Şimdi Ara

3.Kez Servise Giden Telefon

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
385
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Teknosadan aldığım iphone 3gs 19.10.2013 tarihinden beri servisten bir geliyor bir gidiyor.Telefonu home tuşu sorunu ile 19.10.2013 de teknosaya verdim 10 gün sonra 0 cihaz ile değiştirdiler.Gelen yeni cihazda ölü pixel sorunu ve kasa açıklığı olması nedeniyle geri gönderdim.19 gün sonra yine 0 telefon geldi.Fakat bu sefer çağrılarda karşıya sesim gitmez oldu.Bunun üzerine telefonu bir kez daha yolladım bugün 8.gün benim ne yapmam lazım gelen telefon yine sorunlu çıkarsa ya da şu an herhangi bir yasal hakkım doğdu mu?



  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr.Techno kullanıcısına yanıt
    Senin elindeki sıfır telefon değil swap telefon yani baskasının telefonunu yapıyolar sana veriyolar ben gittim sıfır telefonumu verdim igne girmişti mikrafona iphone 4 de baska telefon verdiler
  • Yanlış bilgilendirme yapmıyalım,Swap kutusuz sıfır cihazdır.Refurbished tamir görmüştür.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici haklarını arayıp sor, 4 kereden sonra ücret iadesi alma hakkın vardı değişmediyse..
  • Valla benim telefon jiletinli geldi ama game centerde baskasının üstüne kayıtlı 1 bin puan almış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erdm24

    Tüketici haklarını arayıp sor, 4 kereden sonra ücret iadesi alma hakkın vardı değişmediyse..

    Henüz 3. kere gitmesi geri geldiğinde bozuksa zaten direk para iadesi talep edeceğim ama 2'dir sıfır diye bozuk telefon yolluyorlar.Teknoasistte çalışan kadına bunu söyleyincede benim yapacağım bir şey yok diyor.Nasıl bir yüzsüzlük
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Techno

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdm24

    Tüketici haklarını arayıp sor, 4 kereden sonra ücret iadesi alma hakkın vardı değişmediyse..

    Henüz 3. kere gitmesi geri geldiğinde bozuksa zaten direk para iadesi talep edeceğim ama 2'dir sıfır diye bozuk telefon yolluyorlar.Teknoasistte çalışan kadına bunu söyleyincede benim yapacağım bir şey yok diyor.Nasıl bir yüzsüzlük

    Onlardan talep etseniz bile olumlu cevap alamazsınız, hatta 10 kere gönderseniz yine de ücretinizi verelim demezler.. Servis kayıt evraklarını alıp tüketici hakem heyetine gideceksiniz..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.