leri yükledim hiç bir sorun yok, benim tek sorunum LAN üzerinde mültiplayer a girip map seciyorum server oluşturuyorum fakat, join game e bastığımda lan daki oluşturduğum serveri göremiyorum, benim amacım online oynamak, oynatmak değil, CS gibi lan üzerinden oynatmak, bu serveri görmeme sebebi ne olabilir acaba? yardımlarınız icin simdiden tesekkürler...
Öncelikle herkeze kolay gelsin, elimde 5-6 farklı anakart çeşidi bulunmakta, bununla beraber, test ettiğim anakart GA-EP43-ES3G anakartımda 4 slot mevcut üzerinde 800 mhz 2gb ram takılı ram arttırmak iiçin 2x4gb 800 mhz ram aldım(kingston). eski ramlardan 2x4 adet ram takıp 8g ram yapabiliyorum hiç bir sorun yok fakat yeni aldıgım ramleri taktıgımda pc ya resetleniyor yada donuyor (resette mavi ekran veriyor- kurulumda da aynı şekilde) bios update yaptım fakat sorun yinede aynı PSU 500 lük, şimdi bu ramlardan 50 adet aldım geriye gönderip hepsini 2gb mı alayım yoksa bu sorunun bir çözümü varmıdır. yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.
Arkadaşlar herkese öncelikle kolay gelsin,

bir iş yeri için, fotoğraf depolamak sistemi kurucaz raid li bir sistem olması gerekiyor hem otomatik yedekliyecek ve hızlı çalışacak, ayrıca çalışanlar işyerinde değilken de cep telefonlarından buraya tek yönlü bir erişim sağlayabilecekler yani sadece arşive girip ordaki fotoları görmek icin. raid den kastım arşive kesinlikle bir şey olmaması korunması için. fikirleri olan arkadaslar yazarlarsa cok sevinirim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-ticari-araclar-kamyon-kamyonet-acil-bayandan-satilik-xlt-9000-km-beyaz-ranger-4x2-boyasiz-147275027/detay/

İLGİLENENLERDEN TELEFON BEKLİYORUM. İHTİYAÇTAN SATILIKTIR.

UMARIM KONUYU YANLIŞ YERE AÇMAMIŞIMDIR.
Arkadaslar öncelikle herkeze kolay gelsin. Bundan yaklaşık 1 sene önce kadar 2 tb içi film dolu harici diskim kafa vurdurdu ve çöp. şimdi de bugün 3 tb harici hiç bir şey olmaksızın birden bire pc den yok oldu ve pc (mousu) kasılıyor sonra kendine geliyor falan ama hdd den kesinlikle kafa vurdurma sesi vs. gelmiyor ama elimle dokunduğumda çalıştığını hissedebiliyorum. Hdd Biosta Görünüyor acaba bu diski kurtarmanın bir yolu varmıdır. Dos ortamında herhangi bir programla vs.. fikir ve görüşleriniz için şimdiden teşekkürler...
Gigabyte GA-X58A-UD3R anakartım var sabah pc yi açtığımda ekran kartı sanki Driveri yüklü değil gibi büyük simgelerle açıldı. sonrasında baska bir ekran kartı taktım bir kaç kez kendini "baslangıç ekranını göstermeden" resetledikten sonra açıldı kapattım bir daha da ekrandan görüntü alamadım ramlari çıkarttım sadece tanesini taktım felan ama bi işe yaramadı aynı tipte "1366" işlemci olmadığı için deneme şansımda yok bir fikri olan varmı acaba? herkeze kolay gelsin...
Gigabyte GA-X58A-UD3R anakartım var sabah pc yi açtığımda ekran kartı sanki Driveri yüklü değil gibi büyük simgelerle açıldı. sonrasında baska bir ekran kartı taktım bir kaç kez kendini "baslangıç ekranını göstermeden" resetledikten sonra açıldı kapattım bir daha da ekrandan görüntü alamadım ramlari çıkarttım sadece tanesini taktım felan ama bi işe yaramadı aynı tipte "1366" işlemci olmadığı için deneme şansımda yok bir fikri olan varmı acaba? herkeze kolay gelsin...
Arkadaslar öncelikle kolay gelsin. Arkadasım bilgisayarın kapanmasından şikayetle bana geldi. power sub gitmiş arkadasından çok yavas çalıştıgını kasılmalar yaşadığını söyledi HDD si oldukça gidikti. bir tane power bir tanede 120 Kingson SSD aldı geldi. win7 kurulumunda kurulum hizmetleri esnasında pc kapanıyor tekrar açıyorum "beklenmedik bir hata nedeniyle windows kurulumuna dewam edilemiyor yazıyor" yeniden baslatmamı söylüyor sonuç aynı.

SSD için AHCI moda aldım Native moda aldım, flashbellekten kurulum denedim , farklı cdromlar farklı win7 cd leri denedim sonuç aynı. artık amuda kalkıp format atmayı düşünüyorum bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. sorun nerden kaynaklı acaba ?
Hakkında
Meslek: Sistem Uzmanı
Forum İmzası:
Gigabyte (GA-X58A-UD3R) - (ci7 -930-1366) - (2x2 1333 Kingston) - (Ati 3450 - 1GB) - (Sony SDM-S95A)
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 1.123
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.165
İkinci El Bölümü Mesajları: 1
Konularının görüntülenme sayısı: 98.661 (Bu ay: 429)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.