Şimdi Ara

Vodafone Müşteri Hizmetleri Telefon Sisteminde Müşteri Temsilcisine Bağlanma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
82.326
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Telefonda müşteri temsilcisine bağlanmanın en kısa yolu hangisidir? Hangi tuşları sırasıyla tuşlayarak ulaşabiliriz?



  • http://www.telekolay.com/Telekolay/default.aspx

    sadece vodafone değil birçok firmannın çağrı merkezleri için müşteri temsilcilerini burada bulabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tazzz77

    http://www.telekolay.com/Telekolay/default.aspx

    sadece vodafone değil birçok firmannın çağrı merkezleri için müşteri temsilcilerini burada bulabilirsiniz.


    Gerçekten de işe yarıyor. Sık kullanılanlara ekledim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sp@wn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tazzz77

    http://www.telekolay.com/Telekolay/default.aspx

    sadece vodafone değil birçok firmannın çağrı merkezleri için müşteri temsilcilerini burada bulabilirsiniz.


    Gerçekten de işe yarıyor. Sık kullanılanlara ekledim

    Server Error in '/telekolay' Application. diyor linke tıklayınca. Bu vodafone da müşteri temsilcisine bağlanmak için defalarca 0 a basıyorum ısrarla yanlış ya da eksik bir numara çevirdiniz diyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tazzz77

    http://www.telekolay.com/Telekolay/default.aspx

    sadece vodafone değil birçok firmannın çağrı merkezleri için müşteri temsilcilerini burada bulabilirsiniz.

    teşekkürler dostum. süper.
  • genellikle bağlanamama sorunu telefon hattı ile internet bağlantısı için görüşme konusunda karışıklıktan kaynaklanıyor. tel için farklı adsl hattı için farklı numaraları var. detaylar şu linktehttp://www.direkbaglanma.com/vodafone-musteri-hizmetleri-telefon-numarasi/
  • Vodafone müşteri hizmetlerine direk nasıl bağlanırım? sorusuna hemen cevap vermek istiyoruz. Önce 0542 542 00 00 ya da Vodafone müşterileri sadece 542 numaralarını çevirerek çağrı merkezine ulaşmalıdır. Operatöre bağlandıktan sonra müşteri temsilcisine aktarılmanın en kısa yolu 1 ve 6 rakamlarına sırası ile basmak olacaktır. Evet, işte bu kadar basit! Canlı destek hattına 7 gün 24 saat ulaşabilirsiniz.
    https://efendim.xyz/vodafone-musteri-hizmetleri-direk-baglanma/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi panriver -- 9 Ağustos 2018; 1:40:34 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.