Daewoo Bulaşık Makinesi
Merhaba. Daewoo marka Bulaşık Makinesi almayı düşünüyorum. Düşündüğüm model aşağıdaki makinedir. Senede 4 ay falan kullanıcam bu yüzden çok para harcamak istemiyorum. Ürünün özellikleri iyi görünüyor, fiyat kalite performans açısından nasıldır, deneyimleyen varsa yorumlarsa çok sevinirim.
https://www.hepsiburada.com/daewoo-d-tr-6-program-bulasik-makinesi-0601-s-p-HBCV0000152ORZ
N11 İade Reddi Kötü Niyetli Satıcı Öne Çıkaralım Lütfen
N11.com dan CarnavalOtoAksesuar mağazasindan gerceklestirmis olduğum oto paspas alışverişde büyük bir mağduriyet yaşıyorum. Alışverişimiz eylul ayinda gerçeklestirdim, 370 tl ödeme yaptım. Ürün bana geldiğinde ihtiyacımi baska yerden karşıladığım için iade etmek istedim.
Paspaslar bana ulaştığında çuval ile Ptt Kargo aracılığıyla gönderilmişti. Paketini bile açmadan, bana geldiği gibi urünü Ptt kargo subesinde iade ettim. Ürün bana imza karşılığı teslim edilmedi, çalıştığım sirkete bırakılmıştı.
Satıcı urün iadesini kargoda hasar gördüğü gerekçesiyle reddetti. Yapilan görüşmelerde urunun ikiye katli olarak gönderildiğini bu yüzden de hasar gördüğünu söyledi, iadeyi kabul edemeyiz diye cevap verdiler. Ancak satıcının iyi niyetli olduğunu düşünmüyorum çünkü ürünu korumasiz bir şekilde, saçmasapan bir çuvalla bana gonderen kendileriydi. Bunun olacağını bence biliyorlardi, kimse iade edemesin diye boyle gönderiyorlar herkese. Üstelik ürün faturasız olarak tarafıma gönderildi, n11' sikayet talebi açtiktan 1.5 ay sonra faturami mail atti satıcı. Bu da bir suç bildiğim kadarıyla.
Satıcıyla anlaşamadığım için hemen N11 çözüm merkeziyle görüştüm. Konunun incelenmesi için sure istediler. 1 hafta sonra yaptıkları dönüşte sanki bilmiyormusum gibi satıcıyla iade icin uzaklasamadiklarini belirttiler. Sonrasında satıcı iadeyi kabul etmiyor ancak genel mudurluk olarak size yardimci olmak istiyoruz, çözüm için biraz daha beklemenizi rica ediyoruz diye bilgi verdiler. Her hafta ayni klasik cevap devam etti, yasal sürenin aşildigini artik çözüm istediğimi sert bir dille ifade ettim. Bu hafya itibariyle yani nerdeyse 3 ay olacak, arayıp direk yasal yollara başvurabilirsiniz diye cevap verdiler. 3 aydir beni oyaliyorlar, bu nasil bir hizmet ve müşteri hizmetleridir anlamak cok güç. Oyalamanin dışında sorunu cozeceklerini beni mağdur eteyeceklerini belirterek yalan beyanda bulunmuş oldular.
Sadece bu sene içinde 20k uzeri alışveriş yapmışım N11'den. İlk yaşadığım sorunda yaşadığım mağduriyet ortada.
Sorum şu satıcıyi tüketici hakem heyetine şikayet edicem. Ancak ne sonuç alırım bilemiyorum adam kargo hasarli diye tutanak tutturmuş sanki öyle gönderen kendisi değilmiş gibi. Baska ne yapabilirim?
N11'i de hem yalan yanlış beyanlarindan dolayı hem de yasal süreyi aşıp beni oyalamarindan dolayı sikayet etmek istiyorum, nereye, nasil basvurabilirim?
Konuyu öne cikarirsaniz sevinirim.
Hi Level Tv Beinconnect Sorunu
|
Mazda 3 sedan&Honda Civic
|
1750-2250 Bandında Tv Tavsiye İsteği
|
Buzdolabi ve camasir makinesi hakkında görüş
|
Toshiba 49U7763DAT Ultra HD Led TV Amazon.com.tr
|
Reiki Master Tavsiye
|
Benzine 75 kuruş zam!
|
Telefon İşlemci Nasıl Soğutulur?
|
Son Giriş: 6 ay önce
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 339
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.218
İkinci El Bölümü Mesajları: 33
Konularının görüntülenme sayısı: 45.402 (Bu ay: 845)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 431 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar