Şimdi Ara

PEUGEOT 3008 (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.075
Cevap
114
Favori
1.409.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kakman

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox


    quote:

    Orijinalden alıntı: kakman

    hemen hemen değerler aynı hepimizin. Bugün bir bakayım dedim vala şansıma hep dur kalk idi, 7.5 lt civarı yaktı. yarın bir daha bakacam istanbul trafiğinde gene iyi bu değerler.Benim aklımda sorun oluşmuştu aracı sıfır aldık 58000tl ya , sadece deri ve alarm paketi yok. alırken adam mazot koyarken su da kaçırmış depoya, 2 kez araçta depoda su var ikazı verdi ve servise götürdüm arabayı.şimdilik bi sıkıntı yok ama bu yakıt sarfiyatı sorularını sorayım dedim. Arabanın yakıt sarfiyatında bi sorun oluşturmasın diye. Gerçi mazot filtresini tamamen değiştirdiler galiba ikinci gidişnde arabanın. Tatsız bi başlangıç yaptık 3008 e ama şuan çok memnunum orada çalışanın hatası yüzünden başta bayağı üzüldük.Ama prblem allahtan büyük bir şey değilmiş. Veya bize öyle yansıttılar. Şu an 1700km de, 2500km de ilk bakımdan sonra daha da düşer gibime gelio yakıt sarfiyatı ...


    Öncelikle geçmiş olsun araba sanırım dikkat çektiği için nazardan korumak lazım bizimde ilk hafta sol kapıyı çizdiler bizde kötü bir başlangıç yapmış olduk. Kapı gıcırdamaları hariç aacın genelinden memnunuz. 58.bin e aldık demiştiniz acaba ne zaman aldığınızı öğrenebilirmiyim?


    Hocam nisanın 30 unda aldık. Dediğiniz gibi çok dikkat çekiyor , nazardan bizzde bayağı korkuyoruz. Başımıza bayağı bi iş geldi bu yüzden. Volvo s60 ve bmw 3.18 vardı. Artık yok nazar diyelim çünkü çok trajikomik bi şekilde istemeden veda etmek zorunda kaldık. İnşallah bu arabamızda bi problem olmaz.

    Alıntıları Göster
    arkadaslar peugeot 3008 team grubumuz acıldı, hepinizi bekliyoruz... http://www.f a c ebook.com/?sk=2361831622#!/group.php?gid=117121318330483




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iPhonedestek

    arkadaslar peugeot 3008 team grubumuz acıldı, hepinizi bekliyoruz... http://www.f a c ebook.com/?sk=2361831622#!/group.php?gid=117121318330483

    Alıntıları Göster
    Hocam zaten cam tavan dediğiniz 1000TL. Yani Ocak ayında bizim arabanın aynısını aldıysanız yani alarm ve deri paketi hariç. Gayet normal fiyat. Beyaz renk aradık ama istanbulda hiç bi bayi de bulamadık. Bizde aluminyum gri aldık. Birde MEPA'da Kartel taktırdım. Çelikmiş bu karteller 90Tl ya. Normal fiyatı 180Tlymış indirim vardı haftasonuna özel. Arabanın performansında bi yavaşlama yokta, takılırken baktım çok ağır bi parça çelik gerçektende ,yakıt sarfiyatını çok etkilemez umarım. 7.5Lt yakıyor bizim araç , dün bi 20km lik her zmanki gibi yoğun trafikte testimi yaptım. Bizim evin yeride ters gerçi hep yokuş yukarı çıkmak zorundayız bunlarında etkisi oluyodur gerçi, sarfiyata. Gene de harika . Önceki aracımız Volvo s60 idi. 15LT benzin yakıyordu şehir içi , korkunç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kakman

    Hocam zaten cam tavan dediğiniz 1000TL. Yani Ocak ayında bizim arabanın aynısını aldıysanız yani alarm ve deri paketi hariç. Gayet normal fiyat. Beyaz renk aradık ama istanbulda hiç bi bayi de bulamadık. Bizde aluminyum gri aldık. Birde MEPA'da Kartel taktırdım. Çelikmiş bu karteller 90Tl ya. Normal fiyatı 180Tlymış indirim vardı haftasonuna özel. Arabanın performansında bi yavaşlama yokta, takılırken baktım çok ağır bi parça çelik gerçektende ,yakıt sarfiyatını çok etkilemez umarım. 7.5Lt yakıyor bizim araç , dün bi 20km lik her zmanki gibi yoğun trafikte testimi yaptım. Bizim evin yeride ters gerçi hep yokuş yukarı çıkmak zorundayız bunlarında etkisi oluyodur gerçi, sarfiyata. Gene de harika . Önceki aracımız Volvo s60 idi. 15LT benzin yakıyordu şehir içi , korkunç

    Alıntıları Göster
    Karter korumanın sarfiyatı ve performansı etkiliyeceğini sanmam 20-30kg civarıdır sanırım. Yarım insan yapmaz bile.

    Benim 6.5 civarı oluyor ama arada bir E5'e falan çıkıyorum. Sürekli durkalk ve eğimde çok ise 7.5 normal




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Karter korumanın sarfiyatı ve performansı etkiliyeceğini sanmam 20-30kg civarıdır sanırım. Yarım insan yapmaz bile.

    Benim 6.5 civarı oluyor ama arada bir E5'e falan çıkıyorum. Sürekli durkalk ve eğimde çok ise 7.5 normal

    Alıntıları Göster
    20-30kg az bir rakam değil,yakıtı arttırır fakat bunu hissetmessiniz çok küçük bir artış olur.performansıda düşürür bunuda normal kullanımda hissetmessiniz fakat aynı iki araç rolling yapsın kartersiz olan bir süre sonra geçer.çok mu önemli derseniz hiç değil:D araç performans aracı değil zaten.sağlayacağı yarar daha önemli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi driftspec -- 8 Haziran 2010; 15:35:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    20-30kg az bir rakam değil,yakıtı arttırır fakat bunu hissetmessiniz çok küçük bir artış olur.performansıda düşürür bunuda normal kullanımda hissetmessiniz fakat aynı iki araç rolling yapsın kartersiz olan bir süre sonra geçer.çok mu önemli derseniz hiç değil:D araç performans aracı değil zaten.sağlayacağı yarar daha önemli

    Alıntıları Göster
    Uzun yolda yakıt tüketimini tekrar deneme fırsatım oldu.

    110- 120 km hız aralığında İstanbuldan gebze-eskihisar arası feribotuda kullanarak Bursaya (kent meydanı) gittim geldim Bursanın içinde araçla hiç dolaşmadım. Toplam 256 km gibi oldu ortalama tüketim 5.5 mazot oldu. Aracı ne yumuşak nede sert kullandım.

    Birde daha öncede aklıma takılan bir şey var otomatik silcek modu bende çok hızlı yağmur çok az yağarken bile normal aralıksız çalışıyor. Bu acaba aracın menüsünden ayarlanabiliyor mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Uzun yolda yakıt tüketimini tekrar deneme fırsatım oldu.

    110- 120 km hız aralığında İstanbuldan gebze-eskihisar arası feribotuda kullanarak Bursaya (kent meydanı) gittim geldim Bursanın içinde araçla hiç dolaşmadım. Toplam 256 km gibi oldu ortalama tüketim 5.5 mazot oldu. Aracı ne yumuşak nede sert kullandım.

    Birde daha öncede aklıma takılan bir şey var otomatik silcek modu bende çok hızlı yağmur çok az yağarken bile normal aralıksız çalışıyor. Bu acaba aracın menüsünden ayarlanabiliyor mu?

    Alıntıları Göster
    Arabam.com e-dergisine göre 3008 Nisan ayında 5. sırada gözüküyor. Diğer dergiler Duster ve 3008'i Compact SUV saymıyor demek ki.

    Kompakt SUV Segmenti Nisan 2010:

    1- Chevrolet Captiva: 587
    2- Nissan Qashqai: 331
    3- VW Tiguan: 246
    4- Dacia Duster: 184
    5- Peugeot 3008: 183

    http://www.arabam.com/edergi/index.aspx




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    Arabam.com e-dergisine göre 3008 Nisan ayında 5. sırada gözüküyor. Diğer dergiler Duster ve 3008'i Compact SUV saymıyor demek ki.

    Kompakt SUV Segmenti Nisan 2010:

    1- Chevrolet Captiva: 587
    2- Nissan Qashqai: 331
    3- VW Tiguan: 246
    4- Dacia Duster: 184
    5- Peugeot 3008: 183

    http://www.arabam.com/edergi/index.aspx

    Neye göre karşılaştırmışlar çok merak ediyorum, satış rakamlarıysa bişey diyemem ama puanlamaysa gidin bi duster ı test edin ardından birde 3008 i. fazla soze gerek kalmaz sanırım arabam.com un ne kadar sağlıklı veriler sundugunu anlarsınız:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Uzun yolda yakıt tüketimini tekrar deneme fırsatım oldu.

    110- 120 km hız aralığında İstanbuldan gebze-eskihisar arası feribotuda kullanarak Bursaya (kent meydanı) gittim geldim Bursanın içinde araçla hiç dolaşmadım. Toplam 256 km gibi oldu ortalama tüketim 5.5 mazot oldu. Aracı ne yumuşak nede sert kullandım.

    Birde daha öncede aklıma takılan bir şey var otomatik silcek modu bende çok hızlı yağmur çok az yağarken bile normal aralıksız çalışıyor. Bu acaba aracın menüsünden ayarlanabiliyor mu?


    gayet iyi tüketim.ben otobanda 140la giderken anlık tüketime baktım 5.2 gösteriyordu bu olayada çok şaşırdım açıkçası.

    silecek olayında bende sıkıntı yaşadım az yağmurda bazen çok çalışıyor bazen normal,gerçi yağmur sensörlü bütün araçlar %100 verimli çalışmıyor bazen saçmalıyor.bu na yapacak birşey olduğunu sanmıyorum.manuel ayarlamak en iyisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    Arabam.com e-dergisine göre 3008 Nisan ayında 5. sırada gözüküyor. Diğer dergiler Duster ve 3008'i Compact SUV saymıyor demek ki.

    Kompakt SUV Segmenti Nisan 2010:

    1- Chevrolet Captiva: 587
    2- Nissan Qashqai: 331
    3- VW Tiguan: 246
    4- Dacia Duster: 184
    5- Peugeot 3008: 183

    http://www.arabam.com/edergi/index.aspx


    www.e-otodergi.com 3008 i compact suv segmentine almamış,hiç bir satış verisi yok,herkes kafasına göre herhalde.bu arada nisan satış verisi bence çok iyi bu aracın ilk senesi için güzel bir rakam.Benzinli versiyonu uucuz tuttuğu taktirde baya iyi satacağa benziyor.bana artık birçok kez yolda denk gelmeye başladı ,artık daha sık görüyorum çevrede.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    Arabam.com e-dergisine göre 3008 Nisan ayında 5. sırada gözüküyor. Diğer dergiler Duster ve 3008'i Compact SUV saymıyor demek ki.

    Kompakt SUV Segmenti Nisan 2010:

    1- Chevrolet Captiva: 587
    2- Nissan Qashqai: 331
    3- VW Tiguan: 246
    4- Dacia Duster: 184
    5- Peugeot 3008: 183

    http://www.arabam.com/edergi/index.aspx


    www.e-otodergi.com 3008 i compact suv segmentine almamış,hiç bir satış verisi yok,herkes kafasına göre herhalde.bu arada nisan satış verisi bence çok iyi bu aracın ilk senesi için güzel bir rakam.Benzinli versiyonu uucuz tuttuğu taktirde baya iyi satacağa benziyor.bana artık birçok kez yolda denk gelmeye başladı ,artık daha sık görüyorum çevrede.

    Alıntıları Göster
    rüzgar sesi ve yol sesini içeriye alıyor mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: syhgül

    rüzgar sesi ve yol sesini içeriye alıyor mu?

    Alıntıları Göster
    Zaten e-otodergi Volvo s40'a D sınıfı S80'e de E sınıfı diyor yakında S60 gelince ona ne sınıfı diyecek merak ediyorum. (D + E) / 2 der heralde

    Valla bence 3008'in satış rakamları 1.6 benzinlinin fiyatındaki indirimler sayesinde yükselecek bu sayede piyasada araç artıp daha çok tanınacak ve daha çok satacak. Ben artık yollarda daha sık görmeye başladım. bu arada diğer araçların fiyatlarındaki düşüşleride göz ardı etmemek lazım. Captiva da epey indirim yapmış, Tiguan derseniz 2.0 dizelleri yaklaşık 5000TL düştü buna rağmen 3008'in satışlarında yükselme var.

    Ancak Peugeot Türkiye 1.6 litrelik otomatik dizelin avantajını daha iyi kullanabilir. En azından Qasqhai ye 1.5 dizel otomatik seçeneği eklenene kadar bunu yapması lazım.

    Bu arada e-dergiler çoğalıyor. Bizde e-3008 diye bir dergimi çıkarsak ben bu işlerde tecrübeli sayılırım 4-5 ay Auto İnfo dergisinde editörlük yapmıştım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Zaten e-otodergi Volvo s40'a D sınıfı S80'e de E sınıfı diyor yakında S60 gelince ona ne sınıfı diyecek merak ediyorum. (D + E) / 2 der heralde

    Valla bence 3008'in satış rakamları 1.6 benzinlinin fiyatındaki indirimler sayesinde yükselecek bu sayede piyasada araç artıp daha çok tanınacak ve daha çok satacak. Ben artık yollarda daha sık görmeye başladım. bu arada diğer araçların fiyatlarındaki düşüşleride göz ardı etmemek lazım. Captiva da epey indirim yapmış, Tiguan derseniz 2.0 dizelleri yaklaşık 5000TL düştü buna rağmen 3008'in satışlarında yükselme var.

    Ancak Peugeot Türkiye 1.6 litrelik otomatik dizelin avantajını daha iyi kullanabilir. En azından Qasqhai ye 1.5 dizel otomatik seçeneği eklenene kadar bunu yapması lazım.

    Bu arada e-dergiler çoğalıyor. Bizde e-3008 diye bir dergimi çıkarsak ben bu işlerde tecrübeli sayılırım 4-5 ay Auto İnfo dergisinde editörlük yapmıştım.

    Alıntıları Göster
    Rüzgar ve yol sesi beni rahatsız edecek seviyede değil. Dizel olduğu için ses izolasyonu iyi yapılmış motor sesi yok gibi.

    Hatta cam fitilleri cama o kadar iyi baskı uyguluyorkikapalı cam ilk açılırken bazen çat diye ses geliyor. gerçi camlar açılırken bende genelde ses oluyor belki aracın tozlu şartlarda olmasından kaynaklanabilir ama aynı ortamda duran diğer araçlarda böyle ses olmuyor. Sonn zamanlarda bu da dikkatimi çekti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Rüzgar ve yol sesi beni rahatsız edecek seviyede değil. Dizel olduğu için ses izolasyonu iyi yapılmış motor sesi yok gibi.

    Hatta cam fitilleri cama o kadar iyi baskı uyguluyorkikapalı cam ilk açılırken bazen çat diye ses geliyor. gerçi camlar açılırken bende genelde ses oluyor belki aracın tozlu şartlarda olmasından kaynaklanabilir ama aynı ortamda duran diğer araçlarda böyle ses olmuyor. Sonn zamanlarda bu da dikkatimi çekti.

    Alıntıları Göster
    bugün denemek için sadece 205km hıza çıktım motor zorlanmadı çabuk geldi o hıza,hava rüzgarlı olmasına rağmen içeride hiç rahatsız edecek bir ses,gidişte bir yalpalama yoktu.bu aracı mühendislik olarak gerçekten çok iyi yapmışlar.308 kadar aerodinamik katsayısı var gerçekten şaşırtıcı,o kadar alman aracından sonra ilk defa peugeot sahibiyim gerçekten şaşırıyorum bazen bu aracın özelliklerine...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi driftspec -- 10 Haziran 2010; 1:55:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    bugün denemek için sadece 205km hıza çıktım motor zorlanmadı çabuk geldi o hıza,hava rüzgarlı olmasına rağmen içeride hiç rahatsız edecek bir ses,gidişte bir yalpalama yoktu.bu aracı mühendislik olarak gerçekten çok iyi yapmışlar.308 kadar aerodinamik katsayısı var gerçekten şaşırtıcı,o kadar alman aracından sonra ilk defa peugeot sahibiyim gerçekten şaşırıyorum bazen bu aracın özelliklerine...

    Alıntıları Göster
    Ben denediğimde hiç de çabuk hızlanmadı 180den sonra araba iyice yavaşlıyor. Belki bahsettiğniz rüzgar size destek olmuştur. Ben Kartal gebze arası otobanda boş bulduğum yerde denemiştim. Aynı gidişi Grande Punto 1.3 90hp de sağlıyor hızlanma olsun yol tutuş olsun. Bence şaşırılacak değil olması gerektiği gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Ben denediğimde hiç de çabuk hızlanmadı 180den sonra araba iyice yavaşlıyor. Belki bahsettiğniz rüzgar size destek olmuştur. Ben Kartal gebze arası otobanda boş bulduğum yerde denemiştim. Aynı gidişi Grande Punto 1.3 90hp de sağlıyor hızlanma olsun yol tutuş olsun. Bence şaşırılacak değil olması gerektiği gibi.


    gidişine şaşırmadım zaten 205km hızla giderken böyle orta yükseklikte bir aracın yan rüzgarlardan fazla etkilenmemesine şaşırdım,205km 1.6hdi bir araç için normal zaten ,aracın aerodinamiği çok iyi.punto nun dizel otomatiğini kullanmıştım punto 130-140ta nefesi kesilmeye başlıyor-3008 in hızlanması bna göre daha başarılı. 180 den sonra hızlanmasının azalmasını sebebi turbo devir bandının bitmesi ,bursa-izmir otobanında 180den sonrada yavaşta olsa hızlandı hızı headuptan takip ettim 2-3km hızı arta arta 205te kaldı.aynı motor 100kg hafif olan focusta 210 gidiyor.rüzgarın etkisi bana faydalı değil zararlı oldu çünkü rüzgar yandan ve ara ara karşıdan esiyordu.tabiki bu hızı görmek için uzun bir düzlük lazım.
    (yol tutuş konusunda punto kıstas olamaz punto 1000kg civarında ve b sınıfı bir araç,yere 3008den çok daha yakın,yol tutuşu quashqai ile karşılaştırmakta fayda var daha objektif olur)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi driftspec -- 10 Haziran 2010; 12:17:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Ben denediğimde hiç de çabuk hızlanmadı 180den sonra araba iyice yavaşlıyor. Belki bahsettiğniz rüzgar size destek olmuştur. Ben Kartal gebze arası otobanda boş bulduğum yerde denemiştim. Aynı gidişi Grande Punto 1.3 90hp de sağlıyor hızlanma olsun yol tutuş olsun. Bence şaşırılacak değil olması gerektiği gibi.


    gidişine şaşırmadım zaten 205km hızla giderken böyle orta yükseklikte bir aracın yan rüzgarlardan fazla etkilenmemesine şaşırdım,205km 1.6hdi bir araç için normal zaten ,aracın aerodinamiği çok iyi.punto nun dizel otomatiğini kullanmıştım punto 130-140ta nefesi kesilmeye başlıyor-3008 in hızlanması bna göre daha başarılı. 180 den sonra hızlanmasının azalmasını sebebi turbo devir bandının bitmesi ,bursa-izmir otobanında 180den sonrada yavaşta olsa hızlandı hızı headuptan takip ettim 2-3km hızı arta arta 205te kaldı.aynı motor 100kg hafif olan focusta 210 gidiyor.rüzgarın etkisi bana faydalı değil zararlı oldu çünkü rüzgar yandan ve ara ara karşıdan esiyordu.tabiki bu hızı görmek için uzun bir düzlük lazım.
    (yol tutuş konusunda punto kıstas olamaz punto 1000kg civarında ve b sınıfı bir araç,yere 3008den çok daha yakın,yol tutuşu quashqai ile karşılaştırmakta fayda var daha objektif olur)

    Alıntıları Göster
    Puntonun dizel otomatiğini kullanmadığım için bişey söyleyemem ancak 160'a kadar çok rahat hatta yol düzse 180'e de rahat çıkıyor. Yaklaşık 3008 ile aynı performansa sahip bu benim görüşüm. ben puntoyu kıstas olsun diye değilde siz "o kadar alman aracından sonra ilk defa peugeot sahibiyim gerçekten şaşırıyorum bazen bu aracın özelliklerine"deyince söyledim. ufak bir italyan aracı bile bunları sağlıyorsa almanlar rahatlıkla sağlar demek istemiştim.

    Peugeotun sorunu bence 6 vites oranının biraz kısa olması. punto 6 viteste 2000 devirde 110 km/s hıza ulaşıyor 3008 ise daha düşük hıza bu da yüksek hızda nefesinin kesilmesine sebep oluyor tabiki bu benim fikrim.

    Bugün 50 km boyunca otobanda 85km/s ortalama hızla gaza yumuşak dokunarak 3.9 litre ortalaması tutturdum. İzmit çıkışına geldiğimde ise bir kez durkalk yaptığımdan 113 km boyunca 4.1lik ortalamaya ulaştım bence böyle bir araç için çok iyi. Ama hassas olmak lazım tüketim hemen artabiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Puntonun dizel otomatiğini kullanmadığım için bişey söyleyemem ancak 160'a kadar çok rahat hatta yol düzse 180'e de rahat çıkıyor. Yaklaşık 3008 ile aynı performansa sahip bu benim görüşüm. ben puntoyu kıstas olsun diye değilde siz "o kadar alman aracından sonra ilk defa peugeot sahibiyim gerçekten şaşırıyorum bazen bu aracın özelliklerine"deyince söyledim. ufak bir italyan aracı bile bunları sağlıyorsa almanlar rahatlıkla sağlar demek istemiştim.

    Peugeotun sorunu bence 6 vites oranının biraz kısa olması. punto 6 viteste 2000 devirde 110 km/s hıza ulaşıyor 3008 ise daha düşük hıza bu da yüksek hızda nefesinin kesilmesine sebep oluyor tabiki bu benim fikrim.

    Bugün 50 km boyunca otobanda 85km/s ortalama hızla gaza yumuşak dokunarak 3.9 litre ortalaması tutturdum. İzmit çıkışına geldiğimde ise bir kez durkalk yaptığımdan 113 km boyunca 4.1lik ortalamaya ulaştım bence böyle bir araç için çok iyi. Ama hassas olmak lazım tüketim hemen artabiliyor.

    Alıntıları Göster
    anlıyorum sizi.bende aynı düşüncedeyim 6.vitesin oranı biraz kısa kalıyor ama çok da önemli değil aracın amacı çok yüksek hızlar değil zaten,takmıyorum o yüzden.tüketim konusunda böyle bir araç için gerçekten iyi değerler.hatta sizin yakaladıklarınız değerler muhteşem.ayak gaza fazla dokunduğunda 7lere doğru çıkıyor ama yinede benim için çok iyi değerler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    anlıyorum sizi.bende aynı düşüncedeyim 6.vitesin oranı biraz kısa kalıyor ama çok da önemli değil aracın amacı çok yüksek hızlar değil zaten,takmıyorum o yüzden.tüketim konusunda böyle bir araç için gerçekten iyi değerler.hatta sizin yakaladıklarınız değerler muhteşem.ayak gaza fazla dokunduğunda 7lere doğru çıkıyor ama yinede benim için çok iyi değerler.

    Alıntıları Göster
    Benim en çok hoşuma giden kalkışlarda çok atak olması Puntoda bu serilik yok bu performans farkıda yakıt tüketiminde ortaya çıkıyor. Puntoyu çok zorlasanız bile yakıt tüketimi fazla artmaz ancak 3008 de durum farklı. Ama 3008 sınıfın en başarılı aracı bence. 2.0 dizel otomatiklerle karşılaştırılamaz bile yakıt tüketimi ve maliyetleri. Diğer rakipleride ya otomatik değil yada dizel değil. İnternette okuduğuma göre yakında Tiguan makyajlanacak ve 1.6 TDI motor seçeneği sunulacakmış eğer DSG de sunulursa o zaman 3008'e rakip gelir o da bi 10bin TL fazla fiyatla büyük ihtimal.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Benim en çok hoşuma giden kalkışlarda çok atak olması Puntoda bu serilik yok bu performans farkıda yakıt tüketiminde ortaya çıkıyor. Puntoyu çok zorlasanız bile yakıt tüketimi fazla artmaz ancak 3008 de durum farklı. Ama 3008 sınıfın en başarılı aracı bence. 2.0 dizel otomatiklerle karşılaştırılamaz bile yakıt tüketimi ve maliyetleri. Diğer rakipleride ya otomatik değil yada dizel değil. İnternette okuduğuma göre yakında Tiguan makyajlanacak ve 1.6 TDI motor seçeneği sunulacakmış eğer DSG de sunulursa o zaman 3008'e rakip gelir o da bi 10bin TL fazla fiyatla büyük ihtimal.


    hocam aynı özelliklerde tiguan, dizel, otomatik, panoramik ws nereye 10.000tl :D en az 20.000tl fark olur. Yani 3008 in fiyat aralıklarında ki benzinlisi gerçekten çok ucuza geliyor sınıfına göre böyle bir araba yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kakman

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Benim en çok hoşuma giden kalkışlarda çok atak olması Puntoda bu serilik yok bu performans farkıda yakıt tüketiminde ortaya çıkıyor. Puntoyu çok zorlasanız bile yakıt tüketimi fazla artmaz ancak 3008 de durum farklı. Ama 3008 sınıfın en başarılı aracı bence. 2.0 dizel otomatiklerle karşılaştırılamaz bile yakıt tüketimi ve maliyetleri. Diğer rakipleride ya otomatik değil yada dizel değil. İnternette okuduğuma göre yakında Tiguan makyajlanacak ve 1.6 TDI motor seçeneği sunulacakmış eğer DSG de sunulursa o zaman 3008'e rakip gelir o da bi 10bin TL fazla fiyatla büyük ihtimal.


    hocam aynı özelliklerde tiguan, dizel, otomatik, panoramik ws nereye 10.000tl :D en az 20.000tl fark olur. Yani 3008 in fiyat aralıklarında ki benzinlisi gerçekten çok ucuza geliyor sınıfına göre böyle bir araba yok

    Alıntıları Göster
    Merhabalar.
    3008 in sürüş pozisyonu nasıl otomobil gibi mi yoksa, doblo gibi yüksek mi pedallar aynı otomobildeki gibimi

    foto koyarsanız cok sevinirim




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.