DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Açık Hatları Üzerinize Alma Yöntemi. [Kimlik bilgileri güncellendi. İşlem Tamamlandı]
24
Cevap
0
Favori
12.903
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Turkcell >> Açık Hatları Üzerinize Alma Yöntemi. [Kimlik bilgileri güncellendi. İşlem Tamamlandı]
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      862 Mesaj
      04 Nisan 2009 18:14:41
      Merhaba Arkadaşlar,

      1.5 Yıl önce almış olduğum açık hattı faturalı hatta geçirebilmek için üzerime almak istiyordum. Uzun süren Müşteri hizmetleri görüşmelerinden sonra henüz sonuç alabildim. İşlem onaylanana kadar yaptıklarımı aşağıda aşamalarıyla yazıyorum. Sizinde işinize yarar umarım.

      www.sikayetvar.com İnternet sitesinde konu ile ilgili bir şikayet yaratın.
      Aynı gün yada ertesi gün içerisinde Turkcell tarafından size geri dönüş yapılacaktır.
      Sizden istenilen PIN & PUK bilgilerini, Kontör yükleme dönemlerini belirtin.
      Siz ya görüşme sırasında abone merkezine yönlendirilirsiniz yada 24-48 saat aralığında bir yönlendirme alırsınız.
      Abone merkezine gittiğinizde "kimlik bilgileri güncelleme" işlemi yapacağınızı belirtin. Kimliğinizi ibraz edin.
      Yapılan işlem karşılığından hiçbir ücret talep EDİLEMEZ.
      Herhangi bir problem çıkarsa abone merkezinden müşteri hizmetlerini arayın. abone merkezi temsilcisinin yanında müşteri hizmetleriyle görüşün ve görevliyi görüştürün.

      son olarak işlemlerin her aşamasında "acil" ibaresini kullanın yoksa temsilcinin ruh haline bağlı işlem süresi uzamaktadır.

      iyi forumlar...


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RocKMyC -- 8 Nisan 2009; 13:32:28 >
      _____________________________

      PSN: MustafaYC
      2015 Macbook Pro Retina 13" || iPad Mini Retina || iPad Pro || iPhone 7 Plus 128GB || iPhone 6s Plus 16GB
      PlayStation 4 Black Ops 3 Limited Edition || GAEMS G155 Sentry Taşınabilir PS4 Sistemi


    • Yarbay
      6899 Mesaj
      04 Nisan 2009 19:24:08


      bu kişi sen misin?






      TURKCELL Açık Hat Mağduriyetlerini Engellemiyor mylmzcn [04 Nisan 2009, 09:00]
      Yaklaşık 1.5 yıl önce satın aldığım Turkcell hattının açık hat olarak tabir edilen yabancı biri üzerine kayıt ettirilen bir hat olduğunu öğrendim. Şuan hattımı faturalıya çevirmek istiyorum fakat hat benim üzerime olmadığından işlemi gerçekleştiremiyorum.

      Böyle bir hat satışına izin veren kuruluş bundan doğan mağduriyetleri de gidermekle yükümlü olmalıdır. Bize sıradan bir hat satar gibi yapıp ellerindeki açık hatları satmaları etik bir davranış olmamakla beraber yanıltmaktır.

      Turkcell buna göz yummamalıdır. En azından benim ve benim gibi kişilerin Turkcell iletişim kalitesinden soğutulmaması gerekmektedir.

      Ben Turkcell'den şuan kullandığım numara üzerinden faturalı hat hizmeti almak istiyorum ancak bu durum dolayısıyla hizmete ulaşamıyorum. Mağduriyetimin giderilmesini rica ediyorum. ^^


      _____________________________


    • Binbaşı
      1740 Mesaj
      04 Nisan 2009 19:25:42
      Ben 2001 yılında hazırkart almıştım hat kendi üzerime sanıyordum ta ki 2006 yılında simkartım bozulana kadar. Turkcell Extraya gittiğimde hattın başka bir şahıs adına olduğunu söylediler ben de 2001 yılında kimlik fotokopimi vs. verdiğimi ve hattın kendi adıma olması gerektiğini belirttim. Daha sonra en son ne zaman kontör yüklediğimi, hangi numaraları aradığımı, hattı hangi bayiden açtırdığım gibi sorular sordular.

      En sonunda hattın benim tarafımdan kullanıldığını anladıklarında hattı üzeriem geçirdiler ve yeni sim kartımı alabildim. Bu bahsettiğim olaylar Turkcell Extra ben ve M.H. arasında yarım günde oldu ve problem çözüldü.




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      862 Mesaj
      06 Nisan 2009 08:53:46

      quote:

      Orjinalden alıntı: piri.reis



      bu kişi sen misin?






      TURKCELL Açık Hat Mağduriyetlerini Engellemiyor mylmzcn [04 Nisan 2009, 09:00]
      Yaklaşık 1.5 yıl önce satın aldığım Turkcell hattının açık hat olarak tabir edilen yabancı biri üzerine kayıt ettirilen bir hat olduğunu öğrendim. Şuan hattımı faturalıya çevirmek istiyorum fakat hat benim üzerime olmadığından işlemi gerçekleştiremiyorum.

      Böyle bir hat satışına izin veren kuruluş bundan doğan mağduriyetleri de gidermekle yükümlü olmalıdır. Bize sıradan bir hat satar gibi yapıp ellerindeki açık hatları satmaları etik bir davranış olmamakla beraber yanıltmaktır.

      Turkcell buna göz yummamalıdır. En azından benim ve benim gibi kişilerin Turkcell iletişim kalitesinden soğutulmaması gerekmektedir.

      Ben Turkcell'den şuan kullandığım numara üzerinden faturalı hat hizmeti almak istiyorum ancak bu durum dolayısıyla hizmete ulaşamıyorum. Mağduriyetimin giderilmesini rica ediyorum. ^^


      evet. bugün beni aramaları gerekiyor işlemin tamamlanması için. bekliyorum gün içinde haber veririm.


      _____________________________

      PSN: MustafaYC
      2015 Macbook Pro Retina 13" || iPad Mini Retina || iPad Pro || iPhone 7 Plus 128GB || iPhone 6s Plus 16GB
      PlayStation 4 Black Ops 3 Limited Edition || GAEMS G155 Sentry Taşınabilir PS4 Sistemi


    • Teğmen
      206 Mesaj
      06 Nisan 2009 12:39:17
      piri den hiç kaçarmı yaw


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      317 Mesaj
      06 Nisan 2009 13:15:20
      böyle birşey olmaz yarın hat sahibi bana sormadan numaramı başkasına nasıl verirsin diye turkcelli suçlayabilir davada açılabilir. size denilecek şey yeni numara verelim. Açık hat alırken dikkatli olmanız gerekirdi herşeyi turkcellden beklememek lazım.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsaglam -- 6 Nisan 2009; 13:16:47 >
      _____________________________

    • Yarbay
      4014 Mesaj
      06 Nisan 2009 13:17:07
      Bu olay harbiden başli başina sorun insanlarin kafasinda soru işaretleri çıkabilir


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      789 Mesaj
      06 Nisan 2009 13:37:30
      Hem numarası hoşuma gitmişti aldım diyorsunuz hem de bize sıradan hat satar gibi açık hat satılması etik değil, Turkcell buna göz yummasın diyorsunuz..

      Bu ne perhiz ne lahana turşusu...


      _____________________________

      Geleceğe yönelik gerçek cömertlik şu an mevcut olan her şeyden vazgeçmeyi içerir...!
      Filistin'e özgürlük...!
    • Teğmen
      133 Mesaj
      06 Nisan 2009 15:30:08
      arkadaşlar benim hattım da hazır kart, faturaliya geçmek istiyorum fakat. hattı alan kişi vefat etti. sonuçta hattı 6 yıldır ben kullanıyorum. ama turkcell mezardan çıkar getir diyor resmen. turkcell'in bu tarz basit işlemlerde böyle amatör davranması tamda bize göre bir şirket olduğunu ortaya koyuyor.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      862 Mesaj
      07 Nisan 2009 13:43:55

      quote:

      Orjinalden alıntı: celikhalit8

      Hem numarası hoşuma gitmişti aldım diyorsunuz hem de bize sıradan hat satar gibi açık hat satılması etik değil, Turkcell buna göz yummasın diyorsunuz..

      Bu ne perhiz ne lahana turşusu...


      bile bile açık hat aldım diyecek halim yokya. işlemler onaylandı abone merkezine talimat göndermelerini bekliyorum. bugün akşam yada yarın sabah hat üzerime geçmiş olacak. ayrıca devir olarak geçmiyor işlemin adı. "kimlik bilgileri güncelleme" adı altında yapılıyor. abone merkezlerine bu şekilde baskı yaparsanız müşteri hizmetlerini arıyorlar yanınızda işlemi yapıyorlar.


      _____________________________

      PSN: MustafaYC
      2015 Macbook Pro Retina 13" || iPad Mini Retina || iPad Pro || iPhone 7 Plus 128GB || iPhone 6s Plus 16GB
      PlayStation 4 Black Ops 3 Limited Edition || GAEMS G155 Sentry Taşınabilir PS4 Sistemi


    • Yüzbaşı
      317 Mesaj
      07 Nisan 2009 17:20:56

      quote:

      Orjinalden alıntı: RocKMyC



      Alıntıları Göster



      bile bile açık hat aldım diyecek halim yokya. işlemler onaylandı abone merkezine talimat göndermelerini bekliyorum. bugün akşam yada yarın sabah hat üzerime geçmiş olacak. ayrıca devir olarak geçmiyor işlemin adı. "kimlik bilgileri güncelleme" adı altında yapılıyor. abone merkezlerine bu şekilde baskı yaparsanız müşteri hizmetlerini arıyorlar yanınızda işlemi yapıyorlar.


      İleride hattın eski sahibi itiraz ederse ne olacak birisine ait birşeyi birisine izinsiz vermek doğru değil. herkez herkezin hattını bu şekilde açık hat satıldı bana diye üzerine alabilir bu mantıkla.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      862 Mesaj
      07 Nisan 2009 19:36:13
      bu konudada polemik olduya yuh diyorum. hattı üzerine alabilmen için pin & puk bilgilerini bilmen gerekiyor. ayrıca yükleme yaptığın tarihler soruluyor. ve abone merkezine gittiğinde simkart sende olmadan işlem yapamıyorsun. başkasına ait birşeyi izinsiz vermek nerede? simkart bende 1.5yıldır ben kullanıyorum kontörü ben yüklüyorum işlemleri ben yapıyorum. 1.5 yıldır simkartı kendisinde olmayan hat sahibi neden turkcelli arayıp simkartım ortalarda yok iptal edin bana yeni gönderin demiyor?

      turkcell kendini sorumluluk altına sokacak bir işlemi yapacakmı sanıyorsun? devir işlemi olarak geçmiyor dedim okumadınız sanırım. kimlik bilgilerini güncelleme olarak bu işlemi yapıyor. + bu konuda geçici bir yasa çıkarıldı. yasadan bi haber burada konuşmak nekadar doğru?

      son durum abone merkezine talimat gönderilecek ve oradan işlemi sonlandıracağım. max. perşembe günü sonuçlanması gerekiyor diye bilgi verildi.


      _____________________________

      PSN: MustafaYC
      2015 Macbook Pro Retina 13" || iPad Mini Retina || iPad Pro || iPhone 7 Plus 128GB || iPhone 6s Plus 16GB
      PlayStation 4 Black Ops 3 Limited Edition || GAEMS G155 Sentry Taşınabilir PS4 Sistemi


    • Yüzbaşı
      317 Mesaj
      07 Nisan 2009 20:41:31

      quote:

      Orjinalden alıntı: RocKMyC

      bu konudada polemik olduya yuh diyorum. hattı üzerine alabilmen için pin & puk bilgilerini bilmen gerekiyor. ayrıca yükleme yaptığın tarihler soruluyor. ve abone merkezine gittiğinde simkart sende olmadan işlem yapamıyorsun. başkasına ait birşeyi izinsiz vermek nerede? simkart bende 1.5yıldır ben kullanıyorum kontörü ben yüklüyorum işlemleri ben yapıyorum. 1.5 yıldır simkartı kendisinde olmayan hat sahibi neden turkcelli arayıp simkartım ortalarda yok iptal edin bana yeni gönderin demiyor?

      turkcell kendini sorumluluk altına sokacak bir işlemi yapacakmı sanıyorsun? devir işlemi olarak geçmiyor dedim okumadınız sanırım. kimlik bilgilerini güncelleme olarak bu işlemi yapıyor. + bu konuda geçici bir yasa çıkarıldı. yasadan bi haber burada konuşmak nekadar doğru?

      son durum abone merkezine talimat gönderilecek ve oradan işlemi sonlandıracağım. max. perşembe günü sonuçlanması gerekiyor diye bilgi verildi.


      online işlemlerden pin ve puk bilgileri 2 tıkla alınabiliyor. son yükleme yaptığın tarihler vs. sifre yazıp 2222 ye göndermen yeterli. güvenlik açısından tatmin edici değil. sana karşı tavrımız yok ancak simkartı elinde bulunduran herkez bu mantıkla hattı üzerine alabilir. Simkart hattımızın kullanılması için araçtır bu şekilde simkart sahibi hat sahibide olabilir.

      Ayrıca;

      Bu Kanunda tanımlanan son kullanıcılar, kullanmakta oldukları hatları, bir kereye mahsus olmak üzere verilen süre içerisinde, hiçbir vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüğe tabi olmaksızın kendi üzerlerine kaydettirmek için ilgili işletmeciyle abonelik sözleşmesi akdedebilir. Söz konusu hatların eski abonelerinin yapılan işleme bir yıllık zamanaşımı süresi içinde itiraz hakları saklıdır.

      Düşündüğüm gibi eski sahibin itiraz hakkı saklı.Bir yıl içinde hattın kendisine iadesini isteyebilir.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      862 Mesaj
      08 Nisan 2009 13:25:08
      demekki ortada yanlış bir durum yok. hat sahibinin hakları yasa ile korunuyor. ayrıca bu açık hat almış olanlar için yapılıyor ve belli bir abonelik süresinin geçmesi gerekiyor.

      son bilgiler ilk mesaja aktarılmıştır.


      _____________________________

      PSN: MustafaYC
      2015 Macbook Pro Retina 13" || iPad Mini Retina || iPad Pro || iPhone 7 Plus 128GB || iPhone 6s Plus 16GB
      PlayStation 4 Black Ops 3 Limited Edition || GAEMS G155 Sentry Taşınabilir PS4 Sistemi


    • Teğmen
      204 Mesaj
      09 Nisan 2009 13:09:40
      abone bilgilerinin güncellenmesi ile ilgili zaten telekominikasyon kurulunun tebliğ var operatörler bunu yapmak zorunda zaten bu işlem için hat yeni sahibine geçimce eski sahibininde 1 yıl içinde itiraz hakkını kulanması gerekiyor ondan sonra yeni sahibine geçer hat işlem bu kadar ama operatörler net bir prosedür cıkarmadılar ortaya sanırsam artık yavaş yavaş çıkarıırlar


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      916 Mesaj
      09 Nisan 2009 20:06:56

      quote:

      Orjinalden alıntı: ufhouck

      arkadaşlar benim hattım da hazır kart, faturaliya geçmek istiyorum fakat. hattı alan kişi vefat etti. sonuçta hattı 6 yıldır ben kullanıyorum. ama turkcell mezardan çıkar getir diyor resmen. turkcell'in bu tarz basit işlemlerde böyle amatör davranması tamda bize göre bir şirket olduğunu ortaya koyuyor.


      Vefat belgesi ve mirasçı olduğunuzu gösterir belge ile giderseniz her türlü işlemi yapabilirsiniz.


      _____________________________

    • Yarbay
      11045 Mesaj
      11 Nisan 2009 20:33:11

      quote:

      Orjinalden alıntı: scan

      Ben 2001 yılında hazırkart almıştım hat kendi üzerime sanıyordum ta ki 2006 yılında simkartım bozulana kadar. Turkcell Extraya gittiğimde hattın başka bir şahıs adına olduğunu söylediler ben de 2001 yılında kimlik fotokopimi vs. verdiğimi ve hattın kendi adıma olması gerektiğini belirttim. Daha sonra en son ne zaman kontör yüklediğimi, hangi numaraları aradığımı, hattı hangi bayiden açtırdığım gibi sorular sordular.

      En sonunda hattın benim tarafımdan kullanıldığını anladıklarında hattı üzeriem geçirdiler ve yeni sim kartımı alabildim. Bu bahsettiğim olaylar Turkcell Extra ben ve M.H. arasında yarım günde oldu ve problem çözüldü.





      Bugün aynısı benim başıma geldi.Yedek sim kart almak için gittiğimde hattın üzerime olmadığını öğrendim.Halbuki kimlik bilgilerimi vererek almıştım bu hattı.Müşteri hizmetlerini aradım,bana da ne zaman kontör yüklediğimi,kaç kontör yüklediğimi,yükleme işleminden önce kaç kontörümün kaldığını sordu.

      Daha sonra benden dilekçenin yazıp,arkasına kimlik bilgilerimi ekledikten sonra fakslamamı istediler.Turkcell Abone Merkezi'nden faksladım,ararız dediler ama şu ana kadar aramadılar.Birazdan arayıp sıkıştırayım diyorum.

      O hat benim için çok önemli çünkü.İçinde birsürü numara var.


      _____________________________

      VW Passat 1.6 FSI Comfortline-Fırtına Grisi
      VW Caddy 1.9 TDI Comfortline DSG-Gümüş Gri
      Ford Fiesta 1.5 TDCI Trend
      Ford Fiesta 1.4 TDCI Titanium
    • Binbaşı
      1740 Mesaj
      11 Nisan 2009 21:31:08

      quote:

      Orjinalden alıntı: deserthawk



      Alıntıları Göster




      Bugün aynısı benim başıma geldi.Yedek sim kart almak için gittiğimde hattın üzerime olmadığını öğrendim.Halbuki kimlik bilgilerimi vererek almıştım bu hattı.Müşteri hizmetlerini aradım,bana da ne zaman kontör yüklediğimi,kaç kontör yüklediğimi,yükleme işleminden önce kaç kontörümün kaldığını sordu.

      Daha sonra benden dilekçenin yazıp,arkasına kimlik bilgilerimi ekledikten sonra fakslamamı istediler.Turkcell Abone Merkezi'nden faksladım,ararız dediler ama şu ana kadar aramadılar.Birazdan arayıp sıkıştırayım diyorum.

      O hat benim için çok önemli çünkü.İçinde birsürü numara var.


      Herhangi bir sıkıntı olmadan çözebileceğinizi düşünüyorum. Hattı aldığınız bayinin ismini hatırlıyorsanız söyleyin tabi biraz da sıkıştırın çözülür eminim.


      _____________________________

    • Yarbay
      11045 Mesaj
      11 Nisan 2009 22:46:49

      quote:

      Orjinalden alıntı: scan



      Alıntıları Göster



      Herhangi bir sıkıntı olmadan çözebileceğinizi düşünüyorum. Hattı aldığınız bayinin ismini hatırlıyorsanız söyleyin tabi biraz da sıkıştırın çözülür eminim.



      Hattı aldığım bayiyi tam olarak hatırlamıyorum.Çünkü içinde 100 kontör olan hatlardan bulamamıştım hiçbir yerde.Orada denk geldi aldım,fakat bulunduğu yeri hatırlıyorum.Gerekirse gider oradaki dükkanlara bakarak hatırlarım mutlaka.

      Bayi adını bilmiyorum dedim,faksladım.Bugün arayamadım,yarın mutlaka arayıp sıkıştırırım.Acil işlerim var derim.

      Telefonda şimdi SIM KART REDDEDİLDİ diyor.Şu anda kullandığım hat başkasının üstüne ya,herhalde adam durumu farkedip hattı kapattırdı.Yoksa niye durduk yere sim kart reddedildi yazısı çıksın ki?


      _____________________________

      VW Passat 1.6 FSI Comfortline-Fırtına Grisi
      VW Caddy 1.9 TDI Comfortline DSG-Gümüş Gri
      Ford Fiesta 1.5 TDCI Trend
      Ford Fiesta 1.4 TDCI Titanium
    • Yarbay
      3519 Mesaj
      21 Nisan 2009 15:51:55
      Selamlar arkadaşlar,
      Bir arkadaşımın 5 yıldan fazla kullandığı bir Vodafone açık hattı var ve ismine devir yaptırmak istiyor. Bayiye gitmiş ama yardımcı olmamışlar, konuyla ilgili tecrübe veya bilgisi olan var ise yardım ederse seviniriz.


      _____________________________


      DH Motorola Moto G Kullanicilari

      DH müdavimi.
    • Binbaşı
      1054 Mesaj
      21 Nisan 2009 16:00:43

      quote:

      Orjinalden alıntı: basturkemin

      Selamlar arkadaşlar,
      Bir arkadaşımın 5 yıldan fazla kullandığı bir Vodafone açık hattı var ve ismine devir yaptırmak istiyor. Bayiye gitmiş ama yardımcı olmamışlar, konuyla ilgili tecrübe veya bilgisi olan var ise yardım ederse seviniriz.


      5 yıldan eski ise yardımcı olmaları gerekirdi..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      372 Mesaj
      21 Nisan 2009 19:13:18
      9 yıl oldu amcamın üzerine almıştım şuan amcam olmadan üzerime almam mümkünmü?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1614 Mesaj
      29 Nisan 2009 00:20:07

      quote:

      Orjinalden alıntı: karahasan.

      9 yıl oldu amcamın üzerine almıştım şuan amcam olmadan üzerime almam mümkünmü?


      bu sorunun cevabını bende beklıyorum hat babamın üzerine bende kendı adıma almak istiyorum ve bunun için ücret ödüyormuyuz


      _____________________________

    • Binbaşı
      1614 Mesaj
      29 Nisan 2009 12:52:05
      http://www.turkcell.com...ayitlarininguncellenmesi Bu Linkteki 2. Satırda yazanlar ???



      quote:

      (2) Bu Kanunda tanımlanan son kullanıcılar, kullanmakta oldukları hatları, bir kereye mahsus olmak üzere verilen süre içerisinde, hiçbir vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüğe tabi olmaksızın kendi üzerlerine kaydettirmek için ilgili işletmeciyle abonelik sözleşmesi akdedebilir. Söz konusu hatların eski abonelerinin yapılan işleme bir yıllık zamanaşımı süresi içinde itiraz hakları saklıdır.



      _____________________________

    • Binbaşı
      1614 Mesaj
      29 Nisan 2009 13:19:35

      quote:

      Orjinalden alıntı: bungee20

      Benim paylaştığım konuyu bana hatırlatıyorsunuz


      Hatırlatma Yaptığım Yok, Sadece Bu Maddenin İşleyişini Sordum. Herşey İçin Sağolun


      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Turkcell >> Açık Hatları Üzerinize Alma Yöntemi. [Kimlik bilgileri güncellendi. İşlem Tamamlandı]
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.