

25.07.2025 tarihinde 1.5 DCİ(80HP) 2006 model 258.000km'de bir araç aldım.
Motor ve mekanik aksamı göstererdim. Bir problem olmadığı söylendiği için teredddüt etmedim aracın devrini aldım.
Benim dikkat ettiğim genleşme tandkında(yedek su deposu) yogun tortu, çamurlaşma ve pas benzeri birikintilerdi.
Ertesi gün 5'kmlik bir hatta araca devir yaptırarak denedim ve araç kalörifer petegini patlattı. Soğutma suyu nerdeyse komple boşaldı hararet vs bir uyarı ışıgına rasalamdım boşalan suda ılık denebilirdi. Karörifer petegi sıfır ile değişti.
Petek değişimi sonrasında aracın baskı balata ve triğer setini değişim için sanayiye götürdüm işlemler bitti aracı teslim aldım. 15 km civarı yol yaptıktan sonra (çevre yolunda) araç hararet uyarısı verdi ve ustayı aradım kaloriferi sıcak konumda full çalıştır ve gel soğutma sisteminde hava olabilir denildi. Ustanın yanına gittim ve hava alındı. Sorun devam ediyor araç azıcık devir yaptıgında hararet hızla yükselerek sıcaklık en yüksek seviyey geliyor. Su tankında kaynamış antifiriz gözlemliyorum motor kısmında aşısı sıcaklık mevcut su tankında soğutma sıvısı geliyor devirdaim çalışıyor. Elektrikçi konrol ettiğinde fan açıyor 2. kademede açılıyor fanın döndüğünü kendim gördüm.
Konuda tecrübeli olan arkaşlarımın bilgisine ve yaşadığı tecbübelere ihtiyacım var. sorun nerden olabilir çözüm için nasıl bir yol izlemem gerekir.
Şimdiden teşekür ederim.
Amfi için acil yardım !!!
|
Samsung easy display manager hatası
|
Meslek: İnşaat ve Geomatik Mühendisi.
İlgi Alanları: İnşaat-elektronik-savunma sporları.
Bilgi ve becereilerini her geçen gün artırmaya çalışan klasik bir mühendis. |





Son Giriş: dün
Son Mesaj Zamanı: dün
Mesaj Sayısı: 8
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 8
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 303 (Bu ay: 92)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası

