mercek
=> Acılırken Logon Penceresi nasl kaldırılır? (control panelden olmadı)
(12.01.2006 21:32:28)
Ethernet kartı koyduktan sonra pc acılırken Logon penceresi cıkıyor (WinME). Su sifre giriniz olayı..sifre yok bilgisayarda..
Kontrol panelinde quick logon secenegini isaretledim ona ragmen bu Logon penceresi her acılısta karsımda..Ok veya cancel diyerek geciyorum..
Bunun karsıma cıkmasını nası engellerim?
mercek
=> Acılırken Logon Penceresi nasl kaldırılır? (control panelden olmadı)
(12.01.2006 21:52:20)
hocalar shu soruna da el atınız