mercek
=> MSN messenger MAC'de baglanmiyor
(1.6.2011 17:03:32)
Sorunu nasil cozerim dostlar? Internet baglantimda sorun yok, yahoo messenger vs calisiyor ancak MSN'yi kurdum baglanmiyor, bileniniz var mi neden?
mercek
=> MSN messenger MAC'de baglanmiyor
(5.6.2011 18:14:27)
eskiden yardim edilirdi bu forumda, degismis...
V4ZeytinBurnu
=> MSN messenger MAC'de baglanmiyor
(6.6.2011 01:54:55)
Skype kullan o zaman sende her mac kullanan gibi :)