HP Teknik Servis (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> Hp - Compaq
Mesaj
asilimy => HP Teknik Servis (19.1.2011 16:56:41)
Merhaba. 2009 Şubat ayında Turkcell kampanyası ile aldığım HP Pavillion dm3 modeli notebook'um kısa bir süre önce açılmama sorunu ile karşı karşıya kaldı. Bunun üzerine HP Türkiye'yi arayarak durumu anlattım ve bana bir takip kodu verdiler. Bugün UPS Kargo'dan bir kurye geldi ve cihazı bir kutuya koyarak götürdü. Ancak kuryeden aldığım takip numarasını incelediğimde Jabil Türkiye isimli bir firmaya gittiği yazıyor. Google'da biraz arattığımda çok fazla sorun yaşayan kullanıcı olduğunu görüyorum. Hele ki sikayetvar.com yorumları iyice korkuttu. Daha önce Jabil isimli firmaya tamir için cihaz gönderenlerden firma hakkında olumlu/olumsuz yorumlar almak istiyorum. Çoğu kişi cihazım 2 ay sonra tamir edilmeden geri geldi benzeri şeyler yazmış. Jabil isimli firmanın ortalama servis süresi nedir? Ayrıca sanırım artık Pavillion dm3 modeli üretilmiyor ve düzelmeyecek bir sorun varsa değişim önerisinde bulunacaklarını düşünüyorum. Bu cihazın özelliklerinden oldukça memnunum ve sırf ufak detaylar yüzünden tercih ettim. Bahsettiğim ufak detaylar fırçalanmış alüminyum dış kasa, üzerinde dvd rom barındırmaması (usb ile geliyor), dahili 3G modem, dahili GPS alıcısı ve Led LCD kullanıyor olması. Şu an itibariyle az çok bu özelliklere sahip bir HP ürünü var mıdır bilmiyorum. Dediğim gibi ürün önerilerinden çok firma hakkındaki yorumları merak ediyorum. 2 ay çok uzun bir süreç ve bu kadar süre bilgisayarsız kalmam benim için resmen bir facia.

Cevaplayan herkese şimdiden teşekkürler.

Sayfa: [1]