MSN messenger MAC'de baglanmiyor (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> İşletim Sistemleri ve Yazılımlar >> Yazılım Genel >> Ofis Uygulamaları >> Araçlar >> Ses - Video Programları >> Grafik - Multimedya >> İnternet >> Güvenlik Programları >> İş ve Sektörel Programlar
Mesaj
mercek => MSN messenger MAC'de baglanmiyor (1.6.2011 17:03:32)
Sorunu nasil cozerim dostlar? Internet baglantimda sorun yok, yahoo messenger vs calisiyor ancak MSN'yi kurdum baglanmiyor, bileniniz var mi neden?

mercek => MSN messenger MAC'de baglanmiyor (5.6.2011 18:14:27)
eskiden yardim edilirdi bu forumda, degismis...

V4ZeytinBurnu => MSN messenger MAC'de baglanmiyor (6.6.2011 01:54:55)
Skype kullan o zaman sende her mac kullanan gibi :)

Sayfa: [1]