TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği, İklimlendirme ve Enerji Sistemleri, Akıllı Çözümler >> Doğalgaz, Kombi ve Sobalar
Mesaj
fktanik => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (5.8.2012 19:48:47)
Burası yeri olmayabilir ama yinede mutlaka aranızda bilen vardır diye yazmak istedim. Bizim banyoya batarya lazım. Almışken iyi bir şey alayım diyorum. Bilirsiniz banyoda iken çoğumuz gibi suyun bir sıcak bir soğuk olması benimde canımı sıkıyor. Örneğin duş alıyorken biri mutfakta suyu açsın duştaki su birden ısınıyor, sen kendine göre ayarlıyorsun, ancak mutfakatkinin işi bitince su soğuyor vs. Tabi sinir krizleri o biçim.

İnternette gezinirken gördüğüm aşağıdaki Termostatik Banyo Bataryası bu sıkıntıyı ortadan kaldırırmı. Yani atıyorum 40 dereceye ayarlarsak o kendisi sürekli 40 derecede mi tutuyor. Bu konuda bilgisi olan veya kullanan varmı arkadaşlar?



BATARYA LİNK 200TL

< Resime gitmek için tıklayın >

fktanik => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (26.9.2013 13:07:27)
Güncel

akula06 => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (27.9.2013 13:33:50)
bu sadece suyun çok ısınmasını önler. bahsettiğiniz gibi mutfakta biri suyu açarsa su soğuk akar buna çare olmaz

fktanik => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (27.9.2013 16:13:16)
quote:

Orijinalden alıntı: akula06

bu sadece suyun çok ısınmasını önler. bahsettiğiniz gibi mutfakta biri suyu açarsa su soğuk akar buna çare olmaz

Yapma ya, o zaman o kadar para vermeye değmez. Yani öyle yanacak kadar bir suya maruz kalmadım

Abi => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (3.11.2013 02:28:46)
quote:

Orijinalden alıntı: akula06

bu sadece suyun çok ısınmasını önler. bahsettiğiniz gibi mutfakta biri suyu açarsa su soğuk akar buna çare olmaz

Verdiğiniz bilgiyi nereden aldınız? Bu termostatik bataryalar tam da bu ısı değişim sorununu çözmek için yapılmıştır. Bu bataryaları kullanan otellerdeki su sıcaklığının sabit kalmasından çok memnun kaldım. Ben mevcut klasik bataryalarımı bile değiştirmeyi düşünüyorum.

akula06 => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (4.11.2013 14:47:35)
quote:

Orijinalden alıntı: Abi

quote:

Orijinalden alıntı: akula06

bu sadece suyun çok ısınmasını önler. bahsettiğiniz gibi mutfakta biri suyu açarsa su soğuk akar buna çare olmaz

Verdiğiniz bilgiyi nereden aldınız? Bu termostatik bataryalar tam da bu ısı değişim sorununu çözmek için yapılmıştır. Bu bataryaları kullanan otellerdeki su sıcaklığının sabit kalmasından çok memnun kaldım. Ben mevcut klasik bataryalarımı bile değiştirmeyi düşünüyorum.




bu bataryaların görevi sadece su sıcaklığının ani olarak artmasını engellemektir. soğuk gelecek suyu ısıtacak hali yok

Abi => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (4.11.2013 23:20:09)
Soğuk suyu ısıtacağını kim nerede söyledi bilmiyorum, ama, mutfakta sıcak suyu açtığınızda bu "termostatik=sabit sıcaklıklı" vana banyoya gelen soğuk suyun da basıncını düşürerek karışımın sabit sıcaklıkta kalmasını sağlar.

akula06 => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (5.11.2013 09:44:01)
bu bataryaya yinede gerek yok su sıcaklığını kombi üzerinden de ayarlarsanız eliniz yanmayacaktır

ercanism => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (1.8.2014 09:14:52)
Termostatik batarya kullanan biri olarak kesinlikle tavsiye ederim.
Batarya soğuk sıcak ayarını içindeki termostat sayesinde kendisi yapar, yanmaları önler, soğuk su vermez.
Tabiki sıcak olmayan bir suyu da ısıtmaz, sadece ısı düzeyini ayarlar.
Vucut sıcaklığı olan 38 dereceden daha sıcak yapmak isterseniz emniyetli geçiş(tuşa basarak geçiş) sağlar. Gpd marka olanı.
Türkiye'de en çok satan termostatik batarya Gpd markasınındır. Koçtaş mağazalarından incelenebilinir.
Bu linkten makul fiyata alınabilir. 5 Yıl servis garantilidir.
http://www.yapimanya.com/GPD-Termostatik-Banyo-Bataryasi-TBB01,PR-3241.html

fktanik => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (1.8.2014 10:57:29)
quote:

Orijinalden alıntı: ercanism

Termostatik batarya kullanan biri olarak kesinlikle tavsiye ederim.
Batarya soğuk sıcak ayarını içindeki termostat sayesinde kendisi yapar, yanmaları önler, soğuk su vermez.
Tabiki sıcak olmayan bir suyu da ısıtmaz, sadece ısı düzeyini ayarlar.
Vucut sıcaklığı olan 38 dereceden daha sıcak yapmak isterseniz emniyetli geçiş(tuşa basarak geçiş) sağlar. Gpd marka olanı.
Türkiye'de en çok satan termostatik batarya Gpd markasınındır. Koçtaş mağazalarından incelenebilinir.
Bu linkten makul fiyata alınabilir. 5 Yıl servis garantilidir.
http://www.yapimanya.com/GPD-Termostatik-Banyo-Bataryasi-TBB01,PR-3241.html

Bilgi için teşekkürler.
Duymak istediğimi yazmışsınz. Kesinlikle alacağım.

veerzaara => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (14.10.2014 17:23:54)
quote:

Orijinalden alıntı: fktanik

quote:

Orijinalden alıntı: ercanism

Termostatik batarya kullanan biri olarak kesinlikle tavsiye ederim.
Batarya soğuk sıcak ayarını içindeki termostat sayesinde kendisi yapar, yanmaları önler, soğuk su vermez.
Tabiki sıcak olmayan bir suyu da ısıtmaz, sadece ısı düzeyini ayarlar.
Vucut sıcaklığı olan 38 dereceden daha sıcak yapmak isterseniz emniyetli geçiş(tuşa basarak geçiş) sağlar. Gpd marka olanı.
Türkiye'de en çok satan termostatik batarya Gpd markasınındır. Koçtaş mağazalarından incelenebilinir.
Bu linkten makul fiyata alınabilir. 5 Yıl servis garantilidir.
http://www.yapimanya.com/GPD-Termostatik-Banyo-Bataryasi-TBB01,PR-3241.html

Bilgi için teşekkürler.
Duymak istediğimi yazmışsınz. Kesinlikle alacağım.

termostatik vana aldınmı acaba. bende düşünüyorum ama bi türlü karar veremedim kullanan kimseyle karşılaşmadım hiç. sence almaya değermi.

fktanik => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (14.10.2014 23:20:01)
Taşınacağım için şimdilik askıya aldım bataryayı.

mustafamuezz => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (22.10.2015 02:19:57)
Ben 2 yıldır kullanıyorum gayet zevkli adell aldim elbette suyu ısıtmaz. Calisma mantığını bilmiyorum ama bahsettiğiniz gibi ani basınç durumlarında sicak soğuk ayari yaparak belirlediğiniz sıcaklıkta tutuyor kullanmayan da lütfen ezbere yorum yapmasin

fktanik => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (23.10.2015 01:41:02)
Tavsiye için teşekkürler.
Link varmı acaba?

igidu => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (23.10.2015 16:17:31)
6 aydır GPD kullanıyorum memnunum 220 TL'ye Koçtaş'tan almıştım

Syber85 => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (5.12.2015 09:12:36)
http://urun.n11.com/fotoselli-bataryasi/termostatik-dus-bataryasi-P73141378
http://www.nalburum.net/termostatik-dus-bataryasi-urun3386.html

* Termostatik Duş Bataryası
• 90° açma kapama açılı seramik salmastra
• Üstün termostat teknolojisi sayesinde konforlu duş imkanı.
• İki kademeli açma kapama
• 38°C üzerindeki sıcaklıklar için emniyetli geçiş
• Duş çıkış uzunluğu 70 mm
• Batarya bağlantı dişleri 3/4”
• Eksantirik bağlantı dişleri 3/4” - 1/2”
• Spiral hortum bağlantı dişleri 1/2”
• İdeal çalışma basıncı 3-4 Bar
• Tesisatta oluşabilecek her türlü kirliliğin armatüre zararını önlemek için daire girişinde filtre kullanılması tavsiye edilir.

Su Tasarrufu Enerji Tasarrufu


n11 den gördüm siteden aldım :DD

eser_e => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (24.12.2015 16:36:53)
Arkadaşlar bende bir süredir banyodaki suyun soğumasından şikayetciyim. Ve termostatik batarya almak istiyorum. Daha once sorun yasayipta alan ve memnun kalanlar varsa lütfen yardımci olurmusunuz. Malum fiyati yuksek gereksiz biseyse almak istemiyorum

cay571 => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (23.4.2016 21:51:48)
Nasıl çalıştığıyla ilgili şurada güzel bir video var:
https://www.youtube.com/watch?v=2tz3Zub_mRI

ahmetcalisan => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (4.9.2016 13:26:38)
Video gayet güzel açıklamış. Termostatik yani sıcak soğuk dengesini kendisi ayarlayan banyo bataryalarında kaliteli ve uygun fiyat sanırım GPD markalı olanlarda bulunuyor. ECA'nın da aynı klasta ürünleri var fakat fiyatları yüksek. GPD bu konuda rahatlıkla tercih edilebilir.

mustafasco => TERMOSTATİK BANYO BATARYASI. BİLGİSİ OLAN VARMI ARKADAŞLAR? (24.10.2016 04:11:38)
Ben 3 aydır kullanıyorum. Çok memnunum. Tek tereddüt ettiğim güneş enerjisinin sıcaklığı fazla olduğundan sorun çıkarmasıydı. Hiç sorun yaşamadım.
Şimdi çocuklar kendi başına kalsa bile sorun olmuyor. Haşlanma korkusu bitti. Evde başka bir çeşme açıldığında tekrar su ayarlama derdi bitti. Şiddetle tavsiye ederim.
Ben GPD kullanıyorum ama, hayatınıza değer katan burada markadan çok teknoloji. Elektrik - pil vs. olmadan sıcaklığın ayarlanmasını bence çok başarılı olmuş.

Sayfa: [1] 2 3 4 5   sonraki >     >>