Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (196. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
10 Misafir (2 Mobil) - 8 Masaüstü2 Mobil
5 sn
28.184
Cevap
201
Favori
1.718.796
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 194195196197198
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • N16 motor kodlu olan tum almeralar zincirlidir. yani 2000 - 2008 arası olan tum almeralar ıcın gecerlı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bakalov

    arkadaşlar aracınız sabahları ilk marşta çalışmıyor ve çalıştıktan sonra titreme vuruntu gaz yememe varsa motor ısı sensörünüz bozulmuş olabilir.motorun ısısını algılayamayan sensör ecu ya yanlış veriler göndererek enjektörlerin fazla yakıt göndermesini bununla beraber aracın boğulmasına sebeb oluyor.sensör bosh 0280130081.
    bu ara aklıma takılan bi konu var araca turbo takılabilirmi?takılırsa maliyeti ne olur? 1.5 motora turbo taktırmak mantıklımı?lpg li araçta bu işlem nasıl olur yardımcı olabilirmisiniz



    hayırdır dostum ısı sensörünü mü değiştirdin. kaç paraya mal oldu. araca turbo takmak mı.ölümden başka herşeyin çaresi var yoksada bulunur dostum.chip tuning yaptır turbo istiyorsan daha az maliyetli olur.




  • Turbo tabiki takılır. Ama o kadar masraf yapmak yerine daha güçlü bir araç alın. Chip tuning atmosferik motorda fazla bir işe yaramaz. Sadece 6000-7000rpm arasında daha canlı hale getirilerek araç günlük hayatta kullanılmayan bir kaç beygire daha sahip olur.

    Kısaca motorun 6000rpm'deki torku korunabilirse; Almera 7000rpm'de 114bg güç üretir. Bunun 0-100'e katkısı büyük olur. Yine de alt devirlerde çok bir şey beklemeyin. Ayrıca sadece chip tuning ile bu güç bile elde edilemez.

    Bence gerek de yok. Almera üst devirlerde gayet yeterli. 1. vitesten 2'ye geçerken patinaj çekiyor. Daha ne olsun? Bunlara rağmen illa bir şey yapacağım diyorsanız, bence şanzımana el atıp; 1,2 ve 3. vites oranlarını kısalttırıp, short shifter takın.
  • tekrar merhaba arkadaşlar almera 1.5 tekna için fren ana merkezi bulabileceğim bir site var mı baya dolaştım ama nafile bilen varsa yardımlarını beklliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esenkaya20

    tekrar merhaba arkadaşlar almera 1.5 tekna için fren ana merkezi bulabileceğim bir site var mı baya dolaştım ama nafile bilen varsa yardımlarını beklliyorum


    tamir edilebilir.boşuna arama. bulunur ama çok pahalı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu


    quote:

    Orijinalden alıntı: bakalov

    arkadaşlar aracınız sabahları ilk marşta çalışmıyor ve çalıştıktan sonra titreme vuruntu gaz yememe varsa motor ısı sensörünüz bozulmuş olabilir.motorun ısısını algılayamayan sensör ecu ya yanlış veriler göndererek enjektörlerin fazla yakıt göndermesini bununla beraber aracın boğulmasına sebeb oluyor.sensör bosh 0280130081.
    bu ara aklıma takılan bi konu var araca turbo takılabilirmi?takılırsa maliyeti ne olur? 1.5 motora turbo taktırmak mantıklımı?lpg li araçta bu işlem nasıl olur yardımcı olabilirmisiniz



    hayırdır dostum ısı sensörünü mü değiştirdin. kaç paraya mal oldu. araca turbo takmak mı.ölümden başka herşeyin çaresi var yoksada bulunur dostum.chip tuning yaptır turbo istiyorsan daha az maliyetli olur.


    sorma başıma gelenleri servise 20 defa gittim sorunu bulamadılar.en son tüm ustalar bir araya gelip silindir kapak contası dediler sorunum garanti çözülecekmi dedim onada hayır dediler.boshta 35 euro + kdv stokta yokmuş yıldız oto sanayi ye gidip 40 tl ye aldım.bilgisayar işi yapıyoruz arıza tespiti için elimizde olan malzemelerden faydalanıyoruz fakat nissan servisi deneme yanılma yöntemine gidiyo anlamadım gitti.2000 model araçlar daha az sizinkilere kıyasla yoksa ankarada oturan başta vipmail olmak üzere sağolsun uzman birçok dostumuz var onlar bize yardımcı olabilirlerdi.iki farklı servise gitmeme rağmen arıza tespiti yapamadılar ve birbirleriyle çelişiyorlar.japon araçların tutulmamasının başlıca sebeplerinden.aracında arızası olan allaha emanet.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Turbo tabiki takılır. Ama o kadar masraf yapmak yerine daha güçlü bir araç alın. Chip tuning atmosferik motorda fazla bir işe yaramaz. Sadece 6000-7000rpm arasında daha canlı hale getirilerek araç günlük hayatta kullanılmayan bir kaç beygire daha sahip olur.

    Kısaca motorun 6000rpm'deki torku korunabilirse; Almera 7000rpm'de 114bg güç üretir. Bunun 0-100'e katkısı büyük olur. Yine de alt devirlerde çok bir şey beklemeyin. Ayrıca sadece chip tuning ile bu güç bile elde edilemez.

    Bence gerek de yok. Almera üst devirlerde gayet yeterli. 1. vitesten 2'ye geçerken patinaj çekiyor. Daha ne olsun? Bunlara rağmen illa bir şey yapacağım diyorsanız, bence şanzımana el atıp; 1,2 ve 3. vites oranlarını kısalttırıp, short shifter takın.


    maliyetli bir olay yani.peki bizim bu doğancılar ve şahinciler nasıl yaptırıyo bu işi turbo veya short shift olayı arabadan daha pahalıya mal olmuyomu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bakalov


    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Turbo tabiki takılır. Ama o kadar masraf yapmak yerine daha güçlü bir araç alın. Chip tuning atmosferik motorda fazla bir işe yaramaz. Sadece 6000-7000rpm arasında daha canlı hale getirilerek araç günlük hayatta kullanılmayan bir kaç beygire daha sahip olur.

    Kısaca motorun 6000rpm'deki torku korunabilirse; Almera 7000rpm'de 114bg güç üretir. Bunun 0-100'e katkısı büyük olur. Yine de alt devirlerde çok bir şey beklemeyin. Ayrıca sadece chip tuning ile bu güç bile elde edilemez.

    Bence gerek de yok. Almera üst devirlerde gayet yeterli. 1. vitesten 2'ye geçerken patinaj çekiyor. Daha ne olsun? Bunlara rağmen illa bir şey yapacağım diyorsanız, bence şanzımana el atıp; 1,2 ve 3. vites oranlarını kısalttırıp, short shifter takın.


    maliyetli bir olay yani.peki bizim bu doğancılar ve şahinciler nasıl yaptırıyo bu işi turbo veya short shift olayı arabadan daha pahalıya mal olmuyomu?


    benim bir arkadaşın miyaforisi modifiyeyle beraber 35 tl'ye mal oldu. bu da bir hastalık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volverin33 -- 18 Ağustos 2011; 22:20:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bakalov

    sorma başıma gelenleri servise 20 defa gittim sorunu bulamadılar.en son tüm ustalar bir araya gelip silindir kapak contası dediler sorunum garanti çözülecekmi dedim onada hayır dediler.boshta 35 euro + kdv stokta yokmuş yıldız oto sanayi ye gidip 40 tl ye aldım.bilgisayar işi yapıyoruz arıza tespiti için elimizde olan malzemelerden faydalanıyoruz fakat nissan servisi deneme yanılma yöntemine gidiyo anlamadım gitti.2000 model araçlar daha az sizinkilere kıyasla yoksa ankarada oturan başta vipmail olmak üzere sağolsun uzman birçok dostumuz var onlar bize yardımcı olabilirlerdi.iki farklı servise gitmeme rağmen arıza tespiti yapamadılar ve birbirleriyle çelişiyorlar.japon araçların tutulmamasının başlıca sebeplerinden.aracında arızası olan allaha emanet.


    sen sorununu tam net olarak yaz buraya. bize tam olarak tanıt. nesi var ne gibi sesi var vs vs. servisin bulamadığını biz bir şekilde buluruz. ümidini kaybetme dostum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu


    quote:

    Orijinalden alıntı: bakalov

    sorma başıma gelenleri servise 20 defa gittim sorunu bulamadılar.en son tüm ustalar bir araya gelip silindir kapak contası dediler sorunum garanti çözülecekmi dedim onada hayır dediler.boshta 35 euro + kdv stokta yokmuş yıldız oto sanayi ye gidip 40 tl ye aldım.bilgisayar işi yapıyoruz arıza tespiti için elimizde olan malzemelerden faydalanıyoruz fakat nissan servisi deneme yanılma yöntemine gidiyo anlamadım gitti.2000 model araçlar daha az sizinkilere kıyasla yoksa ankarada oturan başta vipmail olmak üzere sağolsun uzman birçok dostumuz var onlar bize yardımcı olabilirlerdi.iki farklı servise gitmeme rağmen arıza tespiti yapamadılar ve birbirleriyle çelişiyorlar.japon araçların tutulmamasının başlıca sebeplerinden.aracında arızası olan allaha emanet.


    sen sorununu tam net olarak yaz buraya. bize tam olarak tanıt. nesi var ne gibi sesi var vs vs. servisin bulamadığını biz bir şekilde buluruz. ümidini kaybetme dostum.


    valla çöy bu sorun yüzünden arabadan soğudum satma noktasına kadar vardım ama şimdilik sorun çözüldü.forumda öyle arkadaşlarımız varki bu servisçileri cebinden çıkarır.üzüldüğüm bi nokta var almera ile ilgili yeteri kadar bilgiye sahip değilim ve çoğu kez forumdaki arkadaşların sorunlarına cevap veremiyoruz.forumdaki iyi niyetli ve bir karşılık beklemeden sorunlarımızı dinleyen herkesten allah razı olsun




  • birşey soruyım.bu nissan almeralardaki 1.6 motorların bazıları 1597 cc ve 114 beygir..benim ruhsattaki almera 1598 110 beygir.acaba otomatik viteten dolayımı böyle merak ettim..
  • mesela şu linkteki 2001 otomatik almera...

    http://www.otokritik.com/fabrika-teknik-verileri-model/902-2001-model-Nissan-Almera-16i-otm.html

    ama benim ruhsatta 1597 değil 1598 yazıyo.114 beygir değil 110 bg yazıyo.aynı zamanda üstteki linktekinde vites oranlarında 4 vites gösterrmiş kalbuki benim otomatik 5 vites.....

    arkadaş aynı yıl iki farklı motormu çıkarmış bu almera...

    cidden merak ettim.





  • bu arada benim motor kodu N16 değil.QB diye başlıyor.benimki zincir değil o zaman...???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertatem

    bu arada benim motor kodu N16 değil.QB diye başlıyor.benimki zincir değil o zaman...???



    Sizinki özel üretim olmalı. :)

    Nissan'ın QB kodlu motoru yok. Sizinki de QG serisi. N16 motor değil kasa kodu. Ve sizinki de N16.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertatem

    mesela şu linkteki 2001 otomatik almera...

    http://www.otokritik.com/fabrika-teknik-verileri-model/902-2001-model-Nissan-Almera-16i-otm.html

    ama benim ruhsatta 1597 değil 1598 yazıyo.114 beygir değil 110 bg yazıyo.aynı zamanda üstteki linktekinde vites oranlarında 4 vites gösterrmiş kalbuki benim otomatik 5 vites.....

    arkadaş aynı yıl iki farklı motormu çıkarmış bu almera...

    cidden merak ettim.








    dostum belliki bir kargaşa var sende.ruhsatını alıp servise git. şanzuman ve motor numarasından kaç cc kaç hp ve sana özel QB mi üretilmiş hepsi belli olur. G ile B harfi klavyede komşu.yazan kişi karıştırmış olmasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bakalov
    maliyetli bir olay yani.peki bizim bu doğancılar ve şahinciler nasıl yaptırıyo bu işi turbo veya short shift olayı arabadan daha pahalıya mal olmuyomu?


    Evet maliyetli bir olay. Bunun yerine manuel 200sx alın. Ama yolda düz gidemezsiniz.
  • İnternette dolaşırken gördüm. Fikrimi çalmışlar. :)

    Çift mercekli, angel eye Almera farı:


    Böyle bir far yapsam yakışır mı acaba?
  • vipmail pardon özürdilerim QB değilmiş QG imiş.yanlız 110 BG yazıyo bu kesin..birde servisten randevu almak için aradım TRİGER KAYIŞI değişirse ne kadar falan diye sordum oda DEğişirse falan şu kadar olur dedi...şimdi zincir olsa niye böyle bişey desin..gerçi motorun 1.8 demişti bende hayır 1.6 dedim..adam ısrar ediyo yok otomatikle 2001 model 1.8 dir diyo..hey allahım yaa....
  • Sen aldırma onlara. Sedan otomatikler QG16 kodlu 1.6 114bg'dir. Usta kasap, ruhsatı yazan kör olunca oluyor böyle vakalar. Ruhsatta bilgileri yanlış yazılı olan birçok araç var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 19 Ağustos 2011; 14:09:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertatem

    vipmail pardon özürdilerim QB değilmiş QG imiş.yanlız 110 BG yazıyo bu kesin..birde servisten randevu almak için aradım TRİGER KAYIŞI değişirse ne kadar falan diye sordum oda DEğişirse falan şu kadar olur dedi...şimdi zincir olsa niye böyle bişey desin..gerçi motorun 1.8 demişti bende hayır 1.6 dedim..adam ısrar ediyo yok otomatikle 2001 model 1.8 dir diyo..hey allahım yaa....


    2001 Almeran 1.6 GX’mi, SLX’mi, SR’mi? dostum.
  • 
Sayfa: önceki 194195196197198
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.