ASUS P5Q DELUXE INTEL P45/ICH10R olanlara bir soru (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Anakart
Mesaj
mercek => ASUS P5Q DELUXE INTEL P45/ICH10R olanlara bir soru (31.12.2008 00:11:17)
Sistemimi şu şekilde oluşturuyorum..Yanlız anakart konusunda kararı verince siparişi veriyorum..

Sorularım var :

1-ASUS P5Q DELUXE INTEL P45/ICH10R anakartı bu sistemle uyumlu mudur?
2-Asus P5Q Deluxe ile Call Of Duty 5 oynanır mı? Bi yerde yanlış hatırlamıyorsam çalıştırmıyor yazıyordu ama emin değilim..
3-Genel olarak bu anakarttan memnun musunuz?

Teşekkürler,


Ekran Kartı: Sapphire HD4870 1 GB

Sabit Disk: WESTERN DIGITAL CAVIAR BLACK 500GB 3.5'' SATA II 7200RPM

Monitör: SAMSUNG SYNCMASTER 2232BW 22" 2ms DVI WIDE SCREEN LCD (ölü pixel garantisi ile)

Anakart: ASUS P5Q DELUXE INTEL P45/ICH10R DDR2-1200 FSB 1600MHz SOKET 775

İşlemci: Q6600 Quad Core 2.4 Ghz 8 Mb Cache 1066FSB 65 Nm CPU

Ram: OCZ PLATIUM SLI 2 GB 1066 MHz CL5 DDR2 Kit (2x1GB)

Kasa+Güç:COOLER MASTER R 690 - 600 watt CM psu ile..

Ses Kartı: CREATIVE SB X-FI XTREME GAMER DAHILI 7.1 SES KARTI

Hoparlör: LOGITECH X-540 70W 5+1 SPEAKER SİYAH

DVD RW: SAMSUNG SH-S223F 22X SATA DVD YAZICI SİYAH

Batuist => ASUS P5Q DELUXE INTEL P45/ICH10R olanlara bir soru (1.01.2009 01:01:44)
sistem çok güzel yalnız küçük bir tavisyem olacak. eğer bunları henüz almadıysan Rami 2x2 almanı tavsiye ederim.. bu sistemde 4 GB ramin farkını oldukça yüksek derecede hissedersin.. yani marjinal getirisi oldukça yüksek olacaktır... yalnız 4x1 deği 2x2 olmasına özellikle dikkat et.. eğer oc düşünüyorsan bu işene yarayacak bir ayrıntı.. hemde ileride daha da yükseltme gibi bir olanak tanıyacaktır sana ekstra boş slotlar.. Anakart tabiki o sistemle uyumlu çalışacaktır ama ram uyumu konusunda asusun sitesine bir göz atmanı tavsiye ederim.. bir ikincisi cod5'in bu sistemde çalışmaması için hiçbir neden yok.. Hatta anakartla alakası bile yok...

rambetiko => ASUS P5Q DELUXE INTEL P45/ICH10R olanlara bir soru (1.01.2009 01:46:11)
imzamdaki sistemle cod5 i çok rahat oynadım. hiç bir hata vermedi

Sayfa: [1]