Gerçekten sinirden klavye kıracak duruma geldim.
“Superonline olsun, 3 kuruş fazla olsun ama hizmeti iyidir” diyerek abone oldum ama hayatımın hatasıymış.
Tam 3 gündür internetsizim.
Her aradığımda “ekiplerimiz 24 saat içinde gelecek” deniyor, o 24 saat bir türlü bitmiyor.
Hafta sonu dahil evden çıkamadım, çünkü her an “ekip gelecek” yalanına inandım.
- 100’e yakın arama + canlı destek mesajı → Bir (1) kişi bile dönüş yapmadı.
- 10 saat önce aramışlar, o sırada başka görüşmedeymişim, meşgule düşmüş.
- Sonra? Bir daha aramak yok. Canlı desteğe bağlanıyorum arasınlar diyorum.. arayan tabii ki yok!
Yaşadığım sorunlar:
- Müşteri hizmeti diye bir şey yok.
- Sadece kayıt oluşturuyorlar, çözüm yok, yetkili yok.
- “En yetkili benim” diyen temsilcilerden başka kimseye ulaşılmıyor.
- Teknik destek numarası ulaşılmaz halde.
- 72 saattir arıyorum, sürekli aynı robot cevap:
- “Şu anda tüm yetkililerimiz başka birine hizmet veriyor.”
- Teknik ekip sırra kadem bastı.
- Kurulum için günde 20 kez arayan adamlar, sorun çıkınca tamamen kayboldu.
Ha bu arada. Bir de şu “yeni teknoloji ZTE modem” olayı var. Kurulumda verdikleri modem, sertifikası yasaklı bir cihaz çıktı. tüm cihazlarda “güvenli bağlantı değil”, “sertifika geçersiz” uyarısı alıyorum
Bakın, bedava verseler bağlatmayın. Paramızla rezil oluyoruz.
9 ay taahhütüm kaldı, cayma bedeli 7000 TL istiyorlar.
Ödeyip tüketici mahkemesine gideceğim, çünkü bu düzen böyle devam edecek.
Ayda binlerce TL ödediğim internete bari bir çözüm gelsin, değil mi?
Ama yok… Sadece sinir, stres, rezillik.
Kısacası, bedava verseler bile uzak durun.!
|
|
|
|
|
Son Giriş: 5 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 5 gün
Mesaj Sayısı: 13
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 23
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 125)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Geri dönüşüm kutusu






Yeni Kayıt
Özel Mesaj

Görüntülenme
1 Yanıt
0 





