Bisiklete Motor Takmak İçin >> (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Diğer Motorlu Araçlar Genel
Mesaj
Guest-86F0316EC => Bisiklete Motor Takmak İçin >> (14.6.2011 14:46:41)
Bu motorda yağ ve benzin hazneleri ayrı diye biliyorum ikisinide fulle işte ilk benzin bitecek haliyle benzini eklersin sürekli yağ bitene kadar. Yanlışım yoktur umarım. Binlerce testere kullanıcısı var onlar nasıl alıyorsa bizde öyle alacağız

Motor geçsin hemen başlıyorum . Bugünde bir bisikletçiye uğrarım.Ben lüleburgazdayım çok fazla sorun olacağını düşünmüyorum. Yani umarım olmaz o kadar apaçi delik egzostlu motorlarla gezerken sorun olmuyorsa bende de olmaz sanırım

Nielsen => Bisiklete Motor Takmak İçin >> (14.6.2011 14:53:13)
Oğuzhan aklından bile geçirme Kendine bi yakıt deposu yaparsın yada benim gibi bi su şişesine mahkumsun.

Bu arada testerelerdeki yağ ve benzin deposunun ayrı olmasının nedeni zinciri yağlamak içindir. Yoksa normaldede testerelerdeki yakıt deposuna karıştırılmış yakıt konulur.

15, ısrarla söylüyorum o motora 250 lira verip paranı çöpe atma

Guest-86F0316EC => Bisiklete Motor Takmak İçin >> (14.6.2011 14:55:24)
sana da hayırlı olsun o zaman. İkimizde proje resimlerimizi ve son durumları burdan paylaşalım herkes için faydalı olsun
Tamam ayrı bi yakıt deposu kullanabilirim sanırım.Çıkma falan uydurabilirsem daha uzun süreli kullanabilirim. Peki bu motorlar en fazla kaç km gidebilirim 20km de şişmez hemen değil mi ?

Nielsen => Bisiklete Motor Takmak İçin >> (14.6.2011 15:05:48)
100 tane alana 220den mi

Saçmalamış resmen.

Ya ben seni düşündüğüm için diyorum. Hani maksat, yaptığın şey sonuçta ilk. İlk işini birazdaha düşük maliyetle çıkarıırsan işin temelini öğrenirkende fazla zarar etmemiş olursun. Örneğin alacağın o skyhawk motorunda motor ayarını karbüratör ayarını öğrenirken bu motorun ömrüne etki edebilir. Ama ucuz motorla başlarsan motorun ölse bile sana koymaz. Çünkü tecrübe edinmiş olacaksın hemde fazla para yememiş olacaksın.

Guest-86F0316EC => Bisiklete Motor Takmak İçin >> (14.6.2011 15:12:37)
Tamam o zaman heyecan ve merakla motorumu bekliyorum . Motorun en fazla 8000 devire çıkabileceğini düşünürsek dişlilerle deviri 400 e düşürsem tekerleğin çevresi sanırım 2.13 metreydi. Buda dakikada 852 metre eder. Yani en fazla saatte 51,12 km eder ki bence yeterli. Bunun rampaları falanda var

Nielsen => Bisiklete Motor Takmak İçin >> (14.6.2011 15:17:38)
quote:

Orijinalden alıntı: 15


quote:

Orijinalden alıntı: Uniprof
100 tane alana 220den mi

Saçmalamış resmen.

Ya ben seni düşündüğüm için diyorum. Hani maksat, yaptığın şey sonuçta ilk. İlk işini birazdaha düşük maliyetle çıkarıırsan işin temelini öğrenirkende fazla zarar etmemiş olursun. Örneğin alacağın o skyhawk motorunda motor ayarını karbüratör ayarını öğrenirken bu motorun ömrüne etki edebilir. Ama ucuz motorla başlarsan motorun ölse bile sana koymaz. Çünkü tecrübe edinmiş olacaksın hemde fazla para yememiş olacaksın.

motorumun ölme ihtimali var mı?

Ne gibi bakımlar yapmak gerekiyor motora?


Fazla fakir çalışırsa piston kol kırabilir Herhangi bir nedenden vuruntulu çalışabilir, çiğ benzin atabilir vsvs

Guest-86F0316EC => Bisiklete Motor Takmak İçin >> (14.6.2011 15:24:18)
fakirden kastın benzin/hava oranının düşük olması sanırım.Neden böyle birşey olur ki?

Nielsen => Bisiklete Motor Takmak İçin >> (14.6.2011 15:31:46)
Motorun fakir çalışması performansı artırır ancak hararete sebep olur. Motor bu şekilde çalışmaya devam ederse metal yorgunluğu dediğimiz olay meydana gelir ve motorun ömrünü kısaltır.

Şayet motor zengin çalışırsa yanma odasındaki yakılamayan yakıt motorun stop etmesine neden olur. Zengin çalışan motora gaz verildiğinde motor yakıtı yakamaz ve boğulur, bunun yanında egzozdan yakılmamış benzin atar ki, benzninin fiyatı malum bunu hiç istemeyiz

Benzinin kalitesi düşükse motor dengesiz tempoda çalışır, vuruntu yapar. Buda crankshafta aşırı yük binmesine neden olur. Kalitenin düşük olmasından kastım, yakıtın pistonun daha buji seviyesine gelmeden parlamasıdır. Böyle olunca piston daha yukarı çıkarken yakıtın erken yanması sonucu dengesiz bir hareket yapar. Kalitesiz yakıtlar zamanından daha önce alev alan yakıtlardır. Vuruntunun bir sebebide ateşlemenin zamanınn yanlış olmasıdır.

Guest-86F0316EC => Bisiklete Motor Takmak İçin >> (14.6.2011 15:36:00)
anladım gibi. Bu alet 1 saat falan durmadan çalışabilir mi acaba ?

Nielsen => Bisiklete Motor Takmak İçin >> (14.6.2011 15:38:00)
quote:

Orijinalden alıntı: oguzhan1992

anladım gibi. Bu alet 1 saat falan durmadan çalışabilir mi acaba ?



Hiç denemedim ki

Guest-86F0316EC => Bisiklete Motor Takmak İçin >> (14.6.2011 15:39:07)
Ya çalışır heralde be altı üstü aşağı yukarı hareket yapıyo .Bi tane de benzin deposu ayarlamak lazım hurdalıktan falan.
pm attım

Nielsen => Bisiklete Motor Takmak İçin >> (14.6.2011 15:49:20)
quote:

Orijinalden alıntı: 15

bu zengin ya da fakir çalışması verdiğimz gaza mı bağlı oluyor?

Benzinin kalitelisini alırız yahu.
petrol ofisinde 95 oktan kurşunsuz benzin 4.18 lira.
2.5 litre depo var.10 lira eder.10 liraya 150 km.Epey iyi.
sıkıldıkça bin


Guest-86F0316EC => Bisiklete Motor Takmak İçin >> (14.6.2011 15:49:26)
Bence yakıt sarfiyatı o kadar az olmayacak düşük cc li motorlar daha çok yakar diye biliyorum

Guest-86F0316EC => Bisiklete Motor Takmak İçin >> (14.6.2011 15:55:52)
Deneyeceğiz bakalım 10tl ile 150 km bence müthiş bir rakam . Tabi arada mola vermek gerekir motor açısından

Guest-86F0316EC => Bisiklete Motor Takmak İçin >> (14.6.2011 16:01:57)
Çıkılmasa bile en azından iş görür diye düşünüyorum.Ben şimdi çıkıyorum uygun dişli bakayım akşama yazarım gelişmeleri

Guest-86F0316EC => Bisiklete Motor Takmak İçin >> (14.6.2011 17:01:14)
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
bu parçaları ücretsiz aldım arkadaşlar.Ama sanırım zincir kısa gelecek bir tane daha ekletmem gerekebilir.Vites kolunun çıt çıt eden kısımları bozuk yani tam benim istediğim gibi açıkçası uyarsa çok güzel olur.Ancak şöyle bir sorun çıktı arka tekerleğin sol tarafına dişli takılamıyormuş dişliyi takmak için yuva yokmuş orda mecburen motoru kucağımıza alacağız.Ve gücüde pedallara vereceğizdolayısıyla pedallar iptal olacak.
Bir de bulabildiğim en küçük dişlide 13 diş var en büyükte ise 44. Sanırım istediğim kadar düşüremeyeceğim deviri

motiongeneer => Bisiklete Motor Takmak İçin &gt;&gt; (14.6.2011 17:29:14)
tornacıda ayarlıyorlar o dişlileri. Dediğimi yaparsanız masrafsız olur.

Guest-86F0316EC => Bisiklete Motor Takmak İçin &gt;&gt; (14.6.2011 17:53:39)
quote:

Orijinalden alıntı: altnkrtl

tornacıda ayarlıyorlar o dişlileri. Dediğimi yaparsanız masrafsız olur.

Ne dediğini kaçırdım . Tekrarlayabilir misin acaba ?

Nielsen => Bisiklete Motor Takmak İçin &gt;&gt; (14.6.2011 18:06:24)
Gaz için o vites tetiklerini kullanacaksan çok güzel hız sabitleme sistemin olmuş olur.

Nielsen => Bisiklete Motor Takmak İçin &gt;&gt; (14.6.2011 18:13:27)
quote:

Orijinalden alıntı: 15


quote:

Orijinalden alıntı: Uniprof
Gaz için o vites tetiklerini kullanacaksan çok güzel hız sabitleme sistemin olmuş olur.

Ben de tam onu soracaktım.O motordan çıkan teli çektikçe hızlanıyor mu motor?
Eğer öyleyse dediğiniz gibi hız sabitleyici gibi kullanılabilir vites.Ama gücü yeter mi bilmem.

Bozuk vitese takarsanız da ara gazı verme şansınız olur



Tabiki motordaki o pimi çektikçe motorun devri artar.

Sayfa: << < önceki 4 5 [6] 7 8   sonraki >     >>