Merhaba Arkadaşlar;
Bugün sizlerle yavaş yavaş çığırından çıkan bir elektronik alışverişi hikayemi paylaşacağım... ( çay - kahve- mısır alan gelsin)
8 yaşındaki oğlum için bir pc topladım, odasına güzel bir pc masası aldım, internet hatları vs. her şeyi hazırladım. Mevcutta bulunan ekran ile kurulumu bitirdim. Ancak bizim ufaklık youtube vb. yerlerde bir kaç ürün incelemesi yapmış ve benden SAMSUNG MARKA bir monitör talep etti. ( SAMSUNG 49" LS49FG916EUXUF G9 1Ms(GTG) 144Hz DQHD CURVED GAMING MONITOR)
İşin içine cocuk talebi girince babalık duygusu ağır basıyor tabi :) tamam dedik başladık araştırmaya, internet, elektornik market falan derken vatan bilgisayar web sitesinde ürünü 750 tl civarı bir indirimde bulduk. Ürünü vatan bilgisayar web sitesinden alıp Ankara söğütözü magazadan teslim şeklinde aldık. ürünü 21.ekim.2025 tarihi saat 10:30 civarı satın aldık öğlen 16:30 civarı söğütöz mağazaya gittik . Teslim bankosunda sıramız geldi işlemler başladı derkenben oradaki teslimatı yapacak arkadaşa ürünü kontrol edecekmisiniz sonuçta kocaman bir monitör sorun çıkmasın sonra dedim. Kendileri bana ''web siparişleri mağazanın sorumluluğunda değil biz depodan teslim ederiz sadece, zaten kutu çok sağlam hiç bir şey olmaz merak etmeyin'' dedi. Mecbur aldık ürünü bu arada ürünün kutusu ve ambalajında bir hasar yok. ürünü aldık akşam arabanın bagajına koyduk. Akşam eve getirdik her ihtimale karşı ürünü videolu olarak açtım, ürünü temiz bir şekilde tek tek videoda göstererek bir influencer edasıyla tanıtarak açtım :) sonra ekranı kutudan çıkarttığımda ekranın ön yüzünde y şelinde bir kabarma farkettik ben ekranın üzerinde film kaplama oluğunu ve muhtemelen o film kablamanın hava kabarcığı olduğunu söyledim, ve videoyu kapatıp kuruluma geçtim ürünü bağlayıp çalıştırdığımda o hava kabarcığı gibi görünen Y şeklindeki iz bildiğin boydan boya ekran kırığı :( orada da tekrar video ile çekim yaptım durumu belgelemek adına . Sonra vatan bilgisayar müşteri hizmetlerini aradım, tabi mesai saatleri dışındayız diye kapı-duvar :) sonra teslim aldığım söğütözü mağazayı aradım, durumu anlattım yine kendi sorumluluklarında olmadığını web satışı olduğu için müşteri hizmetleri ile görüşmemi, ürünü toplayıp kutusuna koyup ertesi gün yanıma almamı ve servis için müşteri hizmetlerinin yönlendirmesine uymamı söylediler. ürünü topladım kutususunu alıp arabaya yukledim ertesi gün müşteri hizmetleri ile sürecimizi başlattık, 22 ekim 2025 günü vatan bilgisayar müşteri hizmetleri ve whatsup hattı ile yazışmalarımız devam etti tabi sonuç yok arabadada yaklaşık 150cm uzunluğunda 50cm yuksekliğinde bir koli ile geziyorum, 23.ekim 2025 tarihinde yine müşteri hizmetlerini aradığımda bana ürünün servis kontrolü için vatan bilgisayara gönderilmesi gerektiğini söylediler yurtiçi kargo kodu verdiler , bende ürünü mağazadan teslim aldım aynı mağazaya bıraksam olmuyormu diye sordum, kargo falan süreç uzamasın dedim, bana web satısı o yüzden sadece kargo ile gönderim yapacaksınız dediler(bu konuşmaların tamamı whatsup hattı üzerinden yapıldığı için hepsi yazılı olarak duruyor bu arada) neyse ürünü aldım yurtiçi kargoya gittim tabi yurtiçi kargo ürünü sigortasız ve benden başına birşey gelirse sorumluluğu üstlendiğime dair dilekçe istedi (ihtirazi kayıt belgesi) diye bir şey. Bende ürünü orjinal kutusunda getirdiğimi iletip kabul etmediğimi söyledim onlarda normal olarak bizde bu şekilde gönderiyi kabul etmeyiz dediler, tekrara vatan whatsup hattına ulaştım oradna durumu anlatıp bu belgeyi sizin zorunuzla imalıyorum ancak sorumluluğu kabul etmediğimi vatna bilgisyara bildiyorum diye yazdım , onlarda dalga geçer gibi isterseniz teslim aldığınız mağazaya da bırakabilirsiniz dediler, bende o sinirle artık tekrar uğraşmayacagımı bu şekidle kargoya vereceğimi söyledim ürünü teslim ettim, teslim etmeden önce kutunun hasarız olduğunu vs. yine video ve foto ile çekip kanıt haline getirdim, 24 ekimde yurt içi kargo ürünü vatan bilgisayara teslim için gittiğinde vatan ürünü teslim almadı, yine bir sürü yazışma vs. oyle geçti gün , 25 ekimde yine kargo teslimata götürdü ama yine vatan bilgisayar teslim almadı 27 ekim pazartesi günü yine yurtiçi kargo teslimata gitti (bu arada ben müşteri hizmetleri ile defalarca görüştüm sonuna yurtiçi kargo subeden de vatan arandı falan) ürünü sonunda teslim aldılar. 27 ekim itibariyle beklemeye başladık bu arada bu süreçlerde vatan bilgisayar 1 kere bile arayıp durum detayı vermedi sürekli ben arıyorum.. Müşteri hizmetlerinde tüm çalışanları isimleriyle tanıyorum artık :) 28 ekim yine benim arayıp sorgulamalarım ve vatan bilgisayarın geçiştirmeleri geçti tabi sonra 29 EKİM resmi tatili falan derken geçti günler
artık her gün bir sabah bir öğleden sonra arıyorum vatanı değişen bir şey yok, 6 Kasım 2025 tarihinde samsung servisinden arandım, ürünün kendilerine geldiğini inceleyeceklerini ve 2-3 GÜN içinde sonuç bilgisi vereceklerini söylediler benden video, foto ne varsa hepsini istediler. whatsup üzerinden istedikleri tüm bilgileri gönderdim, bana sürekli bu ürünü yurt içi kargo bandına siz mi sardınız , ürün kutusu hasarlı falan diye şeyler sordular bende kendilerine ürünün kargoya teslim anında çektiğim video ve fotoları göndererek durumu belgeledim sonra bizlerden size sonuç mesajı gelecek ona göre değişim- iade talebiniz sonuçlanır deyip kapattılar 7 kasım 2025 cuma günü akşam 18:00 da bir mesaj geldi, servis sonucunuz ektedir diye, baktık forma iade değişim talebi reddedildi yazıyor.
Tabi o saatte ulaşacak kimse yok sanki bilinçli olarak o saat beklenmiş gibi. Beni ilk arayan samsung servis numarasını aradım açtı birisi durumu anlattım hatırladı ve bana dün geceden beri uykularımı kaçıran su sözleri söyledi;
''biz servis olarak ürünü inceledik, video ve fotolara baktık ürün ters tarafından açılıp çıkartılmış sonra kırılmış sonra tekrar kutusuna yerleştirilmiş ve kutu ters cevirilip video ile sanki sıfırdan açılıyormuş gibi açılıp kırık geldi denilmiş olduğunu düşündük bü yüzden iade ve değişim reddedildi''
o an sinir kat sayımı anlatamam sizlere; dedimki kardeşim nasıl bir dedektifmişsiniz süper kurgu yazşmışssınız, peki dedim bakmadınız mı ürünün arka tarafındaki bantlar orjinal şekli ile duruyor video ve foto ile kanıtlı, yrıca kargoya teslim ederken çektiğim videoda da ürünün bir yüzündeki bantların orijinal şekli ile durduğu sabit siz ne saçmalıyosunuz.
Bana rahat tavırla biz tabi sizi suçlamıyoruz yanlış anlamayın isterseniz thh ye başvurun Samsung olarak biz zaten oradan çıkacak karara uyarız.
Yani 2 dakikada beni müthiş bir komplocu sahtekar konumuna sokup sonra git mahkemede hakkını ara pozisyonuna düşürdüler...
kamera kaydı, fotolar olmasa mümkün değil bu çirkin ithamların altından kalkamam yani o a kadar güzel senaryo :)
durumu
tabi elim kolum bağlı kimseyle konuşamdan geceyi geçirdim 8. Kasım 2025 tarihinde sabah vatan bilgisayarı aradım tabi yine mesai dışı cumartesi-pazar çalışmıyorlar kimseye ulaşamadım sonra samsung müşteri hizmetlerini aradım durumu tekrar tekrar anlatıp kendilerine sonucu sordum bana forma sadece reddedildi diye yazılmış, isterseniz çözüm merkezimizin size araması için talep açayım onlar size tam detay versinler dedi talebi açtık, tabi ben tüm bu ithamların kanıtlarını istediğimi konunun dava vs. süreçlerinin başlayacağını bildirdim , şimdi bana geri dönüş yapmalarını bekliyorum, bu arada thh başvurumu gece yaptım tüm kanıtları ile birlikte;
süreci yine buradan güncelleyerek konunun gidişatı hakkında bilgi vericem sizlere
ama ürün açılış video ve fotoları , kargo teslim anındaki video ve fotoları, yazılı yazışmaları yapmamış olsaydım çok büyük sorun yaşayacaktım onu anladım. Teslim anı videosu, açılış videosu , kurulum videosu, ne varsa yapın arkadaşlar hiç boşluk bırakmayın düşünün ki servis bana senaryo yazdı daha ne olsun :)
ama bu yaşadığım sinir, stres , hayal kırıklığı ve ithamlar için hem vatan bilgisayar hem samsung ile tüm resmi yollardan hakkımı arayacağım.
sizden bu sürecin takipçisi ve destekçisi olmanızı rica ederim.
hep birlikte konuyu güncel tutarak bu ve bunun gibi firmalara bir ders verelim...






Son Giriş: 3 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: geçen ay
Mesaj Sayısı: 1
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 3
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 20)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar






Yeni Kayıt
Özel Mesaj

Görüntülenme
1 Yanıt
0 




