Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel
Mesaj
erkmenson => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (9.06.2014 22:09:34)
merhaba arkadaşlar. Bir türlü çözemediğim Polo Classic Rölanti dalgalanması ve stop etme sorunun çaresizliği ile bugün aracın beynini temizleme kararı aldım. Beyinin orayı açtığımda gördüğüm manzara beni hayli şaşırttı.

Beyinin bulunduğu kısımdaki gider tıkanmış ve beyin neredeyse su içinde yüzüyordu .

< Resime gitmek için tıklayın >

Resimde göründü üzere beyni kızaklı bölgeden çıkardım

< Resime gitmek için tıklayın >

İçerde birikine çamura ve tıkandığı bölgeye bakın

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >

jak soketi de ıslanmış ve oksitlenme yapmıştı onu temizledim ve aralarındaki kabloları açarak fön makinası ile iyice kuruttum

< Resime gitmek için tıklayın >

sonra beyni kutusundan çıkarıp zımpara ile oksitlenen yerlerini temizledim, iyice sildim, kuruttum

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >


Not: Bu işlemleri yapmadan önce akünün kutup başlarını sökün. En ufak elektrik kaçağı beyne ağır zararlar verebilir.

Sonuç olarak aracımın rölantisi şimdilik düzeldi.

beyzade0606 => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (9.06.2014 22:21:36)
amca yaş kaç?

erkmenson => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (9.06.2014 22:25:03)
quote:

Orijinalden alıntı: beyzade0606

amca yaş kaç?

ne amcası yahu :) 29 yaşında boş zamanı çok olan ve köyde yaşayan genç bir adamım

beyzade0606 => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (9.06.2014 22:30:03)
quote:

Orijinalden alıntı: erkmenson

quote:

Orijinalden alıntı: beyzade0606

amca yaş kaç?

ne amcası yahu :) 29 yaşında boş zamanı çok olan ve köyde yaşayan genç bir adamım

öğretmenim dedinizde bide eller bayağı çile çekmiş gibi dedim bi 40 rahat var hocamın dedim bide sıkı toyota hayranıyız sanki

erkmenson => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (9.06.2014 22:39:51)
quote:

Orijinalden alıntı: beyzade0606

quote:

Orijinalden alıntı: erkmenson

quote:

Orijinalden alıntı: beyzade0606

amca yaş kaç?

ne amcası yahu :) 29 yaşında boş zamanı çok olan ve köyde yaşayan genç bir adamım

öğretmenim dedinizde bide eller bayağı çile çekmiş gibi dedim bi 40 rahat var hocamın dedim bide sıkı toyota hayranıyız sanki

hee. o siyah el köyden abim. elektrikçidir kendısı. Parcayı gosterıyordum herhangı bı kaçak, yanma vs gıbı arıza var mı dıye onun elınde cektım. en alttakı beyaz el benım

airinterceptor => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (9.06.2014 22:50:03)
merak eden tek kişi ben değilmişim

Combalac => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (9.06.2014 22:54:11)
quote:

Orijinalden alıntı: ahmetyasir45

merak eden tek kişi ben değilmişim

Evet, ben de merak etmiştim.

airinterceptor => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (9.06.2014 22:55:47)
quote:

Orijinalden alıntı: Combalac


quote:

Orijinalden alıntı: ahmetyasir45

merak eden tek kişi ben değilmişim

Evet, ben de merak etmiştim.

aferin

falken36 => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (9.06.2014 22:57:40)
Atarli ergenlerin beyinlerini de bu yöntemle temizlenebilir miyiz hOca?

erkmenson => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (9.06.2014 22:58:59)
quote:

Orijinalden alıntı: ahmetyasir45

merak eden tek kişi ben değilmişim

çok sıkı toyota hayranı değilim ancak sorunsuzluğu seviyorum. 2013 aurısımın plastıklerınden ve gerı kalan saatınden bı de yakıtından sıkayetcıyım ama olsun yakında duzelır :) @beyzade

Dün de avans ayarı çekmiştik beraber :) @ahmetyasir @combalac
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152092563591035

_mp_ => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (10.06.2014 00:01:17)
hazır piyasada yükselmişken poloyu satın derim. yaz tatilinde aurise binersiniz. kışa doğru da yerli malı basit bir araç alın derim.

erkmenson => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (10.06.2014 00:08:46)
quote:

Orijinalden alıntı: mavipasa

hazır piyasada yükselmişken poloyu satın derim. yaz tatilinde aurise binersiniz. kışa doğru da yerli malı basit bir araç alın derim.

Valla alım satım işlerinden o kadar yoruldum ki ! 14.500 e ben aldım. Çıksa biri gelse sorgusuz sualsiz 14 verse veririm. Öyle ki yoruldum. Lada samara alasım var. O da hep cocukken denemek ıstedıgım araçlardan. Kendime bi tamirhane açmaya karar verdim :) zamanım çok, uğraş çıkıyor.

erkmenson => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (10.06.2014 00:32:10)
ilanı hazırladım bile :) ilan no : 167837502

O kadar üşendim ki yazmaya bile , yazdıklarıma bak :) bilim sanayi teknoloji bakanından ilham aldım :D

''Aracım temizdir. Ben alırken aracı baktırmadım, içi dışı, temizliği hoşuma gitti. Araçta birkaç parça boya olduğunu hissettim. Resimler temsilidir. detaylı resimleri yükleyeceğim. ''

alperen.md => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (10.06.2014 00:43:12)
Eline sağlık hocam erinmemiş,resimlerle birlikte koymuşsun ne güzel.

DoctorEconomy => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (10.06.2014 00:47:09)
Teşekkürler :)

_mp_ => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (10.06.2014 00:55:06)
quote:

Orijinalden alıntı: erkmenson

ilanı hazırladım bile :) ilan no : 167837502

O kadar üşendim ki yazmaya bile , yazdıklarıma bak :) bilim sanayi teknoloji bakanından ilham aldım :D

''Aracım temizdir. Ben alırken aracı baktırmadım, içi dışı, temizliği hoşuma gitti. Araçta birkaç parça boya olduğunu hissettim. Resimler temsilidir. detaylı resimleri yükleyeceğim. ''

ilan henüz aktif değil heralde
ama açıklama çok şahane olmuş.

flyer_mig => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (10.06.2014 02:05:43)
Bu konu bütün eski kasa polo sahipleri için ilham kaynağı olacaktır,demedi demeyin Ummadığın taş baş yarar...misali nem ve oksit sorunu kimsenin aklına gelmezdi.Zımpara yerine tiner + diş fırçası kullansaydınız,yaptığınız riskli olmuş.Anakartın üzerindeki veri yollarına zarar verebilirdiniz birde zımparalanma sırasında azda olsa ortaya çıkan statik elektrik faktörü var.Kesin bu işlemleri elektrikçi abiniz yapmıştır,fotoğraflardan belli usta eli değmiş

tarx => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (10.06.2014 07:41:59)
beyin yıkama gibi olmuş başlık sakat

Zibidi Gonzales => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (10.06.2014 08:33:29)
helal olsun hocam ben yapsaydım elimde kalırdı

erkmenson => Beyin Temizleme - ( Resimli Anlatım ) (10.06.2014 08:46:31)
quote:

Orijinalden alıntı: flyer_mig

Bu konu bütün eski kasa polo sahipleri için ilham kaynağı olacaktır,demedi demeyin Ummadığın taş baş yarar...misali nem ve oksit sorunu kimsenin aklına gelmezdi.Zımpara yerine tiner + diş fırçası kullansaydınız,yaptığınız riskli olmuş.Anakartın üzerindeki veri yollarına zarar verebilirdiniz birde zımparalanma sırasında azda olsa ortaya çıkan statik elektrik faktörü var.Kesin bu işlemleri elektrikçi abiniz yapmıştır,fotoğraflardan belli usta eli değmiş



İşin aslı söyle oldu. Ben beyini yerinden söktüm, anakartı çıkardım, baktım ortalık vıcık vıcık. telefon ettım, huseyın abı gel yardımın gerek dıye. Çok usta elektrikçi,o geldi , anakart ve soketlerın temızlıgını o yaptı. Ben yapsaydım şimdi çıkma siemens anakart arıyor olurdum heralde

Sayfa: [1] 2   sonraki >     >>