lg g2 ram kullanımı (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonu Tavsiyeleri
Mesaj
thinchild => lg g2 ram kullanımı (5.10.2013 09:05:32)
teknosada cihazı biraz inceledim. hiçbir uygulama açık değilken boş ram 800mb civarındaydı.
bu konuda beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim.
cihazı almaya karar vermiştim ama böyle bir durum görünce şüpheye düştüm.

xotac => lg g2 ram kullanımı (5.10.2013 09:11:25)
Arka planda çalışan uygulama mutlaka vardır diye düşünüyorum, yine de G2 için 800mb bir şey değil , geriye 1200mb alan kalıyor sana.

O telefonun kasmaya başlayacağı ram doluluğu 1800mb olduğunda kasar. Yani geriye 200mb falan kaldığında belki kasar, veya hiç kasmaz işlemcisi güçlü sonuçta.

Bu sorun mu bilmiyorum ama S3'te de var yani 500MB altına indirebilen bir allahın kulu yok. Hep Google programları yüzünden. gmail bile 20mb ram yiyor. Google play 40mb yiyor. Gereksiz gereksiz şeyler, illa Root atacaksın sileceksin Google Play haricindeki bütün Google uygulamalarını.

Guest-BB2CECC18 => lg g2 ram kullanımı (7.10.2013 23:34:28)
quote:

Orijinalden alıntı: thinchild

teknosada cihazı biraz inceledim. hiçbir uygulama açık değilken boş ram 800mb civarındaydı.
bu konuda beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim.
cihazı almaya karar vermiştim ama böyle bir durum görünce şüpheye düştüm.


Ramin bosta olmasi iyi degil.Programlar arka planda calistigi vakit bos ram az kalir ama o uygulamalar cok hizli calisir ve acilir.Bir not daha duseyim Note 3 te sozde 3 gb ram var.Ama gel gelelim tum uygulamalari sonlandirdiginda 1.2 veya 1.3 gb bos ram kaliyor.G2'den 1 gb ram fazla lakin bu pratikta 500 mb.

NomaDoga => lg g2 ram kullanımı (8.10.2013 00:17:51)
quote:

Orijinalden alıntı: LawLess437


quote:

Orijinalden alıntı: thinchild

teknosada cihazı biraz inceledim. hiçbir uygulama açık değilken boş ram 800mb civarındaydı.
bu konuda beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim.
cihazı almaya karar vermiştim ama böyle bir durum görünce şüpheye düştüm.


Ramin bosta olmasi iyi degil.Programlar arka planda calistigi vakit bos ram az kalir ama o uygulamalar cok hizli calisir ve acilir.Bir not daha duseyim Note 3 te sozde 3 gb ram var.Ama gel gelelim tum uygulamalari sonlandirdiginda 1.2 veya 1.3 gb bos ram kaliyor.G2'den 1 gb ram fazla lakin bu pratikta 500 mb.

Şu reklamlarda toplam RAM yerine kullanılabilir RAM bilgisini verseler çok güzel olacak. Resmen insanları aldatıyorlar.

Guest-BB2CECC18 => lg g2 ram kullanımı (8.10.2013 17:51:45)
quote:

Orijinalden alıntı: NomaDoga

quote:

Orijinalden alıntı: LawLess437


quote:

Orijinalden alıntı: thinchild

teknosada cihazı biraz inceledim. hiçbir uygulama açık değilken boş ram 800mb civarındaydı.
bu konuda beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim.
cihazı almaya karar vermiştim ama böyle bir durum görünce şüpheye düştüm.


Ramin bosta olmasi iyi degil.Programlar arka planda calistigi vakit bos ram az kalir ama o uygulamalar cok hizli calisir ve acilir.Bir not daha duseyim Note 3 te sozde 3 gb ram var.Ama gel gelelim tum uygulamalari sonlandirdiginda 1.2 veya 1.3 gb bos ram kaliyor.G2'den 1 gb ram fazla lakin bu pratikta 500 mb.

Şu reklamlarda toplam RAM yerine kullanılabilir RAM bilgisini verseler çok güzel olacak. Resmen insanları aldatıyorlar.

Televizyonda Desire 500 idi sanirim reklami yapiliyor.Reklamda 4 cekirdek ile islemlerinizi son hizda yapin gibi bir sey soyluyor.Bilgisiz bir ergende aldimi telefonu benim telefon 4 cekirdek yeav diye kendini avutuyor.

byturkuaz => lg g2 ram kullanımı (23.12.2013 13:34:19)
arkadaslar linux bu windows degil. linyx bos kalan rami israf olarak gorur kullanacagn uygulamalarn hizli acmasi icin onbellege alir kafanizi takmayn onn icin , 16 da olsa ram olacagi gene ayni kullanacagi max miktari kullanr,

Sayfa: [1]