Şimdi Ara

PEUGEOT 3008 (28. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.075
Cevap
114
Favori
1.409.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Peugeot Türkiye'ye mail attığımda sizin sesiniz diye bölümden cevap geldi. Servise başvurun dediler bende gittim ve bu kronik sorun diye mail attım ardından en son gittiğim servisin müdürü beni aradı ve gelmemi ilgileneceklerini yağlama onrası şikayetlerin kesildiğini söyledi. bende bakım zamanı gelince gideceğim gelişmeyi tekrar paylaşırım. Ön konsoldaki plastiği bende yaptırayım o iyi olur.

    Ayrıca benim dikkati çeken bir husus var ama tam emin değilim ve paylaşmak istiyorum. Aracı ilk çalıştırıp yola çıktığım sırada her seferinde bir yaklaşık 5 cm lik ve eğimli bir kaldırımı çıkmak zorundayım. Yumuşak geçmek için aracın debriyajı bu noktada biraz zorlanıyor hatta son zamanlarda titreme yapıyor gibi geliyor bana. daha önce opel corsa 1.2 easytronic kullanmıştık. bu araçta çok kısa sürede debriyaj balatasında soru yaşamıştık. Umarım bu araçtaa böyşle bir durum yaşanmaz ama bir titreme oluyo gibi hissediyorum. Ancak araç ısındıktan sonra böyle bir şey olmuyor. Yoğun trafikte çok deneme fırsatım olmadı ancak şehir içinde sürekli kullanan ve rampa da kalma mecburiyetinde olanlar acaba böyle bir durumla karşılaştılar mı?


    daha once bendede fiesta asm vardi.easytronik gibi igrenc bir sanzimandi.onda bu sorunlari yasiyordum.rampada debriyaj zorlaniyordu .dur kalk trafiklerde debriyaj yada sanziman isiniyordu ve kavramama sorunu yasiyordu,rolantiyi bozuyor hatta bazen stop ediyordu.fakat 13bin kmdir auto6r den hic oyle bir sorunla karsilasmadim hatta tenezzul bile etmedi boyle kavrayamama sorunu fln.o yuzden auto 6ryi begendim.sizden tavsiyem rampalari 1.vitesle cikmaniz,dedgim gibi 2.vites biraz uzun oldugu icin yavasken 2 ye atarsa cekmiyor ve debriyaji zorluyor.ayrica rampalarda bekleme yaparken kesinlikle frenle durun.bazen hafif gazla bekleme yapariz ya o olayi yapiyorsaniz eger kesinlikle yapmayin o da debriyaj balatasini cabuk bitirir.

    birde gecen karsilastigim bir sorunu aktarayim.araci valeye vermistim.gerizekali adam geri geri hafif bir egimi cikarken aracimi stop ettirdi.buda kalmadi duz yola cikti oradada stop ettirdi sonra debriyaj koktu.bende orda bir kufur ettim otomatik araci nasil stop ettirdin diye.abi senin aracta sorun var demez bide.ben 13bin kmdir bir kere stop ettirmedim sen nasil becerdin cok merak ettim dedim.galiba fren gaza ayni anda basti tahminim.sonra araci alip kullandigimda hic bir sorun cikmadi.




  • merhaba arkadaslar..

    forumda birçok mesajı okudum. Gördüğüm kadarıyla 3008 in 3 tane eksisi var;

    - CD çalar bu arabaya yakışmamış
    - Kapılardan ses geliyor
    - Dizel fiyatı yüksek

    umuyorum..2011 modellerde belki bu sıkıntılardan en azından ilk 2 si giderilir.
    2011 modeli hakkında bilgisi olanların yorumlarını bekliyorum
    saygılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Peugeot Türkiye'ye mail attığımda sizin sesiniz diye bölümden cevap geldi. Servise başvurun dediler bende gittim ve bu kronik sorun diye mail attım ardından en son gittiğim servisin müdürü beni aradı ve gelmemi ilgileneceklerini yağlama onrası şikayetlerin kesildiğini söyledi. bende bakım zamanı gelince gideceğim gelişmeyi tekrar paylaşırım. Ön konsoldaki plastiği bende yaptırayım o iyi olur.

    Ayrıca benim dikkati çeken bir husus var ama tam emin değilim ve paylaşmak istiyorum. Aracı ilk çalıştırıp yola çıktığım sırada her seferinde bir yaklaşık 5 cm lik ve eğimli bir kaldırımı çıkmak zorundayım. Yumuşak geçmek için aracın debriyajı bu noktada biraz zorlanıyor hatta son zamanlarda titreme yapıyor gibi geliyor bana. daha önce opel corsa 1.2 easytronic kullanmıştık. bu araçta çok kısa sürede debriyaj balatasında soru yaşamıştık. Umarım bu araçtaa böyşle bir durum yaşanmaz ama bir titreme oluyo gibi hissediyorum. Ancak araç ısındıktan sonra böyle bir şey olmuyor. Yoğun trafikte çok deneme fırsatım olmadı ancak şehir içinde sürekli kullanan ve rampa da kalma mecburiyetinde olanlar acaba böyle bir durumla karşılaştılar mı?


    daha once bendede fiesta asm vardi.easytronik gibi igrenc bir sanzimandi.onda bu sorunlari yasiyordum.rampada debriyaj zorlaniyordu .dur kalk trafiklerde debriyaj yada sanziman isiniyordu ve kavramama sorunu yasiyordu,rolantiyi bozuyor hatta bazen stop ediyordu.fakat 13bin kmdir auto6r den hic oyle bir sorunla karsilasmadim hatta tenezzul bile etmedi boyle kavrayamama sorunu fln.o yuzden auto 6ryi begendim.sizden tavsiyem rampalari 1.vitesle cikmaniz,dedgim gibi 2.vites biraz uzun oldugu icin yavasken 2 ye atarsa cekmiyor ve debriyaji zorluyor.ayrica rampalarda bekleme yaparken kesinlikle frenle durun.bazen hafif gazla bekleme yapariz ya o olayi yapiyorsaniz eger kesinlikle yapmayin o da debriyaj balatasini cabuk bitirir.

    birde gecen karsilastigim bir sorunu aktarayim.araci valeye vermistim.gerizekali adam geri geri hafif bir egimi cikarken aracimi stop ettirdi.buda kalmadi duz yola cikti oradada stop ettirdi sonra debriyaj koktu.bende orda bir kufur ettim otomatik araci nasil stop ettirdin diye.abi senin aracta sorun var demez bide.ben 13bin kmdir bir kere stop ettirmedim sen nasil becerdin cok merak ettim dedim.galiba fren gaza ayni anda basti tahminim.sonra araci alip kullandigimda hic bir sorun cikmadi.


    Cevabınızı okudum. Opel corsa ablamın aracıydı arada bir bende kullanıyordum sorun birazda kendisinin acemiliğinden kaynaklanmıştı. Ben şu anda okuşta gaz pedalı ile aracı dengede tutmayı asla yapmıyorum, rampada çıkarkende sıkıntım yok ama daha önce yarı otomatik şanzıman kullandığımdan aracı ürekli dinlemeye çalışıyorum. Ancak bu titreme var ve bahsettiğim gibi evden ilk çıkarken araç soğukken bir tümseği atlamam gerekiyor bu sırada gaza biraz fazla basarsam araba çok hafif titriyor eğer gaza daha az basarsam titremiyor bende az basmaya çalışıyorum. Eğer sizde ilk aracınız soğuk iken böyle bir yerde denerseniz büyük ihtimalle fark edersiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zehirli

    merhaba arkadaslar..

    forumda birçok mesajı okudum. Gördüğüm kadarıyla 3008 in 3 tane eksisi var;

    - CD çalar bu arabaya yakışmamış
    - Kapılardan ses geliyor
    - Dizel fiyatı yüksek

    umuyorum..2011 modellerde belki bu sıkıntılardan en azından ilk 2 si giderilir.
    2011 modeli hakkında bilgisi olanların yorumlarını bekliyorum
    saygılar..


    merhabalar,

    biz forumda araçla ilgili yaşadığımız olayları paylaşmaya çalışıyoruz yararlı olduğunu düşünüyoruz. Bence ve herkesinde öyle düşündüğünü umuyorum herkes aracından memnun ve şiddet ile tavsiye eder.

    Eğer almayı düşünüyorsanız hiç tereddüt etmeyin 2011 modelleri tam olarak bilmiyorum ancak CD çaların değişeceğini zannetmem çoğu modelde ortak, kapı ile ilgili bir revizyonun olacağını da zannetmem. Fiyat sa zaten sizinde belirttiğiniz gibi artar düşmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zehirli

    merhaba arkadaslar..

    forumda birçok mesajı okudum. Gördüğüm kadarıyla 3008 in 3 tane eksisi var;

    - CD çalar bu arabaya yakışmamış
    - Kapılardan ses geliyor
    - Dizel fiyatı yüksek

    umuyorum..2011 modellerde belki bu sıkıntılardan en azından ilk 2 si giderilir.
    2011 modeli hakkında bilgisi olanların yorumlarını bekliyorum
    saygılar..


    -cd calar yakismiyor evet cunku on konsol cok guzel,fakat islevini fazlasiyla goruyor buyuk bir eksik sayilmaz.

    -kapilardan ses geliyor sorun yag ile gecici cozuluyormus daha denemedik,muzigi orta sese acarsaniz bu gicirtilardan eser yok:)arada sirada kendi kendine ses kesiliyor,bozuk asfaltta ses artiyor.bu ses sorunun kronik peugeot sorunu oldugunu dusunuyorum kolay kolay giderilmez,gecici cozumler olabilir.

    -dizeli fiyati rakiplerine gore normal,hatta quashqai den daha ucuz,dizel versiyonu pahali degil.dizelin benzinliyle arasinda cok donanim farki olmasindan dolayi bu fiyat farki...

    3008in dizel donanimi asagi yukari quashqai nin tekna pack donanimina es deger geliyor.qq ni fiyati 63.500tl ustelik duz vites

    en buyuk artisi ise 1.6 dizelde otomatik vites olmasi,rakiplerinin hic birinde bu yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi driftspec -- 13 Temmuz 2010; 1:25:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox



    Cevabınızı okudum. Opel corsa ablamın aracıydı arada bir bende kullanıyordum sorun birazda kendisinin acemiliğinden kaynaklanmıştı. Ben şu anda okuşta gaz pedalı ile aracı dengede tutmayı asla yapmıyorum, rampada çıkarkende sıkıntım yok ama daha önce yarı otomatik şanzıman kullandığımdan aracı ürekli dinlemeye çalışıyorum. Ancak bu titreme var ve bahsettiğim gibi evden ilk çıkarken araç soğukken bir tümseği atlamam gerekiyor bu sırada gaza biraz fazla basarsam araba çok hafif titriyor eğer gaza daha az basarsam titremiyor bende az basmaya çalışıyorum. Eğer sizde ilk aracınız soğuk iken böyle bir yerde denerseniz büyük ihtimalle fark edersiniz.


    sogukken bir kac kere denedim, dedginiz gibi bir titreme hissetmedim.acikcasi cokda onemli birsey olmamali hafif bir titreme her aracta olur birde motor sogukken diyorsunuz onunla alakali olabilir.kafaniza takmayin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox



    Cevabınızı okudum. Opel corsa ablamın aracıydı arada bir bende kullanıyordum sorun birazda kendisinin acemiliğinden kaynaklanmıştı. Ben şu anda okuşta gaz pedalı ile aracı dengede tutmayı asla yapmıyorum, rampada çıkarkende sıkıntım yok ama daha önce yarı otomatik şanzıman kullandığımdan aracı ürekli dinlemeye çalışıyorum. Ancak bu titreme var ve bahsettiğim gibi evden ilk çıkarken araç soğukken bir tümseği atlamam gerekiyor bu sırada gaza biraz fazla basarsam araba çok hafif titriyor eğer gaza daha az basarsam titremiyor bende az basmaya çalışıyorum. Eğer sizde ilk aracınız soğuk iken böyle bir yerde denerseniz büyük ihtimalle fark edersiniz.


    sogukken bir kac kere denedim, dedginiz gibi bir titreme hissetmedim.acikcasi cokda onemli birsey olmamali hafif bir titreme her aracta olur birde motor sogukken diyorsunuz onunla alakali olabilir.kafaniza takmayin...


    İlginiz ve denediğiniz için teşekkürler. Bende pek takmıyorum ancak hani araçtan kaynaklanan bir sıkıntı varsa onu anlamaya çalışıyorum. Çünki bizim Opel Corsada 25000 km süresince 2 kere debriyaj balatası garantiden değişmişti.




  • Merhaba,
    3008 Merak ettiğimden forumda dolaşırken kapı sesinin kronık hata olduğunu gördüm.
    Ben 6 senedir C-Max kulanıyorum.PSA nın 1,6 TDCI motorunun ilk uygulandığı araç.C-MAX çıktığında aracı çok beğenip aldım.Benimde ilk zamanlarda kasanın büyük olmasından kaynaklı kasılmalarda kapıdan sesler geldi.Servis önce sizlere uyguladığı gibi kapı lastıklerine silikon sprey sıkıp kayganlığı sağladı yağ kuruyunca sesler devam etti.
    Kesin cözüm ise kapı lastıklerinin gövdeye temas eden boyalı yere 3M filim uygulaması ile çözüldü.
    Ses şikayeti olan arkadaşlar anlatığım yere 3M filim uygulaması yapıp kapı lastığının boya ile temasını keserlerse lastık lastığe sürteceğinden kasılmalarda ses çıkmayacaktır.

    Uygulama yapan arkadaşlar foruma yazıp bilgi verelarse ıyı olacaktır.

    Bu ara C-max uzun yolda 5 litre/100 km yakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OGNİ

    Merhaba,
    3008 Merak ettiğimden forumda dolaşırken kapı sesinin kronık hata olduğunu gördüm.
    Ben 6 senedir C-Max kulanıyorum.PSA nın 1,6 TDCI motorunun ilk uygulandığı araç.C-MAX çıktığında aracı çok beğenip aldım.Benimde ilk zamanlarda kasanın büyük olmasından kaynaklı kasılmalarda kapıdan sesler geldi.Servis önce sizlere uyguladığı gibi kapı lastıklerine silikon sprey sıkıp kayganlığı sağladı yağ kuruyunca sesler devam etti.
    Kesin cözüm ise kapı lastıklerinin gövdeye temas eden boyalı yere 3M filim uygulaması ile çözüldü.
    Ses şikayeti olan arkadaşlar anlatığım yere 3M filim uygulaması yapıp kapı lastığının boya ile temasını keserlerse lastık lastığe sürteceğinden kasılmalarda ses çıkmayacaktır.

    Uygulama yapan arkadaşlar foruma yazıp bilgi verelarse ıyı olacaktır.

    Bu ara C-max uzun yolda 5 litre/100 km yakıyor.



    cok mantikli bilgi.paylasim icin cok tesekkurler.yag cozum olmazsa kesin deneyecegim.peki filmler sokulmuyormu (ek yerleri acikta oldugu icin)? saglikli oldu mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OGNİ

    Merhaba,
    3008 Merak ettiğimden forumda dolaşırken kapı sesinin kronık hata olduğunu gördüm.
    Ben 6 senedir C-Max kulanıyorum.PSA nın 1,6 TDCI motorunun ilk uygulandığı araç.C-MAX çıktığında aracı çok beğenip aldım.Benimde ilk zamanlarda kasanın büyük olmasından kaynaklı kasılmalarda kapıdan sesler geldi.Servis önce sizlere uyguladığı gibi kapı lastıklerine silikon sprey sıkıp kayganlığı sağladı yağ kuruyunca sesler devam etti.
    Kesin cözüm ise kapı lastıklerinin gövdeye temas eden boyalı yere 3M filim uygulaması ile çözüldü.
    Ses şikayeti olan arkadaşlar anlatığım yere 3M filim uygulaması yapıp kapı lastığının boya ile temasını keserlerse lastık lastığe sürteceğinden kasılmalarda ses çıkmayacaktır.

    Uygulama yapan arkadaşlar foruma yazıp bilgi verelarse ıyı olacaktır.

    Bu ara C-max uzun yolda 5 litre/100 km yakıyor.


    Bilgi için teşekkürler bende bakıma gittiğimde yağı deneyeceğim olmazsa uygulamak mantıklı artık bu film işleri epey yayıldı. Aracın renginden canı sıkılan 1500TL ye tüm aracını kaplatıyor rengini değiştiriyor. bazıları aracını tamamen şeffaf kaplatıp taş böcek sinek vs gibi şeylerden ve çizilmelerden korumaya çalışıyor.

    Yakında yeni C-max geliyor bende sizin aracınız ilk geldiğinde gitmiştim bayiye ve çok beğenmiştim ama kısmet olmadı. Otomatik vites dizel az üretildi. 7 ileriydi ancak sanırım bazı araçlarda problemler olmuş artık gelmiyor. Ama yeni kasa çok şık olmuş bence. Bu arada 1.6 dizel motor Volvo s60 ile beraber 115hp ve 270Nm tork olarak revize oluyor sanırım yakında bu şekliyle her araca uygulanacaktır.

    C-max uzun yolda 5 litreyi hangi hızda yakıyor 100'ün üzerinde sanırım ve otobanda mı normal yoldamı çok etkiliyor yolun durumu .Otobanda 90 km/s hızda 4,2 civarı 3008




  • Paylaşımlar çok yararlı oldu benim bilgi edinmem de fakat bahsedilen o 3 sıkntı genel anlamda 2500 km bakımlarından sonra ortaya çıkan ve türkiye deki çoğu araçta bulunan bir problem diye düşünmekteyim fakat aracın fiyatı hakkında bir bilgim yok ama genel anlamda bir aile aracı olmuş C-max den amaç anlamında farkı yok gibi fakat donanımlar arasında ki fark fazlasıyla göze batmakta.
    Güzel bilgileriniz için teşkkürler bir araç hakkında daha bilgi sahibi oldum .
    iyi forumlar ...
  • Tekrar Merhaba,
    3 m filim uygulaması çok basıt yapılıyor.Kapı iç kısmı tavan altındaki boyalı kapı kıvrımı yüzeyine yaklaşık 30 mm genişliğinde şeffaf bant gibi 3 M film lastıklerin temas etiği yüzeye yapıştırılıyor.Şeffaf olduğu için çok fark edilmiyor.Çokdikkatlı bakılınca bant gibi görünüyor.

    5 litre Istanbu-Rize 1200 Km yol karma hızda otralama yakıt sarfiyatıdır.Bu hızlar otoban 120 -140 ve bölünmüş yol 90-100 km ortalamasıdır.Cruz kontrolda 90 km hızda sanırım C-max da 4,2 lıtrelere düşecektır.Bende bu özellİk olmadığı için deniyemedim.Ama eksıklığını hissetiğim olmassa olmaz özellıktir.Yeni alacağım araçta mutlaka bu özelliğe dikkat edeceğim.

    Saygılarımla,

    2004 C-MAX 1.6 TDCI Trent
  • Arkadaşlar cahilliğime bakmayın bu arabadan sıfır almayı düşünüyorum....vergisi ne kadar acaba hususi olarakmı geçiyor....
  • Yokmu arkadaşlar sıfırına ne kadar vergi öderiz bu arabanın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elektro35

    Yokmu arkadaşlar sıfırına ne kadar vergi öderiz bu arabanın...


    arac zaten cikali bir sene dahi olmadi 2.el yada sifir vergi farki yok.1-3 yas arasi 1.6 motor vergisi ne buradan bakin::https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp?page=IVD_HSP_MTV

    ayrica arazi-yada hususi arac ayni kategoride degerlendiriliyor.sadece motor hacmi ve yil onemli.bu arac 4 ceker olmadigi icin hususi arac diye geciyor 4*4 olsaydida vergisi farketmeyecekti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi driftspec -- 14 Temmuz 2010; 18:10:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Method Man

    Paylaşımlar çok yararlı oldu benim bilgi edinmem de fakat bahsedilen o 3 sıkntı genel anlamda 2500 km bakımlarından sonra ortaya çıkan ve türkiye deki çoğu araçta bulunan bir problem diye düşünmekteyim fakat aracın fiyatı hakkında bir bilgim yok ama genel anlamda bir aile aracı olmuş C-max den amaç anlamında farkı yok gibi fakat donanımlar arasında ki fark fazlasıyla göze batmakta.
    Güzel bilgileriniz için teşkkürler bir araç hakkında daha bilgi sahibi oldum .
    iyi forumlar ...


    bu araci c-max ile karsilastirmayin.apayri kategoriler.c-max in esdegeri 5008.
    3008 crossover yani SUV un bir boy kucugu .cok amacli sehir araci denilebilir crossover anlami karisim demek.3008 in kategorisi quashqai,skoda yeti ile ayni.hafif arazide yol alabilen,cekis kontrol sistemli,yerden yuksek ve yuksek bir oturma pozisyonuna sahip.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elektro35

    Arkadaşlar cahilliğime bakmayın bu arabadan sıfır almayı düşünüyorum....vergisi ne kadar acaba hususi olarakmı geçiyor....


    Husisi geçer

    648 TL yıllık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: Method Man

    Paylaşımlar çok yararlı oldu benim bilgi edinmem de fakat bahsedilen o 3 sıkntı genel anlamda 2500 km bakımlarından sonra ortaya çıkan ve türkiye deki çoğu araçta bulunan bir problem diye düşünmekteyim fakat aracın fiyatı hakkında bir bilgim yok ama genel anlamda bir aile aracı olmuş C-max den amaç anlamında farkı yok gibi fakat donanımlar arasında ki fark fazlasıyla göze batmakta.
    Güzel bilgileriniz için teşkkürler bir araç hakkında daha bilgi sahibi oldum .
    iyi forumlar ...


    bu araci c-max ile karsilastirmayin.apayri kategoriler.c-max in esdegeri 5008.
    3008 crossover yani SUV un bir boy kucugu .cok amacli sehir araci denilebilir crossover anlami karisim demek.3008 in kategorisi quashqai,skoda yeti ile ayni.hafif arazide yol alabilen,cekis kontrol sistemli,yerden yuksek ve yuksek bir oturma pozisyonuna sahip.


    Bence çok da ayrı kategori sayılmaz. Çünkü yerden yükseklik bu araçlarda bence en önemli nokta. 3008'in quashqai,skoda yeti ve tiguan kadar yerden yüksek olmaması onu MPV segmentine yaklaştırıyor. Kış modunu henüz deneyemedim ancak kış modu ve üzerindeki standart lastiklerle, kış lastiklerine sahip bir ESP ve ASR'ye sahip binek araçtan çok başarılı olacağını zannetmiyorum. Ama kum modu için bişey söyleyemem denemek lazım aslında.

    C-max in yeni versiyonu iki tip olacak 7 ve 5 koltuklu bunun yedi koltuklusu 5008 e rakip olacaktır ancak şu anki versiyonu kıyaslamak pek doğru olmaz sanırım.




  • uzerinde kar-camur lastigi var ve kucuk jantla gelmesinin sebebi arazi kabiliyetinin arttirilmasi. grip kontrol land roverdaki terrain response sisteminin aynisi sadece iki cekere uygulanmisi.grip kontrolun amaci kilitli diferansiyel rolu uygulamasi yani patinaj yapan tekerlegin gucunu diger tekere aktarip gucu paylastirip homojenize ediyor ve cift teker duruma gore ayni anda donuyor.ayrica bu modlardan biri kullaniilirken yokus asagi inerken motor freni uyguluyor bu yuzden karda yada bozuk yolda frene basip kaymayi engelliyor.ben bu sistemi cok az deneyebildim ama karda kesinlikle cok faydasi var,zincir takmadan daga ciktim.2 cekerden beklenin fazlasini veriyor,tabiki bir yere kadar,ama tam bir kar lastigiyle hicbir yerde kalacagini sanmiyorum.3008 tam bir jip gorunumune sahip olmasada c-max den cok daha fazla jip gorunumlu o yuzden ben farkli buluyorum 5008 daha uygun,daha alcak pozisyonu var.
  • şu araca navigasyonlu bir teyp ekleseler satışları bira daha artar eminim
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.