İktisat! (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT / YDT
Mesaj
noyn__ => İktisat! (2.8.2010 14:42:10)
İktisat okuyan biri bana söyleyebilirmi,iktisat okumak zormudur,orta dereceli bi matematik zekasına sahip biri iktisat yapabilirmi kısacası adamı zorlarmı?
Tercihlerime yazmayı düşünüyorum ama bi yandanda tırsıyorum

Zigetvar => İktisat! (2.8.2010 14:56:28)
Konunun takipçisiyim.

karacaayt => İktisat! (2.8.2010 15:06:56)
Bende merak ediyorum bu soruyu

R Stringer Bell => İktisat! (2.8.2010 15:15:19)
Çok zor matematik dersleri var diye duydum bende.İşletme daha kolaymış.

ApAtHe89 => İktisat! (2.8.2010 17:03:27)
takipteyim.

Sayfa: [1]