noyn__
=> İktisat!
(2.8.2010 14:42:10)
İktisat okuyan biri bana söyleyebilirmi,iktisat okumak zormudur,orta dereceli bi matematik zekasına sahip biri iktisat yapabilirmi kısacası adamı zorlarmı?
Tercihlerime yazmayı düşünüyorum ama bi yandanda tırsıyorum
Zigetvar
=> İktisat!
(2.8.2010 14:56:28)
Konunun takipçisiyim.
karacaayt
=> İktisat!
(2.8.2010 15:06:56)
Bende merak ediyorum bu soruyu
R Stringer Bell
=> İktisat!
(2.8.2010 15:15:19)
Çok zor matematik dersleri var diye duydum bende.İşletme daha kolaymış.
ApAtHe89
=> İktisat!
(2.8.2010 17:03:27)
takipteyim.