dkerem2
=> BAŞIMDAN GEÇENLER.. MARKA MI ÖNEMLİ SERVİS Mİ DİYENLER...(HER İKİSİ DE DİYORUM)
(28.6.2009 20:49:59)
kardeş geçmiş olsun öncelikle bende fırat otogazdan taktırdım romanoyu allaha şükür çekişte falan problemim yok yalnız gaz göstergesi saçmalıyordu kaçdefa gittim yapamadılar en son gittim şamandıra değişecek dediler ama elimizde yok dediler metroya gidip almamız lazım dediler 1 saat bekledim geldiler takmaya çalışıyorlar falan ordaki elemanlar 1 saatte şamandırayı takmaları için bekledim son8uç olrak çok dandik 1 yer ordaki makina mühendisi ömer bey çok saçma bir adam zaten hemşerim ıolduğu için utanıyorum brc kitiniz hayırlı olsun
filidor
=> BAŞIMDAN GEÇENLER.. MARKA MI ÖNEMLİ SERVİS Mİ DİYENLER...(HER İKİSİ DE DİYORUM)
(28.6.2009 21:01:05)
KARDEŞİM SAĞOLASIN. İLK YORUMU AYNI İLDEN AYNI YERE TAKTIRAN BİR ARKADAŞTAN ALMAK DA GARİP AMA HOŞ OLDU. O mühendisin neresi mühendise benziyor hala şaşırıyorum. Ayıp olmasa diplomasını itsyecektim. Kaba saba tuhaf bişey. yanımda oğlum vardı şaka yapacam diye kaç defa ağlattı sesimi çıkarmamıştım. Yalnız ana bayilerine durumu anlatmıştım, ben gereğini yapıcam demişlerdi. hala orda olmayabilir
Teşekkür ederim hayırlı olsun dileğin ve yorumun için.
quote:
Orjinalden alıntı: dkerem2 kardeş geçmiş olsun öncelikle bende fırat otogazdan taktırdım romanoyu allaha şükür çekişte falan problemim yok yalnız gaz göstergesi saçmalıyordu kaçdefa gittim yapamadılar en son gittim şamandıra değişecek dediler ama elimizde yok dediler metroya gidip almamız lazım dediler 1 saat bekledim geldiler takmaya çalışıyorlar falan ordaki elemanlar 1 saatte şamandırayı takmaları için bekledim son8uç olrak çok dandik 1 yer ordaki makina mühendisi ömer bey çok saçma bir adam zaten hemşerim ıolduğu için utanıyorum brc kitiniz hayırlı olsun |
dkerem2
=> BAŞIMDAN GEÇENLER.. MARKA MI ÖNEMLİ SERVİS Mİ DİYENLER...(HER İKİSİ DE DİYORUM)
(28.6.2009 21:35:30)
evet bende yorumu ilk okuyunca şaşırdım siz fırat otogaz yazınca
aracınız ne bu arada merak ettim birde benim bildiğim orası aldesa takmıyor romano, kme ,zavoli takıyor ilginç yani
talfar
=> BAŞIMDAN GEÇENLER.. MARKA MI ÖNEMLİ SERVİS Mİ DİYENLER...(HER İKİSİ DE DİYORUM)
(28.6.2009 21:40:52)
Hocam hayırlı olsun ve geçmiş olsun.
Konu başlığı çok güzel olmuş markamı önemli servis mi? sizin düşündüğünüz gibi bence de her ikisi ama bence önce marka iyi bir markada karar kıldıktan sonra iyi bir servis seçimi en mantıklısı çünkü markada bir sorun olursa marka sorumlusu firma ile temasa geçerek halledebilirsin fakat ustada sorun olursa halletmek zordur şeklinde düşünüyorum.
emtue
=> BAŞIMDAN GEÇENLER.. MARKA MI ÖNEMLİ SERVİS Mİ DİYENLER...(HER İKİSİ DE DİYORUM)
(28.6.2009 23:03:00)
gecmis olsun, olur boyle seyler.
BRC'nin de EMKAR gibi bir yuz karasi vardi, hakkinizi aradiginiz icin sizi tebrik ederim. boyle usta gecinen ahlaksizlar yuzunden insanlar lpgden soguyor..
filidor
=> BAŞIMDAN GEÇENLER.. MARKA MI ÖNEMLİ SERVİS Mİ DİYENLER...(HER İKİSİ DE DİYORUM)
(28.6.2009 23:51:09)
Birim zamanda maksimum kar marjı güttükleri için böyle yaptıklarını, tamamen fazla para kazanma adına kandırma,aldatma,hile yoluna gittiklerini düşünüyorum. Muhtemelen o depo ellerinde kaldı, itelemek lazımdı, beni kek zannettiler, ucuz yollu da şamandıra ve gaz valfi.. 300 kazanacaklardı belki ama 500 kazanmak için 40 takla attılar. Depo da zaten atikerin çok ucuza verdiği depo.. Allaha şükürler olsun ki fark ettim Aldesa yazısını. Yani cahil biri olsam, ya da Aldesa'nın da başka bir marka olduğunu bilmesem, "herhalde romanonun parçasıdır" diye düşünüp haberim bile olmazdı... Aldesa yerli üretim olmasına rağmen italyan ismi gibi ya.. nerden bilecek köylü mehmet aga.. yutturun gitsin..
Aktif Değil
=> BAŞIMDAN GEÇENLER.. MARKA MI ÖNEMLİ SERVİS Mİ DİYENLER...(HER İKİSİ DE DİYORUM)
(29.6.2009 10:42:34)
Sayın filidor,
Öncelikle böyle bir mesajda ürünümüzün isminin geçmesine gerçekten üzüldüm ve yaşadığınız tüm olumsuzluklar için bayiimiz adına özür dilerim. Yeni sisteminiz hayırlı olsun, iyi günlerde kullanmanızı dilerim.
Ancak yazılan bir kaç cümle ile ilgili yazmadan geçemeyeceğim. Enjektörleri gerçekten çok sessizdir ve bunu anlamak için başka marka bir sistemle yanyana çalıştırmak yeterlidir.
Manifold delinmesi, manifoldu delmeden benzin enjektörü altı aparat kullanılmaması hassasiyetle üzerinde durduğum bir konudur ve tüm montajlarımızda manifold delinecektir.
Sistemin kendine ait şamandırası olduğu halde montajda farklı bir marka kullanılması ile ilgili gerekli açıklamayı telefonda alacağım ama bu noktada da diğer markaların aksam listesinden bahsetmek yanlış olur. Aksam listesinden diğer markaların silinmesi veya listeye ilave edilmemesi ticari kaygıları da içeren bir konudur. Yoksa Aldesa uygunluk alamayacak kalitede değildir kesinlikle. Yani kısacası bazı firmalar aksam listelerinde kendi ürettikleri/ithal ettikleri şamandıraların, regülatörlerin, tankların haricinde başka markaları bulundurmadığı gibi bayiilerini de sadece kendi markalarıyla çalışmaya mecbur bırakıyorlar. Biraz konu dışı oluyor fakat yeri gelmişken söylemeden edemiyorum... Markasına güvenen bir firma bayiisinin dükkanındaki diğer markaya neden karışır? Üstelik bu sebepten sektörün duayeni diyebileceğimizin üstadlarımız bile haketmediklerine inandığım yaptırımlarla karşılaşıyorlar. Belki de bunun altında kişilerin markanın önüne geçmesinden duyulan korku vardır. Neyse...
Sonuç olarak yine Romano gibi kaliteli başka bir sistem taktırmış olmanız olayın tek güzel tarafı... Anlattıklarınızla ilgili üzerime düşeni yapacağım. Uyarınız için teşekkür ederim.
Sayın filidor gibi sorun yaşayan kullanıcılarımız 0506 279 61 45 numaralı telefonumdan bana istedikleri gün ve saatte ulaşabilirler.
Saygılarımla...
Opt
=> BAŞIMDAN GEÇENLER.. MARKA MI ÖNEMLİ SERVİS Mİ DİYENLER...(HER İKİSİ DE DİYORUM)
(29.6.2009 12:13:04)
Geçmiş olsun paylaştığınız için teşekkürler ki bazı yerlerin anlamasına sebep olur buraların ne kadar kuvvetli olduğu.
_Berlin_
=> BAŞIMDAN GEÇENLER.. MARKA MI ÖNEMLİ SERVİS Mİ DİYENLER...(HER İKİSİ DE DİYORUM)
(29.6.2009 12:48:43)
quote:
Orjinalden alıntı: Emre_D Sonuç olarak yine Romano gibi kaliteli bir sistem taktırmış olmanız olayın tek güzel tarafı... Anlattıklarınızla ilgili üzerime düşeni yapacağım. Uyarınız için teşekkür ederim. |
Emre Bey,
ilginiz için teşekkür ederim, zaten kısa sürede cevabınızı bekliyordum dışardan gözlemleyen biri olarak.
Yalnız arkadaş BRC taktırmış sonradan, Romano değil, romano gerçekten kaliteli bir ürün.
filidor
=> BAŞIMDAN GEÇENLER.. MARKA MI ÖNEMLİ SERVİS Mİ DİYENLER...(HER İKİSİ DE DİYORUM)
(29.6.2009 13:22:26)
Emre Bey ilginiz için çok teşekkür ederim. Ben konuyu Fırat Otogaz Ana Bayisine de aktarmıştım. Sağolsunlar sonuna kadar dinlediler ve Barajyolu şubesinin hatasını telafiye yönelik çaba gösterdiler, hatta buyrun gelin bizim burda takalım demişlerdi ama ben Brc taktırmaya gitmiştim bile. Yani bana döndüklerinde benim araca Brc takma işlemine başlanmıştı. Elbette Romano iyi ve kaliteli olmasa, aklıma yatmasa hiç gitmezdim. Bilinçli, araştıran bir insanım ama işte herşey kaliteli markayla bitmiyor. Hem kaliteli malzeme olacak, hem de takılan yer kaliteli olacak. O insanlar olduğu sürece Markanıza da size de zarar vermeye devame deceklerdi. Zaten benim bildirme ve aktarma işlemindeki temel gayem, insanlarımızın yararına. Yoksa bir şekilde ben uyandım, başkaları da dikkatli olsun istedim. Amacım Romano'yu kötülemek olmadı hiçbir zaman, aksine bu olumsuzluk olmasaydı şimdi Romano'yla geziyor olacaktım.
quote:
Orjinalden alıntı: Emre_D Sayın filidor, Öncelikle böyle bir mesajda ürünümüzün isminin geçmesine gerçekten üzüldüm ve yaşadığınız tüm olumsuzluklar için bayiimiz adına özür dilerim. Yeni sisteminiz hayırlı olsun, iyi günlerde kullanmanızı dilerim. Ancak yazılan bir kaç cümle ile ilgili yazmadan geçemeyeceğim. Enjektörleri gerçekten çok sessizdir ve bunu anlamak için başka marka bir sistemle yanyana çalıştırmak yeterlidir. Manifold delinmesi, manifoldu delmeden benzin enjektörü altı aparat kullanılmaması hassasiyetle üzerinde durduğum bir konudur ve tüm montajlarımızda manifold delinecektir. Sistemin kendine ait şamandırası olduğu halde montajda farklı bir marka kullanılması ile ilgili gerekli açıklamayı telefonda alacağım ama bu noktada da diğer markaların aksam listesinden bahsetmek yanlış olur. Aksam listesinden diğer markaların silinmesi veya listeye ilave edilmemesi ticari kaygıları da içeren bir konudur. Yoksa Aldesa uygunluk alamayacak kalitede değildir kesinlikle. Yani kısacası bazı firmalar aksam listelerinde kendi ürettikleri/ithal ettikleri şamandıraların, regülatörlerin, tankların haricinde başka markaları bulundurmadığı gibi bayiilerini de sadece kendi markalarıyla çalışmaya mecbur bırakıyorlar. Biraz konu dışı oluyor fakat yeri gelmişken söylemeden edemiyorum... Markasına güvenen bir firma bayiisinin dükkanındaki diğer markaya neden karışır? Üstelik bu sebepten sektörün duayeni diyebileceğimizin üstadlarımız bile haketmediklerine inandığım yaptırımlarla karşılaşıyorlar. Belki de bunun altında kişilerin markanın önüne geçmesinden duyulan korku vardır. Neyse... Sonuç olarak yine Romano gibi kaliteli bir sistem taktırmış olmanız olayın tek güzel tarafı... Anlattıklarınızla ilgili üzerime düşeni yapacağım. Uyarınız için teşekkür ederim. Sayın filidor gibi sorun yaşayan kullanıcılarımız 0506 279 61 45 numaralı telefonumdan bana istedikleri gün ve saatte ulaşabilirler. Saygılarımla... |
turkon
=> BAŞIMDAN GEÇENLER.. MARKA MI ÖNEMLİ SERVİS Mİ DİYENLER...(HER İKİSİ DE DİYORUM)
(29.6.2009 13:48:41)
sayın filidor hangi şehirde geldi başınıza bu olay?
filidor
=> BAŞIMDAN GEÇENLER.. MARKA MI ÖNEMLİ SERVİS Mİ DİYENLER...(HER İKİSİ DE DİYORUM)
(29.6.2009 14:11:18)
Adana-Barajyolu.. aman hocam takılacak yeri iyi araştırıp gidin.. Lpg gerçekten faydalı ve sıfır aracım da olsa hemen taktırırdım. Çünkü gerçekten performans kaybı olmadığı gibi, psikolojik midir bana mı öyle geliyor bilmiyorum sanki daha iyi hızlanmaya başladı araba. Hiçbir farkı yok öncesinden.. tek farkı yarı yarıya ucuza biniyorum şimdi. BRC öneririm ama her markada olduğu gibi takılacak yer iyi olması şartıyla. Brc olursa zaten serviste sorun yaşama riskiniz de asgariye inşiyor. Çok sıkı tutuyorlar ve prensipli çalışıyorlar. Herkese bayiliği vermiyorlar, hatta yanlış yapıldığını öğrendikleri an iptal ediyorlar bayiliklerini. Türkiye'nin %45 gibi bir oranı BRC taktırmış. 10'un üzerinde değişik marka var. Bir bildikleri olsa gerek... Sadece marka değil iş. Servis kalitesi, servis ağı, diğer malzeme kalitesi, sorun çıktığında ilgileilmesi, garanti durumu... v.s..
quote:
Orjinalden alıntı: turkon sayın filidor hangi şehirde geldi başınıza bu olay? |
Aktif Değil
=> BAŞIMDAN GEÇENLER.. MARKA MI ÖNEMLİ SERVİS Mİ DİYENLER...(HER İKİSİ DE DİYORUM)
(29.6.2009 16:48:46)
quote:
Orjinalden alıntı: _Berlin_ quote:
Orjinalden alıntı: Emre_D Sonuç olarak yine Romano gibi kaliteli bir sistem taktırmış olmanız olayın tek güzel tarafı... Anlattıklarınızla ilgili üzerime düşeni yapacağım. Uyarınız için teşekkür ederim. | Emre Bey, ilginiz için teşekkür ederim, zaten kısa sürede cevabınızı bekliyordum dışardan gözlemleyen biri olarak. Yalnız arkadaş BRC taktırmış sonradan, Romano değil, romano gerçekten kaliteli bir ürün. |
"Yine Romano gibi kaliteli" derken BRC'den bahsediyordum zaten
Cümleyi "Yine Romano gibi kaliteli başka bir sistem" olarak değiştirdim
Aktif Değil
=> BAŞIMDAN GEÇENLER.. MARKA MI ÖNEMLİ SERVİS Mİ DİYENLER...(HER İKİSİ DE DİYORUM)
(29.6.2009 17:01:21)
quote:
Orjinalden alıntı: filidor Emre Bey ilginiz için çok teşekkür ederim. Ben konuyu Fırat Otogaz Ana Bayisine de aktarmıştım. Sağolsunlar sonuna kadar dinlediler ve Barajyolu şubesinin hatasını telafiye yönelik çaba gösterdiler, hatta buyrun gelin bizim burda takalım demişlerdi ama ben Brc taktırmaya gitmiştim bile. Yani bana döndüklerinde benim araca Brc takma işlemine başlanmıştı. Elbette Romano iyi ve kaliteli olmasa, aklıma yatmasa hiç gitmezdim. Bilinçli, araştıran bir insanım ama işte herşey kaliteli markayla bitmiyor. Hem kaliteli malzeme olacak, hem de takılan yer kaliteli olacak. O insanlar olduğu sürece Markanıza da size de zarar vermeye devame deceklerdi. Zaten benim bildirme ve aktarma işlemindeki temel gayem, insanlarımızın yararına. Yoksa bir şekilde ben uyandım, başkaları da dikkatli olsun istedim. Amacım Romano'yu kötülemek olmadı hiçbir zaman, aksine bu olumsuzluk olmasaydı şimdi Romano'yla geziyor olacaktım. |
Sayın filidor,
Konuyu şu anda şirketimizin genel müdürü M.Murat ARSLAN ve Fırat Otogaz'ın sahibi Halil FIRAT yakından takip ediyorlar. Bayii seçimindeki hassaslığımızı sektördeki firmalar iyi bilirler. Elbette üzüntü yaşattığımız bir kullanıcımıza karşı savunmaya geçip mazeretler sunmayacağım fakat bilmenizi isterim ki her zaman teşekkürlerle anılan bir bayiimizin isminin böyle bir konuda geçmiş olmasına üzgün olduğum kadar da şaşkınım.
Uyarınız ve iyi niyetleriniz için teşekkürlerimi sunarım. Saygılarımla...
Aktif Değil
=> BAŞIMDAN GEÇENLER.. MARKA MI ÖNEMLİ SERVİS Mİ DİYENLER...(HER İKİSİ DE DİYORUM)
(29.6.2009 17:04:37)
...
Aktif Değil
=> BAŞIMDAN GEÇENLER.. MARKA MI ÖNEMLİ SERVİS Mİ DİYENLER...(HER İKİSİ DE DİYORUM)
(29.6.2009 17:06:46)
...
reason666
=> BAŞIMDAN GEÇENLER.. MARKA MI ÖNEMLİ SERVİS Mİ DİYENLER...(HER İKİSİ DE DİYORUM)
(29.6.2009 17:17:48)
quote:
Orjinalden alıntı: Emre_D quote:
Orjinalden alıntı: filidor Emre Bey ilginiz için çok teşekkür ederim. Ben konuyu Fırat Otogaz Ana Bayisine de aktarmıştım. Sağolsunlar sonuna kadar dinlediler ve Barajyolu şubesinin hatasını telafiye yönelik çaba gösterdiler, hatta buyrun gelin bizim burda takalım demişlerdi ama ben Brc taktırmaya gitmiştim bile. Yani bana döndüklerinde benim araca Brc takma işlemine başlanmıştı. Elbette Romano iyi ve kaliteli olmasa, aklıma yatmasa hiç gitmezdim. Bilinçli, araştıran bir insanım ama işte herşey kaliteli markayla bitmiyor. Hem kaliteli malzeme olacak, hem de takılan yer kaliteli olacak. O insanlar olduğu sürece Markanıza da size de zarar vermeye devame deceklerdi. Zaten benim bildirme ve aktarma işlemindeki temel gayem, insanlarımızın yararına. Yoksa bir şekilde ben uyandım, başkaları da dikkatli olsun istedim. Amacım Romano'yu kötülemek olmadı hiçbir zaman, aksine bu olumsuzluk olmasaydı şimdi Romano'yla geziyor olacaktım. | Sayın filidor, Konuyu şu anda şirketimizin genel müdürü M.Murat ARSLAN ve Fırat Otogaz'ın sahibi Halil FIRAT yakından takip ediyorlar. Bayii seçimindeki hassaslığımızı sektördeki firmalar iyi bilirler. Elbette üzüntü yaşattığımız bir kullanıcımıza karşı savunmaya geçip mazeretler sunmayacağım fakat bilmenizi isterim ki her zaman teşekkürlerle anılan bir bayiimizin isminin böyle bir konuda geçmiş olmasına üzgün olduğum kadar da şaşkınım. Uyarınız ve iyi niyetleriniz için teşekkürlerimi sunarım. Saygılarımla... |
Üzerinize düşeni yapın da bu kullanıcıya üçkağıt yapmaya kalkanların cezasını verin o vakit.Gerekirse alın bayiliklerini güle güle de deyin yani.İyi bir yetkili olmak bunu gerektirir.
filidor
=> BAŞIMDAN GEÇENLER.. MARKA MI ÖNEMLİ SERVİS Mİ DİYENLER...(HER İKİSİ DE DİYORUM)
(29.6.2009 17:58:33)
mühendis zaten 1500 liraya çalıştığını, pek memnun olmadığını, izin isteyeceğini ama izin vermezlerse işi bırakacağını söylüyordu gelen müşterilere.. hatta bu durumu Yeşiloba'daki bir yetkiliye de anlatmıştım. Fırat Otogaz'ın Adanadaki ana bayisi Yeşiloba'daymış. Oradan sahibiyle görüşmek istedim, durumu anlatmak için, müdürle görüştürelim dediler, olmaz dedim sahibiyle görüşüp anlatmam lazım. Adam size güvenmiş, bayi açmış onca emek para harcamış, marka yapmış, güven oluşturmuş, kesinlikle kendisini uyarmam lazım demiştim. 2 saat sonra sahibiyim diyen birisi döndü bana ona aktardım durumu ama gerçekten sahibimidir hatırlamıyorum şu an. hatta ismini de söylemişti ama şimdi unuttum. Aman benima adımı söylemeyin, durumu bilin yeterli demiştim çünkü ustaları var bir tane, olgun lpg'den çıkmış buraya girmiş. dövecekti beni nerdeyse sökerken. arkadaşıma hakkımda demediği kalmamış. ne kıllığım kalmış, ne insanlığım. hatta bir de iftira atmış ben onu 1999 senesinden olgun lpg den hatırlıyorum, kılın teki, haberim olsaydı mühendise söyler işi hiç aldırmazdım demiş. oysa benim adanaya yerleşme tarihim 2004. kime benzettiyse artık epeyce kinini kusmuştu. Olgun lpg ile hiç alakam yok, sadece 1 kez fiyat almak için gitmiştim 3 ay önce..