Şimdi Ara

Paycell Kart ile Toplamda 150 TL ve Üzeri Harcamaya 25 TL Hediye! [ Sona Erdi ] (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
217
Cevap
14
Favori
12.538
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GlamourSS kullanıcısına yanıt
    Bir dakika atacağım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GlamourSS kullanıcısına yanıt
    Paycell Kart ile Toplamda 150 TL ve Üzeri Harcamaya 25 TL Hediye! [ Sona Erdi ]

    "Ovun ovuyorsunuzda şimdilik"

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GlamourSS kullanıcısına yanıt
    Marti kullanmadim ama mayista benzeri yatti. 2500 yine o da


    Paycell Kart ile Toplamda 150 TL ve Üzeri Harcamaya 25 TL Hediye! [ Sona Erdi ]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sunu da ekleyeyim, benim yarin bir iadem veya puanim yatmadi ise hata veya eksigi kendimde ararim ... mutlaka benden kaynaklidir

    Evet kampanya takibinde sirf DH sicak firsatlarda 13 senem belki hayatimda 25 senem gecmistir ama bir bankadan veya turkcellden iyi bilecek halim yok

    Bir uyusmazlik durumunda onlarin dedigi gecerlidir benim icin. Itiraz ederim belki ama son karar firmanindir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jujuuu kullanıcısına yanıt
    Çok yanlış düşünüyorsunuz.

    Mesela geçen ay oyun kampanyasında aynı firma aynı ürün alımı 3 kartın 2’sine iade yatmadı.

    Kayıt açtım birine 2 gün sonra özür dileyip yükledirler, birine de “kampanya kişiye özeldir, yararlanamazsınız” dediler. Anlattım ettim yok anlamıyor, ertesi gün yine talep açtım öyle yüklediler.

    Yarım saat önce de MH ile 10dk görüştüm, geçen aylara göre %100 kart kullanımı artmış ve bundan dolayı iadelerde vs. sistemsel problemlerinin olduğunu bilişimin bunu çözmeye çalıştığını söyledi.

    Kraldan çok kralcı olmayalım.
    Sezarın hakkını da sezara verelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sirswager -- 18 Mayıs 2020; 15:16:33 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jujuuu

    Sunu da ekleyeyim, benim yarin bir iadem veya puanim yatmadi ise hata veya eksigi kendimde ararim ... mutlaka benden kaynaklidir

    Evet kampanya takibinde sirf DH sicak firsatlarda 13 senem belki hayatimda 25 senem gecmistir ama bir bankadan veya turkcellden iyi bilecek halim yok

    Bir uyusmazlik durumunda onlarin dedigi gecerlidir benim icin. Itiraz ederim belki ama son karar firmanindir
    Siz önce attığınız ss’deki kampanya ile bahsedilenin hangi kampanya olduğunu öğrenin de, sonra geri kalan eksikliklerinizi ararsınız..

    @iriven ( 19 Mart gecesi 2 kez katılım için SMS göndermişim, gönderdiğiniz anahtar kelime hatalıdır diye cevap gelmiş. Sonradan denemeyi unutmuşum ve 8 Nisan’da katılım sağlayıp 100 TL üstü birden fazla online’da dahil olmak üzre harcamalar yaptım ve yüklenmedi. 15-16 Nisan’da açılmış 4 kayıt var ve geri dönüş yok henüz, farklı yüklenmeyen birşey için kayıt için yazarken, bu gün sonunda yüklenmeyen 2500’lerin bildirim numarasını da iletip yinelediğim halde ses seda yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • GlamourSS kullanıcısına yanıt
    Mail atmaktan başka çare yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-AAD4AAA61

    Mail atmaktan başka çare yok.
    Evet ama olumlu olumsuz geri dönüşte yok, mh’yi aradığımda uygulama üstünden kayıt açmaya yönlendiriyor ve birşeyden 5000 puan yükleniyor onu soruyorum neye istinaden, göremiyor ve cevabını veremiyor. Birine farklı aylarda Şubat ve Nisan’da idi sanırım yüklendi, birine Mart’ta yüklenmiş ( Paycell kart kampanyası / 5000 Paycell puan ) Türkcell’den TL yüklemesine falan geliyordur diye, yüklenmeyenlerden de denedim ama olmadı, akibetini yazılı sözlü açıklayabilen olmadı.
    Bildirim, sms falanda yok, mh’de onlara baktı baktırdı
    sözde inceledik ama çözemedik.
    Herşeyin bir cevabı olmalı, açılan bir kayıt üzerine özür mahiyetinde ise bundan dolayı, kişiye özel kampanyanız varmış
    bildirim sms vs.. gelmemiş olabilir, şundan dolayı yüklenmiştir diyebilmelidir, çağrı merkezi çalışanları cevaplamak, çözüme yönelik yardımcı olmak için varlar. Süs niyetine oturmuşlar, bazılarını saçmalayabildiğiniz kadar saçmalayın diye de özellikle tembihlemişler sanki..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • GlamourSS kullanıcısına yanıt
    iste bu tavrin aslinda meali sudur : "aramayin, bu meseleler ile ilgili herkese laf anlatmak, donus yapmak istemiyoruz" demenin bir yolu bu da
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jujuuu

    iste bu tavrin aslinda meali sudur : "aramayin, bu meseleler ile ilgili herkese laf anlatmak, donus yapmak istemiyoruz" demenin bir yolu bu da
    Size tavsiyem, ortada bir haksızlık, sistemsel, yönetimsel sorunlar varsa ki _var!
    Yapılan haksızlığı savunmaya, zeytinyağı yağ gibi üste çıkmaya, firmayı haklıymışçasına ön plâna çıkarmaya çalışmayın.
    Forumun bir akıllısı, okuduğunu birtek anlayan, şartlara uyan
    kendinizi mi zannediyorsunuz..
    Eğitim ve zekâ seviyesi sizden kat ve kat üstün kullanıcıların olduğunu, olabileceğini unutmadan, kimseyi kızdırmadan, sinirlendirmeden tartışmaya gayret gösterin.
    En ufak bir eleştiri de bile, kendinizi kaybedercesine üste çıkmaya, insanların yaşadığı sorunları önemsemeden Paycell’i övmeye, korumaya kollamaya çalışıyorsunuz.!
    Yükümlülük kelimesinin açılımını, gerekliliklerini anlamını
    özellikle Paycell kampanya departmanı çalışanları öğrendiği gün, herkesçe herşey yoluna girmeye başlayacaktır.
    Şimdiye kadar sorun yaşamamış olmanız, herşeyin yine yolunda gideceği anlamına gelmiyor, diğerlerinin ne demek istediğini anlamanız içinde bu gerekmez umarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • GlamourSS kullanıcısına yanıt
    bu elestiriye asla katilmiyorum, cunku insanlara onlari en huzur bulduracak tavsiyeyi veriyorum .. paycell boyleyse kullanmayin. nokta. en guzel cozum

    demek ki sizin pencerenizden biz o guvenilmez firma ile bir risk alarak is yapiyoruz ve her an patlayabiliriz .. bize zorla "rahatsiz olmalisiniz" diyorsunuz , ama olmuyoruz .. cunku biz bir sorun yasamiyoruz, ve yasamadigimiz icin de firmanin surekli kotulenmesi sorun yasayanlarin problemidir

    eger biz de ust uste sorun yasarsak bizim de problemimiz olur. Benim coplerim aliniyorsa belediyenin cop hizmeti ile sorunum yoktur, ama ayni belediye sancaktepede copleri toplamiyorsa o yorenin insani sikayet edebilir

    tek hakli oldugun konu, empati eksikligi konusu, ona katilirim... ama "siz de sesinizi yukseltmelisiniz, bunca insan magdur siz de bir sey soyleyin, duyarsiz olmayin" tarzi seylere asla kulak asmiyorum cunku kimsenin derdi benim problemim degil... ben sorun yasarsam da sorumlusu benimdir, firma ile calisirim yahut calismam, para benim kart benim ... baskasini kendi onume siper etmeye itelemem




  • paycellkarttıma ziraat karttan para aktardım 2 hesaba da yatırdım ikisinde de sistem hata verdi ziraatten para düştü ama paycelle geçmedi ziraatte sorun var bilginize
  • jujuuu kullanıcısına yanıt
    İstanbul karta hediye puanla yükleme olayını sadece Turkcelliler mi yapabiliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GlamourSS

    Size tavsiyem, ortada bir haksızlık, sistemsel, yönetimsel sorunlar varsa ki _var!
    Yapılan haksızlığı savunmaya, zeytinyağı yağ gibi üste çıkmaya, firmayı haklıymışçasına ön plâna çıkarmaya çalışmayın.
    Forumun bir akıllısı, okuduğunu birtek anlayan, şartlara uyan
    kendinizi mi zannediyorsunuz..
    Eğitim ve zekâ seviyesi sizden kat ve kat üstün kullanıcıların olduğunu, olabileceğini unutmadan, kimseyi kızdırmadan, sinirlendirmeden tartışmaya gayret gösterin.
    En ufak bir eleştiri de bile, kendinizi kaybedercesine üste çıkmaya, insanların yaşadığı sorunları önemsemeden Paycell’i övmeye, korumaya kollamaya çalışıyorsunuz.!
    Yükümlülük kelimesinin açılımını, gerekliliklerini anlamını
    özellikle Paycell kampanya departmanı çalışanları öğrendiği gün, herkesçe herşey yoluna girmeye başlayacaktır.
    Şimdiye kadar sorun yaşamamış olmanız, herşeyin yine yolunda gideceği anlamına gelmiyor, diğerlerinin ne demek istediğini anlamanız içinde bu gerekmez umarım.

    Alıntıları Göster
    eticaret ve istanbulkart ödülünden sonra bakiye yükleme kamp. ödülüne de yattılar. pazar günü mail attım, bugün perşembe oldu ne dönüş ne de ödül yüklemesi var. Rezillikten başka bişey değil. birkaç gün daha bbekliycem dönüş gelmezse, hesabımı silip hattımı da taşıyacağım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nurokko

    İstanbul karta hediye puanla yükleme olayını sadece Turkcelliler mi yapabiliyor.
    Ben turkcell im ama baska operatorlerde de olup olmadigini bilemiyorum acikcasi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nurokko

    İstanbul karta hediye puanla yükleme olayını sadece Turkcelliler mi yapabiliyor.
    Evet.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cihanalic C kullanıcısına yanıt
    ZİRAAT 100 tl üzeri hata veriyor yazmıştım daha önce. 100 tllik parçalar halinde yükleyin.

    Ayrıca bir anda 10 parça 100lük yükleyip 1000e ulaştığınızda kartınız 5 gün bloke olur ( Kendimden biliyorum )

    Tavsiyem 100 TL lik 5 parçada günlük 500 TL yükleyin. Sorun olmuyor..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Trendyol cüzdan harcama sayılıyor mu paycell de

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Balotelli kullanıcısına yanıt
    Sayılıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • PB258 kullanıcısına yanıt
    Bugün 310 attım tek seferde sıkıntı olmadı önemli olan sürekli ve aynı miktarda tutarlar yüklememek sistem bayağı nazlı o yüzden gün aşırı işlem yapmak daha sağlıklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.