M

Çavuş
08 Şubat 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 44 (Bu ay: 1)
Gönderileri
quote:

Orijinalden alıntı: uraltay85


quote:

Orijinalden alıntı: savasyavan

arkadaşlar sony xperia zldım su gecirmez ozelliğe sahip olsugu için benim problemim batarya sismesinden kaynaklan sebebbten dolayı yolladım ama bana dondukleri cevap cıhaz su almıs cıhazım calısıyor bı sıkıntım yok batarya şisti arkakapak attı servise 2 sefer yolladım ama nafıle su almış diyor başka bişey demiyorlar resimlerde ekledim uzman arkadaşlar baksın fabrikasyon bi hata var ama bunu kabullenmiyorlar sonuna kadar hakkımı arıyacağim sonyy servis anlayısı farklı sonyy su ana kadar kaç cihaz değiştirmiş hiçç hep müşteriler magdur oluyor o yuzden sony uzak durun sonyy magdur olan arkadaşlar varsa bi forumdan yazalım hakkımız arayalım savaş yavan 0551 101 58 58

kardes mahkemeye verenler haklarini aldi. artik mahkemelik durum su acidan soz konusu degil eskiden limit dusuk oldugundan thh kabul etmiyordu yeni yasa yururluge girdi ve artik thh ye basvurabiliyorsun limitler arttigi icin. sizler basvurun sony pazarlama muduresi olan bayanin xperia z turkiye lansmanindaki videosunda su gecirmedigini bizzat soyledigi video ile istanbul bogazinin altindaki reklam videolari youtube da mevcut. ayrica bizim ulkemizde cihazlarin nasil su gecirdigine dair VAKUM TESTI yapilmiyor. direk tuketiciyi aldatmaya yonelik hareket. bizler ugrasip yilalim diye piskin piskin mahkemeye gidin dedirtiyorlarda musteri hizmetlerndekilere. artik thh ye basvurun hakkimizi savunalim cihazlarin islemcisi cok isindigindan cihaz icerisindeki yapistirici madde ozelligini kaybedip arka panel kamera kismindan kalkip cihazlat su geciriyor. bunu ben arastirip bu duruma kanaat getirirken sony turkiye bunun boyle oldugumu bilmiyormu sizce bence gayet iyi biliyor yoksa herkes saldiracak cihazlari geri vermeye ve altindan kalkamayacaklari icin salaga yatiyorlar
benim dusuncem bu yonde kendi cihazlari icin arastirma yapanlar da buraya yazsinlar

Hocam benim telefonda aynı şekilde su alınca aklıma ilk o geldi. Sonuçta telefonun arka kapağı ısıtılarak çıkarılıyor dolayısıyla telefon ısındığında gevşiyor ve su alma ihtimali artıyor. Ayıplı mal kavramında sony'nin direk kendisinie sağlam dava açsak kazanırız. Milyon dolarlar kazanan bir şirketin bu şekilde davranması yanlış. 6 ay yaz ,6 ay kış olan türkiyede yazın kullanmayalım telefonu o zaman biz. Kaldıki xperia z2 içinde aynısı olacağını düşünüyorum millet 4k video çekicek su altında ve cihaz ısınıcak bir yanda soğuyacak derken bam su alacak. ve yine sıkıntı bizlere olacak.

Xperia z1 sahibiyim. Arka kaak değişimi olmuştu yazın suyun içine girdiğimde klasik kamera buğulanması ve telefonun kapanması sorunu ile karşılaştım. Bu başlık altında yazılanlar benim ufkumu açtı. cihaz şuan serviste sıvı temasından dolayı fiyat çekmelerini bekliyorum. Ardından tüketici heyetine başvurucam. Elimizden geleni yapalım bence. Yardımcı olan ve destek olan herkese şimdiden teşekkürler.
Hakkında
Konum: İstanbul, Fatih
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 7 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 6 yıl
Mesaj Sayısı: 63
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 76
İkinci El Bölümü Mesajları: 3
Konularının görüntülenme sayısı: 655 (Bu ay: 9)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 20 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.