Şimdi Ara

PEUGEOT 301-ANA KONU (175. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
5.074
Cevap
54
Favori
638.928
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 173174175176177
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dedim ya hocam donanım konfor vs istesem bütçemiz 6-8 yaş yada yüksek km yada hasar kayıtliya yetiyordu.Ben 36 yaşında evli ve çocuklu bir baba olarak arabayı sadece ihtiyaç için aldım ve düz mantık az km az yaş az sorun demektir mantığıyla aldım. Düşük yakıt geniş iç hacim bu yüzden etkili oldu.Yani piyasası varmı diye hiç bakmadım ben en az 5-6 sene bileceğim. Kazasız belasız inş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenred301

    Dedim ya hocam donanım konfor vs istesem bütçemiz 6-8 yaş yada yüksek km yada hasar kayıtliya yetiyordu.Ben 36 yaşında evli ve çocuklu bir baba olarak arabayı sadece ihtiyaç için aldım ve düz mantık az km az yaş az sorun demektir mantığıyla aldım. Düşük yakıt geniş iç hacim bu yüzden etkili oldu.Yani piyasası varmı diye hiç bakmadım ben en az 5-6 sene bileceğim. Kazasız belasız inş.


    Tam isabet öyle ise merak etmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 301 e bence donanım ve konfor yönünden haksızlık ediyorsunuz.İşim gereği her hafta bir arkadaşın arabasıyla günlük 80 km yol yapıyorum araçlar 301,207,linea,honda city ve fiesta. Diğerleri bayan olduğundan araçları ben kullanıyorum ve inanın diğer araçları sürdükten sonra 301ime binince mercedes gibi geliyor.ataklık olsun rahatlık olsun yol tutuş olsun bence hepsinden üstün ha şimdi tutup ta 80 milyarlık bir c sınıfında karşılaştırmak da mantıksız olur gerçi onlar Bile çok aman aman değiller de neyse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gökhan0180

    301 e bence donanım ve konfor yönünden haksızlık ediyorsunuz.İşim gereği her hafta bir arkadaşın arabasıyla günlük 80 km yol yapıyorum araçlar 301,207,linea,honda city ve fiesta. Diğerleri bayan olduğundan araçları ben kullanıyorum ve inanın diğer araçları sürdükten sonra 301ime binince mercedes gibi geliyor.ataklık olsun rahatlık olsun yol tutuş olsun bence hepsinden üstün ha şimdi tutup ta 80 milyarlık bir c sınıfında karşılaştırmak da mantıksız olur gerçi onlar Bile çok aman aman değiller de neyse

    Bir 301 kkullanıcısı olarak evet aracımız güzel hoş iş görür ve ayarında bir otomobil. Donanım ve sundukları ile tatminkar, motor ve tüketimiyle harika, güvenlik ile yeterli, konforu ile de bir kaç ciddi dokunuşla toparlanacak bir araç.
    B segmenti saydığınız o araçlardan kötü bir araç değil, Hatta bazı özellikleri çok daha iyi. Ancak malzeme kalitesi açısından örneğin city'nin çok daha iyi olduğunu düşünüyorum. City'nin her iki kasakasasını da ikişer yıl kullandım. Ancak 301 iyi araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar bu arada silecek değiştirmeyi düşünen ve paraya azcık kıyacak varsa bosch aerotwin süper ötesi bir silecek tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar 2015 active modelimde. Yan aynalar katlanabilir mi öyleyse. Nereden yapabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenred301

    Arkadaslar 2015 active modelimde. Yan aynalar katlanabilir mi öyleyse. Nereden yapabilirim.

    Elinizle güçlüce iterseniz katlanır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar dün Ankara'dan Adana'ya 501 km seyahat ettim 90 km hız ortalamam var yani genel olarak 100 ve 120 km hız sınırlarında gittim ve eve ulaştığımda ortalama 3.5l/100 tüketimi gördüm ve çok sevindim. Araç daha yeni 1000 km yi yolda doldurdu. İyi bir değer 1.6 motor bir araç için fabrika verilerinden daha iyi. İlk defa fabrika verisinden daha az yakan bir araç gördüm 😃👍🏻

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Büyük R

    quote:

    Orijinalden alıntı: XPerience

    Sevgili arkadaşlar müsaadenizle bir sorum olacak:

    Peugeot 301 1.6HDI 92 HP Allure paket alarak aranıza katıldım. Kullanım kitapçığını baştan sona okudum yanlış bir şey yapmamak ve yanlış bilinenleri doğruymuş gibi uygulamamak adına. Lakin bir konuya açıklık getiremedim; kitapçığın bir bölümünde enerji tasarrufundan bahsederek USB belleği araçta takılı bırakmayın diyor. Takılı USB bellek ışıklı değilse nasıl enerji harcayabilir ki? Küçücük bir bellek aldım ele ayağa takılmasın kırılmasın diye çıkarsam kaybolur gider. Siz nasıl kullanıyorsunuz doğrusu nedir bir fikriniz var mı acaba?

    Aracınız hayırlı olsun.

    Usb konusunda sadece emniyet için demişlerdir ki zaten araç otomatik olarak 15 dk içerisinde enerji tasaruf moduna geçmekte. Bende mini usb aldım taktım kapağını kapattım varlığını bile unuttum 1 yıldır sökmedim hiç.


    Bu arada kitapçığınızı ufak bi süreliğine "Killer Loop" kullanıcı adlı arkadaşımıza gönderebilirsiniz. Acil ihtiyacı var.

    Bence gönderirken pazarlık yapın size paspas hediyesi ile geri göndersin :))


    eksik olma dostum çok iyisin..
    klavuz buldum bir tanıdıktan. ama fazla klavuz sıkıntı yaratmaz.
    hepiniz klavuzlarınızı saklayın. bununla ilgili yakında bir açıklama yapacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Büyük R

    quote:

    Orijinalden alıntı: XPerience

    Sevgili arkadaşlar müsaadenizle bir sorum olacak:

    Peugeot 301 1.6HDI 92 HP Allure paket alarak aranıza katıldım. Kullanım kitapçığını baştan sona okudum yanlış bir şey yapmamak ve yanlış bilinenleri doğruymuş gibi uygulamamak adına. Lakin bir konuya açıklık getiremedim; kitapçığın bir bölümünde enerji tasarrufundan bahsederek USB belleği araçta takılı bırakmayın diyor. Takılı USB bellek ışıklı değilse nasıl enerji harcayabilir ki? Küçücük bir bellek aldım ele ayağa takılmasın kırılmasın diye çıkarsam kaybolur gider. Siz nasıl kullanıyorsunuz doğrusu nedir bir fikriniz var mı acaba?

    Aracınız hayırlı olsun.

    Usb konusunda sadece emniyet için demişlerdir ki zaten araç otomatik olarak 15 dk içerisinde enerji tasaruf moduna geçmekte. Bende mini usb aldım taktım kapağını kapattım varlığını bile unuttum 1 yıldır sökmedim hiç.


    Bu arada kitapçığınızı ufak bi süreliğine "Killer Loop" kullanıcı adlı arkadaşımıza gönderebilirsiniz. Acil ihtiyacı var.

    Bence gönderirken pazarlık yapın size paspas hediyesi ile geri göndersin :))


    eksik olma dostum çok iyisin..
    klavuz buldum bir tanıdıktan. ama fazla klavuz sıkıntı yaratmaz.
    hepiniz klavuzlarınızı saklayın. bununla ilgili yakında bir açıklama yapacağım.

    Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın 301'inizi.


    Yakıt ekonomisi 301'lerin en başarılı olduğu alan. Ardından iç hacim ve bagaj hacmi geliyor. Elbette performanslı ve dayanıklı motoru da saymadan geçmek olmaz.

    Çok yeni motorla, güzel bir ortalama hızla gerçekten harika bir değer yakalamışsınız. Kullanım şeklinizin de bu rakamı yakalamakta önemli olduğunu düşünüyorum. Sert tepkiler vermeden kullanıyor olmalısınız. Böyle kullanınca 301 sahibini sürekli memnun eder. Tebrikler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: necdetpek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Büyük R

    quote:

    Orijinalden alıntı: XPerience

    Sevgili arkadaşlar müsaadenizle bir sorum olacak:

    Peugeot 301 1.6HDI 92 HP Allure paket alarak aranıza katıldım. Kullanım kitapçığını baştan sona okudum yanlış bir şey yapmamak ve yanlış bilinenleri doğruymuş gibi uygulamamak adına. Lakin bir konuya açıklık getiremedim; kitapçığın bir bölümünde enerji tasarrufundan bahsederek USB belleği araçta takılı bırakmayın diyor. Takılı USB bellek ışıklı değilse nasıl enerji harcayabilir ki? Küçücük bir bellek aldım ele ayağa takılmasın kırılmasın diye çıkarsam kaybolur gider. Siz nasıl kullanıyorsunuz doğrusu nedir bir fikriniz var mı acaba?

    Aracınız hayırlı olsun.

    Usb konusunda sadece emniyet için demişlerdir ki zaten araç otomatik olarak 15 dk içerisinde enerji tasaruf moduna geçmekte. Bende mini usb aldım taktım kapağını kapattım varlığını bile unuttum 1 yıldır sökmedim hiç.


    Bu arada kitapçığınızı ufak bi süreliğine "Killer Loop" kullanıcı adlı arkadaşımıza gönderebilirsiniz. Acil ihtiyacı var.

    Bence gönderirken pazarlık yapın size paspas hediyesi ile geri göndersin :))


    eksik olma dostum çok iyisin..
    klavuz buldum bir tanıdıktan. ama fazla klavuz sıkıntı yaratmaz.
    hepiniz klavuzlarınızı saklayın. bununla ilgili yakında bir açıklama yapacağım.

    Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın 301'inizi.


    Yakıt ekonomisi 301'lerin en başarılı olduğu alan. Ardından iç hacim ve bagaj hacmi geliyor. Elbette performanslı ve dayanıklı motoru da saymadan geçmek olmaz.

    Çok yeni motorla, güzel bir ortalama hızla gerçekten harika bir değer yakalamışsınız. Kullanım şeklinizin de bu rakamı yakalamakta önemli olduğunu düşünüyorum. Sert tepkiler vermeden kullanıyor olmalısınız. Böyle kullanınca 301 sahibini sürekli memnun eder. Tebrikler.

    Selam dostum,
    yanlış kişiye yolladın galiba. ben 301 den pek memnun dğelim.
    anam almış sormadan etmeden.
    tek iyi tarafı yakıt ve motor performansı denebilir evet.
    ama yol tutuş, şanzıman, vites geçişleri, vites tepkileri, neredeyse şahin kadar sert direksiyon, öne eğilerek açıp kapamak zorunda olduğum elektrikli camlar, böbrek taşı düşürtecek kadar sert amortisör vs.. beni çok rahatsız ediyor.
    ama bunlara razı olupta kullanan ve alanlara güle güle kullanmak nasip olsun işalla..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: necdetpek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Büyük R

    quote:

    Orijinalden alıntı: XPerience

    Sevgili arkadaşlar müsaadenizle bir sorum olacak:

    Peugeot 301 1.6HDI 92 HP Allure paket alarak aranıza katıldım. Kullanım kitapçığını baştan sona okudum yanlış bir şey yapmamak ve yanlış bilinenleri doğruymuş gibi uygulamamak adına. Lakin bir konuya açıklık getiremedim; kitapçığın bir bölümünde enerji tasarrufundan bahsederek USB belleği araçta takılı bırakmayın diyor. Takılı USB bellek ışıklı değilse nasıl enerji harcayabilir ki? Küçücük bir bellek aldım ele ayağa takılmasın kırılmasın diye çıkarsam kaybolur gider. Siz nasıl kullanıyorsunuz doğrusu nedir bir fikriniz var mı acaba?

    Aracınız hayırlı olsun.

    Usb konusunda sadece emniyet için demişlerdir ki zaten araç otomatik olarak 15 dk içerisinde enerji tasaruf moduna geçmekte. Bende mini usb aldım taktım kapağını kapattım varlığını bile unuttum 1 yıldır sökmedim hiç.


    Bu arada kitapçığınızı ufak bi süreliğine "Killer Loop" kullanıcı adlı arkadaşımıza gönderebilirsiniz. Acil ihtiyacı var.

    Bence gönderirken pazarlık yapın size paspas hediyesi ile geri göndersin :))


    eksik olma dostum çok iyisin..
    klavuz buldum bir tanıdıktan. ama fazla klavuz sıkıntı yaratmaz.
    hepiniz klavuzlarınızı saklayın. bununla ilgili yakında bir açıklama yapacağım.

    Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın 301'inizi.


    Yakıt ekonomisi 301'lerin en başarılı olduğu alan. Ardından iç hacim ve bagaj hacmi geliyor. Elbette performanslı ve dayanıklı motoru da saymadan geçmek olmaz.

    Çok yeni motorla, güzel bir ortalama hızla gerçekten harika bir değer yakalamışsınız. Kullanım şeklinizin de bu rakamı yakalamakta önemli olduğunu düşünüyorum. Sert tepkiler vermeden kullanıyor olmalısınız. Böyle kullanınca 301 sahibini sürekli memnun eder. Tebrikler.

    Selam dostum,
    yanlış kişiye yolladın galiba. ben 301 den pek memnun dğelim.
    anam almış sormadan etmeden.
    tek iyi tarafı yakıt ve motor performansı denebilir evet.
    ama yol tutuş, şanzıman, vites geçişleri, vites tepkileri, neredeyse şahin kadar sert direksiyon, öne eğilerek açıp kapamak zorunda olduğum elektrikli camlar, böbrek taşı düşürtecek kadar sert amortisör vs.. beni çok rahatsız ediyor.
    ama bunlara razı olupta kullanan ve alanlara güle güle kullanmak nasip olsun işalla..

    Özür, XPerience isimli arkadaşa yanıt olarak yazmıştım.

    Yanlış kişiye üstelik memnun olmayan kişiye gitmiş.

    45 bin km kullandım 301'i. Ağırlık olarak şehirler arası yollardaydım. Rüzgarda gezme ve gürültü konusunda hak veriyorum. Ama direksiyonun sertliğini bırakın, keşke sert olsaydı diye düşündüğüm anlar oldu, amortisör, cam açma gibi konularda ben sorun yaşamadım. Motor performansı da gayet iyiydi. Vites geçişlerinde de sıkıntı yoktu. Acaba sizin araçta mı sorun var diye düşünüyorum.

    Neyse, dilerim memnun olacağınız bir araca en kısa sürede, kullanım kitbıyla birlikte kavuşursunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: necdetpek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: necdetpek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Büyük R

    quote:

    Orijinalden alıntı: XPerience

    Sevgili arkadaşlar müsaadenizle bir sorum olacak:

    Peugeot 301 1.6HDI 92 HP Allure paket alarak aranıza katıldım. Kullanım kitapçığını baştan sona okudum yanlış bir şey yapmamak ve yanlış bilinenleri doğruymuş gibi uygulamamak adına. Lakin bir konuya açıklık getiremedim; kitapçığın bir bölümünde enerji tasarrufundan bahsederek USB belleği araçta takılı bırakmayın diyor. Takılı USB bellek ışıklı değilse nasıl enerji harcayabilir ki? Küçücük bir bellek aldım ele ayağa takılmasın kırılmasın diye çıkarsam kaybolur gider. Siz nasıl kullanıyorsunuz doğrusu nedir bir fikriniz var mı acaba?

    Aracınız hayırlı olsun.

    Usb konusunda sadece emniyet için demişlerdir ki zaten araç otomatik olarak 15 dk içerisinde enerji tasaruf moduna geçmekte. Bende mini usb aldım taktım kapağını kapattım varlığını bile unuttum 1 yıldır sökmedim hiç.


    Bu arada kitapçığınızı ufak bi süreliğine "Killer Loop" kullanıcı adlı arkadaşımıza gönderebilirsiniz. Acil ihtiyacı var.

    Bence gönderirken pazarlık yapın size paspas hediyesi ile geri göndersin :))


    eksik olma dostum çok iyisin..
    klavuz buldum bir tanıdıktan. ama fazla klavuz sıkıntı yaratmaz.
    hepiniz klavuzlarınızı saklayın. bununla ilgili yakında bir açıklama yapacağım.

    Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın 301'inizi.


    Yakıt ekonomisi 301'lerin en başarılı olduğu alan. Ardından iç hacim ve bagaj hacmi geliyor. Elbette performanslı ve dayanıklı motoru da saymadan geçmek olmaz.

    Çok yeni motorla, güzel bir ortalama hızla gerçekten harika bir değer yakalamışsınız. Kullanım şeklinizin de bu rakamı yakalamakta önemli olduğunu düşünüyorum. Sert tepkiler vermeden kullanıyor olmalısınız. Böyle kullanınca 301 sahibini sürekli memnun eder. Tebrikler.

    Selam dostum,
    yanlış kişiye yolladın galiba. ben 301 den pek memnun dğelim.
    anam almış sormadan etmeden.
    tek iyi tarafı yakıt ve motor performansı denebilir evet.
    ama yol tutuş, şanzıman, vites geçişleri, vites tepkileri, neredeyse şahin kadar sert direksiyon, öne eğilerek açıp kapamak zorunda olduğum elektrikli camlar, böbrek taşı düşürtecek kadar sert amortisör vs.. beni çok rahatsız ediyor.
    ama bunlara razı olupta kullanan ve alanlara güle güle kullanmak nasip olsun işalla..

    Özür, XPerience isimli arkadaşa yanıt olarak yazmıştım.

    Yanlış kişiye üstelik memnun olmayan kişiye gitmiş.

    45 bin km kullandım 301'i. Ağırlık olarak şehirler arası yollardaydım. Rüzgarda gezme ve gürültü konusunda hak veriyorum. Ama direksiyonun sertliğini bırakın, keşke sert olsaydı diye düşündüğüm anlar oldu, amortisör, cam açma gibi konularda ben sorun yaşamadım. Motor performansı da gayet iyiydi. Vites geçişlerinde de sıkıntı yoktu. Acaba sizin araçta mı sorun var diye düşünüyorum.

    Neyse, dilerim memnun olacağınız bir araca en kısa sürede, kullanım kitbıyla birlikte kavuşursunuz.

    sorun değil, anladım bana olmadığına :)
    vites de sorun yok diyorsan başka araba kullanmamışın derm dostum. servise götürdüm kaç kere. bu kemikli ve sarsıntılı geçiş 301 lerin kronik hali, sorun deil dediler.
    başka bir araçta da görmedim zaten böyle sarsıntılı geçişleri. insan kendini kötü şoför zonnediyor :)
    direksiyon hızlanınca yumuşamış olabilir. kötü yanıda bu işte. şehir içinde sokak aralarına gir çık kulalnırken sert olduğunu anlamak daha kolay.
    yumuşak direksiyonlu araç kullanmak laızm bunu anlamak için.

    diğer yandan motor fena deil ama sol kapıda cam otomatiği olan araçlarla kıyaslayınca vitesin üstünde cam düğmelerinin olması klasik fransız arabası olduğunu hatırlatıyor. rahatsız ediyoe beni kullanmak. hala alışamadım diyebilirim..
    tercih edip alışanlara lafım yok tabi..




  • Doğru kişi geldi Benim ilk aracım ve orta halli bir kişiyim. Babam da Bipper kullanıyordu dolayısıyla lüks olmasa da iyi bir sedanı çok nadir kullandım o da kiralık araçlarda (Focus gibi). Yani ben de aracın harika olmadığının farkındayım ama işte kullanıcı ihtiyaçları ön planda oluyor ve benim beklentilerimi karşılıyor. Genişliği, yakıtı, motor performansı gibi gibi. Eksilerini yazmaya gerek yok sayfalarca dile getirilmiş ve herkeste ortak aslında.

    2000 km olduğunda ücretsiz bakıma götüreceğim aracı ama sorun olup olmadığını bilmediğim bir şey soracağım sizlere. Araç düz yolda herhangi bir viteste (2-3-4 te net olarak duydum) 1500-2000 devir arasında ufaktan gaza basınca üfürüyor gibi ses çıkarıyor. Bu bir sorun mudur doğal bir ses midir acaba? Ayrıca yolcu emniyet kemeri sensörünün çalışmadığını farkettim hareketli halde çıkarınca sinyal vermiyor. Direksiyonun da yağlanması gerekiyor 1.5'uncu turda gıcırdıyor 😂 çok ilginç şeylerim var ama hallederler diye umuyorum. 🙏🏻

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: necdetpek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: necdetpek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Büyük R

    quote:

    Orijinalden alıntı: XPerience

    Sevgili arkadaşlar müsaadenizle bir sorum olacak:

    Peugeot 301 1.6HDI 92 HP Allure paket alarak aranıza katıldım. Kullanım kitapçığını baştan sona okudum yanlış bir şey yapmamak ve yanlış bilinenleri doğruymuş gibi uygulamamak adına. Lakin bir konuya açıklık getiremedim; kitapçığın bir bölümünde enerji tasarrufundan bahsederek USB belleği araçta takılı bırakmayın diyor. Takılı USB bellek ışıklı değilse nasıl enerji harcayabilir ki? Küçücük bir bellek aldım ele ayağa takılmasın kırılmasın diye çıkarsam kaybolur gider. Siz nasıl kullanıyorsunuz doğrusu nedir bir fikriniz var mı acaba?

    Aracınız hayırlı olsun.

    Usb konusunda sadece emniyet için demişlerdir ki zaten araç otomatik olarak 15 dk içerisinde enerji tasaruf moduna geçmekte. Bende mini usb aldım taktım kapağını kapattım varlığını bile unuttum 1 yıldır sökmedim hiç.


    Bu arada kitapçığınızı ufak bi süreliğine "Killer Loop" kullanıcı adlı arkadaşımıza gönderebilirsiniz. Acil ihtiyacı var.

    Bence gönderirken pazarlık yapın size paspas hediyesi ile geri göndersin :))


    eksik olma dostum çok iyisin..
    klavuz buldum bir tanıdıktan. ama fazla klavuz sıkıntı yaratmaz.
    hepiniz klavuzlarınızı saklayın. bununla ilgili yakında bir açıklama yapacağım.

    Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın 301'inizi.


    Yakıt ekonomisi 301'lerin en başarılı olduğu alan. Ardından iç hacim ve bagaj hacmi geliyor. Elbette performanslı ve dayanıklı motoru da saymadan geçmek olmaz.

    Çok yeni motorla, güzel bir ortalama hızla gerçekten harika bir değer yakalamışsınız. Kullanım şeklinizin de bu rakamı yakalamakta önemli olduğunu düşünüyorum. Sert tepkiler vermeden kullanıyor olmalısınız. Böyle kullanınca 301 sahibini sürekli memnun eder. Tebrikler.

    Selam dostum,
    yanlış kişiye yolladın galiba. ben 301 den pek memnun dğelim.
    anam almış sormadan etmeden.
    tek iyi tarafı yakıt ve motor performansı denebilir evet.
    ama yol tutuş, şanzıman, vites geçişleri, vites tepkileri, neredeyse şahin kadar sert direksiyon, öne eğilerek açıp kapamak zorunda olduğum elektrikli camlar, böbrek taşı düşürtecek kadar sert amortisör vs.. beni çok rahatsız ediyor.
    ama bunlara razı olupta kullanan ve alanlara güle güle kullanmak nasip olsun işalla..

    Özür, XPerience isimli arkadaşa yanıt olarak yazmıştım.

    Yanlış kişiye üstelik memnun olmayan kişiye gitmiş.

    45 bin km kullandım 301'i. Ağırlık olarak şehirler arası yollardaydım. Rüzgarda gezme ve gürültü konusunda hak veriyorum. Ama direksiyonun sertliğini bırakın, keşke sert olsaydı diye düşündüğüm anlar oldu, amortisör, cam açma gibi konularda ben sorun yaşamadım. Motor performansı da gayet iyiydi. Vites geçişlerinde de sıkıntı yoktu. Acaba sizin araçta mı sorun var diye düşünüyorum.

    Neyse, dilerim memnun olacağınız bir araca en kısa sürede, kullanım kitbıyla birlikte kavuşursunuz.

    sorun değil, anladım bana olmadığına :)
    vites de sorun yok diyorsan başka araba kullanmamışın derm dostum. servise götürdüm kaç kere. bu kemikli ve sarsıntılı geçiş 301 lerin kronik hali, sorun deil dediler.
    başka bir araçta da görmedim zaten böyle sarsıntılı geçişleri. insan kendini kötü şoför zonnediyor :)
    direksiyon hızlanınca yumuşamış olabilir. kötü yanıda bu işte. şehir içinde sokak aralarına gir çık kulalnırken sert olduğunu anlamak daha kolay.
    yumuşak direksiyonlu araç kullanmak laızm bunu anlamak için.

    diğer yandan motor fena deil ama sol kapıda cam otomatiği olan araçlarla kıyaslayınca vitesin üstünde cam düğmelerinin olması klasik fransız arabası olduğunu hatırlatıyor. rahatsız ediyoe beni kullanmak. hala alışamadım diyebilirim..
    tercih edip alışanlara lafım yok tabi..

    Öncelikle ehliyetimi aldığım 1982 yılından beri sürekli araç kullanıyorum. Çok fazla sayılmaz belki ama şu anda sahibi olduğum 12.aracı kullanıyorum. Yine de sizler kadar deneyimli olmayabilirim. İtiraz edemem.

    301'e gelince, 45 bin km kadar kullandım ve bu km'yi 1.5 yıldan az bir sürede yaptım. Ağırlıklı olarak şehirler arası yolda gidip geldim. 35 bin km kadarını. Aracıma yaptıklarımı ise isterseniz buradaki geçmiş yazılarımdan okuyabilirsiniz.

    Vites geçişlerinin sarsıntılı olduğunu, acemi şöför gibi aracın hoplayıp zıpladığını iddia ediyorsanız, benimki 301 değildi herhalde. :)

    Tüm gövdesine yaptırdığım ses yalıtımı ve 35 mm alçaltılmış spor yayları ile birlikte gitti, yeni sahibi güle güle kullansın. Burada uzun zamandır 301 kullanan diğer arkadaşların da özellikle vites konusundaki eleştirilerini merak ediyorum.

    Bu aracın kronik sorunları
    1- rüzgarda gezmesi, (bu nedenle yay değiştirdim, ciddi şekilde iyileşti),
    2- kabin içine gelen gürültü( içeriden dışarıdan yapılan yalıtım çok işe yaradı, ama ucuz bir çözüm değildi)

    Bu 2 temel sorunun dışında rüzgar sesi, bagaj kapağının düşmesi gibi sıkıntılar da mevcut. Benim araçta rüzgar sesi rahatsız edici değildi. Ama çok dertli olanları da tanıdım.
    Cam düğmeleri vs gibi şekil şartlarını saymıyorum. Alışkanlık meselesi. Şimdiki aracımda elim sürekli orta konsola gidiyor. Alışınca normal geliyor. Sevemezseniz işiniz zor.

    Bunları aracı savunmak için yazmıyorum. Şu anda 301'im de yok zaten. Yaşadıklarımı paylaşmak istedim. Aracını tanımak isteyen arkadaşlar için belki bir yararım olur umuduyla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XPerience

    Doğru kişi geldi Benim ilk aracım ve orta halli bir kişiyim. Babam da Bipper kullanıyordu dolayısıyla lüks olmasa da iyi bir sedanı çok nadir kullandım o da kiralık araçlarda (Focus gibi). Yani ben de aracın harika olmadığının farkındayım ama işte kullanıcı ihtiyaçları ön planda oluyor ve benim beklentilerimi karşılıyor. Genişliği, yakıtı, motor performansı gibi gibi. Eksilerini yazmaya gerek yok sayfalarca dile getirilmiş ve herkeste ortak aslında.

    2000 km olduğunda ücretsiz bakıma götüreceğim aracı ama sorun olup olmadığını bilmediğim bir şey soracağım sizlere. Araç düz yolda herhangi bir viteste (2-3-4 te net olarak duydum) 1500-2000 devir arasında ufaktan gaza basınca üfürüyor gibi ses çıkarıyor. Bu bir sorun mudur doğal bir ses midir acaba? Ayrıca yolcu emniyet kemeri sensörünün çalışmadığını farkettim hareketli halde çıkarınca sinyal vermiyor. Direksiyonun da yağlanması gerekiyor 1.5'uncu turda gıcırdıyor &#128514; çok ilginç şeylerim var ama hallederler diye umuyorum. &#128591;&#127995;

    Tekrar hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanın.

    Aracın gaza basınca "üfürüyor" gibi ses çıkartması ilginç. Bence servise sorun. Servis kronik bir durumdur, bu zaten 301 dir falan gibi savunmalar yaparsa orada bir başka 301 ile test sürüşü yapın. Öyle bir ses olmaması gerekli.

    Benim bütün arkadaşlara, özellikle çok şikayeti olan arkadaşlara önerim şu, varsayalım 5 yıl içinde alabileceklerini düşündükleri ideal bir aracı tespit etsinler, sonra da o aracın forumlarını takibe başlasınlar. Bakalım ne tür sorunlardan o araç sahipleri dert yanıyor.

    301 özellikle 2. el olarak almışsanız fiyat/performans oranı açısından iyi bir araç. Hele hele şehir içinde kullanıyorsanız çok ideal. Diğer B sınıfı araçlarla kıyaslamanızı öneririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: necdetpek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: necdetpek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: necdetpek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Büyük R

    quote:

    Orijinalden alıntı: XPerience

    Sevgili arkadaşlar müsaadenizle bir sorum olacak:

    Peugeot 301 1.6HDI 92 HP Allure paket alarak aranıza katıldım. Kullanım kitapçığını baştan sona okudum yanlış bir şey yapmamak ve yanlış bilinenleri doğruymuş gibi uygulamamak adına. Lakin bir konuya açıklık getiremedim; kitapçığın bir bölümünde enerji tasarrufundan bahsederek USB belleği araçta takılı bırakmayın diyor. Takılı USB bellek ışıklı değilse nasıl enerji harcayabilir ki? Küçücük bir bellek aldım ele ayağa takılmasın kırılmasın diye çıkarsam kaybolur gider. Siz nasıl kullanıyorsunuz doğrusu nedir bir fikriniz var mı acaba?

    Aracınız hayırlı olsun.

    Usb konusunda sadece emniyet için demişlerdir ki zaten araç otomatik olarak 15 dk içerisinde enerji tasaruf moduna geçmekte. Bende mini usb aldım taktım kapağını kapattım varlığını bile unuttum 1 yıldır sökmedim hiç.


    Bu arada kitapçığınızı ufak bi süreliğine "Killer Loop" kullanıcı adlı arkadaşımıza gönderebilirsiniz. Acil ihtiyacı var.

    Bence gönderirken pazarlık yapın size paspas hediyesi ile geri göndersin :))


    eksik olma dostum çok iyisin..
    klavuz buldum bir tanıdıktan. ama fazla klavuz sıkıntı yaratmaz.
    hepiniz klavuzlarınızı saklayın. bununla ilgili yakında bir açıklama yapacağım.

    Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın 301'inizi.


    Yakıt ekonomisi 301'lerin en başarılı olduğu alan. Ardından iç hacim ve bagaj hacmi geliyor. Elbette performanslı ve dayanıklı motoru da saymadan geçmek olmaz.

    Çok yeni motorla, güzel bir ortalama hızla gerçekten harika bir değer yakalamışsınız. Kullanım şeklinizin de bu rakamı yakalamakta önemli olduğunu düşünüyorum. Sert tepkiler vermeden kullanıyor olmalısınız. Böyle kullanınca 301 sahibini sürekli memnun eder. Tebrikler.

    Selam dostum,
    yanlış kişiye yolladın galiba. ben 301 den pek memnun dğelim.
    anam almış sormadan etmeden.
    tek iyi tarafı yakıt ve motor performansı denebilir evet.
    ama yol tutuş, şanzıman, vites geçişleri, vites tepkileri, neredeyse şahin kadar sert direksiyon, öne eğilerek açıp kapamak zorunda olduğum elektrikli camlar, böbrek taşı düşürtecek kadar sert amortisör vs.. beni çok rahatsız ediyor.
    ama bunlara razı olupta kullanan ve alanlara güle güle kullanmak nasip olsun işalla..

    Özür, XPerience isimli arkadaşa yanıt olarak yazmıştım.

    Yanlış kişiye üstelik memnun olmayan kişiye gitmiş.

    45 bin km kullandım 301'i. Ağırlık olarak şehirler arası yollardaydım. Rüzgarda gezme ve gürültü konusunda hak veriyorum. Ama direksiyonun sertliğini bırakın, keşke sert olsaydı diye düşündüğüm anlar oldu, amortisör, cam açma gibi konularda ben sorun yaşamadım. Motor performansı da gayet iyiydi. Vites geçişlerinde de sıkıntı yoktu. Acaba sizin araçta mı sorun var diye düşünüyorum.

    Neyse, dilerim memnun olacağınız bir araca en kısa sürede, kullanım kitbıyla birlikte kavuşursunuz.

    sorun değil, anladım bana olmadığına :)
    vites de sorun yok diyorsan başka araba kullanmamışın derm dostum. servise götürdüm kaç kere. bu kemikli ve sarsıntılı geçiş 301 lerin kronik hali, sorun deil dediler.
    başka bir araçta da görmedim zaten böyle sarsıntılı geçişleri. insan kendini kötü şoför zonnediyor :)
    direksiyon hızlanınca yumuşamış olabilir. kötü yanıda bu işte. şehir içinde sokak aralarına gir çık kulalnırken sert olduğunu anlamak daha kolay.
    yumuşak direksiyonlu araç kullanmak laızm bunu anlamak için.

    diğer yandan motor fena deil ama sol kapıda cam otomatiği olan araçlarla kıyaslayınca vitesin üstünde cam düğmelerinin olması klasik fransız arabası olduğunu hatırlatıyor. rahatsız ediyoe beni kullanmak. hala alışamadım diyebilirim..
    tercih edip alışanlara lafım yok tabi..

    Öncelikle ehliyetimi aldığım 1982 yılından beri sürekli araç kullanıyorum. Çok fazla sayılmaz belki ama şu anda sahibi olduğum 12.aracı kullanıyorum. Yine de sizler kadar deneyimli olmayabilirim. İtiraz edemem.

    301'e gelince, 45 bin km kadar kullandım ve bu km'yi 1.5 yıldan az bir sürede yaptım. Ağırlıklı olarak şehirler arası yolda gidip geldim. 35 bin km kadarını. Aracıma yaptıklarımı ise isterseniz buradaki geçmiş yazılarımdan okuyabilirsiniz.

    Vites geçişlerinin sarsıntılı olduğunu, acemi şöför gibi aracın hoplayıp zıpladığını iddia ediyorsanız, benimki 301 değildi herhalde. :)

    Tüm gövdesine yaptırdığım ses yalıtımı ve 35 mm alçaltılmış spor yayları ile birlikte gitti, yeni sahibi güle güle kullansın. Burada uzun zamandır 301 kullanan diğer arkadaşların da özellikle vites konusundaki eleştirilerini merak ediyorum.

    Bu aracın kronik sorunları
    1- rüzgarda gezmesi, (bu nedenle yay değiştirdim, ciddi şekilde iyileşti),
    2- kabin içine gelen gürültü( içeriden dışarıdan yapılan yalıtım çok işe yaradı, ama ucuz bir çözüm değildi)

    Bu 2 temel sorunun dışında rüzgar sesi, bagaj kapağının düşmesi gibi sıkıntılar da mevcut. Benim araçta rüzgar sesi rahatsız edici değildi. Ama çok dertli olanları da tanıdım.
    Cam düğmeleri vs gibi şekil şartlarını saymıyorum. Alışkanlık meselesi. Şimdiki aracımda elim sürekli orta konsola gidiyor. Alışınca normal geliyor. Sevemezseniz işiniz zor.

    Bunları aracı savunmak için yazmıyorum. Şu anda 301'im de yok zaten. Yaşadıklarımı paylaşmak istedim. Aracını tanımak isteyen arkadaşlar için belki bir yararım olur umuduyla.




    Uzun zamandır 301 kullanan arkadaş denince geldim ;) 3 senenin dolmasına 2 ay kaldı, 80.000 km'yi devirdim.

    Vites geçişlerinde ben bir sıkıntı görmedim. Ne çok kemikli, ne attığını farketmeyecek kadar yumuşak. Bence normal.

    Amortisörün sert denmesi de enteresan. Aksine amortisörlerin yumuşak olduğunu düşünüyorum.

    Tabi sorun sayarsak dediğiniz gibi bir sürü sorun sayılabilir. Ama bu sorunlar benim de arabadan memnun olmamı engelleyen sorunlar değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coundeel


    quote:

    Orijinalden alıntı: necdetpek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: necdetpek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: necdetpek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Büyük R

    quote:

    Orijinalden alıntı: XPerience

    Sevgili arkadaşlar müsaadenizle bir sorum olacak:

    Peugeot 301 1.6HDI 92 HP Allure paket alarak aranıza katıldım. Kullanım kitapçığını baştan sona okudum yanlış bir şey yapmamak ve yanlış bilinenleri doğruymuş gibi uygulamamak adına. Lakin bir konuya açıklık getiremedim; kitapçığın bir bölümünde enerji tasarrufundan bahsederek USB belleği araçta takılı bırakmayın diyor. Takılı USB bellek ışıklı değilse nasıl enerji harcayabilir ki? Küçücük bir bellek aldım ele ayağa takılmasın kırılmasın diye çıkarsam kaybolur gider. Siz nasıl kullanıyorsunuz doğrusu nedir bir fikriniz var mı acaba?

    Aracınız hayırlı olsun.

    Usb konusunda sadece emniyet için demişlerdir ki zaten araç otomatik olarak 15 dk içerisinde enerji tasaruf moduna geçmekte. Bende mini usb aldım taktım kapağını kapattım varlığını bile unuttum 1 yıldır sökmedim hiç.


    Bu arada kitapçığınızı ufak bi süreliğine "Killer Loop" kullanıcı adlı arkadaşımıza gönderebilirsiniz. Acil ihtiyacı var.

    Bence gönderirken pazarlık yapın size paspas hediyesi ile geri göndersin :))


    eksik olma dostum çok iyisin..
    klavuz buldum bir tanıdıktan. ama fazla klavuz sıkıntı yaratmaz.
    hepiniz klavuzlarınızı saklayın. bununla ilgili yakında bir açıklama yapacağım.

    Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın 301'inizi.


    Yakıt ekonomisi 301'lerin en başarılı olduğu alan. Ardından iç hacim ve bagaj hacmi geliyor. Elbette performanslı ve dayanıklı motoru da saymadan geçmek olmaz.

    Çok yeni motorla, güzel bir ortalama hızla gerçekten harika bir değer yakalamışsınız. Kullanım şeklinizin de bu rakamı yakalamakta önemli olduğunu düşünüyorum. Sert tepkiler vermeden kullanıyor olmalısınız. Böyle kullanınca 301 sahibini sürekli memnun eder. Tebrikler.

    Selam dostum,
    yanlış kişiye yolladın galiba. ben 301 den pek memnun dğelim.
    anam almış sormadan etmeden.
    tek iyi tarafı yakıt ve motor performansı denebilir evet.
    ama yol tutuş, şanzıman, vites geçişleri, vites tepkileri, neredeyse şahin kadar sert direksiyon, öne eğilerek açıp kapamak zorunda olduğum elektrikli camlar, böbrek taşı düşürtecek kadar sert amortisör vs.. beni çok rahatsız ediyor.
    ama bunlara razı olupta kullanan ve alanlara güle güle kullanmak nasip olsun işalla..

    Özür, XPerience isimli arkadaşa yanıt olarak yazmıştım.

    Yanlış kişiye üstelik memnun olmayan kişiye gitmiş.

    45 bin km kullandım 301'i. Ağırlık olarak şehirler arası yollardaydım. Rüzgarda gezme ve gürültü konusunda hak veriyorum. Ama direksiyonun sertliğini bırakın, keşke sert olsaydı diye düşündüğüm anlar oldu, amortisör, cam açma gibi konularda ben sorun yaşamadım. Motor performansı da gayet iyiydi. Vites geçişlerinde de sıkıntı yoktu. Acaba sizin araçta mı sorun var diye düşünüyorum.

    Neyse, dilerim memnun olacağınız bir araca en kısa sürede, kullanım kitbıyla birlikte kavuşursunuz.

    sorun değil, anladım bana olmadığına :)
    vites de sorun yok diyorsan başka araba kullanmamışın derm dostum. servise götürdüm kaç kere. bu kemikli ve sarsıntılı geçiş 301 lerin kronik hali, sorun deil dediler.
    başka bir araçta da görmedim zaten böyle sarsıntılı geçişleri. insan kendini kötü şoför zonnediyor :)
    direksiyon hızlanınca yumuşamış olabilir. kötü yanıda bu işte. şehir içinde sokak aralarına gir çık kulalnırken sert olduğunu anlamak daha kolay.
    yumuşak direksiyonlu araç kullanmak laızm bunu anlamak için.

    diğer yandan motor fena deil ama sol kapıda cam otomatiği olan araçlarla kıyaslayınca vitesin üstünde cam düğmelerinin olması klasik fransız arabası olduğunu hatırlatıyor. rahatsız ediyoe beni kullanmak. hala alışamadım diyebilirim..
    tercih edip alışanlara lafım yok tabi..

    Öncelikle ehliyetimi aldığım 1982 yılından beri sürekli araç kullanıyorum. Çok fazla sayılmaz belki ama şu anda sahibi olduğum 12.aracı kullanıyorum. Yine de sizler kadar deneyimli olmayabilirim. İtiraz edemem.

    301'e gelince, 45 bin km kadar kullandım ve bu km'yi 1.5 yıldan az bir sürede yaptım. Ağırlıklı olarak şehirler arası yolda gidip geldim. 35 bin km kadarını. Aracıma yaptıklarımı ise isterseniz buradaki geçmiş yazılarımdan okuyabilirsiniz.

    Vites geçişlerinin sarsıntılı olduğunu, acemi şöför gibi aracın hoplayıp zıpladığını iddia ediyorsanız, benimki 301 değildi herhalde. :)

    Tüm gövdesine yaptırdığım ses yalıtımı ve 35 mm alçaltılmış spor yayları ile birlikte gitti, yeni sahibi güle güle kullansın. Burada uzun zamandır 301 kullanan diğer arkadaşların da özellikle vites konusundaki eleştirilerini merak ediyorum.

    Bu aracın kronik sorunları
    1- rüzgarda gezmesi, (bu nedenle yay değiştirdim, ciddi şekilde iyileşti),
    2- kabin içine gelen gürültü( içeriden dışarıdan yapılan yalıtım çok işe yaradı, ama ucuz bir çözüm değildi)

    Bu 2 temel sorunun dışında rüzgar sesi, bagaj kapağının düşmesi gibi sıkıntılar da mevcut. Benim araçta rüzgar sesi rahatsız edici değildi. Ama çok dertli olanları da tanıdım.
    Cam düğmeleri vs gibi şekil şartlarını saymıyorum. Alışkanlık meselesi. Şimdiki aracımda elim sürekli orta konsola gidiyor. Alışınca normal geliyor. Sevemezseniz işiniz zor.

    Bunları aracı savunmak için yazmıyorum. Şu anda 301'im de yok zaten. Yaşadıklarımı paylaşmak istedim. Aracını tanımak isteyen arkadaşlar için belki bir yararım olur umuduyla.




    Uzun zamandır 301 kullanan arkadaş denince geldim ;) 3 senenin dolmasına 2 ay kaldı, 80.000 km'yi devirdim.

    Vites geçişlerinde ben bir sıkıntı görmedim. Ne çok kemikli, ne attığını farketmeyecek kadar yumuşak. Bence normal.

    Amortisörün sert denmesi de enteresan. Aksine amortisörlerin yumuşak olduğunu düşünüyorum.

    Tabi sorun sayarsak dediğiniz gibi bir sürü sorun sayılabilir. Ama bu sorunlar benim de arabadan memnun olmamı engelleyen sorunlar değil.

    Deneyim bu olsa gerek.:)

    Teşekkürler, aynı şekilde düşünüyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: necdetpek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: necdetpek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: necdetpek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Büyük R

    quote:

    Orijinalden alıntı: XPerience

    Sevgili arkadaşlar müsaadenizle bir sorum olacak:

    Peugeot 301 1.6HDI 92 HP Allure paket alarak aranıza katıldım. Kullanım kitapçığını baştan sona okudum yanlış bir şey yapmamak ve yanlış bilinenleri doğruymuş gibi uygulamamak adına. Lakin bir konuya açıklık getiremedim; kitapçığın bir bölümünde enerji tasarrufundan bahsederek USB belleği araçta takılı bırakmayın diyor. Takılı USB bellek ışıklı değilse nasıl enerji harcayabilir ki? Küçücük bir bellek aldım ele ayağa takılmasın kırılmasın diye çıkarsam kaybolur gider. Siz nasıl kullanıyorsunuz doğrusu nedir bir fikriniz var mı acaba?

    Aracınız hayırlı olsun.

    Usb konusunda sadece emniyet için demişlerdir ki zaten araç otomatik olarak 15 dk içerisinde enerji tasaruf moduna geçmekte. Bende mini usb aldım taktım kapağını kapattım varlığını bile unuttum 1 yıldır sökmedim hiç.


    Bu arada kitapçığınızı ufak bi süreliğine "Killer Loop" kullanıcı adlı arkadaşımıza gönderebilirsiniz. Acil ihtiyacı var.

    Bence gönderirken pazarlık yapın size paspas hediyesi ile geri göndersin :))


    eksik olma dostum çok iyisin..
    klavuz buldum bir tanıdıktan. ama fazla klavuz sıkıntı yaratmaz.
    hepiniz klavuzlarınızı saklayın. bununla ilgili yakında bir açıklama yapacağım.

    Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın 301'inizi.


    Yakıt ekonomisi 301'lerin en başarılı olduğu alan. Ardından iç hacim ve bagaj hacmi geliyor. Elbette performanslı ve dayanıklı motoru da saymadan geçmek olmaz.

    Çok yeni motorla, güzel bir ortalama hızla gerçekten harika bir değer yakalamışsınız. Kullanım şeklinizin de bu rakamı yakalamakta önemli olduğunu düşünüyorum. Sert tepkiler vermeden kullanıyor olmalısınız. Böyle kullanınca 301 sahibini sürekli memnun eder. Tebrikler.

    Selam dostum,
    yanlış kişiye yolladın galiba. ben 301 den pek memnun dğelim.
    anam almış sormadan etmeden.
    tek iyi tarafı yakıt ve motor performansı denebilir evet.
    ama yol tutuş, şanzıman, vites geçişleri, vites tepkileri, neredeyse şahin kadar sert direksiyon, öne eğilerek açıp kapamak zorunda olduğum elektrikli camlar, böbrek taşı düşürtecek kadar sert amortisör vs.. beni çok rahatsız ediyor.
    ama bunlara razı olupta kullanan ve alanlara güle güle kullanmak nasip olsun işalla..

    Özür, XPerience isimli arkadaşa yanıt olarak yazmıştım.

    Yanlış kişiye üstelik memnun olmayan kişiye gitmiş.

    45 bin km kullandım 301'i. Ağırlık olarak şehirler arası yollardaydım. Rüzgarda gezme ve gürültü konusunda hak veriyorum. Ama direksiyonun sertliğini bırakın, keşke sert olsaydı diye düşündüğüm anlar oldu, amortisör, cam açma gibi konularda ben sorun yaşamadım. Motor performansı da gayet iyiydi. Vites geçişlerinde de sıkıntı yoktu. Acaba sizin araçta mı sorun var diye düşünüyorum.

    Neyse, dilerim memnun olacağınız bir araca en kısa sürede, kullanım kitbıyla birlikte kavuşursunuz.

    sorun değil, anladım bana olmadığına :)
    vites de sorun yok diyorsan başka araba kullanmamışın derm dostum. servise götürdüm kaç kere. bu kemikli ve sarsıntılı geçiş 301 lerin kronik hali, sorun deil dediler.
    başka bir araçta da görmedim zaten böyle sarsıntılı geçişleri. insan kendini kötü şoför zonnediyor :)
    direksiyon hızlanınca yumuşamış olabilir. kötü yanıda bu işte. şehir içinde sokak aralarına gir çık kulalnırken sert olduğunu anlamak daha kolay.
    yumuşak direksiyonlu araç kullanmak laızm bunu anlamak için.

    diğer yandan motor fena deil ama sol kapıda cam otomatiği olan araçlarla kıyaslayınca vitesin üstünde cam düğmelerinin olması klasik fransız arabası olduğunu hatırlatıyor. rahatsız ediyoe beni kullanmak. hala alışamadım diyebilirim..
    tercih edip alışanlara lafım yok tabi..

    Öncelikle ehliyetimi aldığım 1982 yılından beri sürekli araç kullanıyorum. Çok fazla sayılmaz belki ama şu anda sahibi olduğum 12.aracı kullanıyorum. Yine de sizler kadar deneyimli olmayabilirim. İtiraz edemem.

    301'e gelince, 45 bin km kadar kullandım ve bu km'yi 1.5 yıldan az bir sürede yaptım. Ağırlıklı olarak şehirler arası yolda gidip geldim. 35 bin km kadarını. Aracıma yaptıklarımı ise isterseniz buradaki geçmiş yazılarımdan okuyabilirsiniz.

    Vites geçişlerinin sarsıntılı olduğunu, acemi şöför gibi aracın hoplayıp zıpladığını iddia ediyorsanız, benimki 301 değildi herhalde. :)

    Tüm gövdesine yaptırdığım ses yalıtımı ve 35 mm alçaltılmış spor yayları ile birlikte gitti, yeni sahibi güle güle kullansın. Burada uzun zamandır 301 kullanan diğer arkadaşların da özellikle vites konusundaki eleştirilerini merak ediyorum.

    Bu aracın kronik sorunları
    1- rüzgarda gezmesi, (bu nedenle yay değiştirdim, ciddi şekilde iyileşti),
    2- kabin içine gelen gürültü( içeriden dışarıdan yapılan yalıtım çok işe yaradı, ama ucuz bir çözüm değildi)

    Bu 2 temel sorunun dışında rüzgar sesi, bagaj kapağının düşmesi gibi sıkıntılar da mevcut. Benim araçta rüzgar sesi rahatsız edici değildi. Ama çok dertli olanları da tanıdım.
    Cam düğmeleri vs gibi şekil şartlarını saymıyorum. Alışkanlık meselesi. Şimdiki aracımda elim sürekli orta konsola gidiyor. Alışınca normal geliyor. Sevemezseniz işiniz zor.

    Bunları aracı savunmak için yazmıyorum. Şu anda 301'im de yok zaten. Yaşadıklarımı paylaşmak istedim. Aracını tanımak isteyen arkadaşlar için belki bir yararım olur umuduyla.




    Size katılmakla birlikte viteslerde sıkıntı yok yumuşacık geçiyo sadece geçişler uzun onada alıştık ayrıca amortisörler bir çok c sınıfından bile güzel bence ufak tefek sıkıntılar var ama bence fiyatına göre süper

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • iyi günler
    hyundae getz den sonra honda civic e geçtim.2007 otomatik vites elegance(full)
    çocuğumuz olunca bagaj ufak gelmeye başladı. sabah bir arkadaş 2014 değişensiz 40.000
    km de 301 almış bana 40 satacak anlaştık.
    hondadan iki sebebten memnun değilim
    1- bagaj
    2- altı çok alçak balığa gidiyorum sıkıntı oluyor
    pejo hakkındaki yorumları okudum kafam karıştı
    510 lt bagaj yeterli
    siz ne dersiniz
    ikinci eli nasıl
    sorunlu mu
    honda nın özellikleri benim gereksinimlerimi karşılamıyor
    şimdiden teşekkür ederim
  • 
Sayfa: önceki 173174175176177
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.